Miten suhtautuisitte jos mies haluaisi teidän muuttavan ulkonäköänne?
Jos vakituinen miesystävänne sanoisi teille esim. seuraavantyylisiä asioita, miten suhtautuisitte:
- voisit värjätä hiuksesi vaaleiksi kun mä olen aina pitänyt vaaleista hiuksista naisilla
- voisit alkaa treenata tai tehdä vaikka kotona jotakin kyykkäystä niin tulisi sunkin takapuoli pyöreäksi (vahdattuaan ohi kulkeneen naisen isoa tarakkaa)
- ostanko sulle joululahjaksi sellasen tekoripsien laiton, jaa et tykkää, no minusta ne on hienot
- sun kannattaisi syödä enemmän ja käydä salilla niin ei olisi vaan nahka luiden päällä
- voisit syödä vähemmän ja mennä vaikka salille niin olisi vähemmän selluliittia
- ootko huomannut että sulla on joskus aamuisin silmäpussit, onneksi ne voi korjata jos alkaa haitata minua liikaa (siis miestä)
- sulle vois laittaa botoxia naamaan kun hymyillessä tulee tollaset rypyt.
Tekisittekö kuten toivotaan, loukkaantuisitte vai mikä olisi suhtautumisenne?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan ei toimi niin päin että mies haluaisi naisen muuttavan jotain itsessään, mutta niin päin se on vallan ookoo että nainen muuttaa miehen haluamansalaiseksi. En ole yhteenkään naiseen törmännyt joka ei alkaisi tuunaamaan miestä joten aika LOL nää kaksoisstandardipeukutukset ja kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan ei toimi niin päin että mies haluaisi naisen muuttavan jotain itsessään, mutta niin päin se on vallan ookoo että nainen muuttaa miehen haluamansalaiseksi. En ole yhteenkään naiseen törmännyt joka ei alkaisi tuunaamaan miestä joten aika LOL nää kaksoisstandardipeukutukset ja kommentit.
"Tuunata miestä" tarkoittaa tuntemillani naisilla pukeutumiseen, parranajoon, hiusten siisteyteen, tuoksun käyttöön ja sen sellaiseen ulkoiseen liittyviä asioita. Itsekin olen tällaisia asioita sanonut, että sulle sopisi paremmin x väriset paidat tai ostaisin mieleiseni tuoksun että olisi kiva jos käyttäisit joskus. Ei tulisi edes mieleen sanoa, että älä syö niin paljon kun sulla on tollanen läski maha tai menisit sinäkin salille niin tulis sullekin tollaset lihakset kuin tuolla salimakella ja osoittelisin jotakin bodaria kadulla.
Kai ymmärrät eron?
Oikeasti? Käyttäisitkö sinä mielelläsi tuoksua joka miellyttää toisen nenää, mutta ei niinkään omaasi?
Tai tuoksua josta kumppanisi tykkää siksi, että exänsäkin käytti sitä?
No kyllähän PARIsuhteessa tulee puhuttua mm. tuoksumieltymyksistä, joten sen perusteella jo osaa olla ainakin ostamatta tietyntyyppistä tuoksua. Ja kyllä, olen käyttänyt lahjaksi saamiani tuoksuja. Ja ei, en ole niin epävarma ja toisen menneisyydestä mustasukkainen, että en voisi käyttää jotakin puolisolle mieluisaa tuoksua syystä, että joku sen eksistä on (ehkä) käyttänyt samaa.
Mies saisi kustantaa salikortin vuodeksi, vähän botoxia ym. Sen jälkeen toki heivaisin sen.
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on näin vaikeaa seurustella, olla avo- tai avioliitossa niin kannattaa harkita kahdesti miksi olette suhteessa.
Itse sain tarpeekseni 5 vuoden suhteesta ja sen jälkeen olen ollut sinkku enkä edes kaipaa kumppania. Rakastan vapautta, jota ei ikävä kyllä ole suhteessa ja vielä vähemmän perheellisenä. Aivan samasta syystä rakastan vapaa-aikaa ja siksi palkka voi olla huonompi jos sillä saa vapaa-aikaa enemmän. Yleensä suurempi tili = enemmän vastuuta ja työ tulee vapaa-ajalle.
Miehille suhde on yleensä vain helppo tie seksiin, saavat vakituisen kumppanin. Näin siis jokainen avioliitossa oleva mies kertoo työpaikalla.
Tiettyjä vapauksia voi säilyttää suhteessakin.
Yksi tuhoisa uskomus on, että suhteessa saa olla täysin vapaa olla 100% oma itsensä, mikä ei pidä paikkaansa. Jokin persoonallisuuden osa täytyy mennä kuitenkin suodattimen läpi; mitä tahansa ei parane sanoa tai tehdä.
Se, mitä työpaikan miehet eivät sano, on se, mikä menee sen suodattimen läpi.
Vielä se, että suhde ei saa olla ihan vapaamatkustamista.
Höpö höpö, voit kokeilla itse asiaa. Pihtaa niin näet kuinka nopeasti mies joko ottaa eron tai hakee sen muualta.
Seksi on syy miksi mies pysyy, sitä kun ei saa miehen halujen mukaan, se on menoa. Yksi kerta ei vielä jokaiselle miehelle aiheuta sitä, siksi tee siitä pidempi aikainen kokeilu.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on niitä tyytymissuhteen ongelmia. Otetaan vaan joku, joka ei edes viehätä, ja koetetaan sitten väkisin muokata siitä ihan erilainen. Hiukset, pukeutumistyyli, harrastukset, kaverit, kumppani kokee oikeudekseen sanella kaiken.
Tai sitten on kyse kontrolloinnista. Se on vallankäyttöä, lähisuhdeväkivaltaa, ei sillä ole väliä mikä on aihe tai ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on näin vaikeaa seurustella, olla avo- tai avioliitossa niin kannattaa harkita kahdesti miksi olette suhteessa.
Itse sain tarpeekseni 5 vuoden suhteesta ja sen jälkeen olen ollut sinkku enkä edes kaipaa kumppania. Rakastan vapautta, jota ei ikävä kyllä ole suhteessa ja vielä vähemmän perheellisenä. Aivan samasta syystä rakastan vapaa-aikaa ja siksi palkka voi olla huonompi jos sillä saa vapaa-aikaa enemmän. Yleensä suurempi tili = enemmän vastuuta ja työ tulee vapaa-ajalle.
Miehille suhde on yleensä vain helppo tie seksiin, saavat vakituisen kumppanin. Näin siis jokainen avioliitossa oleva mies kertoo työpaikalla.
Yksi tuhoisa uskomus on, että suhteessa saa olla täysin vapaa olla 100% oma itsensä, mikä ei pidä paikkaansa. Jokin persoonallisuuden osa täytyy mennä kuitenkin suodattimen läpi; mitä tahansa ei parane sanoa tai tehdä.
Höpö höpö, voit kokeilla itse asiaa. Pihtaa niin näet kuinka nopeasti mies joko ottaa eron tai hakee sen muualta.
Seksi on syy miksi mies pysyy, sitä kun ei saa miehen halujen mukaan, se on menoa. Yksi kerta ei vielä jokaiselle miehelle aiheuta sitä, siksi tee siitä pidempi aikainen kokeilu.
Miksi salakuljettaa kieroilua terveeseen suhteeseen? Seksi ei tule naisesta, vaan miehestä ja naisesta.
En kiellä naiseltakaan tunneyhteyden harjoittamista ja huomioimista.
/
Vapauden suhteen joinakin päivinä vapautta tulee enemmän kuin suhteetta tulisi;
Tänään minä vien roskat, pyykkään, yms. Huomenna minulla on niistä vapautta, jne.
Sinkkuna teet ne joka kerta itse.
Nauraisin päin naamaa ja jättäisin tuollaisia kommentoivan miehen välittömästi. Kehottaisin tilaamaan netistä seksinuken ja meikkaamaan, pukemaan ja värjäämään sen hiuksia.
Näytän joka päivä jossain määrin erilaiselta ja en voi kieltää, että en alkaisi suosia niitä asioita, joiden mieheni sanoo näyttävän hyvältä, mutta tuollainen muuta sitä, tätä ja tota ei kyllä toimisi ja nostaisi niskakarvat pystyyn.
Nauraisin myös päin naamaa ja kehottaisin jättämään netin lukemisen vähemmälle :D Jos toistuvasti sanoisi niin saisi jatkaa matkaa yksinäänsä ja toivottaisin vielä onnea matkaan.
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi salakuljettaa kieroilua terveeseen suhteeseen? Seksi ei tule naisesta, vaan miehestä ja naisesta.
/
Tänään minä vien roskat, pyykkään, yms. Huomenna minulla on niistä vapautta, jne.
Ihan peruselämään kuuluvat asiat, joita jokainen tekee enemmän tai vähemmän.
Vapaudella tarkoitin että saan tehdä mitä haluan, koska haluan ja tulla takaisin milloin haluan.
Esimerkkinä:
- töitä voin tehdä ulkomailla, kotimaassa ylitöitä niin paljon kun vain pää kestää
- voin juhlia, ryypätä, vetää huumeita 24/7
- voin olla samaan aikaan useamman naisen kanssa
- voin pelata videopelejä 24/7
- voin harrastaa mitä tahansa 24/7
Tämä on vapautta eikä tietenkään tarkoita että noin tekisin sinkkuna mutta kukaan ei ole rajoittamassa elämääni. Vapaus on arvokas asia, todellisen vapauden saa vasta kun on rahaa enemmän kuin sitä tarvitsee, jolloin on vain vapaa-aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/
Ihan peruselämään kuuluvat asiat, joita jokainen tekee enemmän tai vähemmän.
Vapaudella tarkoitin että saan tehdä mitä haluan, koska haluan ja tulla takaisin milloin haluan.
Esimerkkinä:
- töitä voin tehdä ulkomailla, kotimaassa ylitöitä niin paljon kun vain pää kestää
- voin juhlia, ryypätä, vetää huumeita 24/7
- voin olla samaan aikaan useamman naisen kanssa
- voin pelata videopelejä 24/7
- voin harrastaa mitä tahansa 24/7Tämä on vapautta eikä tietenkään tarkoita että noin tekisin sinkkuna mutta kukaan ei ole rajoittamassa elämääni. Vapaus on arvokas asia, todellisen vapauden saa vasta kun on rahaa enemmän kuin sitä tarvitsee, jolloin on vain vapaa-aikaa.
Jep, ihan reilua.
Itse en ihan kaikkea noista tekisi.
Törkeä mies. On varmaan itse täydellinen, kun on varaa arvostella?
"mies elättää teidät"
Vaan kun ei ne enää nykyään elätä.
Vierailija kirjoitti:
"mies elättää teidät"
Vaan kun ei ne enää nykyään elätä.
Joo ei, se on kaikki kulut 50-50, riippumatta siitä onko nainen kotona lasten kanssa, työtön, tienaako yli puolet vähemmän kuin mies. Kaikki kulut puoliksi, ei sen väliä mikä on kulutuksen suhde, paitsi että nainen maksaa omat hlökohtaiseet menonsa ja tietenkin myös lasten.
Vierailija kirjoitti:
Te naiset ette ymmärrä että teidän tarkoituksenne on vastata miehen vaatimuksiin, tyydyttää mies, olla hiljaa kun mies puhuu, pyytää lupa kaikkiin asioihin joissa mies ei ole mukana (työ, opiskelu, kavereiden tapaaminen) ja mies elättää teidät ja mahdolliset lapset.
Te naiset olette alkaneet luulemaan itsestänne liikoja vaikka olette olleet historian alkuajoista miehen omaisuutta, niin se ei muutu vaikka mitä liikkeitä perustaisitte.
Meillä minä elätän meidät. Maksan asumiskulut ja ruoat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te naiset ette ymmärrä että teidän tarkoituksenne on vastata miehen vaatimuksiin, tyydyttää mies, olla hiljaa kun mies puhuu, pyytää lupa kaikkiin asioihin joissa mies ei ole mukana (työ, opiskelu, kavereiden tapaaminen) ja mies elättää teidät ja mahdolliset lapset.
Te naiset olette alkaneet luulemaan itsestänne liikoja vaikka olette olleet historian alkuajoista miehen omaisuutta, niin se ei muutu vaikka mitä liikkeitä perustaisitte.
Arvon neiti/rouva, voisitko elättää minutkin?
Olen valmis mihin tahansa. Voin siivota, hieroa, hoitaa fyysiset työt - mitä ikinä tarvitsetkaan olen valmis siihen. Olen valmis luopumaan kaikesta ja elämään Sinun tahtosi mukaan; jos vain elätät minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvon neiti/rouva, voisitko elättää minutkin?
Olen valmis mihin tahansa. Voin siivota, hieroa, hoitaa fyysiset työt - mitä ikinä tarvitsetkaan olen valmis siihen. Olen valmis luopumaan kaikesta ja elämään Sinun tahtosi mukaan; jos vain elätät minut.
Liity sokerideitti sivustoille
No, onneksi tällaista ei enää tapahdu, mutta jos, niin
varmaan hymyilisin kauniisti, kiittäisin seurasta ja toivottaisin hyvää loppuelämää
Sanoisin että minäkin haluan miehen jolla on aivot ja osaa niitä vielä käyttää.