Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myrkyllisen suhteen alun punaiset liput

Vierailija
27.06.2023 |

Millaisia varoitusmerkkejä huomasit suhteen alussa ja luotitko intuitioosi vai ohititko punaiset liput heittäytymällä suhteeseen?. Miten kaikki päättyi vai jäitkö suhteeseen? Kokemuksia tästä.

Kommentit (1108)

Vierailija
621/1108 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen mies joka vertaa vähän joka naisen kanssa siellä sun täällä. Tunne siitä että salailee jotain kokoajan. Lopulta kaikki johtaa toisruvaan draamaan ja katastrofiin.

Vierailija
622/1108 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidetään vaan vaihtoehtona kunnes se parempi löytyy. Narsistin vahvat ominaispiirteet omaava.Iso red flag.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1108 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen jatkuva loukkaaminen ja mitätöinti tyhjillä lupauksilla. Pettäminen ja sen salaaminen.

Vierailija
624/1108 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari asiaa, jotka voi itseltään kysyä, jos suhteeseen jääminen epäilyttää:

- Olemmeko valmiita kasvamaan, oppimaan, ottamaan vastuuta ja kohtaamaan myös vaikeita asioita tässä suhteessa?

- Olemmeko rehellisiä, empaattisia ja nöyriä?

Nämä kun täyttyy niin hyvällä pohjalla ollaan :)

Ikinä ei voi tietää, miten toinen ihminen aikoo toimia. Voi puhua ja lupailla vaikka mitä.

Totta. Jos tekemiset ja sanomiset alkaa mennä toistuvasti ihan ristiin, niin sit on varmaan syytä olettaa että nuo aiemmat asiat ei (enää) täyty.

Just tuo!

Vierailija
625/1108 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla heiluisi punalippu, jos mies ilmoittaisi heti alkuun, ettei halua "vaniljaa" sängyssä....(kuten joku tänään toisessa ketjussa kirjoitti)

Vierailija
626/1108 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla heiluisi punalippu, jos mies ilmoittaisi heti alkuun, ettei halua "vaniljaa" sängyssä....(kuten joku tänään toisessa ketjussa kirjoitti)

Vaniljaa sängyssä? Mitä tarkoitat?

Vierailija
627/1108 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kertoo kauhutarinoita existä ja esittää itse puhdasta pulmusta.

Eroa edeltävä aika tuo monissa huonot piirteet esiin. Jokaisella on syynsä miksi on haluttu erota. Ei ole yhtä uhria useinkaan. Narsisseja on suhteellisen vähän.

Vierailija
628/1108 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En riittänyt miehelle. Mies on perfektionisti jossa itsessään ei tietenkään ole mitään vikaa. Kaiken piti tapahtua hänen ehdoillaan. Yritti muokata minua mieleisekseen. Itse oli anorektikon laiha ja minunkin olisi pitänyt olla. Olin jatkuvasti uupunut ja alistettu. Mies käveli ylitseni jatkuvasti eikä piitannut rajoistani. Masennuin lopulta. Mies vaihtoi minut nuorempaan, kauniimpaan, hoikempaan ja helposti muokattavampaan naiseen.

Tuosta tulee mieleen yks italialainen perfektionisti.

Niin minullekin

Sekä minulle onkohan sama tyyppi kyseessä?

Vierailija
629/1108 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kertoo kauhutarinoita existä ja esittää itse puhdasta pulmusta.

Eroa edeltävä aika tuo monissa huonot piirteet esiin. Jokaisella on syynsä miksi on haluttu erota. Ei ole yhtä uhria useinkaan. Narsisseja on suhteellisen vähän.

Kuvailit just mun exää. Nyt olen mä se kauhea ja aggressiivinen ja syy ongelmiin ja eroon. Hänessä ei mitään syytä ollut tietenkään.

Vierailija
630/1108 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuus vaikka siitä, että kahvilassa hymyilet kassaneidille kun hän on ensin hymyillyt sinulle (kuten hymyillyt kaikille asiakkaille sukupuolesta ja iästä riippumatta). Ja toisesta päästä paha merkki on se, kun hän flirttalee suoraan ja koskettelee kaikkia komeita miehiä käsivarresta, reidestä ja usein myös pakaroista; jopa silloin kun olet hänen kanssaan. 

En tosin kokenut molempia yhden ja saman henkilön kanssa.

Kuulostaa paikoin ex-vaimolta. Uskomattoman mustasukkainen mutta samaan aikaan ihaili kovaan ääneen komeita miehiä.

Syystäkin ex

Vierailija
631/1108 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kyllä huomaa omasta olotilastaan kun on ollut myrkyllisessä suhteessa. Omanarvontunto ja itsensä arvostus on tipotiessään. Niin paljon vahinkoa joku voi toiselle aiheuttaa ja jättää yksin kipuilemaan selvittämättömien asioiden kanssa. Raukkamaista on se että se toinen ei halua keskustella aikuisesti ja rakentavasti. Ero voisi olla helpompi sietää jos toisin olisi. Et vaan saa mitään vastauksia koskaan.

Vierailija
632/1108 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä useampi kirjoittanut pettämisestä. No mä olen itse se toinen nainen. Mies on mua 17 vuotta vanhempi ja avoliitossa. Myönnän olevani melkoisen ihastunut mieheen ja haaveilen välillä parisuhteesta hänen kanssaan, mutta yritän palauttaa itseni maanpinnalle. Mies tuskin koskaan eroaa siitä naisesta ja jos eroaisikin, niin haluaisiko hän parisuhdetta mun kanssa. Ja jos haluaisi mun kanssa parisuhteen, niin olisiko hän uskollinen mulle. 

Olemme siis joskus ennen tuota naista tavanneet muutaman kerran ja nyt mun eron jälkeen päädyimme jälleen samoihin lakanoihin. Tuolloin aiemmin mies moitti meidän ikäeroa eikä hän ollut henkisesti selvinnyt vaikeasta erostaan. Nyt on käynyt mielessä, että aloittiko mies sen vuoksi mun kanssa salasuhteen kun 60v. miestä imartelee nuoremman naisen huomio. 

Puolisonsa varmaan sokeasti uskoo miehen olevan uskollinen hänelle.

Vierailija
633/1108 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halveksi ja mitätöi ja muka vitsaili ja vittuili uskonnostani ja uskovaisuudestani. Kristinusko. Osa identiteettiäni ja elämääni oli hänelle pelkkä vitsi.

Osoitti muutenkin moukkamaisuuttaan ja sivistymättömyyttä ja suvaitsemattomuuttaan.

Vierailija
634/1108 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On/off suhteet jossa toinen ei millään kykene määrittelemään onko vakavissaan ja uskollinen suhteessa tai välttelee puhumasta parisuhde asioista vaikka tietää että toinen osapuoli haluaa vakavampaa. Jatkuva draama milloin mistäkin asiasta. Suhde ei ole vastavuoroinen ja tasa-qrvoinen.

Vierailija
635/1108 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei oteta mitään vastuuta omista toiselle aiheututtamista loukkauksista ja valehtelusta. Ei pyydetä anteeksi.Paetaan ongelmia eikä kyetä puhumaan. Toisen tahallinen satuttaminen ja tunteilla leikkiminen.

Vierailija
636/1108 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä useampi kirjoittanut pettämisestä. No mä olen itse se toinen nainen. Mies on mua 17 vuotta vanhempi ja avoliitossa. Myönnän olevani melkoisen ihastunut mieheen ja haaveilen välillä parisuhteesta hänen kanssaan, mutta yritän palauttaa itseni maanpinnalle. Mies tuskin koskaan eroaa siitä naisesta ja jos eroaisikin, niin haluaisiko hän parisuhdetta mun kanssa. Ja jos haluaisi mun kanssa parisuhteen, niin olisiko hän uskollinen mulle. 

Olemme siis joskus ennen tuota naista tavanneet muutaman kerran ja nyt mun eron jälkeen päädyimme jälleen samoihin lakanoihin. Tuolloin aiemmin mies moitti meidän ikäeroa eikä hän ollut henkisesti selvinnyt vaikeasta erostaan. Nyt on käynyt mielessä, että aloittiko mies sen vuoksi mun kanssa salasuhteen kun 60v. miestä imartelee nuoremman naisen huomio. 

Puolisonsa varmaan sokeasti uskoo miehen olevan uskollinen hänelle.

Ja sä pidät omaa toimintaasi oikeutettuna? Mä toivon, että mies eroaa vaimostaan ja ottaa sut tilalle. Te mätäpaiseet sopisitte toisillenne paremmin.

Vierailija
637/1108 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka ei osaa pyytää anteeksi, on täysin sopimaton parisuhteeseen.

Vierailija
638/1108 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies halveksi ja mitätöi ja muka vitsaili ja vittuili uskonnostani ja uskovaisuudestani. Kristinusko. Osa identiteettiäni ja elämääni oli hänelle pelkkä vitsi.

Osoitti muutenkin moukkamaisuuttaan ja sivistymättömyyttä ja suvaitsemattomuuttaan.

Sama kokemus. Kuulemma kuvittelen olevani niin hyvä ihminen, kun olen uskovainen. Että koko juttu on vaan jotain esitystä, jonka avulla yritän nostaa itseäni.

Vierailija
639/1108 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkurakkauden huumassa kun oltiin vasta tavattu laittoi mies yllättäen viestiä että voitaisiin tavata. Miehellä oli kiireinen työ ja oli kyseisenä perjantaina tulossa ulkomaan matkalta kotiin ja halusi silti sinä perjantai-iltana tavata. Olin onneni kukkuloilla. Minulla oli juuri alkanut todella runsaat menkat samana aamuna. Ajattelin että mainitsen asiasta koska seksi oli niin upeaa ja tiesin hänenkin sitä haluavan. Mies viestitti tämän tiedon saatuaan että on parempi että nähdään joku toinen kerta että voidaan sitten kunnolla nauttia toisistamme. Kerroin hänelle että voi hän silti tulla luokseni iltaa istumaan mutta häntä ei kiinnostanut kun tiesi ettei seksiä tule. Olin kyllä aika pettynyt mutta en sanonut mitään. Tämä oli yksi varoitusmerkki ihan selvästi siitä mitä hänelle merkitsin. Eli Olin vaan pelkkä seksiobjekti. Jatkettiin tapailua ja hän antoi ymmärtää muuta. Olin rakastunut ja koukussa. Myöhemmin alkoi ongelmat ja se kaikki päättyi katastrofiin. Hän käytti minua vaan hyväkseen. Kaikki muu oli valhetta. Kadun syvästi sitä että ohitin tuon alun varoitusmerkin. Olin itse vakissani hänen suhteen ja luulin että hänkin oli.

Vierailija
640/1108 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkurakkauden huumassa kun oltiin vasta tavattu laittoi mies yllättäen viestiä että voitaisiin tavata. Miehellä oli kiireinen työ ja oli kyseisenä perjantaina tulossa ulkomaan matkalta kotiin ja halusi silti sinä perjantai-iltana tavata. Olin onneni kukkuloilla. Minulla oli juuri alkanut todella runsaat menkat samana aamuna. Ajattelin että mainitsen asiasta koska seksi oli niin upeaa ja tiesin hänenkin sitä haluavan. Mies viestitti tämän tiedon saatuaan että on parempi että nähdään joku toinen kerta että voidaan sitten kunnolla nauttia toisistamme. Kerroin hänelle että voi hän silti tulla luokseni iltaa istumaan mutta häntä ei kiinnostanut kun tiesi ettei seksiä tule. Olin kyllä aika pettynyt mutta en sanonut mitään. Tämä oli yksi varoitusmerkki ihan selvästi siitä mitä hänelle merkitsin. Eli Olin vaan pelkkä seksiobjekti. Jatkettiin tapailua ja hän antoi ymmärtää muuta. Olin rakastunut ja koukussa. Myöhemmin alkoi ongelmat ja se kaikki päättyi katastrofiin. Hän käytti minua vaan hyväkseen. Kaikki muu oli valhetta. Kadun syvästi sitä että ohitin tuon alun varoitusmerkin. Olin itse vakissani hänen suhteen ja luulin että hänkin oli.

Aika paha että toista ei voi tavata menkkojen vuoksi. Ihan kusipää koko mies. Ole onnellinen kun se on loppu.