Voin pahoin tässä miessuhteessa
Mies käyttää mua välillä hyväksi. Ottaa nautinnon itselleen ja minä jään paitsi.
On tosi paha olo ja epämiellyttävä olo.
Tänään todennäköisesti jään taas kitumaan.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Ei se mieskään orgasmia saa ilman sen kalun saamaa stimulaatiota, siksihän miehet vatkaa sitä munaansa edestakasin pillussa.
Huoh, eikö miehet vie-lä-kään tiedä mistä ja mitä stimuloimalla se orgasmi tulee?
Minä olen kyllä nähnyt videoita, joissa nainen ei koske miehen munaan lainkaan, mutta silti se vaan syöksee spermaa. Mitenkäs se voi olla siis mahdollista? Ja toisaalta olen itsekkin kokenut yhdynnän, jossa ei vaan nalli pala, ja orkku jää mieheltä saamatta. Eli ei nämä asiat ole ihan pelkästään fyysisen suorituksen varassa.
Ja kaikki naiset (kuten ei miehetkään) tykkää samoista jutuista, ja jos se kumppani ei kerro millään tavalla omista tuntemuksistaan, niin se voi olla aika vaikeaa keksiä pelkällä yrityksen ja erehdyksen avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä mitään neuvoja miesten kannata jaella, kun vastaukseksi ei saa muuta kuin vittuilua yksinäisiltä ja katkerilta naisilta
Anna yksikin neuvo! Ja miksi alat puhumaan yksinäisistä ja katkerista naisista? Ja olisitko itse katkera, jos aina saisit vain melkein...aina vain.
No, minäpä annan neuvon: ole aktiivinen seksissä. Jos olet vain passiivinen ja odotat toisen osapuolen tuottavan sinulle orgasmin, jäät aivan 100% varmuudella ilman.
Älä viitsi. Naisen aktiivisuus auttaa lähinnä vain miestä. Miten nainen on aktiinen, jos mies nuolee pillua. 69 on tunnetusti huonoin asento naiselle. Kyllä miehen pitää saada hitaammin syttyvä nainen ensin kiimaan, sitten mies voi odottaa itse yhdynnässä jotain aktiivisuutta. Naiset vaatii tunnetusti varttitunnin kiihoitusta, jotta ehtivät mukaan. Hosumalla nainen ei pääse koskaan tarpeeksi kiimaiseksi ja mies tulee liian aikaisin. Aktiivinen miestähyväilevä nainen vain nopeuttaa miehen tulemista. Jos miestä ei pillu kiinnosta niin paljon että vaatii naiseltaan sirkustemppuja, niin olkoon ilman. Tämä on minun miehinen kommentti asiasta. Enkä usko, että kovin väärä, koska suurin osa naisista ei saa miehen ja naisen välisessä seksissä. Oma vaimoni on saanut aina, koska olen panostanut hänen tyydyttämiseen ja hänestä tulee aktiivinen kun olen saanut hänet tarpeeksi kiimaiseksi. Eikä varmasti ole ainut nainen, jonka mielestä miehen pitää viedä ja nainen vikisee. Sinänsä on ihan se ja sama mikä on marssijärjestys, jos mies vain pitää huolen, että nainenkin saa aina kun mieskin saa. Ihmettelen miehiä, jotka jättää oman naisensa kylmäksi. Ne mitään miehiä ole.
Pystyn suorastaan haistamaan tuon valuvan kiimaliman tänne saakka. Mies vie ja nainen vikisee. Luojan kiitos, että ei tarvitse elää tuollaisessa muinaisaikaisessa parisuhteessa.
Tietääkseni kullistani ei ole tähänkään mennessä valunut kiiimalimaa. Kuulutko sinäkin niihin miehiin, jotk jättää naisensa kylmäksi kun luulevat, että kullin liikuttelu mahdollisimman pitkään pillussa on ainut tae naisen tyydyttämisessä. Miten sitä selität, että tutkimusten mukaan alle puolet naisista saa tyydytyksen seksissä miehen kanssa. Naisten vikako? Kumma, että osavat miehet tyydyttää omat naisensa aina, se kun on seksissä ideana. Ne jotka ei tyydytä voi käydä maksullisissakin, siellä ei tarvitse.
En ole tutkinut enkä perehtynyt naisten orgasminsaamisongelmiin enkä tilastoihin, koska asia ei kosketa minua eikä puolisoani millään tavalla. Meillä saadaan ihan joka kerta, kun seksiin ryhdytään. Muista en tiedä, eikä heidän ongelmansa minua kiinnosta. Koettakaa ratkaista ongelmanne parhaalla mahdollisella tavalla. Jos muu ei auta, vaihtakaa partneria.
Vierailija kirjoitti:
Munaa ja munaa, kyllä se on niin, ettei se pelkkä munan työntely pilluun mitään orgasmia (ainakaan useimmiten) anna, eikä se aivojenkaan työstö auta.
Ei se mieskään orgasmia saa ilman sen kalun saamaa stimulaatiota, siksihän miehet vatkaa sitä munaansa edestakasin pillussa.
Huoh, eikö miehet vie-lä-kään tiedä mistä ja mitä stimuloimalla se orgasmi tulee?
Vaikeetahan se olisikin miehelle sitä klitorista hiplata, sormin, suulla tai vaikkapa sillä kalulla. Huoh.
Taasko täällä hinkataan. Jos nainen ei itse voi nappulaansa koskea seksin aikana (jos siihen tarvetta on), niin jääköön ilman orkkuaan. Tämä on sitä aktiivista asennetta seksissä. Jos ei halua orkkuaan, olkoon sitten ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä mitään neuvoja miesten kannata jaella, kun vastaukseksi ei saa muuta kuin vittuilua yksinäisiltä ja katkerilta naisilta
Anna yksikin neuvo! Ja miksi alat puhumaan yksinäisistä ja katkerista naisista? Ja olisitko itse katkera, jos aina saisit vain melkein...aina vain.
No, minäpä annan neuvon: ole aktiivinen seksissä. Jos olet vain passiivinen ja odotat toisen osapuolen tuottavan sinulle orgasmin, jäät aivan 100% varmuudella ilman.
Älä viitsi. Naisen aktiivisuus auttaa lähinnä vain miestä.
Aivot on suurin erotiikka-elin ihmisessä. Jos sinä et ole ajatuksissasi innolla mukana, niin ei kukaan sinulle väkisin voi orkkua tehdä. Aivan sama, millainen metrimuna olisi kaverina.
Jos piuha on poikki pillun ja pään väliltä, niin silloin jää orkut tulematta. Eiköhän tän pitäisi olla selvä asia varsinkin naisille.
On kyllä huonoin selitys mieheltä, joka jättää naisensa kylmäksi. Mutta ehkä ne on ne toiset miehet, kun korjaa piuhan. Toiset miehet on vain pätevämpiä, eikä naisten kannata tyytyä itsekkäisiin nysväreihin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap voi todellakin NOIN pahoin tässä suhteessa, niin ehkäpä se olisi järkevää lopettaa noin epätyydyttävä suhde ja etsiä toinen kumppani?
On todella sääli, että ihminen itse ei keksi ratkaisua omaan ongelmaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munaa ja munaa, kyllä se on niin, ettei se pelkkä munan työntely pilluun mitään orgasmia (ainakaan useimmiten) anna, eikä se aivojenkaan työstö auta.
Vaikeetahan se olisikin miehelle sitä klitorista hiplata, sormin, suulla tai vaikkapa sillä kalulla. Huoh.
Taasko täällä hinkataan. Jos nainen ei itse voi nappulaansa koskea seksin aikana (jos siihen tarvetta on), niin jääköön ilman orkkuaan. Tämä on sitä aktiivista asennetta seksissä. Jos ei halua orkkuaan, olkoon sitten ilman.
Naistenko pitää itse hinkata, jos mies ei osaa tyydyttää naista? Niinkö? Kas kun toiset miehet osaa. Sitä voi mies miettiä, kumpaan ryhmään haluaa kuulua. Myhäileekö oman nainen tyytyväisenä, vai avautuuko naispuolisille kavereille, että mies on kädetön seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi. Naisen aktiivisuus auttaa lähinnä vain miestä.
Aivot on suurin erotiikka-elin ihmisessä. Jos sinä et ole ajatuksissasi innolla mukana, niin ei kukaan sinulle väkisin voi orkkua tehdä. Aivan sama, millainen metrimuna olisi kaverina.
Jos piuha on poikki pillun ja pään väliltä, niin silloin jää orkut tulematta. Eiköhän tän pitäisi olla selvä asia varsinkin naisille.
On kyllä huonoin selitys mieheltä, joka jättää naisensa kylmäksi. Mutta ehkä ne on ne toiset miehet, kun korjaa piuhan. Toiset miehet on vain pätevämpiä, eikä naisten kannata tyytyä itsekkäisiin nysväreihin.
Sä taisit olla se ukko, jolla oli kaiken kaikkiaan kokemusta yhdestä naisesta? Olenko oikeassa?
Siinä olet oikeassa, että nysväreiden kanssa ei panohommiin kannata ryhtyä. Eikä myöskään naisen kanssa, jolta se piuha on poikki. Jos siis olet päätynyt sänkyyn jomman kumman kanssa, älä jatka sitä vuosi tolkulla. Siirrä ongelmatapaus seuraavalle yrittäjälle. Elämä on valintoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naistenko pitää itse hinkata, jos mies ei osaa tyydyttää naista? Niinkö? Kas kun toiset miehet osaa. Sitä voi mies miettiä, kumpaan ryhmään haluaa kuulua. Myhäileekö oman nainen tyytyväisenä, vai avautuuko naispuolisille kavereille, että mies on kädetön seksissä.
Ei ole pakko ei. Saa myös jäädä ilman orkkuaan, jos se on päämääränä. Oma valintahan se taas vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap voi todellakin NOIN pahoin tässä suhteessa, niin ehkäpä se olisi järkevää lopettaa noin epätyydyttävä suhde ja etsiä toinen kumppani?
Sitä mietin joka toinen päivä.
En voi käyttää seksuaalista energiaani, se on hyvin raskasta ja olla miehen vieressä ja kitua kun mies ei tajua panostaa parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi käyttää seksuaalista energiaani, se on hyvin raskasta ja olla miehen vieressä ja kitua kun mies ei tajua panostaa parisuhteeseen.
Rupeeppa nyt miettimään ihan jokainen päivä, niin helvettisi päättyy paljon nopeammin. Kuinka tyhmä ihminen voi ollakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän on kyse vaan jostain vertaistuen hakemisesta.
Jotta saisi hiukan lisää voimia jatkaa eteenpäin.
Jotta voisi siirtää päätöksen tekoa vielä eteenpäin.
Jotta ei tarvitsisi tehdä päätöstä.
Jotta ei tarvitsisi elää yksin.
Siitä tässä on kyse.
Mies sanoi etteivät miehet ole seksikoneita.
No, aiemmat miehet ovat halunneeet seksiä joka ilta.
Tämä ei. Turhauttaa maata vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi käyttää seksuaalista energiaani, se on hyvin raskasta ja olla miehen vieressä ja kitua kun mies ei tajua panostaa parisuhteeseen.Tässähän on kyse vaan jostain vertaistuen hakemisesta.
Jotta saisi hiukan lisää voimia jatkaa eteenpäin.
Jotta voisi siirtää päätöksen tekoa vielä eteenpäin.
Jotta ei tarvitsisi tehdä päätöstä.
Jotta ei tarvitsisi elää yksin.
Siitä tässä on kyse.
Miehellä sama, ei halua olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi. Naisen aktiivisuus auttaa lähinnä vain miestä. Miten nainen on aktiinen, jos mies nuolee pillua. 69 on tunnetusti huonoin asento naiselle. Kyllä miehen pitää saada hitaammin syttyvä nainen ensin kiimaan, sitten mies voi odottaa itse yhdynnässä jotain aktiivisuutta. Naiset vaatii tunnetusti varttitunnin kiihoitusta, jotta ehtivät mukaan. Hosumalla nainen ei pääse koskaan tarpeeksi kiimaiseksi ja mies tulee liian aikaisin. Aktiivinen miestähyväilevä nainen vain nopeuttaa miehen tulemista. Jos miestä ei pillu kiinnosta niin paljon että vaatii naiseltaan sirkustemppuja, niin olkoon ilman. Tämä on minun miehinen kommentti asiasta. Enkä usko, että kovin väärä, koska suurin osa naisista ei saa miehen ja naisen välisessä seksissä. Oma vaimoni on saanut aina, koska olen panostanut hänen tyydyttämiseen ja hänestä tulee aktiivinen kun olen saanut hänet tarpeeksi kiimaiseksi. Eikä varmasti ole ainut nainen, jonka mielestä miehen pitää viedä ja nainen vikisee. Sinänsä on ihan se ja sama mikä on marssijärjestys, jos mies vain pitää huolen, että nainenkin saa aina kun mieskin saa. Ihmettelen miehiä, jotka jättää oman naisensa kylmäksi. Ne mitään miehiä ole.
Pystyn suorastaan haistamaan tuon valuvan kiimaliman tänne saakka. Mies vie ja nainen vikisee. Luojan kiitos, että ei tarvitse elää tuollaisessa muinaisaikaisessa parisuhteessa.
Tietääkseni kullistani ei ole tähänkään mennessä valunut kiiimalimaa. Kuulutko sinäkin niihin miehiin, jotk jättää naisensa kylmäksi kun luulevat, että kullin liikuttelu mahdollisimman pitkään pillussa on ainut tae naisen tyydyttämisessä. Miten sitä selität, että tutkimusten mukaan alle puolet naisista saa tyydytyksen seksissä miehen kanssa. Naisten vikako? Kumma, että osavat miehet tyydyttää omat naisensa aina, se kun on seksissä ideana. Ne jotka ei tyydytä voi käydä maksullisissakin, siellä ei tarvitse.
Ei tässä nyt sun kullistasi keskutsellakaan. Voi Luoja sentään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei. Turhauttaa maata vieressä.
Mutta oletko aivan varma, että vika ei olisi sinussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei. Turhauttaa maata vieressä.Mutta oletko aivan varma, että vika ei olisi sinussa?
Olen. Mies sanoi äskettäin että mulla on seksikäs katse mutta ei edennyt pitkälle, se ei vaan viitsi.
Ei ymmärrä että etsin jossain vaiheessa seksiä haluavan miehen muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi käyttää seksuaalista energiaani, se on hyvin raskasta ja olla miehen vieressä ja kitua kun mies ei tajua panostaa parisuhteeseen.Rupeeppa nyt miettimään ihan jokainen päivä, niin helvettisi päättyy paljon nopeammin. Kuinka tyhmä ihminen voi ollakaan?
Ei se ole tyhmyyttä, on tosi vaikea luopua ihmisestä johon on kiintynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sinäkään sitten tunge sitä kullias siihen pilluun. Voit yhtähyvin vedellä kätees, se oli fifty-fifty,
Oman miehen kosketus on jumalallista, ei oman käden tai koneen tai muun. Tajuatko? Onko sulle miespolo, sama mihin reikään kullias hinkkaat? Mutta hinkkausta tarviit se on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi käyttää seksuaalista energiaani, se on hyvin raskasta ja olla miehen vieressä ja kitua kun mies ei tajua panostaa parisuhteeseen.Rupeeppa nyt miettimään ihan jokainen päivä, niin helvettisi päättyy paljon nopeammin. Kuinka tyhmä ihminen voi ollakaan?
Ei se ole tyhmyyttä, on tosi vaikea luopua ihmisestä johon on kiintynyt.
Turhaa sitten valittaa. Täytyy vaan sopeutua tilanteeseen.