Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myrkyllisen suhteen alun punaiset liput

Vierailija
27.06.2023 |

Millaisia varoitusmerkkejä huomasit suhteen alussa ja luotitko intuitioosi vai ohititko punaiset liput heittäytymällä suhteeseen?. Miten kaikki päättyi vai jäitkö suhteeseen? Kokemuksia tästä.

Kommentit (1108)

Vierailija
881/1108 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kooste muutamasta hyypiöstä:

- jokapäiväiset viestittelyt/soittelut, alkaen huomenta-viestillä (joita vihaan muutenkin) ja jatkuen läpi päivän, silkkaa kontrollointia ovat

- eivät olleet kiinnostuneita tietämään minusta tai historiastani mitään

- heillä ei ole oikeastaan ystäviä ollenkaan tai ovat katkaisseet välit

- harmissaan jostakin koko ajan, aina erimielisyyksiä jonkun kanssa

- tivaaminen yhteenmuutosta jo ekojen viikkojen kuluessa, olisi pitänyt muuttaa tuosta noin vaan miehen taloon (=kotiorjaksi ja maksajaksi), minun ajatuksiani ei edes kysytty

- haukkuu exäänsä, olin heti mielessäni niiden exien puolella koska asioilla on toinenkin puoli, ja jo tämä kertoi ettei juttu voi jatkua

- kertonut pettäneensä edellisessä suhteessa kun kyllästyi vain

- kertoo vanhoja panojuttujansa

- kertoo millaiset naiset on hänen mieleensä (ja se ei vastaa sinun ulkomuotoasi)

- ei vienyt treffeilt

Huomenta-viesti red flag? Tuo on kyllä ihan perustapana vaikka omien lastenkin kanssa. Samoin jokapäiväiset soittelut miesystäväni kanssa ovat ihan arkea, en kyllä näe tuossa mitään ihmeellistä.

Vierailija
882/1108 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenta-viestillä (joita vihaan muutenkin)

Minäkään en tykkää huomenen toivottelusta. Pitäisi keksiä jotain muuta tilalle. Tai vain sanoa heipat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1108 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kooste muutamasta hyypiöstä:

- jokapäiväiset viestittelyt/soittelut, alkaen huomenta-viestillä (joita vihaan muutenkin) ja jatkuen läpi päivän, silkkaa kontrollointia ovat

- eivät olleet kiinnostuneita tietämään minusta tai historiastani mitään

- heillä ei ole oikeastaan ystäviä ollenkaan tai ovat katkaisseet välit

- harmissaan jostakin koko ajan, aina erimielisyyksiä jonkun kanssa

- tivaaminen yhteenmuutosta jo ekojen viikkojen kuluessa, olisi pitänyt muuttaa tuosta noin vaan miehen taloon (=kotiorjaksi ja maksajaksi), minun ajatuksiani ei edes kysytty

- haukkuu exäänsä, olin heti mielessäni niiden exien puolella koska asioilla on toinenkin puoli, ja jo tämä kertoi ettei juttu voi jatkua

- kertonut pettäneensä edellisessä suhteessa kun kyllästyi vain

- kertoo vanhoja panojuttujansa

- kertoo millaiset naiset on hänen mieleensä (ja

Epätoivottujen viestin toistuminen eli jokapäiväisyys, aamusta alkaen, taisi olla kommentoijan pointti.

Vierailija
884/1108 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahankäytössä on se ikävä puoli, että se raha ei kasva puussa. Sitä ei vaan voi mennä ottamaan lisää kun tekee mieli. Kaikkea ei voi saada. Jos ostelee kalliita juustoja ja ulkomaanmatkoja, niin sitten pitää asua vaatimattomammin ja sisustaa yksinkertaisemmin. Mikäli siis puhutaan normaalista keskituloisesta perheestä. Jotenkin se vaan naisilta tuppaa unohtumaan ja kuvitellaan kaiken onnistuvan. Vähän sama paradoksi kuin se, että miehen pitäisi tienata paljon rahaa, mutta kotoa ei saa olla paljon poissa (fyysisesti tai henkisesti).

Mnä ostan kalliin erikoisjuuston, jos sille päälle satun. Matkustelen vuosittain lapsen kanssa, asun isossa talossa ja sisustelen laadukkaasti, tosin en vaihda sisustusta vähän väliä. Töitä teen paljon, joten tulot on isot, ja asuntolainakin on maksettu.

Ai niin hupsista! Minähän olen nainen ja vielä yh! :D Jotenkin se vaan miehiltä tuppaa unohtumaan, että meistä naisista ei kannata puhua nykypäivänä noin alentuvasti ja kuvitella, ettemme pärjää ilman miesten isoja tuloja ja 'hyvää opastusta'.

Vierailija
885/1108 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

punainen lippu: mies joka kehuu sut maasta taivaaseen, riidan tulle alas " oot ihan tavis". 

(koittaisi nyt päättää) kun riitaa ohi, olet taas kaunein jne. 

Vierailija
886/1108 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt sitten ole mikään narsistinen hyökkäys taikka yritys koittaa dissata kenenkään kokemia asioita, mutta näin keski-ikäisenä miehenä, uutta kumppania etsiessä, on muutamaan kertaan tullut törmättyä naisiin, jotka koko ajan kyttäävät ja tekevät milloin mistäkin johtopäätöksiä, että mies olisi jotenkin punalipuin varustettu. Minä koen näiden kokemusten jälkeen tuollaisen hyvinkin suurena punaisena lippuna, koska ei siinä pysty toimimaan mitenkään oikein, päätyy vaan pelkäämään kaikkea tekemäänsä ja sanomaansa :/

Vierailija
887/1108 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi toi myrkytetyn omenan.

Vierailija
888/1108 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näin kaverin entisestä parisuhteesta:

- muutettiin liian nopeasti yhteen, ei otettu aikaa kunnolla tutustumiseen

- kumppani estää perheen/kavereiden/läheisten tapaamiseen, tulee mustasukkaiseksi muista ihmisistä

- valehtelu (varsinkin taidoista ja omaisuudesta mitä ei oikeasti ole) 

- vaikuttaa liian kiinnostuneelta, onko mitään omaa elämää? (intensiivisen kiinnostuksen esittäminen voi olla keino saada toinen tunnesiteeseen)

Vierailija
889/1108 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli valehdellen elämääni haluamalla parisuhteen kanssani monien hylkäämisten jälkeen. Kun yritin rakentaa luottamusta jälleen häneen niin mua moitittiin siitä että olen varauksellinen. No onko tuo mikään ihme? Kun sanoin että luottamus pitää ansaita teoilla ei pelkillä sanoilla jotka osoittautuivat jälleen tyhjiksi, niin hän ei kerta kaikkiaan ymmärtänyt. No uskaltauduin taas heittäytymään ja avaamaan hänelle itseni rakastavine tunteineni niin ei mennyt kuin noin 3-4 kuukautta Kun alkoi kylmenemistä ja välttelyä hänen puoleltaan. Siinä sitä taas oltiin vuoristoradassa jälleen ja epävarmuudessa siitä käyttääkö hän taas minua vaan hyväkseen. Näin kyllä varoitusmerkit mutta rakastuneena halusin antaa hänelle mahdollisuuden. Ei olisi pitänyt. Kaikki oli vaan feikkiä hänen puoleltaan. Sain olla hänen elämässään vain varalla kunnes löytyisi helpommin manipuloitava ja alistuvampi uhri. Näin sitten kävikin. Mut heitettiin pihalle ilman kunnon selityksiä 1.5 vuoden jälkeen. Näin olin helposti vaihdettavissa. Mikään ei hänelle riittänyt vaikka kaikkeni annoin. Sain tästä trauman enkä luota enää kehenkään mieheen. Olisi pitänyt luottaa intuitioon ettei narsistin kanssa koskaan synny tervettä parisuhdetta. Ei koskaan. Säälin hänen uutta uhriaan. Tai kai hänkin on jo vaihtoon laitettu ja on rikottu henkisesti niin kuin minullekin kävi. Tämä mies on pelkuri ja naisten hyväksikäyttäjä. Häneltä puuttuu täysin omatunto ja empatia kyky. Vaikuttaa akselilla Tampere-Helsinki. Liian hyvää ollakseen totta sanonta pitää hänen kohdallaan paikkaansa. 

Vierailija
890/1108 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelevan ihmisen tunnistaa helposti siitä jos on hänwllä paljon salailtavaa ja itselle tulee just se tunne ettei nyt kaikki täsmää ja jotain on pielessä. 

Vierailija
891/1108 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vilpitön kysymys. Eikö teissä ole koskaan vikaa, miten oma käytöksenne, miksei huonosti käyttäytyvät muka koskaan tule esiin?

Itse voin myöntää, että olen ollut täynnä "red flageja" ihan syystäkin, käyttäydyin nuorena hyvinkin narsistisesti, ja haavoitin useampaa ihmistä. PItkä asian kanssa työstäminen on onneksi tuottanut jonkinlaista tulosta, ja nykyään tajuan tekoni, sekä olen pystynyt muuttumaan. Suhteeseen en ole enää vuosiin lähtenyt, juuri piirteideni takia. Vaikea uskoa, että olen täysin narsisti kuitenkaan. 

Tottakai jokainen kommentoija täällä on itsekin red flag sellaisille, joiden kanssa ei sovi yhteen. Mutta nyt ei kyselty niitä.

Eli tässä keskustellaan siitä, ettei jotkut ole yhteensopivia ja miten sen huomasit?

Miksi ihmeessä tästä pitää tehdä joku red flag-juttu? 

Ihmiset tapaavat monia ehdokkaita, eikä jokainen kolahda. Se on selvää.

Vierailija
892/1108 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se rikkinäinen parisuhdehistoria keski-ikäisellä miehellä, jolla korkeakoulutus, hyvä ulkonäkö, työ ja rahaa, on ehdoton red flag. 

ylipäätänsä se, että tällainen tapaus jossain Tinderissä tms on varoitusmerkki. Terveet tällaiset miehet ottavat erotessaan avioiiitosta tasokkaimman jonosta. Tyyliin Fränti. 

itse pöhkönä näihin olen haksahtanut kun en taviksiin ihastu. Sitä se sitten on narsististen äijien kans hengailu. Aivan perseestä. 

Nyt yritän suhdetta taviksen kans ja lupaavia merkkejä siitä että voisi toimiakin. 

itselläkin ikää sen verran etten kohta näille tasokkaille narskuille kelpaakaan. Hyvä näin. 

Vierailija
893/1108 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahan puhuminen muista ihmisistä. Exään vertailu hyvässä ja pahassa. Huonot/olemattomat suhteet lähiomaisiin ja asiasta puhumisen välttely.

Jos tällaista esiintyy alusta alkaen, suhde loppuu siihen. 

Vierailija
894/1108 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se rikkinäinen parisuhdehistoria keski-ikäisellä miehellä, jolla korkeakoulutus, hyvä ulkonäkö, työ ja rahaa, on ehdoton red flag. 

ylipäätänsä se, että tällainen tapaus jossain Tinderissä tms on varoitusmerkki. Terveet tällaiset miehet ottavat erotessaan avioiiitosta tasokkaimman jonosta. Tyyliin Fränti. 

itse pöhkönä näihin olen haksahtanut kun en taviksiin ihastu. Sitä se sitten on narsististen äijien kans hengailu. Aivan perseestä. 

Nyt yritän suhdetta taviksen kans ja lupaavia merkkejä siitä että voisi toimiakin. 

itselläkin ikää sen verran etten kohta näille tasokkaille narskuille kelpaakaan. Hyvä näin. 

Tämä just!

Vierailija
895/1108 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä totta että tuollainen ed. kuvailtu mies jolla, statusta, rahaa ja hyvä ulkonäkö sekä  karsimaa on asioita joilla naisia helposti saa. Heillä juur useini tuo rikkinäinen parisuhdehistoria koska etsivät koko ajan sitä tasokasta kumppania. Sillä välin pelaillaan muiden kanssa valheellista peliä ja manipuloidaan toinen rakastumaan. Sit helposti jätetään kun asiat ei mene niin kuin haluavat tai löytyy se tasokkaampi kumppani ja rakkauspommitus alkaa alusta. Ei voi tietysti yleistää mutta itselle kävi näin. Toisaalta näin jälkeenpäin olen tyytyväinen siitä ettei oma arvomaailma ole tuollainen pinnallinen. En minä taviksena tietysti ollut hänen mielestään hänen arvoinen mutta onko oikeestaan kukaan? Joskus ne kulissit voi sortua ja tällainen pinnallinen ihminenkin saattaa joutua pistämään arvomaailmansa uusiksi.

Vierailija
896/1108 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkonainen parisuhdehistoria keski-ikäisellä tyypillä, joka noin niin kuin ulkoisilta merkeiltään voisi ns normaali aviomies ja perheenisä. Eli kun tällainen tapaus hilluu vapaalla jalalla vaihtuvissa suhteissa, lapsiin usein olematon tai hyvin vähäinen suhde, niin juokse. 

Näistä kokemusta riittämiin. Yhtä jännitystä, piittaamattomuutta, tunnekylmyyttä, suoranaista julmuutta tarjolla. Mitään vikaa ei koskaan nähdä itsessä - ja sitäkin enemmän sitten kumppanissa. 

Vierailija
897/1108 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin kuukauden seurustelun jälkeen sanoi rakastavansa, kun sanoin että en tiedä vielä itse mitä tunnen (sanoin kuitenkin että pidän hänestä todella paljon, viihdyn hänen kanssaan ja olen ihastunut jne, mikä oli totta). Seuraavana päivänä laittoi pitkän viestin mitenkä ei rakastakaan minua oikeasti. Seurustelun alkuajoista lähtien oli hirveän mustasukkainen esim. kavereiden kanssa vietetystä ajasta. Usein kävi niin, että olin sopinut jotain kavereiden kanssa viikonlopulle X ja kerroin siitä hänelle hyvissä ajoin. Tällöin hän yleensä kuittasi asian, että se on hänelle ok. Kuitenkin kun viikonloppu alkoi lähestyä hän oli ikäänkuin unohtanut asian ja ehdotti yhteistä menoa, kun muistutin sitten että olen kavereiden kanssa niinkuin sovittu aikoja sitten, niin alkoi hirveä mökötys ja syyllistys. Kun äitini sairastui vakavasti ja menin kotiin moneksi viikoksi auttamaan isääni arjen pyörityksessä, niin hän valitti kuinka hänellä on huono-olo

Sairas ihminen. Sinä sentään "pääsit"auttamaan isääsi. Mulla exä sanoi kun isäni asuu toisessa maassa, ja oli tarkoitus että isä tulee minun luo viikonlopuksi niin exä syyllisti että haluan harrastaa seksiä hänen kanssaan ja siksi pyydän. No en pyytänytkään ja peruin. Oli ihan hirveä ihminen.

Vierailija
898/1108 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaarilippu

Vierailija
899/1108 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marokon lippu.

Vierailija
900/1108 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa erittäin huolehtiva mies, kuskaa autolla töistä kotiin, ostelee kaikenlaista "tarpeellista" (mm. korkkarit, mauttomia mekkoja jne.) ja kun yrität kieltäytyä näistä lahjoista, niin tulee kommentti, että "sullahan ei vielä ole tällaisia, niin haluan vain auttaa tässä hankinnassa". Oma tyylisi on jotain aivan muuta. Mies haluaa muuttaa sen "naisellisemmaksi". Tässä kohdassa pitäisi lopettaa suhde hyvin nopeasti!

Sama mies alkaa vahtia jokaista puheluasi, viestejäsi, jopa työkavereitasi. Hän kyselee asioita, joista voi tietää vain sellainen, joka on nähnyt tilanteen. Eli mies stalkkaa työpaikallasi, kauppareissuillasi, vanhempiesi kodin edessä, kaikkialla, missä normaalisti liikut.

Sitten alkaa väkivalta. Kun sanot, ettei tekemiseni kuulu sinulle, tulee turpaan. Sinut myös raiskataan. Se jatkuu yhä pahempana, kunnes pääset pakenemaan. Mies seuraa sinua vaikka toiseen kaupunkiin, joten vähintään vuoden ajan jokaisen kulman takana vaanii väkivaltainen hullu. Poliisia ei kiinnosta, "koska mitään rikosta tässä ei nyt ole tapahtunut"... Soitathan poliisille kotiisi lukittautuneena, etkä voi poistua. Porraskäytävässä odottaa psykopaatti - vain sinua. Muille, myös poliisille, hän puhuu kohteliaasti ja tunnetaan lähipiirissä "niin mukavana miehenä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi