Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

STT kirjoittaa että Mari Rantanen (ps) on kirjotellut väestönvaihdosta

Vierailija
30.06.2023 |

Onneksi media alkanut syynäämään persujen kirjoituksia.

Kommentit (851)

Vierailija
821/851 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että pitäisi olla oikein salonkikelpoinen sana,väittää yle.Suomalaiset käyttää ihan niitä sanoja mitä ovat oppineet.Täytyykö käydä oikein hienostelemaan.Että vitt..aa.kuin pientä eläintä ,ei yle sitten tähän tarttunut.

Hommaforumilla on ihan oma tieto- ja sanakirja:

https://tinyurl.com/5n9xuszu

https://tinyurl.com/25t23bp6

Vierailija
822/851 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei väestöä mihinkään vaihdeta vaan se vaihtuu ajankanssa siitä syystä että suomalaiset on lakanneet lisääntymästä. Se ei ole tänne tulijoiden vika että suomalaiset ottaa ennemmmin lemmikkejä kuin tekevät lapsia. Se on ihan meidän OMA vika ja täysin ansaittua.

mikä siinä on että suomi nainen ja mies ei sikiä, tekotapa mukavaa

Sanoisin että arvomaailman muutos ja se että Suomi ja muut länsimaat hyysää ja paapoo kansalaisiaan siinämäärin ettei lapsia tavitse tehdä omaksi vanhuudenturvaksi, kun yhteiskunta hoitaa vaikkei laittaisi tikkua ristiin.

Syntyvyyden lasku ja naisten aseman paraneminen kuten myös koulutustason nousu kulkee käsikädessä laskevan syntyvyyden kanssa. Se ei olisi lainkaan huono asia jos samakehitys olisi jokaisessa maapallon kolkassa, mutta nyt vähenee ainoastaan länsimaiset ihmiset.

Tuo salaliittoteoria väest önvaihdosta mistä oli uutistakin on vain ja ainoastaan ihmisten omaa vastuunpakoilua ja vastuun vierittämistä muiden syyksi. Tässä tapauksessa jonkun mystisen eliitin.

Mua on vähän kaduttanut, etten heittäytynyt 90-luvulla yhteiskunnan elätiksi, vaan yksinhuoltajana elätin lapseni itse työnteolla. Lapsen isä ei maksanut edes elareita. Jäi sitten vain yhteen lapseen mun lapsimäärä sattuneesta syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/851 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei väestöä mihinkään vaihdeta vaan se vaihtuu ajankanssa siitä syystä että suomalaiset on lakanneet lisääntymästä. Se ei ole tänne tulijoiden vika että suomalaiset ottaa ennemmmin lemmikkejä kuin tekevät lapsia. Se on ihan meidän OMA vika ja täysin ansaittua.

Victim blamingia parhaimmillaan.

Mutta sieltä omasta navasta se syy löytyy eikä mistään v äestönvaihtoa puuhaavasta eliitistä.

Vierailija
824/851 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rantasen some on rajua tavaraa.

Somepostauksista päätellen Rantanen vaikuttaa melko tasapainottomalta henkilöltä. Ei sisäministeriö voi olla mikään suojatyöpaikka tuollaisista ongelmista kärsiville.

Olen seurannut Maria vuosia. Hän on vaikeavammaisen lapsensa omaishoitaja ja on muutakin tekemistä kuin roikkua Somessa.

Vierailija
825/851 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleltä saisi leikata oikein kunnolla, tämmöinen peli ei vetele. Valppaana Ps Suomalaisilta syödään sanatkin suusta.

Vierailija
826/851 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktaa se on. Tummat sen kuin lisääntyy. Pian on valkoiset vähemmistönä.

Jos valkoiset eivät tee lapsia mutta muut tekevät niin eihän se ole väestönvaihtoa vaan valkoisten oma valinta. Turha siitä on muita syyttää.

Valkoiset käyvät töissä maksaakseen itse asuntonsa, ruokansa, matkansa, vaatteensa ja elättääkseen perheensä/lapsensa. Kaikki muut eivät.

Vierailija
827/851 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://pbs.twimg.com/media/Fz9JeDrXwAA4Q-d?format=jpg&name=large

Hyvä vitsi!!

Pekan (vihr.) maahantuomat al holin naisetko siellä?

Vierailija
828/851 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että arvomaailman muutos ja se että Suomi ja muut länsimaat hyysää ja paapoo kansalaisiaan siinämäärin ettei lapsia tavitse tehdä omaksi vanhuudenturvaksi, kun yhteiskunta hoitaa vaikkei laittaisi tikkua ristiin.

Syntyvyyden lasku ja naisten aseman paraneminen kuten myös koulutustason nousu kulkee käsikädessä laskevan syntyvyyden kanssa. Se ei olisi lainkaan huono asia jos samakehitys olisi jokaisessa maapallon kolkassa, mutta nyt vähenee ainoastaan länsimaiset ihmiset.

Tuo salaliittoteoria väest önvaihdosta mistä oli uutistakin on vain ja ainoastaan ihmisten omaa vastuunpakoilua ja vastuun vierittämistä muiden syyksi. Tässä tapauksessa jonkun mystisen eliitin.

Mua on vähän kaduttanut, etten heittäytynyt 90-luvulla yhteiskunnan elätiksi, vaan yksinhuoltajana elätin lapseni itse työnteolla. Lapsen isä ei maksanut edes elareita. Jäi sitten vain yhteen lapseen mun lapsimäärä sattuneesta syystä.

Valitsit huonon miehen. Tuskin ne  kehitysma iden naisetkaan missään unelmaliitoissa elää mutta lapsia on kymmenen? En sano että naisten pitäisi alkaa tehdä lapsia vastuutomien miesten kanssa ja elää vailla omaa elämää vain lapsia varten, mutta sellainen maailma kuitenkin kilpailee Suomen ja muidenkin länsimaiden kanssa.

Vierailija
829/851 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rantasen some on rajua tavaraa.

Somepostauksista päätellen Rantanen vaikuttaa melko tasapainottomalta henkilöltä. Ei sisäministeriö voi olla mikään suojatyöpaikka tuollaisista ongelmista kärsiville.

Olen seurannut Maria vuosia. Hän on vaikeavammaisen lapsensa omaishoitaja ja on muutakin tekemistä kuin roikkua Somessa.

MIksi hän sitten roikkuu somessa ja hommafoorumilla? Paskat geenit ei kaikkea selitä.

Vierailija
830/851 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitsit huonon miehen. Tuskin ne  kehitysma iden naisetkaan missään unelmaliitoissa elää mutta lapsia on kymmenen? En sano että naisten pitäisi alkaa tehdä lapsia vastuutomien miesten kanssa ja elää vailla omaa elämää vain lapsia varten, mutta sellainen maailma kuitenkin kilpailee Suomen ja muidenkin länsimaiden kanssa.

Jep, mulla on huono miesmaku. Mutta itse koin kyllä tuon vaativan työn ja totaaliyksinhuoltajuuden yhdistelmän suurimmaksi syyksi, etten lisääntynyt enempää. Mulla ei vaan riittänyt tunnit vuorokaudessa.

Vierailija
831/851 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos valkoiset eivät tee lapsia mutta muut tekevät niin eihän se ole väestönvaihtoa vaan valkoisten oma valinta. Turha siitä on muita syyttää.

Valkoiset käyvät töissä maksaakseen itse asuntonsa, ruokansa, matkansa, vaatteensa ja elättääkseen perheensä/lapsensa. Kaikki muut eivät.

Tai paremminkin että haluavat asua alueilla ja isoissa taloissa joihin menee suurin osa varoista. "Matkansa" Niinpä niin... Nuo on ihan länsimaisten ihmisten omia valintoja.

Vierailija
832/851 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmällä rasismilla, someöyhöttämisille ja muiden poliitikkojen haukkumisella ei saavuta mitään. Haluaako persut edes ajaa asioitaan ja kiristää mahanmuuttoa? Minusta tuntuu, että persut haluavat vain ulos hallituksesta. 

Vierailija
833/851 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää näin peruskoulun opettajana tuo fobinen asenne tähän väestön vaihto-ajatukseen, siis että se olisi jokin sala liittoteoria.

Kun silmissäni olen nähnyt 20 viimeisen vuoden aikana, että maa hantulijoiden määrä koko ajan lisääntyy ja heillä on isot perheet. Lontoon kaduilla on iso väriskaala jne. Totta kai val koiset ihmiset pikkuhiljaa vähenee, muuttuu ruske ammiksi sukupolvien saatossa ihmisten pariuduttua yli "ro tur ajojen".

Kysymys kuuluu: onko se huono asia, että Suomeen tulee ihmisiä erilaisista et nisistä taustoista? Kansojen sekoittuminen on historiallinen tosiasia, ja historiassa on paljon kansoja, jotka ovat hävinneet, joko sekoittumalla toiseen kansaan tai tuhoutumalla ekokatatstrofiin tms.

Onko suomalaisten geneettisessä perimässä jotain niin arvokasta, että se pitäisi säilyttää sotkeutumatta muihin kansoihin?  Mulla ei ole kantaa tähän, mutta pitäisin suomalaisten ro tupuhtauden säilyttämistä utopistisena ajatuksena. Suuret kansainvaellukset ovat nyt alkaneet. Ihmiset rakastuu keneen rakastuu, ja perustaa perheen.

Ei kyse ole geneettisestä perimästä tai ulkonäöstä vaan kulttuurista. Voit vapaasti matkustaa tulijoiden lähtömaihin kokeilemaan miltä elämäntapa siellä tuntuu. Ja viimeinen lauseesi on sikäli höpöä että afrikkalaistaustaiset tai lähi- idästä tulleet hyvin harvoin valitsevat suomalaisen kumppanin. Saatetaan seurustella ja jopa rakastaa, mutta oman kansan painostukseen ja perheen kunniakysymyksiin kaatuu viimeistään. Edes samantaustaiset eivät usein kelpaa avioliittoon, vaan kumppani matkustetaan etsimään kotimaasta ja tuodaan mukana.

Noo-o, katsotaan seuraavaa sukupolvea ja sitä seuraavaa. Ainakin Englannissa on paljon seka-avioliittoja.

Vierailija
834/851 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai paremminkin että haluavat asua alueilla ja isoissa taloissa joihin menee suurin osa varoista. "Matkansa" Niinpä niin... Nuo on ihan länsimaisten ihmisten omia valintoja.

Tajuatko sä, ettei sellaista vaihtoehtoa vaan ole, ettei kukaan käy töissä, vaan kaikki elää tuilla ja asuu vuokrakämpissä lisääntymässä kuin kanit?

Vierailija
835/851 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää näin peruskoulun opettajana tuo fobinen asenne tähän väestön vaihto-ajatukseen, siis että se olisi jokin sala liittoteoria.

Kun silmissäni olen nähnyt 20 viimeisen vuoden aikana, että maa hantulijoiden määrä koko ajan lisääntyy ja heillä on isot perheet. Lontoon kaduilla on iso väriskaala jne. Totta kai val koiset ihmiset pikkuhiljaa vähenee, muuttuu ruske ammiksi sukupolvien saatossa ihmisten pariuduttua yli "ro tur ajojen".

Kysymys kuuluu: onko se huono asia, että Suomeen tulee ihmisiä erilaisista et nisistä taustoista? Kansojen sekoittuminen on historiallinen tosiasia, ja historiassa on paljon kansoja, jotka ovat hävinneet, joko sekoittumalla toiseen kansaan tai tuhoutumalla ekokatatstrofiin tms.

Onko suomalaisten geneettisessä perimässä jotain niin arvokasta, että se pitäisi säilyttää sotkeutumatta muihin kansoihin?  Mulla ei ole kantaa tähän, mutta pitäisin suomalaisten ro tupuhtauden säilyttämistä utopistisena ajatuksena. Suuret kansainvaellukset ovat nyt alkaneet. Ihmiset rakastuu keneen rakastuu, ja perustaa perheen.

Ei kyse ole geneettisestä perimästä tai ulkonäöstä vaan kulttuurista. Voit vapaasti matkustaa tulijoiden lähtömaihin kokeilemaan miltä elämäntapa siellä tuntuu. Ja viimeinen lauseesi on sikäli höpöä että afrikkalaistaustaiset tai lähi- idästä tulleet hyvin harvoin valitsevat suomalaisen kumppanin. Saatetaan seurustella ja jopa rakastaa, mutta oman kansan painostukseen ja perheen kunniakysymyksiin kaatuu viimeistään. Edes samantaustaiset eivät usein kelpaa avioliittoon, vaan kumppani matkustetaan etsimään kotimaasta ja tuodaan mukana.

Noo-o, katsotaan seuraavaa sukupolvea ja sitä seuraavaa. Ainakin Englannissa on paljon seka-avioliittoja.

Oma kokemukseni on, että suomalaiset naiset eroavat niistä seka-avioliitoista, ja se toinen mies onkin sitten kantasuomalainen.

Vierailija
836/851 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni on, että suomalaiset naiset eroavat niistä seka-avioliitoista, ja se toinen mies onkin sitten kantasuomalainen.

Ja myös miehet.

Vierailija
837/851 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lock her up lock her up lock her up !

Vierailija
838/851 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Englanti on erittäin hyvä esimerkki siitä mitä tapahtuu jos maan kansalaiset lisääntyvät vain keskenään. Sisäsiittoisuus ei ole mitenkään positiivinen asia. Siitä vaan katsomaan romahtaneita kaupunkeja joissa asuu 99% valkoisia ihnisiä. Työttömiä juoppoja/narkkareita joku voisi sanoa mongoloideja. Haluaako joku suomeen sellaisen tulevaisuuden?

Vierailija
839/851 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli vasta alku. Perussuomalainen puolue on täysin natsittunut, joten siellä riittää perattavaa. 

Koko vasurimaailma on hälytystilassa miten voisi kammeta demokraattisesti valitun hallituksen sivuun.  Omissakin riittäisi tutkimista. 

Höpöhöpö. Purra valitsi tarkoituksella sellaisia ihmisiä ministreiksi jotka eivät ole tehtävään kelvollisia. Hän tiesi että näin käy jotta pääsisi uhriutumaan.

Näin ei olisi käynyt jos Purra olisi valinnut ei-rasseja ministereiksi. Usko tai älä, sellaisiakin PS puolueesta löytyy.

Vierailija
840/851 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli vasta alku. Perussuomalainen puolue on täysin natsittunut, joten siellä riittää perattavaa. 

Koko vasurimaailma on hälytystilassa miten voisi kammeta demokraattisesti valitun hallituksen sivuun.  Omissakin riittäisi tutkimista. 

Höpöhöpö. Purra valitsi tarkoituksella sellaisia ihmisiä ministreiksi jotka eivät ole tehtävään kelvollisia. Hän tiesi että näin käy jotta pääsisi uhriutumaan.

Näin ei olisi käynyt jos Purra olisi valinnut ei-rasseja ministereiksi. Usko tai älä, sellaisiakin PS puolueesta löytyy.

Timo Soini mainitsi hiljan persuista kaksi soveliasta nimeä ministeriksi, mutta en muista nimiä. Oliko toinen Mäkelä ja toinen nen- päätteinen..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme