Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myrkyllisen suhteen alun punaiset liput

Vierailija
27.06.2023 |

Millaisia varoitusmerkkejä huomasit suhteen alussa ja luotitko intuitioosi vai ohititko punaiset liput heittäytymällä suhteeseen?. Miten kaikki päättyi vai jäitkö suhteeseen? Kokemuksia tästä.

Kommentit (1108)

Vierailija
941/1108 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hyvää ollakseen totta- tunne on iso🚩

Vierailija
942/1108 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulle tulee suhteessa olo että olet jotenkin huono, silloin kannattaa juosta. Pienet nälvimiset ja kuittailut eivät ole ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1108 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muka leikkisä v*ttuilu on ehdoton red flag

Vierailija
944/1108 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea vaatimukset naimisiin menosta.

Vierailija
945/1108 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ihana ja sitten sairastuin ja jopa alkoi kaikenlainen syyllistäminen ja tuntikausien mittaiset analyysit minun puutteistani. Totuus paljastui ja alun gloria hävisi. Näin tyypin todellisen luonteen. Narsisti. Komea. Hyvä ammatti. Hyvä asunto. Mutta ei kiitos! Ne minulla on itsellänikin. Hän tuhosi minut joksikin aikaa. Se alku oli niin ihanaa. Kesti pitkään päästä siitä yli. 

Vierailija
946/1108 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tilanteen. Olen jo melko vanha, 65 v.  Sitä jää kiinni ja kaipaamaan sitä suhteen alun täydellistä prinssiä. Jota ei sitten ollutkaan olemassa. Olin yli vuoden aivan maassa kaivatessani sitä alkua., Ilmeisesti mies oli vain rahan perään.  Onneksi ymmärsin eikä minusta tullut huijauksen kohteeksi joutunutta vanhaa naista. 

Vierailija
947/1108 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muka leikkisä v*ttuilu on ehdoton red flag

Porissa normaalia. Muunlaisia ei ole.

Vierailija
948/1108 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen luusereita tälläkin palstalla kokoontuu kun ei normaalijärkisen tekstiä ole yksikään.

Vierailija
949/1108 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen luusereita tälläkin palstalla kokoontuu kun ei normaalijärkisen tekstiä ole yksikään.

Menikö ihon alle?

Vierailija
950/1108 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuuton mustasukkaisuus ja se että pilkkasi vitsillä mulle tärkeitä asioita.

Vierailija
951/1108 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkui eksäänsä rumilla nimityksillä ja syytti häntä kaikista vaikeuksista mitä oli ollut. Itse oli "uhri". Muutamien kuukausien jölkeen paljastui että olikin luottotiedoton. Rakastuneena en välittänyt näistä mikä oli jälkeempäin ajateltuna virhe. Katkera ihminen jolla ei ole omasta mielestäön tulevaisuutta kun on "kakkosluokan kansalainen" (hänen kuvaus) vaikka ihan itse oli ne luottotietonsa kussut eikä edes mihinkään "tärkeeseen" vaan jotain typerää shoppailua ja leveetä elämää. Se eksä taas, varmaan oli vaa halunnut erota huonosta suhteesta. Nykyään mä oon varmaan se jota haukutaa, mutta pääasia että pääsin tollasesta suhteesta.

Vierailija
952/1108 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian hyvää ollakseen totta- tunne on iso🚩

Tämä todellakin. Jos epätavallisen hyvännäköinen on suorastaan raivokkaan kiinnostunut ja mielistelevä, niin kannattaa paeta.

Vierailija
953/1108 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei liity myrkylliseen suhteeseen, mutta jaan oman kokemukseni kumppanin valinnasta seuraaville sukupolville:

Jos etsit miestä jonka kanssa tehdä lapsia, ja haluaisit että tämä isä osallistuu lasten touhuihin ja elämään, niin älä valitse sellaista miestä, jonka oma isä ei ole osannut olla läsnä lapsilleen.

En vaihtaisi toiseen, mutta olisin toivonut että mies olisi osannut olla enemmän lasten kanssa. Olisi vienyt puistoon, uimahalliin, kirjastoon tai askarrellut, leiponut jne. Normijuttuja. En syyllistä, tällaisen isämallin hän on perinyt, enkä minä ole vaatinutkaan häneltä enempää vaan olen itse tehnyt kaiken lasten kanssa.

Oma isäni oli hyvinkin osallistuva ja tämä on periytynyt myös veljelleni. Hän on aivan ihana lasten kanssa touhuava isä.

Tiedän jo nyt, ettei mieheni tule osallistumaan mahdollisten tulevien lastenlasten hoitoon/kasvatukseen. Sääli.

Eli kysele kumppanilta vähän mi

Sori, mutta tätä en ymmärrä. Miksi ihmeessä et saa suutasi auki?!

Itse en katselisi tuollaista. Mieshän on kuitenkin älyllinen eläjä, joka osaa tietoisesti muuttaa käytöstään.

Se menee niin, että sä sanot sille: nyt on sun vuorosi tehdä lasten kanssa jotain, mä lähden siskon kanssa tallinnaan viikonlopuksi, heippa ja ovi kiinni perässä.

Vierailija
954/1108 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysi rahaa lainaksi ekoilla treffeillä. Viimeisenä temppunaan varasti kaiken, mikä irti lähti ja kusetti sitä ennen suuret summat rahaa.

Oliko sen kusettajan nimi piia.k? 

Vierailija
955/1108 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihmeellinen pieni vittuilu, että yrittää saada toisen ärsyyntymään. Tapailin miestä joka vähän naljaili minulle koko ajan ja oikein toivoi että triggeröityisin. 

Vierailija
956/1108 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin tapailemaan yhtä kaverin kaveria, joka tiesi että olen sinkku ja lähestyi minua fb:ssä. Tämä mies (28v, ehkä poika ennemmin..) oli alkuun tosi kiinnostuneen ja ihastuneen oloinen, halusi tavata usein ja teki selväksi, että etsii parisuhdetta

En ihan alkuun lämmennyt hänelle, ei ollut sosiaalisesti kauhean taitava ja yhteisiä puheenaiheita ei oikein ollut. No, ajattelin että kun on ihan herttainen kaveri ja ilmeisesti niin tosissaan niin katsotaan nyt vielä... sitten alkoivat outoudet.

Itseasiassa tämä oli jo ihan alusta saakka, kun tarkemmin mietin, mutta en tuntenut häntä vielä niin en tajunnut samantien kuviota. Halusi siis pitää viikonloput ja mahdolliset juhlapyhät "vapaalla" minusta. Eli halusi olla kavereiden kanssa ja toivoi, etten olisi silloin yhteydessä. Halusin alkuun antaa itsestäni rennon kuvan ja annoin ryypätä rauhassa, mutta alkoi ärsyttämään, kun emme voineet oikeasti sopia mitään kuin arki-illoille, sunnunta

Kuulistihan erittäin tutulta. Ainoa, et tavattiin kumpikin yli- ja ali nelikymppisinä ja eronneina. Mutta aivan vastaavat kuviot. Välillä mies sanoi, että rakastaa minua, välillä laittoi välit poikki, välillä halusi tavata muita ja olla vain ystävä. Se olisikin mun mielestä voinut olla ok, mutta miehen "ystävyyteen" kuului tapaaminen useita vrk viikossa,  lasten kanssa ja ilman, seksi ym. täys kotileikit. Vain ilman seurustella ja sitoutumista ja että mistään olisi saanut sopia aiemmin kuin samana päivänä.  Viimeinen niitti oli, kun tämä "ystävä" oli yhtäkkiä sairaan mustasukkainen ja sai sukupuolitaudin...

🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

Vierailija
957/1108 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoi ymmärtää että perheeni ja ihmiset siinä olivat huonoja, pahoja joita ei hyväksy, hänen perheensä on vaan esimerkillisen hyvä ja siellä pitää viihtyä ja siellä vaan kulutetaan aikaa. Näinkin lapsellinen ja itsekäs mies voi olla.

Vierailija
958/1108 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen ihmeellinen pieni vittuilu, että yrittää saada toisen ärsyyntymään. Tapailin miestä joka vähän naljaili minulle koko ajan ja oikein toivoi että triggeröityisin. 

Kuulostaa meidän miniältä.

Vierailija
959/1108 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton naisystäväni yritti jo muutaman kuukauden seurustelun jälkeen puuttua siihen, että paljonko käytän rahaa oman lapseni (asui viikot äitinsä luona) menoihin. Samoihin aikoihin aloitti lainaamaan rahaa minulta ja muutenkin lokkeilemaan. Ei millään meinannut ymmärtää, että halusin päättää suhteen. 

Vierailija
960/1108 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakuisuus ja minäkeskeisyys jossa sun toiveet ja tarpeet jatkuvasti mitätöidään. Olet kokoajan varalla ja koet riittämättömyyden tunnetta vaikka ei pitäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän