Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myrkyllisen suhteen alun punaiset liput

Vierailija
27.06.2023 |

Millaisia varoitusmerkkejä huomasit suhteen alussa ja luotitko intuitioosi vai ohititko punaiset liput heittäytymällä suhteeseen?. Miten kaikki päättyi vai jäitkö suhteeseen? Kokemuksia tästä.

Kommentit (1108)

Vierailija
641/1108 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies ilmoitti heti netissä ettei halua koskaan erota, onneksi huomasi etten sovi ja hävisi. Yritin keskustella asiasta on eri syitä miksi ihmiset eroavat esim. väkivalta voi olla yksi syy. Ei hyväksy mitään syytä ja onneksi katosi etsimään ikuisesti yhdessä -tyyppiä. Omia tavattuja Red flag tyyppejä: pyyntö nuorena odota minua tietty aika, sellaiset eivät ikinä muutu ja tietysti kierrossa useita naisia joita harkita. Kaksisuuntaisuus, ei tiedä haluaako mitään vai ei ja vaihtelee eri päivinä toisena ihastunut ja sitten todella kylmä. Mustasukkainen ex - tyypit joilla usein niin että julkaistaan puolialastomia kuvia kehujen toivossa, ex on mustasukkainen jos ei hyväksy että saa kehuja tai tapailee muita, oletus uusi kyllä hyväksyy kaiken. Yleensä kovia juhlimaan ja syy ex ei hyväksy ja etsitään rentoa puolisoa joka antaa pettää.

Vierailija
642/1108 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä useampi kirjoittanut pettämisestä. No mä olen itse se toinen nainen. Mies on mua 17 vuotta vanhempi ja avoliitossa. Myönnän olevani melkoisen ihastunut mieheen ja haaveilen välillä parisuhteesta hänen kanssaan, mutta yritän palauttaa itseni maanpinnalle. Mies tuskin koskaan eroaa siitä naisesta ja jos eroaisikin, niin haluaisiko hän parisuhdetta mun kanssa. Ja jos haluaisi mun kanssa parisuhteen, niin olisiko hän uskollinen mulle. 

Olemme siis joskus ennen tuota naista tavanneet muutaman kerran ja nyt mun eron jälkeen päädyimme jälleen samoihin lakanoihin. Tuolloin aiemmin mies moitti meidän ikäeroa eikä hän ollut henkisesti selvinnyt vaikeasta erostaan. Nyt on käynyt mielessä, että aloittiko mies sen vuoksi mun kanssa salasuhteen kun 60v. miestä imartelee nuoremman naisen huomio. 

Puolisonsa varmaan sokeasti uskoo miehen olevan uskollinen hänelle.

Ja sä pidät omaa toimintaasi oikeutettuna? Mä toivon, että mies eroaa vaimostaan ja ottaa sut tilalle. Te mätäpaiseet sopisitte toisillenne paremmin.

Mitä sä oikein sönkötät? Mistä sä vedit tuon, että mun mielestä pidä mun toimintaa oikeutettuna? Mitä ihmettä?! Tiedän tämän olevan väärin enkä kyllä käsitä miten tämä olisi mulle jotenkin oikeutettua.

Miehellä ei ole aviovaimoa vaan avovaimo. Ihan sama mulle mitä sä musta ajattelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1108 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkurakkauden huumassa kun oltiin vasta tavattu laittoi mies yllättäen viestiä että voitaisiin tavata. Miehellä oli kiireinen työ ja oli kyseisenä perjantaina tulossa ulkomaan matkalta kotiin ja halusi silti sinä perjantai-iltana tavata. Olin onneni kukkuloilla. Minulla oli juuri alkanut todella runsaat menkat samana aamuna. Ajattelin että mainitsen asiasta koska seksi oli niin upeaa ja tiesin hänenkin sitä haluavan. Mies viestitti tämän tiedon saatuaan että on parempi että nähdään joku toinen kerta että voidaan sitten kunnolla nauttia toisistamme. Kerroin hänelle että voi hän silti tulla luokseni iltaa istumaan mutta häntä ei kiinnostanut kun tiesi ettei seksiä tule. Olin kyllä aika pettynyt mutta en sanonut mitään. Tämä oli yksi varoitusmerkki ihan selvästi siitä mitä hänelle merkitsin. Eli Olin vaan pelkkä seksiobjekti. Jatkettiin tapailua ja hän antoi ymmärtää muuta. Olin rakastunut ja koukussa. Myöhemmin alkoi ongelmat ja se kaikki päättyi katastrofiin. Hän käytti minua vaan hyväkseen. Kaikki muu oli valhetta. Kadun syvästi sitä että ohitin tuon alun varoitusmerkin. Olin itse vakissani hänen suhteen ja luulin että hänkin oli.

Aika paha että toista ei voi tavata menkkojen vuoksi. Ihan kusipää koko mies. Ole onnellinen kun se on loppu.

Tosimies ajaa kelillä kuin kelillä. No joo eihän se nyt noinkaan ole. Itsellä on seksisuhde erään miehen kanssa ja ymmärrän tässä tapauksessa ihan hyvin, että emme tapaa kun mulla on menkat. No toki aloitin minipillerit ja voin niiden avulla jättää menkkoja välistä.

Vierailija
644/1108 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkyllinen suhde. Mies haluaa yhteen asumaan ja sitten käyttää valta asemaa joka riidan tullen: ULOS. Rauhallinen koti? EI!

Vierailija
645/1108 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä useampi kirjoittanut pettämisestä. No mä olen itse se toinen nainen. Mies on mua 17 vuotta vanhempi ja avoliitossa. Myönnän olevani melkoisen ihastunut mieheen ja haaveilen välillä parisuhteesta hänen kanssaan, mutta yritän palauttaa itseni maanpinnalle. Mies tuskin koskaan eroaa siitä naisesta ja jos eroaisikin, niin haluaisiko hän parisuhdetta mun kanssa. Ja jos haluaisi mun kanssa parisuhteen, niin olisiko hän uskollinen mulle. 

Olemme siis joskus ennen tuota naista tavanneet muutaman kerran ja nyt mun eron jälkeen päädyimme jälleen samoihin lakanoihin. Tuolloin aiemmin mies moitti meidän ikäeroa eikä hän ollut henkisesti selvinnyt vaikeasta erostaan. Nyt on käynyt mielessä, että aloittiko mies sen vuoksi mun kanssa salasuhteen kun 60v. miestä imartelee nuoremman naisen huomio. 

Ja sä pidät omaa toimintaasi oikeutettuna? Mä toivon, että mies eroaa vaimostaan ja ottaa sut tilalle. Te mätäpaiseet sopisitte toisillenne paremmin.

Mitä sä oikein sönkötät? Mistä sä vedit tuon, että mun mielestä pidä mun toimintaa oikeutettuna? Mitä ihmettä?! Tiedän tämän olevan väärin enkä kyllä käsitä miten tämä olisi mulle jotenkin oikeutettua.

Miehellä ei ole aviovaimoa vaan avovaimo. Ihan sama mulle mitä sä musta ajattelet.

Varattu kuin varattu. Näköjään sä pidät toimintaasi oikeutettuna, kun täällä siitä kirjoittelet kuin ei mitään. Itseasiassa kirjoitit siitä jokseenkin kehuskellen. Tiesitkö, että naisetkin voi olla narsisteja...

Vierailija
646/1108 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myrkyllinen suhde. Mies haluaa yhteen asumaan ja sitten käyttää valta asemaa joka riidan tullen: ULOS. Rauhallinen koti? EI!

Tämä. Kävellään kokoajan ulos suhteesta ja sit tullaan takas kuin mitään ei olis tapahtunutkaan.

Vierailija
647/1108 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelle on tärkeää osoittaa rakkauttaan rahalla. Haluaa ostella sulle kaikkea, muka kun on niin rakastunut, ja kun hänellä muka on niin paljon rahaa ettei tunnu missään. Ei. Mies haluaa vain omistaa sinut. Yrittää napata jonkun valta-aseman heti suhteen alussa. Eikä nämä tyypit monesti osaa näyttää rakkauttaan millään muulla tavalla, vaikka rakkautta olisikin.

Vierailija
648/1108 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehelle on tärkeää osoittaa rakkauttaan rahalla. Haluaa ostella sulle kaikkea, muka kun on niin rakastunut, ja kun hänellä muka on niin paljon rahaa ettei tunnu missään. Ei. Mies haluaa vain omistaa sinut. Yrittää napata jonkun valta-aseman heti suhteen alussa. Eikä nämä tyypit monesti osaa näyttää rakkauttaan millään muulla tavalla, vaikka rakkautta olisikin.

Niin, ei se raha ja materia korvaa mitään jos tunneyhteytä ei ole.

Vierailija
649/1108 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan narsistin kanssa ei tule koskaan saamaan oikeaa tunneyhteyttä. Tunneyhteys syntyy vain uhrin puolelta narsistiin. Narsisti voi tarvittaessa esittää rakastunutta kun haluaa sulta jotain. Narsistilta puuttuu kyky empatiaa ja tuntea rakkautta. Narsistin ihmissuhteet ovat hyötysuhteita.

Vierailija
650/1108 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkutus. Kannattaa erota heti ensimmäisestä kertaa kun nainen nalkuttaa, koska loppua ei tule.

Vierailija
651/1108 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattu kuin varattu. Näköjään sä pidät toimintaasi oikeutettuna, kun täällä siitä kirjoittelet kuin ei mitään. Itseasiassa kirjoitit siitä jokseenkin kehuskellen. Tiesitkö, että naisetkin voi olla narsisteja...

Kehuskellen? Mitä ihmettä sä oikein sekoilet. :D En todellakaan kehuskellut yhtään mitään vaan kerroin vain miten asiat on. Ihmeellisiä johtopäätöksiä kyllä teet. En todellaan ole mikään narsisti, olen kaukana sellaisesta. Säälittävää ja huvittavaa väittää tuollaista ihmisestä jota et edes tunne. 

Vierailija
652/1108 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nalkutus. Kannattaa erota heti ensimmäisestä kertaa kun nainen nalkuttaa, koska loppua ei tule.

Jos kaikki naiset nalkuttaa sulle, niin kannattaisi varmaan katsoa peiliin ja miettiä missä se vika on.

Vierailija
653/1108 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauspommitus alkoi jo oikeastaan ennen kuin olimme tavanneetkaan. Ensimmäisille treffeille toi yltiöromanttisen lahjan, nimikirjaimin varustettu, ihan överi. Juuri eronnut exästään, joka oli hullu ja juoppo. Siis viikkoja sitten eronnut, exän tavaroita vielä miehen kodissa. Paras kaveri oli superkaunis nainen, joka oli niin täydellinen joka tavalla, mutta ihan vaan kavereita ollaan oltu aina. Muutaman tapaamisen jälkeen somepäivityksessä vihjaili, että pian voi taas saada kotinsa jakaa jonkun tärkeän kanssa. Kun suostuin lisätreffeille, ne oli ihan övereitä, mä olin aivan täydellinen. Ja rakkaudentunnustus muutamien viikkojen päästä tapaamisesta.

On tosi vaikeaa selittää, miksi lankesin tuohon. Kyllä musta iso osa tiesi, että huumaavan alun jälkeen on tiedossa isot ongelmat. Mutta kun se vaan oli niin ihanaa ja haluaa uskoa, että se voisi olla totta ja mä olisin oikeasti hänelle se elämän nainen. Ja yksi asia hämäsi. Hän ei yrittänyt sänkyyn, vaan oikeastaan minä olin siinä aloitteellinen. Tätäkin pidin superromanttisena tosisitoumisen ja kunnioituksen eleenä. Mutta jos mies puhuu yhteenmuutosta ja rakkaudesta ilman, että ollaan oltu edes sängyssä vielä... jooh, otin opikseni.

Vierailija
654/1108 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisissa suhteissa rikkoo enenpitkää itseään. Myös moraalikäsityksesi poikkeaa yleisestä.

Vierailija
655/1108 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tokat treffit ja suuttui, kun en suostunut seksiin. Piti vielä jäädä yöksi, kun oli kaukana. Oli ihan puhumaton ja naamasta näki, että ei ollut mieleen. Ghostasi monta viikkoa. Sitten, kun oli jotkut firman juhlat, niin sieltä kännissä soitti. Tuli sitten lisää treffejä. Olisi pitänyt ymmärtää, että yli 30 v. mies jos suuttuu jos ei heti halua sekstailla, niin jotain isoa vikaa on korvien välissä.

Vierailija
656/1108 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisen miehen kanssa oli moniakin varoitusmerkkejä, mutta ohitin ne kaikki. Olin nuori, minulla oli surkea itsetunto ja olin vain iloinen että joku minut huoli. Saatiin lapsia ja oltiin avioliitossa toistakymmentä vuotta. Voin huonosti kaikki ne vuodet. Kasvoin vahvemmaksi ja otin eron.

Luulin, että virheistä oppineena, osaan valita puolison oikeista syistä. Toisin kävi. Uusi mies kehui minua maasta taivaaseen, kertoi kuinka ei ole koskaan tavannut ketään yhtä ihanaa ja kaunista naista ja olen hänen elämänsä. Oli hyvin kiltti, lahjoi, hieroi jalkoja, keskusteli, kuunteli, hemmotteli, maksoi matkoja. Halusi muuttaa pian yhteen ja kosi. Ex oli kuulemma hullu ja sairas, ei anna tavata lapsia. Ihmettelin tätä todella paljon ja yritin kaikkeni että asialle tehtäisiin jotain. Vastustelin, tuntui liian pikaiselta ja jotenkin ahdistavalta. Järkeilin kuitenkin miten hyvän miehen olin löytänyt, huomioivan ja rakastavan ja jäin suhteessen. No, empä tajunnut, että hänellä ei ole tunteiden käsittelytaitoja juuri lainkaan, pelkää vihaisia ihmisiä ja siksi välttelee vaikeista asioista puhumista. Pelkää sanoa omaa mielipidettään, kaikki käy ja alistuu muiden tahtoon. On muka paljon kavereita mutta ei vaan halua olla kenenkään muun kanssa kuin minun. Miellyttää. Näen että on kuitenkin jatkuvasti vihainen, ei sano mitään vaikka yritän keskustella. En hoksannut näitä ennenkuin petti ja silloin silmäni aukeni. En ymmärtänyt, että otin miehekseni ihmisen, joka oli taitava puhumaan, puhui taitavasti kyllä muiden asioista -muttei kertonut aidosti itsestään tai omista asioistaan. En ymmärtänyt varoitusmerkkejä ja olen nyt vasta ymmärtänyt kuinka hänellä on todella surkea itsetunto. Tajuan nyt, kuinka paljon minulla itselläni on tunnelukkoja ja pelkojakin enkä uskalla lähteä. Vielä. Tänä päivänä näkisin selvemmin hälytysmerkit enkä lähtisi suhteeseen. Itseasiassa en lähtisi mihinkään suhteeseen ollenkaan. Viihdyn hyvin yksiksenikin, en tarvitse elämääni turhaa taakkaa, stressiä ja draamaa.

Todennäköisesti mies on sepittänyt potaskaa ex vaimostaan ja lapsiensa tapaamisesta sulle.

Vierailija
657/1108 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen sitoutumiskammoiseen pelimiehen on aina katastrofi. Mistä sen voi edes tietää onko toinen halukas sitoutumaan vai ei. Vaikea sitä alussa on nähdä. Kyseinen tyyppi näytteli alussa taitavasti rakastunutta niin kauan kun tiesi että olen nalkissa( n 4kk) siinä meni. Sitten alkoi kaikenlainen jojoilu, haluaako olla kanssani vai ei. Helvetti soikoon mitä draamaa ja toisen ihmisen tunteiden hyväksikäyttöä. Tästä oppineena en anna enää liikaa itsestäni ja olen varauksellinen. Eihän se sekään hyvä asia ole että tästä seuraava mahdollinen kiinnostuksen kohde saa sit minusta väärän kuvan että olen etäinen ja kylmä. Eihän se pidä paikkaansa. Haluan vaan suojella itseäni noilta satuttavilta pelimiehiltä ja toimin alussa uusien tapaamieni miesten kanssa varovaisesti. Nyt olen missannut aika monta hyvää tyyppiä ihan vaan tällä kun en pysty heti heittäytymään täysillä mukaan. On suojeltava itseään. Tiedän että jotkut ovat alussa taitavia manipuloimaan ja esittämään toiselle ihan mitä vaan se toinen haluaa tai oletetaan mitä haluaa. Olen yksin, koska en voi luottaa kehenkään. En halua käydä läpi enää sitä samaa rakkauspommitusta mitä pelimiehet ja narsistit harrastavat. Mistä ihmeestä voi tietää ja uskaltaako ottaa sitä heittäytymisen ja tunnetason riskiä kun jotkut ovat taitavia vai menettääkö uudet mahdollisuudet liiallisella varovaisuudella?

Vierailija
658/1108 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa naisen levyhyllyyn ilmestyi raskasta musiikkia, jota minä kuuntelin. Muuten levystö oli kevyttä poppia. Pukeutui myös sellaisten bändien paitoihin, joista ei tiennyt mitään. Jokin kello soi jo silloin, mutta hän kun sattui olemaan nuori, kaunis ja seksuaalisesti hyvin aktiivinen...

Osoittautui ajan myötä, että suhtautuminen minuun oli jossain määrin sairalloinen ja kaikenlaista pahaa ehti tapahtua.

Vierailija
659/1108 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan narsistin kanssa ei tule koskaan saamaan oikeaa tunneyhteyttä. Tunneyhteys syntyy vain uhrin puolelta narsistiin. Narsisti voi tarvittaessa esittää rakastunutta kun haluaa sulta jotain. Narsistilta puuttuu kyky empatiaa ja tuntea rakkautta. Narsistin ihmissuhteet ovat hyötysuhteita.

Narsisti jaksaa vetää roolia vuosia kunnes saa haluamansa. Ei aina palkinto ole välitön. Riittää, että se siintää näkyvissä.

Vierailija
660/1108 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivittu näitten punaisten lippujen kanssa.