Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisitte jos mies haluaisi teidän muuttavan ulkonäköänne?

Vierailija
04.07.2023 |

Jos vakituinen miesystävänne sanoisi teille esim. seuraavantyylisiä asioita, miten suhtautuisitte:

- voisit värjätä hiuksesi vaaleiksi kun mä olen aina pitänyt vaaleista hiuksista naisilla
- voisit alkaa treenata tai tehdä vaikka kotona jotakin kyykkäystä niin tulisi sunkin takapuoli pyöreäksi (vahdattuaan ohi kulkeneen naisen isoa tarakkaa)
- ostanko sulle joululahjaksi sellasen tekoripsien laiton, jaa et tykkää, no minusta ne on hienot
- sun kannattaisi syödä enemmän ja käydä salilla niin ei olisi vaan nahka luiden päällä
- voisit syödä vähemmän ja mennä vaikka salille niin olisi vähemmän selluliittia
- ootko huomannut että sulla on joskus aamuisin silmäpussit, onneksi ne voi korjata jos alkaa haitata minua liikaa (siis miestä)
- sulle vois laittaa botoxia naamaan kun hymyillessä tulee tollaset rypyt.

Tekisittekö kuten toivotaan, loukkaantuisitte vai mikä olisi suhtautumisenne?

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan ei toimi niin päin että mies haluaisi naisen muuttavan jotain itsessään, mutta niin päin se on vallan ookoo että nainen muuttaa miehen haluamansalaiseksi. En ole yhteenkään naiseen törmännyt joka ei alkaisi tuunaamaan miestä joten aika LOL nää kaksoisstandardipeukutukset ja kommentit.

"Tuunata miestä" tarkoittaa tuntemillani naisilla pukeutumiseen, parranajoon, hiusten siisteyteen, tuoksun käyttöön ja sen sellaiseen ulkoiseen liittyviä asioita. Itsekin olen tällaisia asioita sanonut, että sulle sopisi paremmin x väriset paidat tai ostaisin mieleiseni tuoksun että olisi kiva jos käyttäisit joskus. Ei tulisi edes mieleen sanoa, että älä syö niin paljon kun sulla on tollanen läski maha tai menisit sinäkin salille niin tulis sullekin tollaset lihakset kuin tuolla salimakella ja osoittelisin jotakin bodaria kadulla.

Kai ymmärrät eron?

Vierailija
42/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mmmm... Näin miehenä täytyy sanoa että arvostaisin tällaisia suoria ulostuloja, mutta venus ja mars jne.

Itseä häiritsee paljon enemmän nämä "hienovaraiset" vihajukset tyyliin;

-Hei, sulla kun ei ole noita x värisiä vaatteita niin ostettaisiinko tästä uudet? Oho, eikö se vanha koko enää menekkään, ehkä voitaisiin käydä vaikka lenkillä joskus :)"

-Tiesitkös että jos pidättelee pissaa 10 kertaa vessassa käydessä voi lisätä myös kestoa seksin aikana ja joidenkin tutkimuksien mukaan on myös pidemmän päälle helpottaa elämää :)"

ym. kauttarantain juttuja joissa saisi olla melko idiootti ettei tajuaisi mitä haetaan takaa. Motivaatiota olisi huomattavasti enemmän tehdä asioille jotain jos suoraan pamautettaisiin pöytään toiveet ilman kaunisteluja ja koristeluja.

Kiitos, tiedän, en panosta samalla tavalla enää juttuihin joihin ennen panostin ja myös minä vanhenen, saa sen mitä toivoo myös suoraan sanoa. Teen siitten parannukset sen mukaan.

Miten suoraan sinulle pitää sanoa, jos et noista esimerkeistäsi ymmärrä mitä toivotaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan ei toimi niin päin että mies haluaisi naisen muuttavan jotain itsessään, mutta niin päin se on vallan ookoo että nainen muuttaa miehen haluamansalaiseksi. En ole yhteenkään naiseen törmännyt joka ei alkaisi tuunaamaan miestä joten aika LOL nää kaksoisstandardipeukutukset ja kommentit.

Vierailija kirjoitti:

"Tuunata miestä" tarkoittaa tuntemillani naisilla pukeutumiseen, parranajoon, hiusten siisteyteen, tuoksun käyttöön ja sen sellaiseen ulkoiseen liittyviä asioita. Itsekin olen tällaisia asioita sanonut, että sulle sopisi paremmin x väriset paidat tai ostaisin mieleiseni tuoksun että olisi kiva jos käyttäisit joskus. Ei tulisi edes mieleen sanoa, että älä syö niin paljon kun sulla on tollanen läski maha tai menisit sinäkin salille niin tulis sullekin tollaset lihakset kuin tuolla salimakella ja osoittelisin jotakin bodaria kadulla.

Kai ymmärrät eron?

Vierailija
44/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä naisen ulkonäköä arvostelevissa miehissä on monella sellainen kummallinen ominaisuus, että he vakuuttelevat kuinka heille ulkonäöllä ei ole väliä vaan muut asiat on tärkeämpiä ja että ei heitä haittaisi, vaikka nainen lihoisi, rupsahtaisi jne. Vähän vaikea uskoa, kun jo siinä vaiheessa kun ei vielä ole lihottu ja rupsahdettu, löytyy vaikka mitä vikaa ja korjattavaa.

Joo ja näähän ei ala elättämään. Sehän tehdään selväksi heti kättelyssä. Naisen pitää kuitenkin käyttäytyä kuin täyspäivänen kotirouva.

Nämä ei edes tarjoa, itse saat maksaa kahvisi puhumattakaan ulkonasyömisistä. Koska naisen tehtävä on miellyttää. Sitten ihmetellään jos saadaan sellainen tosikaunis unelmanainen, joka on tottunut siihen että hänelle tarjotaan ja ostetaan lahjoja ja kun kyseinen naiselle tavallinen kohtelu ei toteudukaan, unelmanainen lähtee.

Vierailija
45/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät eron?

Lopeta tuo selittely, ihan samalla tavalla naisetkin tekee. Laihalle miehelle on sanottu että pitäisi syödä enemmän ja käydä salilla sen muun nipotuksen lisäksi.

Vierailija
46/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset keksii aina hyviä selityksiä omalle käytökselleen miten se ei ole yhtään sama kuin miesten tekemä sikailu vaikka käytännössä tekevät aivan samaa :D

Vierailija
47/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät eron?

Ja tuotahan sanotaan ystävillekkin. Kyllä mun paremman silmän omaavat kaverit ehdottelee mulle kaupoilla, mitkä vaatteet ja värit mulle saattais sopia. Ei kai se tarkoita, että yrittävät mua muuttaa.

Vierailija
48/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin miehelle heipat. Lisäksi kyllä ihmettelisin mikä piru mua vaivaa, että kiinnostuin ekaa kertaa ikinä miehestä joka tykkäilee muovisista lisäosista ja jättiperseistä.

Normaalisti miesmakuni kun on ihan erilainen.

Vierailija
49/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin tekopyhät höpsöt, jokainen(!) teistä tekee tuota miehellenne aviopäivästä 2 lähtien. Ollaanpas nyt kuitenkin edes rehellisiä. Tai se on kyllä liikaa vaadittu naisilta.

Vierailija
50/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kovin hyvää tykkäisi. Jättäisin miehen etsimään sitä unelmanaistaan ja lähtisin kävelemään. Sen verran v-mäinen ihminen olen että mainitsisin ennen poistumistani vielä samaan tapaan miehen puutteista, joita aivan varmasti löytyy.

Vierailija
51/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään tuollaisesta kommentista havahtuisin siihen, että olen yhdessä tyytyjän kanssa ja tämä onkin hänelle tyytymissuhde.

Ja samalla muistaisin sen, että tyytyjä ei tule olemaan ikinä tyytyväinen vaan tuollaista narinaa riittää loppuiäksi joten tämä suhde olikin sitten tässä.

Vierailija
52/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ex ehdotteli jossain vaiheessa hiusten värjäämistä punaisiksi. Siitä kieltäydyin, kun olin monta kertaa nuorempana värjännyt ja todennut ettei sovi mulle.

Sitten yks naisjulkkis leikkasi otsatukan ja mies alkoi hokea mulle, että pitää leikata otsis. Sellainenkin mulla oli nuorempana ollut, ja painostuksen kestettyä ajattelin lopulta että miksikäs ei. Leikkasin otsiksen ja noin puoli tuntia siitä kun mies ekaa kertaa näki sen, hän kommentoi: leikkaa se pois.

Seuraavat ajat puhui sitten, että sellaiset tasapitkät hiukset keskijakauksella on kauneimmat naisella. Niin, sellaiset mulla oli ennen sitä otsatukkaa.

Niin että en ala enää muuttaa ulkonäköäni miesten toiveiden mukaan.

Vierailija
53/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät kai, että miehellä ei paukut riitä haluaamansa naiseen niin hän ottaa minkä tahansa aihion jonka sitten ajattelee muokkaavansa mieleisekseen. Se on hänen ajatus tässä takana. Sen sijaan, että hän tekisi itselleen jotain, että kelpaisi haluamilleen naisille niin hän mieluummin tuhoaa sinun persoonasi omaksi hyödykseen.

Suunnilleen näin. 

Ja vaikka mies saisi kaikki haluamansa naiset, mikään määrä naisia ei muuta miehen muuten noin onnetonta elämää. Kaikissa hyvissä suhteissa otetaan huomioon oma ja toisen hyvinvointi.

Terve persoona ei koe toista riittämättömäksi tai uhkaksi itselleen.

Vierailija
54/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät eron?

Oikeasti? Käyttäisitkö sinä mielelläsi tuoksua joka miellyttää toisen nenää, mutta ei niinkään omaasi?

Tai tuoksua josta kumppanisi tykkää siksi, että exänsäkin käytti sitä? 

Vierailija
55/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös lihavat naiset osaavat syödä juuri oikein eivätkä tarvitse neuvoja.

Vierailija
56/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä mitään se ihmeellisempää kun se että yrittäähän joka nainen muuttaa kumppani miehen ulkonäköä miellyttämään enemmän itseään

On miehen oma valinta, miten tähän suhtautuu.

Ja 100% naisista odottaa miehen ottavan mahtavat neuvot kiitollisena vastaan.

Vierailija
57/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikani kuuntelin niitä läskittelypuuskia ja " missä on sun urheilut hä!" ja söinkin öisin kun en jaksanut miehen arvostelua kun laitoin jotain suuhuni vaikka kerran päivässäkin.

Hämäräksi on jäänyt miksi edes alkoi seurustella kanssani, se ei ollut seksi, enkä ole edes elämänsä rakkauskaan.

Muita naisia vahtasi ja keräili nettikavereikseen, 20-30 vuotta nuorempia ja kauniita.

Mies ei taida tajuta vielä että lähtöni on nyt lopullinen. Etsiköön nyt sitä uutta Täydellistä naista.

Vierailija
58/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on näin vaikeaa seurustella, olla avo- tai avioliitossa niin kannattaa harkita kahdesti miksi olette suhteessa.

Itse sain tarpeekseni 5 vuoden suhteesta ja sen jälkeen olen ollut sinkku enkä edes kaipaa kumppania. Rakastan vapautta, jota ei ikävä kyllä ole suhteessa ja vielä vähemmän perheellisenä. Aivan samasta syystä rakastan vapaa-aikaa ja siksi palkka voi olla huonompi jos sillä saa vapaa-aikaa enemmän. Yleensä suurempi tili = enemmän vastuuta ja työ tulee vapaa-ajalle.

Miehille suhde on yleensä vain helppo tie seksiin, saavat vakituisen kumppanin. Näin siis jokainen avioliitossa oleva mies kertoo työpaikalla.

Vierailija
59/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti. Lentäisi ulos kuin leppäkeihäs. Noin pinnallista miestä en olisi kyllä alun alkaenkaan huolinut.

Vierailija
60/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on niitä tyytymissuhteen ongelmia. Otetaan vaan joku, joka ei edes viehätä, ja koetetaan sitten väkisin muokata siitä ihan erilainen. Hiukset, pukeutumistyyli, harrastukset, kaverit, kumppani kokee oikeudekseen sanella kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme