Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myrkyllisen suhteen alun punaiset liput

Vierailija
27.06.2023 |

Millaisia varoitusmerkkejä huomasit suhteen alussa ja luotitko intuitioosi vai ohititko punaiset liput heittäytymällä suhteeseen?. Miten kaikki päättyi vai jäitkö suhteeseen? Kokemuksia tästä.

Kommentit (1108)

Vierailija
681/1108 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Red flag on se, jos komea menestynyt ( ehkä myös vanhempi) mies tapailee itseään selvästi alempitasoisia naisia. Tarkoitan taloudellista tasoa.

Näillä miehillä on kauniita nuoria naisia, joita ei kunnioiteta pätkääkään. Jos et naisena tienaa hyvin tai ole statuksellisesti samaa tasoa, en suosittele. Näissä miehissä on paljon narsisteja, jotka käyttävät hyväksi ja sitten dumppaa.

Joo. Tämä pätee myös tuohon ylempänä kuvailtuun perfektionisti mieheen. Joka tienaa sen 200-300 k vuodessa.

Kenenkään ammattia vähättelemättä.. Mutta turha luulla, että siltä reilu 20 v kauniilta opiskelijalta tai kynsihuoltajalta tms tähän kategoriaan kuuluvalta naiselta haetaan yhtään mitään muuta kuin seksiä.

Kannattaa herätä todellisuuteen!

Tämä!

Vierailija
682/1108 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myrkyllinen suhde. Mies haluaa yhteen asumaan ja sitten käyttää valta asemaa joka riidan tullen: ULOS. Rauhallinen koti? EI!

Tähän törmäsin viime suhteessa. Minulla oli kyllä omakin asunto, mutta asumiskelvoton suorastaan, ja olin pitkiä aikoja miehen luona, hän kai oletti minun asuvan kanssaan.

Monestikohan minulle ovea näytettiin. Mies heitti useita kertoja ulos keskellä yötä, mieti siinä sitten riittääkö rahat taksiin, vai tuleeko taksia edes. Tai kävele pimeässä 20 km kotiisi, vai saisitko sukulaisen hakemaan.

Se oikein näytti nauttivan siitä että heittää keskellä yötä ulos, päivällä sitä ei jostain syystä koskaan sattunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1108 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori mies, joka oli tuttu lukiosta. Todella pidetty, lahjakas, opettajien suosikki, aktiivisesti kaikessa mukana, suoraan lukiosta yliopistoon jne. Urheilullinen, suosittu. Niin sanottu "kiltti mies" siis.

Kuulostaako hyvältä?

Ekat treffit, mitään muuta ei tapahtunut kuin juttelemista, sovittiin että soitellaan. Illalla sain kuitenkin viestin, miten onnellinen hän on minun kanssani. Laitoin takaisin vain hyvän yön toivotuksen. Seuraavana päivänä sanoin, että olen harrastuksessa, joten en ehdi nähdä just silloin. Laitoin kuitenkin viestiä yhdestä leffasta, josta oltiin juteltu.

Seuraavana päivänä nuoren miehen ÄITI soittaa. Nuori mies on ollut kovin ahdistunut ja uhkaa tehdä pahaa itselleen, kun tyttöystävä ei vastaa. Äiti kovasti tahtoisi tavata minut ja keskustella kanssani poikansa tilanteesta.

Ei, en osaa auttaa, olen tavannut poikasi yhden kerran.

Tämän jälkeen sain häirintäsoittoja, tekstiviestejä jne. yli vuoden ajan. Häirintä loppui, kun kaheli löysi tyttöystävän, jonka kanssa meni kihloihin ja muutti yhteen saman tien. 

1) Epäterve äitisuhde

2) Nopeasti etenevä ihastuminen/rakastuminen naisiin, joita ei tunne ja koska ei tunne, voi keksiä mielessään "rakastetulleen" mitä tahansa ominaisuuksia ja kuvitella ettei voi elää ilman kyseistä naista

3) Ehkä myös tämä: Niin pidetty ja sympaattinen, että on tottunut saamaan toisilta kaiken mitä haluaa. Tällainen mies voi olla todella ihana kiltti mies, kunhan saa mitä haluaa, mutta jos ei saa niin muuttuu tappouhkauksia lähetteleväksi hirviöksi. Ei kestä mitään pettymyksiä. Herkkä narsisti. 

Näinpä se on. Meillä oli niin, että miehen äiti ei poikansa seurustelua hyväksynyt, eikä minua. Ymmärsi sanomiseni aina niin, että olin halunnut loukata häntä ja sanoi, että on kaksi viikkoa asiaa pohtinut ja ollut pois tolaltaan. Yritin kovasti olla häntä ärsyttämättä, mutta jotain oli aina ja hän kommentoi myös äitiyttäni.

Nyt ollaan oltu miehen kanssa yhdessä kauan ja olisi lopulta aikaa toisillemme, mutta olemme vieraantuneet toisistamme ja mieheni kohtelee usein minua niin, kuin olisin joku hänen vihamiehensä. Miehen illat menevät vanhaa äitiä autellessa.

Mutta nyt on helppo näin hölmönkin ymmärtää, että se oli vaaran merkki, kun äiti oli niin kiinni pojassaan. Tällaisen äidin kanssa ei voi koskaan kilpailla, siinä jää aina kakkoseksi. Nyt mietin, mitähän sitä keski-ikäisenä naisena elämälläni tekisin. Nuoret naiset, ei kannata aloittaa suhdetta, jos poika on kiinni äidissään, eikä uskalla tälle asettaa rajoja.

Vierailija
684/1108 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelette miehestä joka keräilee kavereikseen somessa 20-30 vuotta nuorempia naisia? Ei kuulemma mitään kun tykkää vaan hyvistä kuvista.

Sattumalta niissä on kovasti meikattuja, kauniita huomattavasti nuorempia suurin osa. Jostain lukiotytöistä alkaen, yli viisikymppisellä miehellä.

Ei näy tavallisia viisikymppisiä, ja vähemmän miehiäkään.

Olenko ihan kohtuuton kun en vain kestä?

Vierailija
685/1108 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelette miehestä joka keräilee kavereikseen somessa 20-30 vuotta nuorempia naisia? Ei kuulemma mitään kun tykkää vaan hyvistä kuvista.

Sattumalta niissä on kovasti meikattuja, kauniita huomattavasti nuorempia suurin osa. Jostain lukiotytöistä alkaen, yli viisikymppisellä miehellä.

Tosi outoa.

Vierailija
686/1108 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Red flag on se, jos komea menestynyt ( ehkä myös vanhempi) mies tapailee itseään selvästi alempitasoisia naisia. Tarkoitan taloudellista tasoa.

Näillä miehillä on kauniita nuoria naisia, joita ei kunnioiteta pätkääkään. Jos et naisena tienaa hyvin tai ole statuksellisesti samaa tasoa, en suosittele. Näissä miehissä on paljon narsisteja, jotka käyttävät hyväksi ja sitten dumppaa.

Joo. Tämä pätee myös tuohon ylempänä kuvailtuun perfektionisti mieheen. Joka tienaa sen 200-300 k vuodessa.

Kenenkään ammattia vähättelemättä.. Mutta turha luulla, että siltä reilu 20 v kauniilta opiskelijalta tai kynsihuoltajalta tms tähän kategoriaan kuuluvalta naiselta haetaan yhtään mitään muuta kuin seksiä.

Kannattaa herätä todellisuuteen!

Kyllä. Ei tuollaisille miehille riitä oikein mikään. Etsivät täydellistä jatkuvasti. Käyttävät naisia hyväkseen valehdellen että ottavat muka toisen vakavasti. Tarvitsevat jatkuvaa huomioita ja kyllästyvät nopeasti. Pettävät ja salailevat asioita.

Itselleni on iso red flag kyllä se jos joku arvottaa itsensä ja toisen rahan ja statuksen perusteella. En voisi olla kenenkään kanssa jos minua ei hyväksytä sellaisena kuin olen. Onnellisuus ja parisuhteen toimivuus syntyy ihan muista asioista.

Vierailija
687/1108 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nalkutus. Kannattaa erota heti ensimmäisestä kertaa kun nainen nalkuttaa, koska loppua ei tule.

Jos kaikki naiset nalkuttaa sulle, niin kannattaisi varmaan katsoa peiliin ja miettiä missä se vika on.

Missä on sanottu, että kaikki naiset nalkuttaisivat?

Vierailija
688/1108 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hyvää totta ollakseen. Siitä se tulipätsi kehittyy...

Vierailija
689/1108 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian hyvää totta ollakseen. Siitä se tulipätsi kehittyy...

Mutta miten erottaa väärän iian hyvä oikeasti hyvästä?

Alussahan toinen tuntuu ihanalta, odottaa, että saa olla yhdessä, perhosia vatsassa, seksi on hyvää, sanotaan kivoja asioita toisesta, annetaan lahjoja jne.

Sehän kuuluu ikäänkuin jutun juoneen. En ymmärrä, että näissä sinällään on mitään väärää.

Kuka nyt edes haluaisi suhteen, mikä ei tuntuisi alussa hyvältä?

Ei nyt puhuta ns. järki- tai tyytymissuhteista.

Miten erottaa nämä liian hyvät?

Vierailija
690/1108 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä se on. Meillä oli niin, että miehen äiti ei poikansa seurustelua hyväksynyt, eikä minua. Ymmärsi sanomiseni aina niin, että olin halunnut loukata häntä ja sanoi, että on kaksi viikkoa asiaa pohtinut ja ollut pois tolaltaan. Yritin kovasti olla häntä ärsyttämättä, mutta jotain oli aina ja hän kommentoi myös äitiyttäni.

Nyt ollaan oltu miehen kanssa yhdessä kauan ja olisi lopulta aikaa toisillemme, mutta olemme vieraantuneet toisistamme ja mieheni kohtelee usein minua niin, kuin olisin joku hänen vihamiehensä. Miehen illat menevät vanhaa äitiä autellessa.

Mutta nyt on helppo näin hölmönkin ymmärtää, että se oli vaaran merkki, kun äiti oli niin kiinni pojassaan. Tällaisen äidin kanssa ei voi koskaan kilpailla, siinä jää aina kakkoseksi. Nyt mietin, mitähän sitä keski-ikäisenä naisena elämälläni tekisin. Nuoret naiset, ei kannata aloittaa suhdetta, jos poika on kiinni äidissään, eikä uskalla tälle asettaa rajoja.[/quote]

Mulle olisi käynyt juuri näin jos anoppi ei olisi ollut kuolleena jo pitkään. Hänen eläessään harkitsin avioeroa koska ei meidän suhteesta tullut mitään anopin takia!

Vierailija
691/1108 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, että on hyvä, ettei uusi miesystäväni ole somessa. Mutta sehän voisi paljastaa ihmisestä paljonkin.

Vierailija
692/1108 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tyyppiä, joiden kanssa en lähtenyt edes  ekoille treffeille:

Yhden kanssa juteltiin netissä, mutta ei sovittu vielä mitään tapaamisesta. Sitten sain häneltä kiukkuisen soiton. Hän oli ostanut tuoreita mansikoita ja käynyt työpaikallani ja suuttunut, kun paikka oli kiinni enkä minä ollut siellä ottamassa häntä vastaan. Huomautin, että meillä on aukioloajat, ne näkyvät netissä, enkä minä siellä työajan jälkeen tiennyt odottaa, kun mitään ei ollut sovittu. Olin jo ehtinyt pois kunnastakin, kun piti tehdä viikonloppuostoksia. Mies raivosi minulle, että kyllä niin pahalla mielellä söi itse mansikat. Ja kysyi, haluanko tavata sitten myöhemmin. Päätin siinä paikassa, että en ikinä. Jos ei pysty tämän verran tajuamaan ja käsittelemään pettymystään, niin tyypiltä saa myöhemmin vielä vaikka mitä harmia. Ehkä jopa turpaansa.

Toinen kävi hengailemassa työpaikallani, kun vaimo lähti, ja päätti sitten yksinään, että minusta tulisi hänen seuraava naisensa. Kun hän ehdotti tätä puhelimessa, torjuin kohteliaasti. Sitten alkoivat soitot ja asian jankuttaminen ja saahan sitä nyt kysyä ja yrittää ystäväksi. Kyllä kai juu, ystävyyshän tällä oli haussa. Ikään kuin en olisi nähnyt hänen vaimoaan silmät mustina. Sanoin että minulla on oikeus valita ystäväni, ja jos nämä soitot jatkuvat ja häiritsevät minua töissäni, minun on pakko ilmoittaa poliisille. Hän löi luurin korvaan. Mutta sain monta kuukautta aamuöisiä soittoja tuntemattomasta numerosta. Jos vastasin, mitään ei kuulunut. Soitot loppuivat aikanaan ja jonkin aikaa sen jälkeen näin, että vaimo oli palannut ja oli raskaana. Sinä päivänä kevätmasennus hellitti kerralla ja tajusin, että elämä voi olla paljon, paljon pahempaakin. 

Klassinen punainen lippu on siis se, miten toinen suhtautuu kieltäviin vastauksiin ja pettymyksiin. Jos heti alkaa raivari tai jankutus eikä suostuta ottamaan vastaan muuta kuin sitä, mitä itse tahtoo, parasta pysyä kaukana.

Vierailija
693/1108 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo että olen ihan potentiaalinen.

Miehellä on neljä lasta.

Mies kysyy painoa ja urheiluharrastuksia.

Mies on lapseton eikä seurustelusuhteita takana.

Mies polttaa pilveä.

Nyt on ihan hyvä mies, aviomies.

Vierailija
694/1108 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku yhteys on ollut, kun tytöt ovat huolineet kaveriksi. Hyi olkoon.

Vierailija
695/1108 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, että on hyvä, ettei uusi miesystäväni ole somessa. Mutta sehän voisi paljastaa ihmisestä paljonkin.

Myös Linkediniä voi joku käyttää seuranhakuna. Sellainen joka etsii "tasoistansa" kumppania.

Vierailija
696/1108 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki exät kuulemma hulluja sekä puhui kavereistaan selän takana pahaa. 

Vierailija
697/1108 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Nähtävästi nämä naiset keräävät sitä fanijoukkoa jopa kaljuuntuvista keski-ikäisistä miehistä. En siis ole huolestunut että hän ketään näistä haluamistaan saisi, ulosotossa oleva kaljuuntuva pitkäaikaistyötön jne. Mutta mulle riitti se että se haluaa näitä katsella ja keräillä.

Minulla on itselläni samanikäisiä lapsia kuin jotkut näistä. Inhottaa, ja inhottaa myös ne vanhemmat miehet jotka lapsiani pyytelevät kaveriksi, vaikkei ole mitään kontaktia oikeasti.

Siis esim. yhdestä nahkamekossa kiemurtelevasta nuoresta mies selitti että on serkku. No, kieltäydyin uskomasta, kun iät eivät täsmää, sitten selvisi että on serkun tytär. Serkkunaan repisin pelihousuni ja miehenkin, jos selviäisi että mies on tyttären kaveri, vaikkei edes tiennyt kuka on serkkunsa ja kuka tämän tytär, eikä olisi edes serkkunsa kaveri vaan tyttären... muka sukuun yhteydenpitoa joo-o. Just sen nuoren tekonahkamekossa tissit puolittain paljaana kiemurtekevan 30 vuotta nuoremman kautta...

Vierailija
698/1108 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kysyy heti eka treffeillä specific ammattia ja vuosituloja.  -->karkuun

Vierailija
699/1108 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi varoitusmerkki voi myös olla toisen tunteiden ja tarpeiden ohittaminen. Minulle kävi juuri noin että minun tunteilla ja tarpeilla ei ollut mitään väliä. Kaiken piti mennä aina niin kuin hän halusi. Ajan kanssa aloin tuntea itseni pieneksi ja voimaan pahoin. Itsetuntoni riisuttiin täysin omanarvontunnosta puhumattakaan. Pakko oli laittaa kampoihin vaikka Voimia ei ollut. Onneksi laitoin rajat. Hän meni, jätti minut ja etsi tilalleni uuden rajattoman jota voi mielin määrin alistaa ja muokata mieleisekseen. Hyi olkoon mikä kokemus! Ihan sairasta.

Vierailija
700/1108 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Nähtävästi nämä naiset keräävät sitä fanijoukkoa jopa kaljuuntuvista keski-ikäisistä miehistä. En siis ole huolestunut että hän ketään näistä haluamistaan saisi, ulosotossa oleva kaljuuntuva pitkäaikaistyötön jne. Mutta mulle riitti se että se haluaa näitä katsella ja keräillä.

Minulla on itselläni samanikäisiä lapsia kuin jotkut näistä. Inhottaa, ja inhottaa myös ne vanhemmat miehet jotka lapsiani pyytelevät kaveriksi, vaikkei ole mitään kontaktia oikeasti.

Siis esim. yhdestä nahkamekossa kiemurtelevasta nuoresta mies selitti että on serkku. No, kieltäydyin uskomasta, kun iät eivät täsmää, sitten selvisi että on serkun tytär. Serkkunaan repisin pelihousuni ja miehenkin, jos selviäisi että mies on tyttären kaveri, vaikkei edes tiennyt kuka on serkkunsa ja kuka tämän tytär, eikä olisi edes serkkunsa kaveri vaan tyttären... muka sukuun yhteydenpitoa joo-o. Just sen nuoren tekonahkamekossa tissit puolittain paljaana kiemurtekevan 30 vuotta nuoremman kautta...

Nuoret tytöt pukeutuvat nykyään liian yliseksuaalisesti. Sitten jotkut sairaat miehet fantasioivat tällaisista lapsinaisista. Ällöttävää. Kieroja ihmisiä riittää.