Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla miehillä tällaista ongelmaa, että haluaisi kyllä kumppanin, mutta ei kiinnostu kenestäkään?

Vierailija
30.06.2023 |

Pitkään aikaan ei mitään ihastuksia tms. ollut ollenkaan.

Ja kyse ei ole siitä, että pitäisi olla joku "instabeibe". Ei vaan oikein tunne mitään ketään kohtaan.

Kommentit (1280)

Vierailija
421/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka ei ole nähnyt oman lapsensa syntymää ei ole mikään mies vaan ikuinen untuvikko. Säälittävä alokas joka ei elämästä ymmärrä yhtään mitään.

ei ketään miestä kiinnosta nähdä edes,voi pyörtyä

Vierailija
422/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka "eivät halua lapsia". Todellisuudessa kyse on siitä, että ei heitä huoli kukaan. Yrittävät itselleen uskotella, että ikään kuin heillä olisi jokin vara valita ja että homma muka olisi omissa käsissä. Ei se ole.

Todellisuudessa on myös ihmisiä, jotka eivät halua lapsia.

Ei ole. Ei kukaan oikeasti halua elää täysin merkityksetöntä elämää.

Sääliksi käy ihminen, jonka ainoan elämänsisältö liittyy lisääntymiseen kuin eläimellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko hormonitasoissa häikkää jos ei naiset kiinnosta tai vikaa asenteissa? Upeita naisia on pilvin pimein.

Vierailija
424/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

on :D

Kaikki haluais, mutta kun ei oo ketään tullut vastaan kenet kanssa tahtominen yhdessäoloon kohtais :D

Parempi lahon kannon kanssa, kuin lahopään tai sellaisen, joka haluaa vain minut. En ole esine!

Vierailija
425/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko hormonitasoissa häikkää jos ei naiset kiinnosta tai vikaa asenteissa? Upeita naisia on pilvin pimein.

Ei? Upeita naisia on pilvin pimein, mutta miksi upeat naiset haluaisivat käyttää yhtään aikaansa esimerkiksi minuun?

Vierailija
426/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sitä naista/parisuhdetta edes tarvitsee?

Minulla on läheisiä ystäviä ja sukulaisia sekä oma käsi tuo mulle nautintoa eli se riittää mulle hyvin myös.

T: ikisinkkumies 31v

No jos haluaa sellaisen kuin perhe, johon voi kuulua mies, nainen ja lapsi/lapsia +ehkä lemmikki

Lapsia kyllä, lemmikkejä ei.

Itse en henkilökohtaisesti ymmärrä mitä helvetin järkeä on parisuhteettomassa ja lapsettomassa elämässä. Synntytään tänne ja kuollaan pois. Hautaan ei saa mitään omaisuutta tai "nauttimista" mukaansa, mutta lapset yleensä jäävät tänne.

Parisuhde on hienoimmillaan pitkä suhde, josta saa iloa elämään. Mutta on ihmisiä, joilla huonompi kokemus, joten ovat eron jälkeen päättäneet elää yksin. Elleivät löydä sopivaa.

Vierailija
427/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tätä kliseetä tarvii edelleen jauhaa niin se henkilökemia pitää toimia.

Aina ei ole se ulkonäkö tai varallisuus ihan ykkösenä, ainakaan meistä kaikilla.

Sielun kumppanuus. Kun se on kohdallaan, niin moni muukin asia toimii.

Jos kumppanin "haku" tapahtuu pelkkien ulkoisten yms kriteereillä, niin eipä siitä tule pitkä taru.

Tarvii henkisen kontaktin, ja myös osittain ruumiillisen yhteensopivuuden. Psyykkinen ja fyysinen liitto. Ymmärrys ja hyväksyminen.

Vierailija
428/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka "eivät halua lapsia". Todellisuudessa kyse on siitä, että ei heitä huoli kukaan. Yrittävät itselleen uskotella, että ikään kuin heillä olisi jokin vara valita ja että homma muka olisi omissa käsissä. Ei se ole.

Todellisuudessa on myös ihmisiä, jotka eivät halua lapsia.

Ei ole. Ei kukaan oikeasti halua elää täysin merkityksetöntä elämää.

Minä olen mies ja en halua lapsia koska minä en halua olla mikään äitihahmo eli minua ei lapsen hoito kiinnosta ja minä en tälläiseen yhteiskuntaan lapsia halua tehdä. Elämäni ek ole merkityksetöntä, käyn töissä, tapaan ystäviäni, harrastan omia harrastuksia ja nyt kesällä mökkeilen mökilläni.

Olen ikisinkku ja elämäni on hyvää näin, tai no verotusta suomessa pitäisi keventää reilusti.

M32

Miehen kuulukin olla ISÄhahmo eikä äitihahmo! Eikä sinun kanssasi kukaan suostuisi lapsia edes tekemään. Ymmärrät sen kun menet katsomaan surullista ja elämässäsi epäonnistunutta hahmoasi lähimmästä peilistä. Yksinäisyyden ja epätoivon aistii silmistä. Hukuttaudu vaikka järveen.

Miten isähahmo ja äitihahmo siis eroaa toisistaan? Nykyaikana ei mitään sukupuolirooleja ole.

Taidat olla provo.

Vierailija
429/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en henkilökohtaisesti ymmärrä mitä helvetin järkeä on parisuhteettomassa ja lapsettomassa elämässä. Synntytään tänne ja kuollaan pois. Hautaan ei saa mitään omaisuutta tai "nauttimista" mukaansa, mutta lapset yleensä jäävät tänne.

Jotkut myös elävät syntymänsä ja kuolemansa välillä, ja vain omannäköisessä elämässä on järkeä. Kaikilla siihen ei kuulu parisuhde ja/tai mukulat. Kuoleman jälkeen ei mitään enää tarvitsekaan, ritti kun nautti eläessään.

Vierailija
430/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan itseni tästä aloituksesta.

Reilusti kolmekymppinen ja takana muutama vakavampi suhde, useampi irtosuhde.

Jokaisessa tilanteessa homma on mennyt niin, että nainen alkaa kaivamalla kaivaa minusta vikoja, latomaan jotain ärsyttäviä piikittelyjä ja jakelemaan täysin tarpeetonta kritiikkiä. Siinä sitten mukavasti alkanut juttu muuttuukin naisen vaatimuslistan ja alati muuttuvien mielihalujen täyttämiseksi eli minulle ylimääräiseksi työksi ja läpipompittavaksi esteradaksi. Tuossa kohtaa oma kiinnostus häviää kun pieru saharaan. Oon antanut suhteissa paljon ja saanut vaan kaikenlaista ämmäilyä vastineeksi.

Oon suht pitkä, hyvätuloinen, korkeekoulutettu, urheileva ja ihan ok näköinen tyyppi, jolla on suunnilleen kaikki pääkopassa ja elämässä kunnossa. Silti en ole koskaan kelvannut kenellekkään ihan vaan ihmisenä, vaan aina minua on vaadittu muovautumaan johonkin naisen fantasiasapluunaan.

Enää ei vaan jaksa kiinnostaa. Luottamus täysi nolla. Ei oo naiset kaiken sen säätämisen arvoisia. Keskityn nyt vain itseeni.

Tämä. Aivan sama kokemus. Nykyään esim. tinderissä he alkavat jo heti keskustelun alussa kyselemään kysymyksiä, joilla selvittävät olenko heidän fantasiaan sopiva mies. Siitä tulee tunne, että heitä ei oikeasti kiinnosta tutustua minuun, vaan selvittää vastaanko heidän etukäteen päätettyä miesihannetta. Ei minua ainakaan kiinnosta tutustua ihmiseen, joka vertailee minua listaansa ja antaa sen perusteella pisteet. Haluaisin tutustua naiseen, joka ei ole päättänyt etukäteen minkälainen miehen pitää olla, vaan tutustuu avoimesti ja on kiinnostunut kuulemaan kuka minä olen.

Vierailija
431/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa itselleen naisrobotti, niistä on silmäniloa ja niitä kannattaa näytellä ihmisille.

Miksi pitäisi olla kiinnostunut kenestäkään? Sellainen kuuluu menneeseen maailmaan.

Ollaan siirrytty älylaitteisiin ja robotiikkaan. Missä maailmassa te oikein elätte?

Vierailija
432/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ostaa itselleen naisrobotti, niistä on silmäniloa ja niitä kannattaa näytellä ihmisille.

Miksi pitäisi olla kiinnostunut kenestäkään? Sellainen kuuluu menneeseen maailmaan.

Ollaan siirrytty älylaitteisiin ja robotiikkaan. Missä maailmassa te oikein elätte?

Tai miesrobotti, näin  hoituu tämäkin ongelma. Ei kannata tehdä asioista liian vaikeita, ne ovat nykyaikana ratkaistavissa.

Vierailija
433/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän on maku mennyt naisiin.

Komppaan.

Totta, samoin miehiin.

Vierailija
434/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalisuus senkun lisääntyy näemmä?

Vierailija
435/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaalisuus senkun lisääntyy näemmä?

Miten niin?

Vierailija
436/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan itseni tästä aloituksesta.

Reilusti kolmekymppinen ja takana muutama vakavampi suhde, useampi irtosuhde.

Jokaisessa tilanteessa homma on mennyt niin, että nainen alkaa kaivamalla kaivaa minusta vikoja, latomaan jotain ärsyttäviä piikittelyjä ja jakelemaan täysin tarpeetonta kritiikkiä. Siinä sitten mukavasti alkanut juttu muuttuukin naisen vaatimuslistan ja alati muuttuvien mielihalujen täyttämiseksi eli minulle ylimääräiseksi työksi ja läpipompittavaksi esteradaksi. Tuossa kohtaa oma kiinnostus häviää kun pieru saharaan. Oon antanut suhteissa paljon ja saanut vaan kaikenlaista ämmäilyä vastineeksi.

Oon suht pitkä, hyvätuloinen, korkeekoulutettu, urheileva ja ihan ok näköinen tyyppi, jolla on suunnilleen kaikki pääkopassa ja elämässä kunnossa. Silti en ole koskaan kelvannut kenellekkään ihan vaan ihmisenä, vaan aina minua on vaadittu muovautumaan johonkin naisen fantasiasapluunaan.

Enää ei vaan jaksa kiinnostaa. Luottamus täysi nolla. Ei oo naiset kaiken sen säätämisen arvoisia. Keskityn nyt vain itseeni.

Tämä. Aivan sama kokemus. Nykyään esim. tinderissä he alkavat jo heti keskustelun alussa kyselemään kysymyksiä, joilla selvittävät olenko heidän fantasiaan sopiva mies. Siitä tulee tunne, että heitä ei oikeasti kiinnosta tutustua minuun, vaan selvittää vastaanko heidän etukäteen päätettyä miesihannetta. Ei minua ainakaan kiinnosta tutustua ihmiseen, joka vertailee minua listaansa ja antaa sen perusteella pisteet. Haluaisin tutustua naiseen, joka ei ole päättänyt etukäteen minkälainen miehen pitää olla, vaan tutustuu avoimesti ja on kiinnostunut kuulemaan kuka minä olen.

Millaisia kysymyksiä siis kysellään? Olen aina itse kuvitellut, että deittaillessa nimenomaan kysymysten kysyminen on yksi tapa selvittää, millainen toinen on. Ja toisaalta on jotain asioita/ominaisuuksia, jotka kumppanilla täytyy olla - esim. sama ajatus siitä, halutaanko lapsia, ja monille on tärkeää yhteensopivat arvomaailmat ja/tai elämäntyylit. Ihan fiksua ottaa tämäntyyppiset asiat selville, jos oikesti vakava ja kestävä suhde on hakusessa.

Vierailija
437/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on läheisiä ystäviä ja sukulaisia sekä oma käsi tuo mulle nautintoa eli se riittää mulle hyvin myös.

No jos haluaa sellaisen kuin perhe, johon voi kuulua mies, nainen ja lapsi/lapsia +ehkä lemmikki

Suomalaiset ovat nyt keksineet tämän muodissa olevan itsekkään elämäntavan, jossa "nautitaa elämäst". Sivuvaikutuksena sitten koko Suomi kuolee pois syntyvyyden ollessa nollassa. Ilmeisesti tarkoitus on saada väestö vaihdettua ulkomaiseen. Mitä väliä sitten enää on millään?

no ihan ensimmäiseks sitten pitäis löytyä sitoutumiskykyinen yksilö puolisoksi, ei mikään yksinkertainen juttu

Vierailija
438/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat nyt keksineet tämän muodissa olevan itsekkään elämäntavan, jossa "nautitaa elämäst". Sivuvaikutuksena sitten koko Suomi kuolee pois syntyvyyden ollessa nollassa. Ilmeisesti tarkoitus on saada väestö vaihdettua ulkomaiseen. Mitä väliä sitten enää on millään?

no ihan ensimmäiseks sitten pitäis löytyä sitoutumiskykyinen yksilö puolisoksi, ei mikään yksinkertainen juttu

No mikä on, ettei löydy? Miehissä vika?

Vierailija
439/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä on, ettei löydy? Miehissä vika?

ei vaan oo löytyny sopivaa

Vierailija
440/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on takana 165 yhden illan panoa ja voin vahvana naisena sanoa, että ei ole miehet menettäneet mielenkiintoaan.

T.nainen

Näköjään ovat, koskapa kukaan ei ole jäänyt sen ensimmäisen illan jälkeen. Joten aika nopeasti ovat menettäneet mielenkiintonsa sinuun - ja jos sanot ennen ensimmäistä yhteistä yötä tuon bodycountisi, niin menettävät mielenkiintonsa vielä sitäkin nopeammin.

Tämä johtuu vain ja ainoastaan siitä, että te miehet ette kestä minunlaisia vahvoja naisia!

Kerran kävi aktin aikana, että jäin muistelemaan erästä toista yhden illan panoani jolla oli huomattavasti isompi.

Asiasta huomautin ja mies jätti työn kesken.

Onneksi minulla on satisfyer ja muistot.

T.nainen

Miksi kirjoitat näitä voimafantasioita nettiin?