Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voin pahoin tässä miessuhteessa

Vierailija
05.07.2023 |

Mies käyttää mua välillä hyväksi. Ottaa nautinnon itselleen ja minä jään paitsi.
On tosi paha olo ja epämiellyttävä olo.
Tänään todennäköisesti jään taas kitumaan.

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei siis huomioida, mies itse on tärkein.

Vierailija
2/101 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa , mitä piinata itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mietin usein. Mies ei edes tajua ajatella oonko tyytyväinen.

En oo.

Vierailija
4/101 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättyisi varmaan jos sanoisin etten oo tyytyväinen lainkaan.

Vierailija
5/101 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulle vaikea puhua miehellesi? Kerro hänelle mitä kaipaat ja näytä kädestä pitäen.

Turha sitä on kitua kun asiat on helppo korjata omalla aktiivisuudella

Vierailija
6/101 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle vaikea puhua miehellesi? Kerro hänelle mitä kaipaat ja näytä kädestä pitäen.

Turha sitä on kitua kun asiat on helppo korjata omalla aktiivisuudella

On vaikeaa puhua. Se tietää mitä kaipaan mutta ei tee mitään.

Vierailija
7/101 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo.

No mikset sano sille? Ja jos kyse on seksistä, kannattaa sanoa asia nätisti, kukkaiskielin eikä syyttämällä. Jos lähdet syyttelemään voit olla varma, ettei teillä tule koskaan olemaan hyvää yhteyttä.

Vierailija
8/101 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo.

No mikset sano sille? Ja jos kyse on seksistä, kannattaa sanoa asia nätisti, kukkaiskielin eikä syyttämällä. Jos lähdet syyttelemään voit olla varma, ettei teillä tule koskaan olemaan hyvää yhteyttä.

Oon pari kertaa sanonut, tilanne muuttuu hetkeksi.

Sitten sama jatkuu taas.

Vierailija
9/101 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko parisuhdeterapia?

Vierailija
10/101 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua auttaisi kyllä. Mies ei tajua että ongelmaa on.

Vierailija
11/101 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit vaan varaat ajan ja sanot miehelle, että nyt on tärkeä asia sinulle

Vierailija
13/101 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä suostu seksiin jos et saa siitä mitä haluat. Mies tajuaa aika nopeasti, että jotain pitää tehdä sinun tyydytyksen eteen jos mielii itsekin saada. Mikä tässä yhtälössä on naisille niin vaikeaa? Ylsipuolisessa seksissä ole mitään järkeä.

Vierailija
14/101 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti. Leikimielelläsi että harrastat bondagea, tai muuta bdsm-tyylistä seksiä. Leiki. Olet sub. Kyllä se siitä alkaa muotoutua. Ainakin johonkin suuntaan..

Vierailija
15/101 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä suostu seksiin jos et saa siitä mitä haluat. Mies tajuaa aika nopeasti, että jotain pitää tehdä sinun tyydytyksen eteen jos mielii itsekin saada. Mikä tässä yhtälössä on naisille niin vaikeaa? Ylsipuolisessa seksissä ole mitään järkeä.

Ai että tehdään seksi vallankäytön välineeksi. Jos et tee näin niin en anna. Ei tuo ole rakentava tapa. Keskustelu on vaan pakko saada aikaan, vaikka sitten riidan kautta, mutta ei mitään kaupankäyntiä.

Vierailija
16/101 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina ihmetyttää nämä "mies on itsekäs eikä tee mitä haluan yhyy"-viestit. Seksiä harrastaa kaksi ihmistä. Jos et ole täysin orjan asemassa (jos olet eroa äkkiä), niin olet itse puolikas syy siihen huonoon seksiin. Ole aktiivinen, tee asioita, pyydä asioita, ohjaa toisen käsiä ja rytmiä... Olen minäkin harrastanut huonoa seksiä, mutta syytän siitä omaa saamattomuittani ja puhumattomuuden kulttuuria suhteessa, en silloista kumppania.

Yleensä (joo ei lähdettä) kun seksi on huonoa, ei kumpikaan "ota vain omaa nautintoa", vaan mennään tutulla kaavalla, jolla seksi "kuuluu" tehdä. Kumpikaan ei uskalla tuoda esiin tai edes miettiä itse mitä todella haluaa missäkin hetkessä. Toki huono seksi on yleensä miehelle vähemmän huonoa kuin naiselle, mutta harvoin se mikään miehen unelma on.

Joo, totuttujen kaavojen muuttaminen on vaikeaa ja on pelottavaa alkaa käyttäytymään toiselle erilailla kuin ennen, mutta sitä asioiden korjaaminen vaatii.

Vierailija
17/101 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies ja muna on tärkeimmät.

Kaikenlaista siellä Porvoossa tapahtuukin.

Vierailija
18/101 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että tehdään seksi vallankäytön välineeksi. Jos et tee näin niin en anna. Ei tuo ole rakentava tapa. Keskustelu on vaan pakko saada aikaan, vaikka sitten riidan kautta, mutta ei mitään kaupankäyntiä.

Ei ole mitään vallankäyttöä vaan omista rajoista kiinni pitämistä.  Miksi sallia miehen vallankäyttö ja jäädä itse ilman. Ei ole mitään järkeä naisen kannalta. Joko mies ymmärtää puhetta ja keskustelua mitä pitää muuttaa tai jää ilman seksiä itsekin. Mikä tässä on niin vaikeaa. 

Vaimoni on pitänyt alusta lähtien visusti puolensa ja koulinut minusta hyvän seksissä. Osasi kahlita viriilin vilperin miehen, olla tarpeeksi vaativa ja "kouluttaa" miehestä itselleen orgasmien tuottajan.  Muuten olisin minäkin ollut liian aikaisin naimassa ja vaimo jäänyt tyydyttämättä. Yhdyntätekniikka ja -asennot olisi ollut vaimolle vääriä, jos ei olisi koulinut siinäkin.  Vastaavasti palkinnut säännöllisellä seksillä, jossa huolehtinut minun tyydyttämisestäni. Parisuhdeseksi on kahden kauppa. 

Vierailija
19/101 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään vallankäyttöä vaan omista rajoista kiinni pitämistä.  Miksi sallia miehen vallankäyttö ja jäädä itse ilman. Ei ole mitään järkeä naisen kannalta. Joko mies ymmärtää puhetta ja keskustelua mitä pitää muuttaa tai jää ilman seksiä itsekin. Mikä tässä on niin vaikeaa. 

Vaimoni on pitänyt alusta lähtien visusti puolensa ja koulinut minusta hyvän seksissä. Osasi kahlita viriilin vilperin miehen, olla tarpeeksi vaativa ja "kouluttaa" miehestä itselleen orgasmien tuottajan.  Muuten olisin minäkin ollut liian aikaisin naimassa ja vaimo jäänyt tyydyttämättä. Yhdyntätekniikka ja -asennot olisi ollut vaimolle vääriä, jos ei olisi koulinut siinäkin.  Vastaavasti palkinnut säännöllisellä seksillä, jossa huolehtinut minun tyydyttämisestäni. Parisuhdeseksi on kahden kauppa. 

Siis jos seksi on toisen harjoittamaa vallankäyttöä, tekee toisen onnettomaksi, eikä halua seksiä, niin totta kai sellaisesta seksistä pitää kieltäytyä, mutta ei siksi että mies oppisi vaan siksi että se on kamalaa.

Sen sijaan se "kouliminen" että saa toisen ymmärtämään mitä haluaa pitää tapahtua vaan kertomalla eikä kiristämällä ja lahjomalla. Jos mies ei tarkoituksella tahdo tehdä puolisolleen hyvää, niin taitaapi olla entinen liitto, ei siihen seksikauppa auta.

Vierailija
20/101 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies itse jaksaisi jos tämä tapahtuisi hänelle.