Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisitte jos mies haluaisi teidän muuttavan ulkonäköänne?

Vierailija
04.07.2023 |

Jos vakituinen miesystävänne sanoisi teille esim. seuraavantyylisiä asioita, miten suhtautuisitte:

- voisit värjätä hiuksesi vaaleiksi kun mä olen aina pitänyt vaaleista hiuksista naisilla
- voisit alkaa treenata tai tehdä vaikka kotona jotakin kyykkäystä niin tulisi sunkin takapuoli pyöreäksi (vahdattuaan ohi kulkeneen naisen isoa tarakkaa)
- ostanko sulle joululahjaksi sellasen tekoripsien laiton, jaa et tykkää, no minusta ne on hienot
- sun kannattaisi syödä enemmän ja käydä salilla niin ei olisi vaan nahka luiden päällä
- voisit syödä vähemmän ja mennä vaikka salille niin olisi vähemmän selluliittia
- ootko huomannut että sulla on joskus aamuisin silmäpussit, onneksi ne voi korjata jos alkaa haitata minua liikaa (siis miestä)
- sulle vois laittaa botoxia naamaan kun hymyillessä tulee tollaset rypyt.

Tekisittekö kuten toivotaan, loukkaantuisitte vai mikä olisi suhtautumisenne?

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin adios, onnea etsintääsi hyypiö!

Vierailija
2/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä mitään se ihmeellisempää kun se että yrittäähän joka nainen muuttaa kumppani miehen ulkonäköä miellyttämään enemmän itseään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin ukolle penispumpun ja salikortin :D

Vierailija
4/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

NEXT!

Vierailija
5/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaisin etsimään mieleistään seuraa eikä ns remppakohdetta.

Vierailija
6/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tavoin esitettynä tinttaisin ukkoa nokkaan. Jotain toiveita voi esittää puolin ja toisin mutta näissä täytyy olla hienovarainen. 

Vierailija
7/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin alkaisin korjaamaan asioita ja kiittäisin miestä rehellisyydestä.

Siinähän minun taso nousee samalla.

Vierailija
8/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä mitään se ihmeellisempää kun se että yrittäähän joka nainen muuttaa kumppani miehen ulkonäköä miellyttämään enemmän itseään

Vaatetusta ja kampausta ehkä, hui kauheeta sehän voisi tarkoittaa että myös muut naiset kiinnostuisi hänestä!

Vierailija
9/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle että korjaa puheitaan tai saa luvan lähteä etsimään parempaa naista . Sinun ei tarvitse moista sietää .

Vierailija
10/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu tuollaiseen jos en itse halua noita asioita. Osaan elää yksinkin tarvittaessa.

Vierailija
11/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin alkaisin korjaamaan asioita ja kiittäisin miestä rehellisyydestä.

Siinähän minun taso nousee samalla.

Syömään enemmän eiku vähemmän ? Aika vaikeaa on tuollaista miellyttää . Parempi on heivata koko tollo pois elämästä ja keskittyä itseen .

Vierailija
12/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakaan mun tuntemat naiset ei ole pyrkineet muuttamaan/arvostelleet miehen varsinaista ulkonäköä, mutta pukeutumista ja ns. siisteyttä kylläkin. Tyyliin siistimpää päälle kun lähdetään ihmisten ilmoille ja parturiin useammin.

Nuo aloituksen esimerkit on suunnattu suoraan persoonaan, varsinaiseen ulkonäköön. Se, jos haluaa miehen laittavan siistit farkut verkkareiden sijaan, ei ole vihjaus että miehellä olisi huono kroppa tai ruma naama, kuten aloituksen huomautukset.

Vierailija
13/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä yksittäinen kommentti ei mua haittaisi, mutta runsas ulkonäkökeskeisyys on turn out. Liikun ja hoidan ulkonäköäni ja terveyttäni, mutten pakonomaisesti

Vierailija
14/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille, että kun ostaa asunnon niin ei kannata ostaa kerrostalosta kämpää kun oikeasti haluaa asua omakotitalossa. On ihan erillaisia asumismuotoja. Sitten päästät sen asunnon metsästykseen takas.

Vierailija
15/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti suhtautuisin huonosti. Sitten kysyisin, miksei hän suoraan ruvennut seurustelemaan tuollaisen naisen kanssa. Lopuksi voisin kertoa, mikä miehessä minua ärsyttää ja viimeistään siinä huomaisin, että kannattaa lähteä eri teille.

Vierailija
16/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen tuo olisi nopeasti. Ei tuollaiselle mikään koskaan ole tarpeeksi hyvä. Ajan kuluessa alkaa myös kontrolloida muitakin asioita, ei pelkästään ulkonäköä. Nuorena haksahdin moiseen ääliöön, joten kokemusta on.

Vierailija
17/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ostaisin ukolle penispumpun ja salikortin :D

En tuhlaisi mieheen euroakaan, hukkaan heitettyä rahaa.

Vierailija
18/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tavoin esitettynä mies lentäisi pellolle. 

Voisin kyllä käyttää miehen ostamia vaatteita tai kokeilla miehen ehdottamaa hiustyyliä, jos ne esitettäisiin tyyliin "ostin tämän mekon sinulle, koska ajattelisin, että näyttäisit siinä kauniilta", "sinulle varmaan sopisi tuollaiset hiukset kuin Scarlett Johanssonilla on tässä leffassa, kokeiletko ensi kerralla, kun menet kampaajalle". 

Vierailija
19/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti suhtautuisin huonosti. Sitten kysyisin, miksei hän suoraan ruvennut seurustelemaan tuollaisen naisen kanssa. Lopuksi voisin kertoa, mikä miehessä minua ärsyttää ja viimeistään siinä huomaisin, että kannattaa lähteä eri teille.

Todennäköisesti oma "taso" ei riitä saamaan sitä unelmien instabeibeä tai julkimoa. Otettaan sitten paras mihin pystyy ja v tuillaan sille siitä, miltä se näyttää. Rumahan se on, vaikka ei olisikaan, kun se ei ole instabeibe.

Sehän noissa vielä on, että läheskään kaikki miehet ei esim. erota onko naisella meikkiä vai. Meikittömäksi tai luonnonkauniiksi voidaan sanoa naista, jolla on kunnon pakkelit, mutta kun ei ole kirkkaanpunaista huulipunaa ja sinistä luomiväriä, niin meikkiä ei ole. Samoin somekuvat on ihan todenmukaisia, ei ole yhtään käsitelty, käytetty filttereitä ja tarkkoja kuvakulmia. Näitä "tehtyjä" kuvia sitten pidetään vertailukohtana irl naisille.

Vierailija
20/97 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrät kai, että miehellä ei paukut riitä haluaamansa naiseen niin hän ottaa minkä tahansa aihion jonka sitten ajattelee muokkaavansa mieleisekseen. Se on hänen ajatus tässä takana. Sen sijaan, että hän tekisi itselleen jotain, että kelpaisi haluamilleen naisille niin hän mieluummin tuhoaa sinun persoonasi omaksi hyödykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan