Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myrkyllisen suhteen alun punaiset liput

Vierailija
27.06.2023 |

Millaisia varoitusmerkkejä huomasit suhteen alussa ja luotitko intuitioosi vai ohititko punaiset liput heittäytymällä suhteeseen?. Miten kaikki päättyi vai jäitkö suhteeseen? Kokemuksia tästä.

Kommentit (1108)

Vierailija
1041/1108 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että monissa kommenteissa nuo nopeasti edenneet ovat olleet huonoja. Itselläni just toisinpäin. Entisen kanssa eteneminen kesti iän päivät ja kyllästyin odottamaan. Nykyinen, aivan ihana, halusi mut heti. Oli kuulemma sillä sekunnilla kun tavattiin tajunnut, että tässä se nyt on. Ja täytyy sanoa, että minä tajusin kanssa, mutta hetken aikaa mun täytyi sulatella. 

Vierailija
1042/1108 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halukkuus muuttaa yhteen melkein heti tapailun alkuvaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1108 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow, kyllähän again anglismia pukkasi much.

Vierailija
1044/1108 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä/kuuma-sekoilu. Mykkäkoulu tai koulutus sen jälkeen, jos en heti vastannut hänen viestiinsä. Hän siis aina antoi samalla mitalla, eli vastasi samalla, tai vielä vähän pidemmällä viiveellä kuin itse (en todellakaan ehdi töissä vahtimaan kokoajan puhelinta). Aluksi en tajunnut tätä, mutta toistuessaan alkoi karmia. Pian huomasin muussakin käytöksessä samaa testailua ja kosto-mentaliteettia, jos sanoin etten ehdi hänen luo koska näen kavereita, hän perui seuraavat treffit viime hetkellä, koska hänen piti nähdä kavereita, tai jos en muistanut ostaa kahvimaitoa häntä varten, hän osti kotiin itselleen jäätelön, mutta "unohti" ostaa minullekin, söi sitten jäätelön edessäni harmitellen unohdustaan. Lopulta minun ei edes tarvinnut tehdä virheitä, kun hän koulutti törkeillä tempuilla jo ilmankin. Luulee kai reppana, että kaikkien ajatusmaailma ja toiminta on yhtä kieroutunutta. 

Vierailija
1045/1108 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhtautuminen parisuhteen normaaleihin sääntöihin vihamielinen.

Pettämisen ehdoton hyväksyminen ja glorifiointi.

Prostituution glorifiointi. 

Vierailija
1046/1108 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellanen ihminen josta heti alkuvaiheessa näkee se että on sarjadeittailija ja sarjahylkääjä. Ottaa vaan päältä ne parhaat ja puolen vuoden jälkeen alkaa jarruttelemaan kun epämääräinen suhde muuttuu ns.tavalliseksi tai hänen mielestään tylsäksi.  Tästä alkaa vetäytyminen ja selittelyt että ei oo valmis sitoutumaan.  Seksi ja seura kyllä silloin tällöin kelpaisi mutta mikään muu ei käy. Pahinta tässä on se että valehdellen siinä alussa kuinka valmiita ollaan vakavampaan suhteeseen ja sitoutumaan. Tämä on pelkkää huijausta ja jätetylle osapuolella asioiden selvittyä aiheuttaa vaan kärsimystä ja sydänsuruja. 

Tätä en tajua. Miksi ei voi heti alkuun suoraan sanoa mitä haluaa, luuleeko nämä että sitoutumisesta ja tunnesuitsuksesta valehtelemalla suhde on jotenkin parempi? Eikö olisi paljon kivempaa, jos melemmat tietäisi missä mennään? 

Vierailija
1047/1108 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sanoi jo ekana yhteisenä iltana ruman kommentin ulkonäöstäni sen jälkeen, kun oli pussailtu ja kerroin että en voi lähteä hänen luokseen yöksi koska mulla oli aikaiseen aamuvuoroon meno."

Jos sulla ei olisi ollut aamuvuoroon menoa niin sittenkö olisit mennyt yöksi :O Apua, mulle punainen lippu noin kärsimättömästä etenemisestä... Itsehillintää ei kaikilla ole, mutta se on mun arvoasteikossani korkealla.

Vierailija
1048/1108 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellanen ihminen josta heti alkuvaiheessa näkee se että on sarjadeittailija ja sarjahylkääjä. Ottaa vaan päältä ne parhaat ja puolen vuoden jälkeen alkaa jarruttelemaan kun epämääräinen suhde muuttuu ns.tavalliseksi tai hänen mielestään tylsäksi.  Tästä alkaa vetäytyminen ja selittelyt että ei oo valmis sitoutumaan.  Seksi ja seura kyllä silloin tällöin kelpaisi mutta mikään muu ei käy. Pahinta tässä on se että valehdellen siinä alussa kuinka valmiita ollaan vakavampaan suhteeseen ja sitoutumaan. Tämä on pelkkää huijausta ja jätetylle osapuolella asioiden selvittyä aiheuttaa vaan kärsimystä ja sydänsuruja. 

Tätä en tajua. Miksi ei voi heti alkuun suoraan sanoa mitä haluaa, luuleeko nämä että sitoutumisesta ja tunnesuitsuksesta valehtelemalla suhde on jotenkin parempi? Eikö olisi paljon kivempaa, jos melemmat tietäisi missä mennään? 

Koska sitten eivät saisi seksiä näiltä. Mutta kuka fiksu oikeaa parisuhdetta haluava sitä harrastaakaan, ennen kuin on nähnyt, millainen toinen oikeasti on.

Anteeksi mutta vähän itseäänkin saa syyttää tyhmyydestään...

Vierailija
1049/1108 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en tajua. Miksi ei voi heti alkuun suoraan sanoa mitä haluaa, luuleeko nämä että sitoutumisesta ja tunnesuitsuksesta valehtelemalla suhde on jotenkin parempi? Eikö olisi paljon kivempaa,

Miksei hae sitä seksiä niiltä ketkä eivät hae pitkää suhdetta? Ihme oletus, että naisia pitää huijata koska kaikki haluavat naimisiin, lapsia ja kultaisen noutajan. 

Vierailija
1050/1108 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme tavanneet aiemminkin ja ihan selvinpäin. Kun ensimmäisen kerran päädyin miehen luo yöksi yhteisen baari-illan päätteeksi, nukahdettuaan hän liikahteli niin että jouduin väistämään, ja lopulta ahdisti minut aivan sängyn reunalle niin etten enää pysynyt siinä. Lopulta makasin aamuun asti lattialla ilman peittoa. Aamulla herättyään mies pahoitteli kovasti ja sanoi että minun olisi pitänyt herättää hänet. Kyllä minä olin yrittänyt.

Näin suhteen jälkeen minusta tuntuu, ettei hän oikeasti nukkunut vaan teki tuon aivan tarkoituksella. Olin tyhmän ihastunut kun en lähtenyt kotiin.  

Vierailija
1051/1108 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaili mua vaan saadakseen seksiä. Ällöttävää! Ihan kuin olisin joku esine jota voi noin vain käyttää. Katsoin aikani ja kuvittelin että suhde muuttuisi normaaliksi parisuhteeksi jota minulle kyllä lupailtiin. Mutta mikään ei muuttunut. Meni vaan pahemmaksi. En voinut suostua tuohon. Jotain itsekunnioitusta naisena minussa täytyy olla. Mies meni sit ja löysi heti uuden hyväksikäytettävän empaatikon joka aluksi uskoo ne jutut niin kuin minäkin uskoin.

Vierailija
1052/1108 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit ovat kaikkein vaarallisempia ja myrkyllisempiä kumppaneita koska alussa vaikuttavat ihan normaaleilta ja jopa hurmaavalla sielunkumppaneilta. Ja alun jälkeen se helvetti alkaa kuuman ja kylmän kohtelun vuorottelulta. Been there!

Vierailija
1053/1108 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmä/kuuma-sekoilu. Mykkäkoulu tai koulutus sen jälkeen, jos en heti vastannut hänen viestiinsä. Hän siis aina antoi samalla mitalla, eli vastasi samalla, tai vielä vähän pidemmällä viiveellä kuin itse (en todellakaan ehdi töissä vahtimaan kokoajan puhelinta). Aluksi en tajunnut tätä, mutta toistuessaan alkoi karmia. Pian huomasin muussakin käytöksessä samaa testailua ja kosto-mentaliteettia, jos sanoin etten ehdi hänen luo koska näen kavereita, hän perui seuraavat treffit viime hetkellä, koska hänen piti nähdä kavereita, tai jos en muistanut ostaa kahvimaitoa häntä varten, hän osti kotiin itselleen jäätelön, mutta "unohti" ostaa minullekin, söi sitten jäätelön edessäni harmitellen unohdustaan. Lopulta minun ei edes tarvinnut tehdä virheitä, kun hän koulutti törkeillä tempuilla jo ilmankin. Luulee kai reppana, että kaikkien ajatusmaailma ja toiminta on yhtä kieroutunutta. 

Miten tuo nyt eroaa omasta käytöksestäsi?

Vierailija
1054/1108 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä. Niin tyypillistä narsistista itsekästä käytöstä. Vain ne tietää mitä se on jotka siellä olleet.

Vierailija
1055/1108 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on suhteelle punainen lippu, jos toinen oikeasti käyttää sanaa punainen lippu, saatika red flag.

Vierailija
1056/1108 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä tavalla, että muutama kerta meni ymmärtää tuo toimintamalli. Sen jälkeen sai maistaa omaa lääkettään. Eikä ihme, että on ex. Onneksi palasi exänsä kanssa yhteen ja ovat nyt maailman onnellisin pari.

Vierailija
1057/1108 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin narsistin lankaan. Kuvittelin alkuun, että mies on itsevarma ja sosiaalinen (ei ollut, oli aggressiivinen ja janosi huomiota). Luulin että on leppoisa ja rauhallinen (olikin vain laskelmoiva ja laiska). Luulin, että on hyvä ja luotettava kuuntelija (painoi kaikki "virheeni" tarkkaan mieleensä, jotta pystyi käyttämään niitä aseena myöhemmin). Esitti myös reipasta ja avuliasta (selvisi että on sellainen vain jos muut näkee, ja todellisuudessa vain pilkkasi jos tarvitsin apua). Luulin että on kunnollinen (mutta petti, valehteli kaikille, käytti ihmisiä ympärillään, kuten vanhempiaan hyödykseen, ei välittänyt mistään, teki vakavia virheitä töissä silkkaa välinpitämättömyyttä). Kun viimein tajusin kaiken sen valheen ja manipuloinkin, ja jätin hänet, kukaan ei uskonut syitä, mutta en ihmettele, enhän itsekään heti tajunnut.

Vierailija
1058/1108 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme tavanneet aiemminkin ja ihan selvinpäin. Kun ensimmäisen kerran päädyin miehen luo yöksi yhteisen baari-illan päätteeksi, nukahdettuaan hän liikahteli niin että jouduin väistämään, ja lopulta ahdisti minut aivan sängyn reunalle niin etten enää pysynyt siinä. Lopulta makasin aamuun asti lattialla ilman peittoa. Aamulla herättyään mies pahoitteli kovasti ja sanoi että minun olisi pitänyt herättää hänet. Kyllä minä olin yrittänyt.

Näin suhteen jälkeen minusta tuntuu, ettei hän oikeasti nukkunut vaan teki tuon aivan tarkoituksella. Olin tyhmän ihastunut kun en lähtenyt kotiin.  

Rakkaus saa sokeaksi. Deittailin 22 vuotiaana komeaa 40 vuotiasta miestä joka oli ihan unelmien täyttymys aluksi, sitten paljastui oikeat piirteet kun olinkin jo hänen luona toisessa kaupungissa ja hän humaltui liikaa. Vietettiin iltaa hänen ystävien kanssa baarissa ja tulin heidän kanssa hyvin toimeen ja esitteli minut heille ja oli todella mukava mutta hänen kotiinsa mentäessä puristi minua jalasta taksissa niin että istuin takana ja mietin että mitä ihmettä. Tultiin ulos taksista ja taksikuskille oli tosi mukava myös , heti kun taksi kaartui pihasta pois niin heitti minut maihin ja sano et kukaan ei kuule jos sä nyt huutaisit ja veti litsarin poskelle. Olin ollut mukamas viettelevä hänen kavereilleen ja puhunut liikaa. 

Annoin anteeksi vielä tuon kun olin tosi ihastunut, sitten alkoi käskyttäminen että pitää nukkua alasti ja suuttui jos puin yöpaidan päälle , hänen luonaan oli sellainen juttu että vedet piti lämmittää niin että on lämpimää vettä niin monesti aamulla meni itse eka seksin jälkeen suihkuun ja sitten sanoi että nyt voit mennä ja kun oli mun vuoro niin vesi olikin ihan kylmää. Laittoi minut imuroimaan seksin jälkeen hänen omakotitaloa kun olin tullut kylmästä suihkusta ennenkuin suostui heittämään juna asemalle. Silti hölmönä selittelin itselleni että ei tässä mitään ongelmaa ole ja oli vain ajattelematon. Nyt 30 vuotiaana ymmärrän että ihan hirveetä käytöstä ja ei hän oikeasti minusta välittänyt , halusi vain nuoren ja hölmön tytön ja olin itse todella miellyttämis haluinen. 

Vierailija
1059/1108 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus saa sokeaksi. Deittailin 22 vuotiaana komeaa 40 vuotiasta miestä joka oli ihan unelmien täyttymys aluksi, sitten paljastui oikeat piirteet kun olinkin jo hänen luona toisessa kaupungissa ja hän humaltui liikaa. Vietettiin iltaa hänen ystävien kanssa baarissa ja t

Huh, aivan hirveää. Valitettavasti nuorena ja sinisilmäisemä noinkin selkeät punaiset liput menee ohi.

Vierailija
1060/1108 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exällä oli samaa! Kaikki piti aina kostaa, esim jos en lähtenyt varta vasten vesisateella hakemaan hänelle kaupasta kaljaa, hän ei voinut toisella kertaa tuoda suunnittelemaltaan kauppareissulta mulle kaljaa. Hän koki mustasukkaisuutta kavereistani, joten hänen oli pakko tietoisesti aiheuttaa minulle mustasukkaisuutta olemalla liian läheinen naispuolisten kavereidensa kanssa.

Lisäksi paljon muutakin, mm. se että seksissä ei kiinnostanut pätkääkään minun nautinto vaan suhtautui jopa vihamielisesti siihen, että koskettelin omaa klitoristani. Seksi oli väkivaltaista. Se jo heti mainittu nopea sitoutuminen ja arjessa jatkuva draama ja loukkaantuminen ihan kaikesta. Naurettavuuksiin menevä hierarkisuus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme