50v miehet haluaa naisen, mutteivat halua luopua mistään
Tuon ikäisillä miehillä on työt, mökit, veneet, harrastukset, sohvat jne ja naisen sopii tulla mukaan siihen miehen juttuun, mutteivat luovu mistään tekemisestään naisen vuoksi. Naisen pitäisi sitten luopua omastaan, jos haluaa tavata. Tämä havaittu ihan itse ja facen sinkkuryhmissä oli myös havaittua.
Ehkä naisillakin näin, mutta naisia en ole tapaillut.
Minusta on turha itkeä naisettomuutta, jos parisuhteen takia ei halua yhtään joustaa
Kommentit (232)
Jep. Pildeä pitäisi saada, mutta autotallissa seurustellaan ja rakastetaan kaikki muua aika munanjatketta narsistina. Ei kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun on pakko päästä kesällä mökille mahdollisimman usein ja naisten pitää hyväksyä se.
Niin munkin, omalle mökilleni. Miehen mökille en lähtisi, koska siellä oleminen ei todennäköisesti olisi mulle rentouttavaa.
Hauska. Sinulla ei ole vielä edes miestä, eikä ainakaan miestä, jolla on mökki, mutta silti pystyt jo sanomaan, että miehen mökillä ei todennäköisesti olisi kovin rentoa!
Meinasitko, että jollain miehellä olisi sinun mökilläsi rento fiilis?
Juu, ehkä sinun kannattaa olla ihan keskenäsi vain.
Itse en käyttäisi sanaa luopua koska ei omista jutusta kuulu luopua kumppanin vuoksi. En minäkään naisena mistään luovu.
Enemmän asia näyttäytyy minulle niin että viiskymppiset miehet ovat avrain haluttomia kokeilemaan uutta ja tekemään yhdessä naisen haluamia juttuja. Aikaa ei löydy ja vaikka nainen halutaan sitoa suhteeseen niin prioriteetti on aina siellä viimeisen - elei seksiä ole tarjolla, silloin kyllä mielenkiintoa löytyy.
Olenkin päätynyt olemaan yksin koska myös näiden miesten kanssa saan olla yksin parisuhteessa. Joten miksi nähdä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole 50 mutta en kyllä haluis että puoliso joutuisi luopumaan mistään mun takia.
-m
Pidän tuota jokseenkin mahdottomana parisuhteessa. Elämä koostuu jatkuvasti pienistä valinnoista. Itse ainakin joudun luopumaan usein asioista parisuhteessa. Ihan esimerkkinä vaikka se, että kun taloa ostettiin, kumpikaan ei saanut täysin tahtoaan läpi asunnon sijainnin suhteen, vaan joustaa piti molemmin puolin.
Tai nyt kesälomalla olemme miehen kanssa miettineet, että mitä sitä tehtäisiin, joudutaan sovittamaan erilaisia kiinnostuksen kohteita, toiveita jne. yhteen. Mies pitäisi pitkistä vaelluksista, mutta itse vain muutaman päivän mittaisista. Toki hän voi lähteä yksin ja onkin tehnyt sellaisia reissuja vuosien varrella useita, mutta toisaalta tämä kesäloma-aika on lyhyt ja on kiva viettää välillä aikaa kahdestaan ja keskittyä parisuhteeseen. Loman jälkeen alkaa taas kiireet, pitkät työpäivät, opiskelut työn ohella, urheilut jne.
Olen kiitollinen miehelleni, että hän priorisoi minut pitkän vaelluksen sijaan. Jos jäisin koko ajan miehen muun vapaa-ajan jalkoihin, olo olisi aika ei-toivottu. Olen parisuhteessa, koska haluan viettää aikaani toisen ihmisen kanssa. Ja koska vapaa-aika on rajallinen työssäkäyvälle ihmiselle, jolla on kuitenkin paljon kiinnostuksen kohteita, tulee vastaan tilanteita, että jättää tekemättä/menemättä, vaikka mieli joskus tekisi.
OOnpa teillä ahdistavat kokemukset ja ajatusmaailma. Itse löysin 50+ miehenä naisen ja hyvin onnistuu toisen huomioiminen puolin ja toisin. Ei huonoon suhteeseen tulekaan jäädä, mutta ei se sitä tarkoita etteikö hyviä voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Itse en käyttäisi sanaa luopua koska ei omista jutusta kuulu luopua kumppanin vuoksi. En minäkään naisena mistään luovu.
Enemmän asia näyttäytyy minulle niin että viiskymppiset miehet ovat avrain haluttomia kokeilemaan uutta ja tekemään yhdessä naisen haluamia juttuja. Aikaa ei löydy ja vaikka nainen halutaan sitoa suhteeseen niin prioriteetti on aina siellä viimeisen - elei seksiä ole tarjolla, silloin kyllä mielenkiintoa löytyy.
Olenkin päätynyt olemaan yksin koska myös näiden miesten kanssa saan olla yksin parisuhteessa. Joten miksi nähdä vaivaa.
On vaikea ajatella, miksi järkevä 50-vuotias mies alkaisi olla väkisin kiinnostunut jostain naisen haluamista jutuista? Tuollaisiin sorrutaan parikymppisinä, kun nainen tuntuu hetkellisesti elämän ainoalta vaihtoehdolta ennen kuin elämä opettaa, millaista kuraa tuo parisuhdetouhu miehen näkökulmasta on. Ymmärrän täysin, että seksiin löytyy mielenkiintoa, mutta muuhun ei.
Kyllä nämä kommentit on taas vahvistanut näkemystä joidenkin naisten ajattelusta.
Siksi meidän miesten kannattaa pitää tiukkaa seulaa parin valinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Minun on pakko päästä kesällä mökille mahdollisimman usein ja naisten pitää hyväksyä se.
Minä hyväksyn sen täysin, mutta parisuhteeseen en kanssasi ryhtyisi.
Minua kummeksuttaa se, että tällaisia miehiä on kuitenkin deittipalstat pullollaan. Oma näkemykseni on, että jos naisella on elämä täynnä työtä, harrastusta, lemmikeitä, ystäviä, jne, he ei edes etsi parisuhdetta.
Oma elämäni ei ole täyteen buukattu, joten suhteelle olisi hyvinkin tilaa, mutta nää triatlonisti-golffari-vaellus-mökki-kalastus-metsästys-viikkoviikkoisät suuttuu, kun mulle ei siitä suhde jossa nähtäisiin pari tuntia joka toinen viikko.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minua kummeksuttaa se, että tällaisia miehiä on kuitenkin deittipalstat pullollaan. Oma näkemykseni on, että jos naisella on elämä täynnä työtä, harrastusta, lemmikeitä, ystäviä, jne, he ei edes etsi parisuhdetta.
Oma elämäni ei ole täyteen buukattu, joten suhteelle olisi hyvinkin tilaa, mutta nää triatlonisti-golffari-vaellus-mökki-kalastus-metsästys-viikkoviikkoisät suuttuu, kun mulle ei siitä suhde jossa nähtäisiin pari tuntia joka toinen viikko.
Ap
Joillekin maksullisissa käynti on yhä noloa, vaikka nainen siihen asemaan elämässä halutaankin. En myöskään tajua mitä nämä elukat deittipalstoilla hengaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä hyväksyn sen täysin, mutta parisuhteeseen en kanssasi ryhtyisi.
En minäkään ryhtyisi parisuhteeseen sinun kanssasi. Jos ei löydy naista, joka hyväksyy miehen mökkeilyn, on parempi olla ilman naista kesä ja hankkia syksyllä nainen ja laittaa parisuhde taas seuraavana kesänä telakalle.
Ei parisuhde ole enää 5-kymppisenä niin tärkeä, että kannattaisi luopua omista jutuistaan. Parisuhde on tuossa isässä prioriteettilistan häntäpäässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei parisuhde ole enää 5-kymppisenä niin tärkeä, että kannattaisi luopua omista jutuistaan. Parisuhde on tuossa isässä prioriteettilistan häntäpäässä.
Tuosta kymmenisen vuotta eteenpäin, niin on aika luopua jo omista jutuistakin. Vanhuus, hoitokoti, syöpä, loputon kärsimys, muistisairaus ja kuolema odottaa.
Olen vasta 40-vuotias, mutta en minäkään uusien ihmissuhteiden vuoksi ole luopunut mistään itselleni tärkeästä, enkä aio tehdä niin kymmenen vuoden päästäkään. Miksi joku tekisi niin? Eikö ole fiksumpi valikoida sellaista seuraa, jonka kanssa suunnitelmat ja elämäntilanteet sopivat yhteen ilman mitään traagisia luopumisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta kymmenisen vuotta eteenpäin, niin on aika luopua jo omista jutuistakin. Vanhuus, hoitokoti, syöpä, loputon kärsimys, muistisairaus ja kuolema odottaa.
Nuo tulevat vasta 75-vuotiaasta ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Ap
No miksi viestittelet siellä deittipalstalla juuri näille golfareille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo miksi viestittelet siellä deittipalstalla juuri näille golfareille?
haluan miehen, jolla on rahaa ja statusta.
Vierailija kirjoitti:
Olen vasta 40-vuotias, mutta en minäkään uusien ihmissuhteiden vuoksi ole luopunut mistään itselleni tärkeästä, enkä aio tehdä niin kymmenen vuoden päästäkään. Miksi joku tekisi niin? Eikö ole fiksumpi valikoida sellaista seuraa, jonka kanssa suunnitelmat ja elämäntilanteet sopivat yhteen ilman mitään traagisia luopumisia?
Toki voit etsiä sellaisen kumppanin, jolla on täysin samat mielenkiinnon kohteet ja suunnitelmat ja elämäntilanteet, mutta se on ERITTÄIN harvinaista. Itse ajattelen, että tuollainen kumppani olisi myös tylsä, koska hänhän olisi tavallaan kopio minusta. Miehillä vain valitettavasti on asenne, että nainen on miehen kylkiluusta tehty eli sopeutuu miehen elämään täysin. Jos mies golfaa, on naisenkin aloitettava golf. Jos mies kalastaa on naisenkin aloitettava kalastus. Nainen liittyy miehen ystäväpiiriin, ottaa miehen sukulaiset omikseen jne. Tämä on pitänyt paikkansa jokaisen miehen kanssa, jonka kanssa olen ollut. Kyllä se fakta on niin, että saadakseen hyvän parisuhteen, on molempien joustettava ja otettava toinen ihminen elämäänsä eikä olettaa, että kumppani sujahtaa omaan elämään kuin hansikas eikä itse tarvitse tehdä mitään myönnytyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo miksi viestittelet siellä deittipalstalla juuri näille golfareille?
Lopetankin heti kun asia tulee ilmi, enkä halua edes tavata. Tosin, eipä näillä miehillä ole edes aikaa lähteä treffeille.
Ap
Sama kokemus. Nyt siitä viisastuneena en enää aio ikinä luopua mistään kenenkään miehen takia. Yksin on hyvä.