Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myrkyllisen suhteen alun punaiset liput

Vierailija
27.06.2023 |

Millaisia varoitusmerkkejä huomasit suhteen alussa ja luotitko intuitioosi vai ohititko punaiset liput heittäytymällä suhteeseen?. Miten kaikki päättyi vai jäitkö suhteeseen? Kokemuksia tästä.

Kommentit (1108)

Vierailija
961/1108 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin ihana ja sitten sairastuin ja jopa alkoi kaikenlainen syyllistäminen ja tuntikausien mittaiset analyysit minun puutteistani. Totuus paljastui ja alun gloria hävisi. Näin tyypin todellisen luonteen. Narsisti. Komea. Hyvä ammatti. Hyvä asunto. Mutta ei kiitos! Ne minulla on itsellänikin. Hän tuhosi minut joksikin aikaa. Se alku oli niin ihanaa. Kesti pitkään päästä siitä yli. 

Tämä! 

Vierailija
962/1108 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin heti kaikki pelimiehen eleet ja toimintatavat. Lähdin liian myöhään. Olisi pitänyt luottaa omaan intuitioon. Tyyppi oli oikein gigolo jolla naisia siellä täällä ja vaihtoi naista jatkuvasti kun asiat eivät menneet niin kuin hän halusi. Säälittävä mieslapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1108 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hyvännäköinen ja tiesi sen liiankin hyvin itse. Pinnalliset arvot. Sisältä henkisesti lapsen tasolla.

Vierailija
964/1108 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alku alkaa liian ihanasti niin se on suuri🚩🚩🚩

Muutaman kuukauden kuluttua sinut tiputetaan sieltä jalustalta alas ja alkaa henkinen väkivalta.

Vierailija
965/1108 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, liian imelän ystävällinen, availee ovia ja kantaa kassit, antaa lahjoja mutta ei itse ota vastaan koska ei halua jäädä kiitollisuuden velkaan, nostaa jalustalle ja on heittämässä bussin alle jos sanot jotain väärää, käyttää naisista alentavia sanoja, pienennät itseäsi, jotta toinen saa loistaa ja jotta ei suutu, voi yhtäkkiä muuttua mukavasta avain toisenlaiseksi, jollain tavalla varuillaan oleva, epäilee melkein kaikkia, ongelmia ihmissuhteissa, pelkäät hänen vihaa tai reagointia, toivoo ettet harrastaisi mitään, huomaat että et saisi pitää yhteyttä sukulaisiin, ei ilmaise aina vihaa vaan mököttää eikä suostu keskustelemaan, syyttää muita omista valinnoistaan, eksät on hulluja, manipuloi, aistit joko pelottavan piirteen tai hankalan luonteen. Huomaat että hän tuijottaa sinua arvioiden matkan päästä.

Jos olet erityisherkkä tai mt tai kiltiksi kasvatettu tai muuten elämä tuuliajolla olet riskissä saada kumppaniksi toksinen henkilö.

Vierailija
966/1108 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli liian innokas yhteydenpidossa alusta asti, halusi olla huomioni jakamattomana keskipisteenä.

Vierailija
967/1108 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi nähdä vain silloin kun hänelle sopi. Ei kuunnellut eikä huomioinut minun toiveita ja tarpeita ollenkaan. Tosi itsekäs kaikessa.

Vierailija
968/1108 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelukyvytön vaikeista asioista puhuttaessa. Pelkäsi konflikteja ja draamaa vaikka aiheutti niitä ihan itse. Leikki pakoon jatkuvasti ja piti mykkäkoulua. Tunnekylmä joka hyväksikäyttäjä muita. 

Vierailija
969/1108 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkinäinen parisuhde historia ja ei pysy paikallaan vaan kokoajan asiat vaihtuvat, muuttuvat,  niin työpaikat kuin koti kuin naiset...tuuliviiri.

Vierailija
970/1108 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exät olivat agreessiivia tai muuten vaan hulluja. Ja itsessäänhän ei narsistissa mitään vikaa koska on muiden yläpuolella ja oikeutettu kaikkeen.

Vierailija
971/1108 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauspommitus, olet alkuun niin ihana... ja sitouttamisen jälkeen jalustalta alas pudottaminen. 

Vierailija
972/1108 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkauspommitus, olet alkuun niin ihana... ja sitouttamisen jälkeen jalustalta alas pudottaminen. 

Sitä voi kysyä myös itseltään miksi oli niin huomionhakuinen, että tarvitsi mieheltä kehuja. Ja miksi siellä jalustallakin oli niin kiva patsastella.

Vierailija
973/1108 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman intuition ohittaminen kun sitä ei olisi syytä ohittaa vaan kuunnella sitä. Tämä johtaa myöhemmin kärsimykseen, eroon ja sydänsuruihin.

Vierailija
974/1108 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi oli sairaan hyvännäköinen, kaunis hymy, karismaattinen, osasi sanoa ne oikeat sanat oikealla hetkellä, seksi loistavaa. Maskin tippuessa naamalta olikin sitten ihan jotain muuta kuin alkuun esitti koukuttamisen jälkeen. Alkoi henkinen väkivalta joka loppua kohti vain paheni.

Vierailija
975/1108 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman intuition ohittaminen kun sitä ei olisi syytä ohittaa vaan kuunnella sitä. Tämä johtaa myöhemmin kärsimykseen, eroon ja sydänsuruihin.

Todellakin, se on kumma miten oli niin sokea niille kaikille merkeille. Hetkeksi ne pysäyttivät toki, mutta niitä ei jotenkin vain halunnut uskoa todeksi.

Vierailija
976/1108 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, liian imelän ystävällinen, availee ovia ja kantaa kassit, antaa lahjoja mutta ei itse ota vastaan koska ei halua jäädä kiitollisuuden velkaan, nostaa jalustalle ja on heittämässä bussin alle jos sanot jotain väärää, käyttää naisista alentavia sanoja, pienennät itseäsi, jotta toinen saa loistaa ja jotta ei suutu, voi yhtäkkiä muuttua mukavasta avain toisenlaiseksi, jollain tavalla varuillaan oleva, epäilee melkein kaikkia, ongelmia ihmissuhteissa, pelkäät hänen vihaa tai reagointia, toivoo ettet harrastaisi mitään, huomaat että et saisi pitää yhteyttä sukulaisiin, ei ilmaise aina vihaa vaan mököttää eikä suostu keskustelemaan, syyttää muita omista valinnoistaan, eksät on hulluja, manipuloi, aistit joko pelottavan piirteen tai hankalan luonteen. Huomaat että hän tuijottaa sinua arvioiden matkan päästä.

Jos olet erityisherkkä tai mt tai kiltiksi kasvatettu tai muuten elämä tuuliajolla ole

Tästä tuli mieleen sellainen herkkä, loukattu mies, jonka aiemmat kontrolloivat sekopäänaiset ovat rikkoneet. Tai siis siihen mies aina vetoaa, kun hänelle varovasti sanoo että jokin asia ei tunnu hyvältä tai loukkaa. Jos mies tekee oharit tai vaikka vie romanttisesti kanssaan johonkin tilaisuuteen ja yllättäen jättää siellä kuin nallin kalliolle, niin jos tästä haluat jutella ja kertoa että tuntui pahalta, niin mies saa raivarit, että olet samanlainen kuin kaikki hullut mustasukkaiset exät, jotka halusivat lukita hänet kotiin neljän seinän sisälle!!

Kaikki oma huono käytös perustellaan sillä, että ollaan niin rikki edellisistä suhteista. Kaikki toisen paha mieli kuitataan halveksivalla ilmeellä ja sillä, että aijaaaa, sinä olet samanlainen tyhmä ja huonoitsetuntoinen roska kuin aiemmatkin.

Vierailija
977/1108 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki reissutyötä ja oli milloin missäkin päin, yleensä kuitenkin kotimaassa. Lähetteli kuvia milloin puusaunan lämmityksestä tai hotelllin sängystä, tehtaan piipun nokasta (liittyi työhönsä) tai joskus ulkomailta kun joku eksoottisempi elukka kirmasi tien yli. Näimme ehkä kerran kuukaudessa tai kahdessa, koska mies oli työn vuoksi harvoin kotikaupungissa.

Miehen puhelimessa oli paljon ongelmia. Viestittely yhtäkkiä vain loppui kesken keskustelun tai miehestä ei sovittuna aikana kuulunut mitään. Myöhemmin hän sitten otti yhteyttä ja selitti, että puhelin oli vain simahtanut kesken kaiken eikä ollut suostunut enää menemään päälle. Puhelin oli käynyt huollossa tai hän oli joutunut hankkimaan kokonaan uuden puhelimen, mutta nyt kaikki oli kunnossa. Miestä oli aina kamalasti harmittanut ja ahdistanut kun juttu jäi kesken.

No, mieshän oli ihan täysi valehtelija. Laittoi selvästi numeroni vain estoon kun tarjolle tuli joku kiinnostavampi nainen. En ole edes varma oliko hän reissutöissä, ainakaan joka kerta kun niin kertoi ja kuvia lähetti. Olisi pitänyt laittaa joku niistä eläinkuvista käänteiseen kuvahakuun. 

Vierailija
978/1108 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä voi kysyä myös itseltään miksi oli niin huomionhakuinen, että tarvitsi mieheltä kehuja. Ja miksi siellä jalustallakin oli niin kiva patsastella.

Joillekin toisen kehuminen on luonnollista ja kumppania tulee kehuttua joka käänteestä. Kun sitten kohtaa ihminsen joka kehuu ylitsevuotavasti, saattaa tuntua ennemminkin siltä, että kerrankin löytyy ihminen joka on samalla aaltopituudella ja oikeasti tykkää minusta.

Minulle aiheutti outoja tuntemuksia mies, jonka kehut tuntuivat siltä kuin hän olisi kehunut jotakuta ihan muuta. Esim. hän soitti minulle kappaleen josta kertoi aivan tulevan mieleen minä, ja minusta tuo laulun nainen ei kuulostanut kyllä miltään ominaisuudeltaan minulta. Ajattelin, että no ehkäpä mies sitten vain näkee minut eri tavalla kuin minä näen itseni. Teki minusta ja meistä paljon päivityksiä sosiaaliseen mediaan, ja en tunnistanut suhdettamme niistä imelistä kirjoituksista. Julkaisi meistä kuvia ja kertoi, että oli ollut kiva päivä asiaa X tehdessä, vaikka oikeasti olimme vain katsoneet tekemiseen liittyviä välineitä kaapista ja se oli ikuistunut kuvaan. Mies piti pystyssä ihan ihmeellistä kulissia.

Vierailija
979/1108 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tarve esitellä minua kavereilleen kuin uutta autoa. Ei sillä tavalla, että tässä on mun ystävät, tervetuloa verkostoon, vaan hirveä tarve näyttää kavereille että tässä on tämä mun nuorempi tyttöystävä, katsokaa miten hyvännäköinen. 

Vierailija
980/1108 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edestakainen ylentäminen ja alentaminen. Mies kyttäsi itseään 20 vuotta nuorempia naisia taukoamatta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme