Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lopetin Gtgantissa käynnin.

Vierailija
17.08.2026 |

Valitettavasti Gigantissa oli niin huono palvelu ettei kukaan tullut puoleen tuntiin kysymään miten voiimme palvella ja siksi en koskaan mene giganttiin vaan ostan kaiken vastaavan Powerista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujuntti suurkaapunnissa, osa miljoona.

Vierailija
2/11 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gtgantista en ole kuullutkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lopetin kaikissa sellaisissa kaupoissa käymisen, jossa myyjä liimautuu kiinni ja myymällä yrittää myydä koko ajan jotain?

Koska haluan itse valita mitä ostan, en halua että minua häiritään.

Vierailija
4/11 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsi henkilötietojen tivaaminen.

Vierailija
5/11 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tarvetta, joskus käynyt kierroksella, kun kahviautomaatin hankintaa harkitsin. Olisi ollut Siemens alta 200 euroa erikoistarjouksessa, mutta arvelin, että jää käyttämättömäksi, niin en ostanut

Vierailija
6/11 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita asiakaspalvelu Suomeen. 

Vierailija
7/11 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään myydä puoliväkisin jotain mitä en halua. Varmaan sitä mistämsaadaan parhaat provikat.

Tiettyä laitetta etsiessäni 30v nuorempi myyjänplanttu nauroi ettei sellaista kukanan halua. Minä halusin ja ostin sen muualta.

Kassojen ripottelu pitkin myymälää ja taas tarjotaan ties mitä tarpeetonta hilavitkutinta.

Nimen ja osoitteen kysely esim vaihtoharjatarjousta hakiessa.

Viimeksi oli hyvä tarjous läppäristä, veetutuksesta viisastuneena tilasin sen noutoon. Noutoilmoitusta odottelin aikani, kunnes tuli puhelu että saldoissa se on mutta eivät löydä sitä mistään ;D . Saiskos olla tilalle jotain kalliimpaa ja huonompaa.... Päädyttiin sitten siihen että tilaa sen mulle toisesta liikkeestä ja menee viikko.

Ei ne nuoret myyjäharjoittelijat tiedä asiakaspalvelusta mitään, laskevat vaan provikoitaan.

Vierailija
8/11 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lopetin kaikissa sellaisissa kaupoissa käymisen, jossa myyjä liimautuu kiinni ja myymällä yrittää myydä koko ajan jotain?

Koska haluan itse valita mitä ostan, en halua että minua häiritään.

No tuossa liiterissä sitä apua ei saa silloinkaan kun sitä tarvitsee. Kannattaa kantaa rahansa muualle.

Vierailija
9/11 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kyllä pyytää asiantuntevaa palvelusta henkilökunnalta, jos sitä kaipaan.

Vierailija
10/11 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gran Turismo gantti kuulostaa mielenkiintoiselta liikkeeltä, myydäänkö siellä konsolipelejä?

Vierailija
11/11 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giga ants isot muurahaiset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi