¤¤¤ ELOKUUMEILIJOIDEN MAANANTAI¤¤¤
Huomenta!
..Ja pinoa pystyyn taas.. Jopa olikin pitkä tuo viikonloppupino! :) Niin moni jo piinailee ja testailee, että pino venyy...kivaa...
Plussauutisia jälleen odotellen,
Pulu kp20/29-31
Kommentit (22)
Nyt vasta ehdin tässä kirjotteleen koneelle, kun ei tässä ole mitään kerrottavaakaan ollu.
Edelleenkään ei tätiä näy eikä kuulu ja lauantaina viimeksi testasin (tosin en aamupissasta), mutta negaahan se näytti.
Tänään soitinki jo sitten neuvolaan että mitäs nyt , ni sanovat vaan että testaile viikon välein ja soittele tammikuussa sitten uudelleen jos ei oo menkat vielä tullee.
No joo, sitä aikaa odotellessa.
Ois ees oireita, suuntaan mihin vaan, tää epävarmuus tekee hulluksi..
Miten sitä lasta yrittää, kun ei oo ees menkkoja???
Joku kaamos-masennus kai tässä jo on iskeny, kun saattaa itkeä tuhruttaa asiasta mistä vaa..Tänääki esim. Tulostin pojan ja meidän entisen koiran kuvan, jotta sain sen kehyksiin, ni piti sitten märistä sitä koiraaki. Ja sitä kuinka sen haluaa takaisin, vaikka se ei ole mahdollistakaan.
No kylläpä se tästä...Onneksi on tuo joulu hössötykset, ei ajattele koko ajan nuita menkkojakaan. Siitä ei ole ainakaan kyse että ajattelisin raskautta, kyllä se nyt on nää joulu hommat jotka ajan vie.
Ja esikoisen potalle opettelu.. =)
Plussa tuulia kovasti!!!!
Minä se täällä elokuumeilijoihin ainakin vielä kuulun.=)
Buam kp 43/28
Hiukka sitten se täti jätättää....???
Nyt vasta pääsin koneelle. Voi surkeuden surkeus, kun ei viiva vielä vahvistunut. Jospa siihen vielä olis mahdollisuus. Mä en ymmärrä, että miksi se ei nytkään kiinnittyisi. Mistä oikein klikkaa? Kyllä se on monimutkaista tämä ihmisen lisääntyminen. Just kaverini kanssa juttelin, joka on kaks vuotta jo esikoista yrittänyt, tutkittu on ja kummassakaan ei pitäs olla liiemmin vikaa, clomit sai mun kaverikin " vähän niin kuin varalta" , mutta ei oo auttanut. Selittämätön lapsettomuus, on niiden tuomio tällä hetkellä.
Mä toivon sulle nyt voimia ja valonpilkahduksia. En osaa muuta sanoa, koska tiedän sun valtavan pettymyksen, jos nytkin tulee kemiallinen.. :/ Haleja sulle kovasti. Ja sinniä sille pikkuiselle, että tarrais vaan kiinni.