Voin pahoin tässä miessuhteessa
Mies käyttää mua välillä hyväksi. Ottaa nautinnon itselleen ja minä jään paitsi.
On tosi paha olo ja epämiellyttävä olo.
Tänään todennäköisesti jään taas kitumaan.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Siis jos mies saa kuitenkin, niin eikö se ole tasan 100 % enemmän kuin se nainen joka jää ilman. Lopettakaa miehet tuo typerä laadusta höpötys!
Mitsä laatua nainen saa, kun ei saa kuin nollan niin siitä ei ole sitten laadusta tietoakaan..
Eli sulle todellakin seksi = orgasmi. No, kukin tavallaan. Itse kieltäytyisin seksistä, jos se pitemmän päälle olisi sitä, että orgasmi olisi ainoa asia mitä minä siitä saisin irti.
Minä voin puhua vain omasta puolestani kun sen muiden seksielämästä mitään tiedä, mutta sen puitteissa voin sanoa, että nainen saa enemmänkin kuin minä. Sekä laatua että orgasmeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei tee mitään miehellä joka ei osaa häntä tyydyttää. Joku toinen mies osaa. Toiset osaa toiset ei.
Ihan sama mitä mies urputtaa. Vaihtoon vaan.
Ja sama tietysti toisinkin päin, eikös vain?
Älä unta näe. Miksi edes pitäisi, jos mies ei tee mitään.
Eli nainen saa antaa miehelle fudut jos hän ei osaa tyydyttää naista, mutta miehellä ei ole vastaavaa oikeutta jos nainen ei vain osaa tai halua?
Taidat vain trollata, mutta mikäs kiire tässä kesken kesäloman, jaaritellaan vaan.
Juu noin se menee. Mies joka ei tyydytä naistaan ei ole naiselle minkään arvoinen, joten joutaa vaihtaa parempaan. Nainen päättää saako mies pillua vai ei. Ihan vapaasti saat itkeä miesten tasa-arvosta. Tasa-arvo menee siinä, että mies tyydyttää naisen ja saa pillua. Jos ei, niin jää ilman.
Perun puheeni. En mä nyt sentään ihan kaikkien trollien kanssa jaksa jaaritella. Sori.
Kuinkahan monat vuotta mies jaksaa harrastaa "seksiä" jos ei kertaakaan saa orgasmia? Ja nainen vain juttelis laadusta..
Ihan eritasilla puhuu naiset ja miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos mies saa kuitenkin, niin eikö se ole tasan 100 % enemmän kuin se nainen joka jää ilman. Lopettakaa miehet tuo typerä laadusta höpötys!
Mitsä laatua nainen saa, kun ei saa kuin nollan niin siitä ei ole sitten laadusta tietoakaan..
Eli sulle todellakin seksi = orgasmi. No, kukin tavallaan. Itse kieltäytyisin seksistä, jos se pitemmän päälle olisi sitä, että orgasmi olisi ainoa asia mitä minä siitä saisin irti.
Minä voin puhua vain omasta puolestani kun sen muiden seksielämästä mitään tiedä, mutta sen puitteissa voin sanoa, että nainen saa enemmänkin kuin minä. Sekä laatua että orgasmeja.
'
Tässähän pujutaankin yhden naisen seksielämästä, ei siis sinun. Ja käsittääksen näitä naisten kertomuksia samasta aiheesta on vaikka kuinka, ikävä kyllä.
Ei tämä asia koske minuakaan, mutta voin silti samaistua ja ymmärtää miltä tuntuu.
Mitäs neuvoa miehet tälle naiselle antaisivat?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ei mitään, paitsi laatua enemmän heille!
Ei täällä mitään neuvoja miesten kannata jaella, kun vastaukseksi ei saa muuta kuin vittuilua yksinäisiltä ja katkerilta naisilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ei mitään, paitsi laatua enemmän heille!
'
Olen koko ajan sanonut, että naisen pitää pitää puolensa ja vaatia miestä tyydyttämään. Seksi on kahden kauppa ja molempien pitää saada tyydytys. Jos mies ei tähän pysty tai halua, on hyödytön naiselle. Pätevämpi ja halukkaita miehiä löytyy kyllä markkinoilta. Naisten kannattaa nostaa rajaa ja pitää puolensa omasta tyydyttämisestä. Itsekkäiden miesten kanssa ei kannata seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä mitään neuvoja miesten kannata jaella, kun vastaukseksi ei saa muuta kuin vittuilua yksinäisiltä ja katkerilta naisilta
Anna yksikin neuvo! Ja miksi alat puhumaan yksinäisistä ja katkerista naisista? Ja olisitko itse katkera, jos aina saisit vain melkein...aina vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna yksikin neuvo! Ja miksi alat puhumaan yksinäisistä ja katkerista naisista? Ja olisitko itse katkera, jos aina saisit vain melkein...aina vain.
No, minäpä annan neuvon: ole aktiivinen seksissä. Jos olet vain passiivinen ja odotat toisen osapuolen tuottavan sinulle orgasmin, jäät aivan 100% varmuudella ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minäpä annan neuvon: ole aktiivinen seksissä. Jos olet vain passiivinen ja odotat toisen osapuolen tuottavan sinulle orgasmin, jäät aivan 100% varmuudella ilman.
Älä viitsi. Naisen aktiivisuus auttaa lähinnä vain miestä. Miten nainen on aktiinen, jos mies nuolee pillua. 69 on tunnetusti huonoin asento naiselle. Kyllä miehen pitää saada hitaammin syttyvä nainen ensin kiimaan, sitten mies voi odottaa itse yhdynnässä jotain aktiivisuutta. Naiset vaatii tunnetusti varttitunnin kiihoitusta, jotta ehtivät mukaan. Hosumalla nainen ei pääse koskaan tarpeeksi kiimaiseksi ja mies tulee liian aikaisin. Aktiivinen miestähyväilevä nainen vain nopeuttaa miehen tulemista. Jos miestä ei pillu kiinnosta niin paljon että vaatii naiseltaan sirkustemppuja, niin olkoon ilman. Tämä on minun miehinen kommentti asiasta. Enkä usko, että kovin väärä, koska suurin osa naisista ei saa miehen ja naisen välisessä seksissä. Oma vaimoni on saanut aina, koska olen panostanut hänen tyydyttämiseen ja hänestä tulee aktiivinen kun olen saanut hänet tarpeeksi kiimaiseksi. Eikä varmasti ole ainut nainen, jonka mielestä miehen pitää viedä ja nainen vikisee. Sinänsä on ihan se ja sama mikä on marssijärjestys, jos mies vain pitää huolen, että nainenkin saa aina kun mieskin saa. Ihmettelen miehiä, jotka jättää oman naisensa kylmäksi. Ne mitään miehiä ole.
Miehen mielestä siis nainen, joka ei koskaan saa mieheltään hyvää seksiä ja orgasmia, on yksinäinen ja katkera? Ja jos muuta sanoo se on vittuilua...just just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan on omaa saamattomuutta (hehehee), jos aina jää ilman. Tollasta naista ei kukaan sänkyynsä pitkäksi aikaa halua. Opetelkaa se orkkujenne saaminen ja älkää tyytykö mihinkään minuuttimunaan. Tietysti ihan kaikilla ei ole varaa valita ja silloin joutuu tyytymään siihen mitä saa. Mutta se onkin jo ihan toinen keskustelunaihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi. Naisen aktiivisuus auttaa lähinnä vain miestä.
Aivot on suurin erotiikka-elin ihmisessä. Jos sinä et ole ajatuksissasi innolla mukana, niin ei kukaan sinulle väkisin voi orkkua tehdä. Aivan sama, millainen metrimuna olisi kaverina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi. Naisen aktiivisuus auttaa lähinnä vain miestä. Miten nainen on aktiinen, jos mies nuolee pillua. 69 on tunnetusti huonoin asento naiselle. Kyllä miehen pitää saada hitaammin syttyvä nainen ensin kiimaan, sitten mies voi odottaa itse yhdynnässä jotain aktiivisuutta. Naiset vaatii tunnetusti varttitunnin kiihoitusta, jotta ehtivät mukaan. Hosumalla nainen ei pääse koskaan tarpeeksi kiimaiseksi ja mies tulee liian aikaisin. Aktiivinen miestähyväilevä nainen vain nopeuttaa miehen tulemista. Jos miestä ei pillu kiinnosta niin paljon että vaatii naiseltaan sirkustemppuja, niin olkoon ilman. Tämä on minun miehinen kommentti asiasta. Enkä usko, että kovin väärä, koska suurin osa naisista ei saa miehen ja naisen välisessä seksissä. Oma vaimoni on saanut aina, koska olen panostanut hänen tyydyttämiseen ja hänestä tulee aktiivinen kun olen saanut hänet tarpeeksi kiimaiseksi. Eikä varmasti ole ainut nainen, jonka mielestä miehen pitää viedä ja nainen vikisee. Sinänsä on ihan se ja sama mikä on marssijärjestys, jos mies vain pitää huolen, että nainenkin saa aina kun mieskin saa. Ihmettelen miehiä, jotka jättää oman naisensa kylmäksi. Ne mitään miehiä ole.
Pystyn suorastaan haistamaan tuon valuvan kiimaliman tänne saakka. Mies vie ja nainen vikisee. Luojan kiitos, että ei tarvitse elää tuollaisessa muinaisaikaisessa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mies itse jaksaisi jos tämä tapahtuisi hänelle.
Miksi pitäisikään jaksaa, eihän sinunkaan pitäisi. Kysypä itseltäsi kumpi teistä voi ratkaista tilanteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyn suorastaan haistamaan tuon valuvan kiimaliman tänne saakka. Mies vie ja nainen vikisee. Luojan kiitos, että ei tarvitse elää tuollaisessa muinaisaikaisessa parisuhteessa.
Tietääkseni kullistani ei ole tähänkään mennessä valunut kiiimalimaa. Kuulutko sinäkin niihin miehiin, jotk jättää naisensa kylmäksi kun luulevat, että kullin liikuttelu mahdollisimman pitkään pillussa on ainut tae naisen tyydyttämisessä. Miten sitä selität, että tutkimusten mukaan alle puolet naisista saa tyydytyksen seksissä miehen kanssa. Naisten vikako? Kumma, että osavat miehet tyydyttää omat naisensa aina, se kun on seksissä ideana. Ne jotka ei tyydytä voi käydä maksullisissakin, siellä ei tarvitse.
Munaa ja munaa, kyllä se on niin, ettei se pelkkä munan työntely pilluun mitään orgasmia (ainakaan useimmiten) anna, eikä se aivojenkaan työstö auta.
Ei se mieskään orgasmia saa ilman sen kalun saamaa stimulaatiota, siksihän miehet vatkaa sitä munaansa edestakasin pillussa.
Huoh, eikö miehet vie-lä-kään tiedä mistä ja mitä stimuloimalla se orgasmi tulee?
Vaikeetahan se olisikin miehelle sitä klitorista hiplata, sormin, suulla tai vaikkapa sillä kalulla. Huoh.
Jos ap voi todellakin NOIN pahoin tässä suhteessa, niin ehkäpä se olisi järkevää lopettaa noin epätyydyttävä suhde ja etsiä toinen kumppani?
Juu noin se menee. Mies joka ei tyydytä naistaan ei ole naiselle minkään arvoinen, joten joutaa vaihtaa parempaan. Nainen päättää saako mies pillua vai ei. Ihan vapaasti saat itkeä miesten tasa-arvosta. Tasa-arvo menee siinä, että mies tyydyttää naisen ja saa pillua. Jos ei, niin jää ilman.