Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä muita käskyttävälle työkaverille joka ei sitten itse tee oikein mitään??

Vierailija
30.06.2023 |

työkaveri pomottaa muita ja käskee mitä kenenkin olisi tehtävä ja missä vaiheessa, ja me kaikki muut kyllä tiedämme työtehtävämme ja aikataulumme. Itse hän ei niinkään tee paljon, tykkää istua ja käskeä muita. Mitä tuollaiselle voi sanoa ja miten ettei ilmapiiri pilaannu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Sanot hänelle, että otat komennot esihenkilöltä, et häneltä.

Vierailija
2/5 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. Sanot hänelle, että otat komennot esihenkilöltä, et häneltä.

Hän pomottaa aina kun työnjohto ei ole paikalla. Tekisi mieli sanoa pomolle että katso valvontakamerasta mitä täällä tapahtuu kun ei ole johto paikalla. muut tekee hiki hatussa hommia ja yksi tyyliin vaan istuu ja käskee 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille tee ite ja ei en tee on nyt muuta jne. Vaikeeta?

Vierailija
4/5 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitin pomolle, oli siinä toki muutakin mukana. Tekeekö tuo työkaveri myös sitä, että alkaa pyöritellä silmiä ja sanoo huokailevasti jotain tyylillä "hei Jaana, voisitko nyt vaikka auttaa, niin ei tarvitse tehdä tätäkin yksin" vaikka näkee että painat omaa osuutta töistä hiki hatussa ja syli täynnä tavaraa?

Vierailija
5/5 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö työn tulosta mitata teillä mitenkään? Luulisi, että jäisi kiinni siinä.

Mitä jos ottaisitte porukalle asian esiin vaikka osastopalaverissa ja kertoisitte, että koette hänen käskytyksensä työtä häiritseväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän