Deittailu 40+ ikäisenä on haastavaa
Deittailu 40+ ikäisenä miehenä on haastavaa. Mistä löytyisi fiksu aikuinen nainen joka ei halua riistää itsenäisyyttäni? Sellainen jolla ei ole traumoja, pinttyneitä tapoja tai tarvetta kontrolloida tekemisiäni?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaikilla haastavaa.
Ehkä hyvin säilyneillä naisilla ja kalsarimallimiehillä ei ole haastavaa.
Kaikki on nykyään _haastavaa_.
Mistä löytyisi mies, jolla on laaja sanavarasto, ettei kaikki olisi _haastavaa_. Asia voi olla myös vaikeaa, hankalaa, ongelmallista jne.
Pysyykö ap sinulla itsenäisesti housut jalassa iltamenoissa vai ainoastaan, kun puoliso on paikalla vahtimassa?
Kannattaa aloittaa siitä, että käsittelee ensin omia traumoja, arvioi kriittisesti pinttyneitä tapojaan ja pohtii, mikä ajaa niin kovaan kontrollin tarpeeseen, että lähisuhteiden muodostaminen on vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Seksinukke ?
Vielä ei olla ihan sillä kehitystasolla, että tuollaisen kelpuuttaisin. Sitten kun seksirobotit jotka kykenevät ihmismäiseen kanssakäyntiin yleistyvät niin tilanne voi olla toinen eikä tarvitse etsiä neulaa heinäsuovasta.
Vierailija kirjoitti:
Pysyykö ap sinulla itsenäisesti housut jalassa iltamenoissa vai ainoastaan, kun puoliso on paikalla vahtimassa?
En ole koskaan pettänyt parisuhteessa ollessani. Ja se on ollut tietoinen päätös.
Asiat voi aina tehä helpomman tai vaikeamman kautta. Kokeilepa muuttaa suhtautumista asiaan. Mietin vaikka miten vaikeaa on deittailla 90+ ?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa aloittaa siitä, että käsittelee ensin omia traumoja, arvioi kriittisesti pinttyneitä tapojaan ja pohtii, mikä ajaa niin kovaan kontrollin tarpeeseen, että lähisuhteiden muodostaminen on vaikeaa.
Minulla ei ole isompia traumoja eikä pinttyneitä tapoja jos viikonloppusaunaa ei lasketa. Erot aiemmista suhteista ottivat kyllä koville, osassa minut jätettiin ja joistakin pelastauduin itse, mutta niitä yhdistivät naiset joilla oli henkisen puolen ongelmia.
No sinähän olet onnistunut, kun kukaan nainen ei ole edes yrittänyt riistää itsenäisyyttäsi.
Vierailija kirjoitti:
Asiat voi aina tehä helpomman tai vaikeamman kautta. Kokeilepa muuttaa suhtautumista asiaan. Mietin vaikka miten vaikeaa on deittailla 90+ ?
Uskon että jos elän miehenä noin vanhaksi, niin kilpailua on huomattavasti vähemmän kuin tällä hetkellä eli tilanne olisi itse asiassa helpompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole isompia traumoja eikä pinttyneitä tapoja jos viikonloppusaunaa ei lasketa. Erot aiemmista suhteista ottivat kyllä koville, osassa minut jätettiin ja joistakin pelastauduin itse, mutta niitä yhdistivät naiset joilla oli henkisen puolen ongelmia.
Ja kuitenkin noita naisia yhdisti myös sinä. Jostain syystä haksahdat naisiin, joilla on tiettyjä piirteitä, joista et pidä. Silti sinä valitset heidät seurusteluun. Miksi?
Asia kannattaa selvittää itsetutkiskelun kautta.
Vierailija kirjoitti:
Seksinukke ?
Tosi tyhmä kommentti. Ap ei vaadi mahdottomia. Hyvinkin tuollainen nainen voi löytyä, vaikka moni on varattu. Sinustako on ok kontrolloida toisen tekemisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuitenkin noita naisia yhdisti myös sinä. Jostain syystä haksahdat naisiin, joilla on tiettyjä piirteitä, joista et pidä. Silti sinä valitset heidät seurusteluun. Miksi?
Juuri näin. Aloitus kuulostaa siltä, että omia piirteitä ja ongelmia projisoidaan muihin so. naisiin. Silloinhan kumppaneiksi valikoituu yhä uudestaan samanlainen tapaus. Tuttu ongelma myös naisten kohdalla.
Jos parisuhteet menevät aina pieleen, kannattaa selvittää asiaa psykoterapiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hyvin säilyneillä naisilla ja kalsarimallimiehillä ei ole haastavaa.
On muillakin mahdollisuus. Mun mies ei ole mallin näköinen. Tapasimme vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan pettänyt parisuhteessa ollessani. Ja se on ollut tietoinen päätös.
Oikean kanssa ei tarvitse mitään tietoista päätöstä, se tulee suhteessa luonnostaan.
t. hellä, mukava +40 rotunainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset ovat olleet erilaisia, joten toki olen yrittänyt oppia aiemmista virheistä ja eroon päättyneistä suhteista. Joten pidän tällä kertaa kyllä virhearviona tuota tekemääsi johtopäätöstä. Ennemmin ongelmana on naisten kohtuuttomat odotukset ja vaatimukset parisuhteissa.
Yhteistä heillä on oikeastaan vaan ollut tuskalliset erot joissa minä olen kohteliaana ja hyvin käyttäytyvänä ollut suurin kärsijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikean kanssa ei tarvitse mitään tietoista päätöstä, se tulee suhteessa luonnostaan.
t. hellä, mukava +40 rotunainen
No en halua vaikuttaa kyyniseltä, mutta monesta tekee tilaisuus varkaan. Vaikka suhde olisi kuinka hyvä niin tietyissä olosuhteissa joku voi päätyä pettämään ellei ole tehnyt päätöstä uskollisuudesta etukäteen.
Aika monilla on trumoja, joista suureksi osaksi irti päästetty. Mutta jotkut eivät halua riistää toisen itsenäisyyttä, kuten ei halua itselleenkään tehtävän. Osa haluaa ehkä vähän yhteistä aikaa, ettei ole yksin parisuhteessa.