Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla miehillä tällaista ongelmaa, että haluaisi kyllä kumppanin, mutta ei kiinnostu kenestäkään?

Vierailija
30.06.2023 |

Pitkään aikaan ei mitään ihastuksia tms. ollut ollenkaan.

Ja kyse ei ole siitä, että pitäisi olla joku "instabeibe". Ei vaan oikein tunne mitään ketään kohtaan.

Kommentit (1280)

Vierailija
401/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka "eivät halua lapsia". Todellisuudessa kyse on siitä, että ei heitä huoli kukaan. Yrittävät itselleen uskotella, että ikään kuin heillä olisi jokin vara valita ja että homma muka olisi omissa käsissä. Ei se ole.

Todellisuudessa on myös ihmisiä, jotka eivät halua lapsia.

Vierailija
402/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka "eivät halua lapsia". Todellisuudessa kyse on siitä, että ei heitä huoli kukaan. Yrittävät itselleen uskotella, että ikään kuin heillä olisi jokin vara valita ja että homma muka olisi omissa käsissä. Ei se ole.

Ei ole. Ei kukaan oikeasti halua elää täysin merkityksetöntä elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, mutta itselläni tämä johtuu siitä kun oma vaimoni menehtyi 7 vuotta sitten, niin en vaan ole löytänyt sellaista naista kuka saa saman fiiliksen aikaan mitä oma vaimo jo ekalla tapaamisellamme sai. Myös se että on 2 lasta, vaikuttaa paljon kun se ainoa nainen vaimoni kuoleman jälkeen kuka sai aikaan lähes samanlaisen tunteen mitä oma edesmennyt vaimoni, niin häntä alkoikin haitata se että mulla on lapsia (mikä sikäli naurettavaa kun hänellä itsellään oli 4 lasta ja kuukausia juteltiin ja treffailtiin ja hän tykkäsi lapsistamme, ja minä hänen lapsistaan. luulin että vihdoin löysin sen "oikean") kyllähän sitä kumppania toivoo, mutta haluan sellaisen kumppanin joka saa mut tuntemaan jotain, koska ilman tunteita suhde on tuhoontuomittu enkä halua seksisuhteita. Mutta, vaikken löytäisikään ketään/sitä oikeaa, niin ei se silti maailmanloppu ole kun mulla on silti ns elämä täynnä kun on lapset. Mutta kyllähän sitä toivoo että löytää sen oikean.

En usko, että kukaan nainen haluaa kilpailla kuolleen kanssa. Tai no, kyllähän moni leskeksi jäänyt mies tuntuu nopeastikin löytävän uuden. Ehkä vientiä sitten on. Itse en olisi valmis lesken kanssa, ellen sitten itsekin olisi leski. Tuli vaan mieleen, kun yksi exäni ottaa vähän väliä yhteyttä, kun nykyinen vaimonsa tekee nyt kuolemaa. Etsii jo uutta naista tilalle.

Varmastikin totta. Itsellä on että vientiä olisi, ja olen käynytkin paljon treffeillä, mutta en  vaan voi sille mitään että ei vaan tunnetasolla kolahda. Tuo nainen kenen kanssa olisin voinut kuvitella että oltaisiin tosissamme, oli itsekin leski joka oli samassa elämäntilanteessa ja ymmärsi hyvin. Jälkikäteen kyllä olen miettinyt että ehkä häntä kammotti se ajatus niin isosta lapsikatraasta kun tosiaan hänellä oli 4 ja minulla 2 lasta. Ja karmivaa tuo sinun eksäsi, tosin vaikuttaa sellaiselta ihmiseltä kuka ei vaan halua olla/jäädä yksin. Tulee mieleen serkkuni joka ikinä ei ole ollut yksin, vaan aina seurustellut, että varmasti jos hänen vaimonsa tekisi kuolemaa, niin hän etsisi uutta ettei tarvitsisi jäädä yksin.

Vierailija
404/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vyötäröstä hoikat naiset kiihottaa.

Jep, hoikka pitää olla vyötäröltä ja vatsasta, mutta rinnat saavat olla uhkeat. Valitettavasti suurin osa suominaisista on kuitenkin ruumiinrakenteeltaan ns. mallia "pötikkä".

Joillakin voi olla jotain sairautta tai hormoneista johtuvaa,miehilläkin, että ei kannata haukkua lihavuudesta. Jotkut sitten ovat aiheuttaneet ihan syömällä mahansa.

Jos joku tykkää hoikasta vyötäröstä, niin miten sen voi vääntää "lihavuudesta haukkumiseksi" ???

no ei nyt suoranaiseksi haukkumiseksi, mutta vähän negatiiviseen sävyyn :) pahoitellen, että hoikka pitää olla. Että jos jollain on jotain sairautta,niin se ei voi ainakaan kädenkäänteessä saada mahaansa pienemmäksi

Jollain varmaan on jokin sairaus, mutta mitä sitten? Ei liity tähän mitenkään. Ihan samalla tavalla naiset sanovat kuinka miehen pitää olla pitkä ja vahvat kädet.

no jos mies sanoo,että naisella pitää olla hoikka vyötärö, niin sellainen nainen jolla on vaikea saada se hoikka vyötärö, niin on heti pelistä pois

Vierailija
405/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lapseton elämä olekaan merkityksetöntä, vaan ihanaa!

Vierailija
406/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vyötäröstä hoikat naiset kiihottaa.

Jep, hoikka pitää olla vyötäröltä ja vatsasta, mutta rinnat saavat olla uhkeat. Valitettavasti suurin osa suominaisista on kuitenkin ruumiinrakenteeltaan ns. mallia "pötikkä".

Joillakin voi olla jotain sairautta tai hormoneista johtuvaa,miehilläkin, että ei kannata haukkua lihavuudesta. Jotkut sitten ovat aiheuttaneet ihan syömällä mahansa.

Jos joku tykkää hoikasta vyötäröstä, niin miten sen voi vääntää "lihavuudesta haukkumiseksi" ???

no ei nyt suoranaiseksi haukkumiseksi, mutta vähän negatiiviseen sävyyn :) pahoitellen, että hoikka pitää olla. Että jos jollain on jotain sairautta,niin se ei voi ainakaan kädenkäänteessä saada mahaansa pienemmäksi

Jollain varmaan on jokin sairaus, mutta mitä sitten? Ei liity tähän mitenkään. Ihan samalla tavalla naiset sanovat kuinka miehen pitää olla pitkä ja vahvat kädet.

no jos mies sanoo,että naisella pitää olla hoikka vyötärö, niin sellainen nainen jolla on vaikea saada se hoikka vyötärö, niin on heti pelistä pois

Ja lyhyt mieskö sitten jotenkin kasvaa pitkäksi halutessaan?

Vierailija
407/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille kiljuvat kakkavaipat ei ole sitä merkityksellistä elämää, kannattaa muistaa

Vierailija
408/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä elin 40 vuotta ennen ensimmäistä lasta ja alkaahan se "ihana elämä" hiukan toistaa itseään. Ja biologisesti elämä on täysin merkityksetön ilman jälkeläisiä. Pätee kaikkiin maapallon lajeihin.

Vierailija
409/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies ja en halua lapsia koska minä en halua olla mikään äitihahmo eli minua ei lapsen hoito kiinnosta ja minä en tälläiseen yhteiskuntaan lapsia halua tehdä. Elämäni ek ole merkityksetöntä, käyn töissä, tapaan ystäviäni, harrastan omia harrastuksia ja nyt kesällä mökkeilen mökilläni.

Olen ikisinkku ja elämäni on hyvää näin, tai no verotusta suomessa pitäisi keventää reilusti.

M32

Vierailija
410/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä koulukuntaa, joka ajattelee oman suhtautumisen olevan ratkaisevassa asemassa kun elämässä tulee pettymyksiä. Siksi olen yrittänyt kannustaa haluttomia ikisinkkuja joko tyytymään ei-täydelliseen kumppaniin tai hyväksymään, ettei juuri sellaista puolisoa välttämättä löydy, kuin mitä itse haluasi.

Näitä vaihtoehtoja ei kuitenkaan haluta kuulla, vaan loukkaannutaan. En enää tiedä mitä sanoa, kun näitä samoja keskusteluita heidän kanssaan vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen käyn. Olen (edelleen) pahoillani? Vai pitäisikö valehdella, että kyllä joku täydellinen mies/nainen vielä joku päivä kiinnostuu sinusta takaisin?

Todennäköisintähän on, että niin ei tule käymään, kun sitä ei ole 40 tai 50 ikään mennessä vielä koskaan tapahtunut, mutta ilmeisesti sitä ei saa sanoa, vaan pitää lohduttaa ja esittää, että se on vain ajan kysymys?

Mitä te haluatte kuulla? Eihän me muut voida teille komeaa/kaunista puolisoa tyhjästä taikoa.

Se on ajan henki. Viimeiset 10 vuotta on sanottu "Mieluummin yksin kuin vain tyytyä johonkin". Tämä tarkoittaa suomeksi, että omat vaatimukset on niin korkealla, ettei kukaan vaatimukset täyttävä edes halua olla tämän kanssa vaatijan.

No nyt voinee jo muuttaa tuon fraasin muotoon: "Mieluummin yksin kuin kenenkään kanssa."

Mielestäni nuo ovat kaksi eri ryhmää. On siis niitä, jotka haluaisivat jonkun mutta eivät koskaan saa vastakaikua niiltä joista kiinnostuvat ja sitten he ovat siitä katkeria ja jopa vaativia. Sitten ovat he, jotka eivät myöskään halua tyytyä, mutta ovat myös ok jos sitä ei koskaan tule.

Jälkimmäinen ryhmä on minusta järkevä ja looginen. Ensiksimainituille en tiedä mitä sanoa, koska he vain toistavat sitä samaa levyä vuodesta toiseen, että pitäisi saada se ja se, mutta niitä ei kiinnosta ja voi minua miksen kelpaa. En ole sosiopaatti, ymmärrän teini-iässä ja nuoruudessa tuollaisen, mutta kun se ei näytä koskaan menevän ohi. Mitä siihen siis voi edes sanoa?

Kuten yllä jo sanottua, ei sunkaltaisten tarvitse sanoa mitään. Ette ymmärrä, ette osaa, ette pysty tekemään mitään, joten pitäkää päänne kiinni ja ajatukset itsellänne.

Ymmärrän, että pettymys tuntuu aina ikävältä. Osaan näissä asioissa varmasti enemmän kuin sinä, kun olen kerran kumppaninkin löytänyt ja toimivan suhteen rakentanut, toisin kuin sinä. Siitä olen samaa mieltä, etten mitään pysty tekemään sen eteen, että se juuri oikeanlainen tyyppi sinusta kiinnostuisi. Siksi en jaksaisikaan enää kuunnella samaa levyä samasta asiasta vuodesta toiseen, kun sille asialle ei kukaan mitään voi.

Miksi sitten jankutat asiasta toistuvasti? Saatko jotain nautintoa vittuilusta?

Päinvastoin. Toiveeni on saada jankutus loppumaan. Täällä on harva se päivä aloitus jossa taas joku valittaa samaa asiaa ja siitä alkaa taas se sama keskustelu. Uudestaan. Ja sitten oikeassa elämässä ne tutut ikisinkut valittaa samaa.

Vierailija
411/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille kiljuvat kakkavaipat ei ole sitä merkityksellistä elämää, kannattaa muistaa

Voi hellanlettas. Lapsi käyttää vaippoja muutaman vuoden elämästään. Kuinka te selviätte edes päivittäisestä elämästä, jos tuokin on jo elämää suurempi ongelma? Ihme vastuunpakoilua. Lapsettomilla kaikki on muutenkin pelkkää ennakkoluuloa. Eikä siitä pääse mihinkään, että elämä ilman lapsia on yhteiskunnalle täysin merkityksetön. Jos kaikki ajattelisivat yhtä lapsellisesti niin suomalaiset lakkaisivat olemasta aika pian. Vaikka sitähän tässä ilmeisesti yritetään.

Vierailija
412/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla ei saa kertoa totuuksia!

Vierailija
413/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä lapsettomuudellaan ylpeilevät LGBT-lattehipit edes tekevät Vauva-nimisellä foorumilla tatuointeineen ja nenärenkaineen?

Vierailija
414/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä elin 40 vuotta ennen ensimmäistä lasta ja alkaahan se "ihana elämä" hiukan toistaa itseään. Ja biologisesti elämä on täysin merkityksetön ilman jälkeläisiä. Pätee kaikkiin maapallon lajeihin.

Ei se kaikilla ala. Eikä kiinnosta pätkääkään, onko lapseton elämä jonkun mielestä "biologisesti merkityksetöntä". Ilmeisesti penikasta huolimatta edelleen tyhjä elämä, kun jaksaa toisten valintoja märehtiä.

Vierailija
415/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on takana 165 yhden illan panoa ja voin vahvana naisena sanoa, että ei ole miehet menettäneet mielenkiintoaan.

T.nainen

Näköjään ovat, koskapa kukaan ei ole jäänyt sen ensimmäisen illan jälkeen. Joten aika nopeasti ovat menettäneet mielenkiintonsa sinuun - ja jos sanot ennen ensimmäistä yhteistä yötä tuon bodycountisi, niin menettävät mielenkiintonsa vielä sitäkin nopeammin.

Tämä johtuu vain ja ainoastaan siitä, että te miehet ette kestä minunlaisia vahvoja naisia!

Kerran kävi aktin aikana, että jäin muistelemaan erästä toista yhden illan panoani jolla oli huomattavasti isompi.

Asiasta huomautin ja mies jätti työn kesken.

Onneksi minulla on satisfyer ja muistot.

T.nainen

Vierailija
416/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hellanlettas. Lapsi käyttää vaippoja muutaman vuoden elämästään. Kuinka te selviätte edes päivittäisestä elämästä, jos tuokin on jo elämää suurempi ongelma? Ihme vastuunpakoilua. Lapsettomilla kaikki on muutenkin pelkkää ennakkoluuloa. Eikä siitä pääse mihinkään, että elämä ilman lapsia on yhteiskunnalle täysin merkityksetön. Jos kaikki ajattelisivat yhtä lapsellisesti niin suomalaiset lakkaisivat olemasta aika pian. Vaikka sitähän tässä ilmeisesti yritetään.

Älä jaksa provota.

Vierailija
417/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies ja en halua lapsia koska minä en halua olla mikään äitihahmo eli minua ei lapsen hoito kiinnosta ja minä en tälläiseen yhteiskuntaan lapsia halua tehdä. Elämäni ek ole merkityksetöntä, käyn töissä, tapaan ystäviäni, harrastan omia harrastuksia ja nyt kesällä mökkeilen mökilläni.

Olen ikisinkku ja elämäni on hyvää näin, tai no verotusta suomessa pitäisi keventää reilusti.

M32

Miehen kuulukin olla ISÄhahmo eikä äitihahmo! Eikä sinun kanssasi kukaan suostuisi lapsia edes tekemään. Ymmärrät sen kun menet katsomaan surullista ja elämässäsi epäonnistunutta hahmoasi lähimmästä peilistä. Yksinäisyyden ja epätoivon aistii silmistä. Hukuttaudu vaikka järveen.

Vierailija
418/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla ei saa kertoa totuuksia!

Tällä Vauva-nimisellä palstalla ei myöskään saa haluta lapsia. Ainoastaan itsekäs lapsettomuus on nyt jotenkin "oikein" ja trendikästä.

Vierailija
419/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ei ole nähnyt oman lapsensa syntymää ei ole mikään mies vaan ikuinen untuvikko. Säälittävä alokas joka ei elämästä ymmärrä yhtään mitään.

Vierailija
420/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä lapsettomuudellaan ylpeilevät LGBT-lattehipit edes tekevät Vauva-nimisellä foorumilla tatuointeineen ja nenärenkaineen?

Mitä täällä tekee kukaan, joka kirjoittelee muusta kuin vauvoista? Eli suurin osa.