Miksi parisuhteissa petetään. Pettääkö mies sen takia koska nainen pihtaa?
Pettääkö nainen sen takia ettei mies huomioi naista orgasmin saamisessa esimerkiksi?
Kommentit (52)
Ei.
Seikkailun vuoksi. Riskinotto. Flirtti. Se on hobby. Koko elämän. Ei lähde millään. Koskaan.
Aina oon pettänyt ja tuun pettämään.
M52v
Pettäminen on aina tahallista. Ei vahingossa voi pettää. Olen vaan kuullut että muuten vaan se muna meni naisen sisään.
Sen takia luulen että miesten aivot ei voi koskaan olla uskollisia yhdelle naiselle.
Jos saa mahdollisuuden seksiin kauniimman naisen kanssa kuin oma kumppani on niin sitten mies käyttää tilaisuuden hyväksi.
Nainen pettää koska haluaa isompaa...
Meillä pettäjämies oli se, joka ei halunnut seksiä. Kun alkaa eropäätös kaduttaa, palautan sen mieleen. Valehtelun ja kaasuvalottamisen ohella tuo oli pettämisessä pahinta.
Mies pettää, koska se on p*ska mies. Nainen pettää, koska jollain tasolla tietää, että mies jo pettää ja haluaa päästä suhteesta jollakin keinolla eroon. Se pettävä mies ei kuitenkaan suostu päästämään irti ilman jotain katastrofia, eli naisen pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Nisäkäs uros ei ole yksiavioinen.
Samalla tavalla se on, tai on olematta kuten naaraskin.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Seikkailun vuoksi. Riskinotto. Flirtti. Se on hobby. Koko elämän. Ei lähde millään. Koskaan.
Aina oon pettänyt ja tuun pettämään.
M52v
Olet ällöttävä. Juuri siitä syystä käräytänkin kaltaisiasi tilaisuuden tullen. Kukaan nainen ei ansaitse kaltaistasi limanuljaskaa.
Tilastojen mukaan pettämisen ja avioerot kasaantuvat samoille ihmisille.
Myös personaalisuushäiriöiden yhteys pettämiseen on tieteellisissä tutkimuksissa todennettu.
Kerran vain eletään. Rakastan vaimoa ylikaiken, mutta haluan silti kokea elämässä myös mahdollisimman paljon asioita. Ja seksi muiden kanssa kuuluu niihin. Minulle se on vain suoritus siinä missä paskalla käynti.
Kokemuksieni mukaan nainen ei todellakaan ole se uskollisin osapuoli parisuhteessa. Yksi suoraan myönsi että parisuhteessa alkaa muut miehet kiinnostamaan ja toinenkin lähti heti muodostamamme parisuhteen kunniaksi baariin vaihtamaan miesten kanssa numeroita.
Pettäjät pettävät, koska ovat sisimmissään pahoja ja narsistisa ihmisiä.
Ei kukaan, joka aidosti välittää ja rakastaa kumppaniaan ikinä kykenisi tätä pettämään.
Poika tekee tarpeensa kaikkiin saatavilla oleviin reikiin. Riippumatta siitä mikä on muu "tilanne".
Vierailija kirjoitti:
Kerran vain eletään. Rakastan vaimoa ylikaiken, mutta haluan silti kokea elämässä myös mahdollisimman paljon asioita. Ja seksi muiden kanssa kuuluu niihin. Minulle se on vain suoritus siinä missä paskalla käynti.
Et rakasta vaimoasi. Rakastat sitä, mitä häneltä saat, mutta et rakasta häntä ihmisenä ja persoonana.
Ei, tekosyy vain.