Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myrkyllisen suhteen alun punaiset liput

Vierailija
27.06.2023 |

Millaisia varoitusmerkkejä huomasit suhteen alussa ja luotitko intuitioosi vai ohititko punaiset liput heittäytymällä suhteeseen?. Miten kaikki päättyi vai jäitkö suhteeseen? Kokemuksia tästä.

Kommentit (1108)

Vierailija
521/1108 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylenpalttinen kehuminen, kukat ja lahjat. Äkkiä kihloihin ja lasta yrittämään, koko ajan pitäisi olla kahdestaan, mustasukkaisuus kaikista. Voi kun olisin tajunnut juosta ja lujaa

Vierailija
522/1108 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistuvasti elämässään syvää epärehellisyyttä ilmentänyttä ihmistä ei kukaan pysty rakastamaan ja hoivaamaan ehjäksi. Ikuisia lapsia henkisesti.

Jep. Kierous, epärehellisyys ja oman edun tavoittelu ovat niin myrkyllisiä piirteitä, ettei niille usein voi tehdä mitään. Koska miksi se ihminen muuttuisi, kun ei halua muuttua - hänhän elää kuin kuningas(käärme) poimien rusinoita sieltä täältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1108 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä joitain juttuja, mitä myrkyllisiksi paljastuneet miehet ovat tehneet tai sanoneet, mitkä vaikuttavat "viattomilta":

1. Rakkaudentunnustus hyvin nopeasti

2. Halu muuttaa yhteen hyvin nopeasti

3. Halu tutustuttaa lapsensa uuteen kumppaniin nopeasti

4. Halu alkaa tekemään (lisää) lapsia nopeasti

5. Valitus miten ex-puoliso oli niin kamala

6. Vuolaat kehut, lahjat, ulkonäön hehkuttaminen

7. Jatkuva pommittaminen rakkaudentäyteisillä viesteillä ja puheluilla

8. "En ole koskaan tavannut ketään sunkaltaista."

9. "Olet kauniimpi kuin kukaan muu tapaamani nainen."

10. "Olet se oikea."

Vierailija
524/1108 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein myrkyllisimmässä suhteessa: 

-Kaikesta tulee epäily pettämisestä, niin exän auton kyydissä matkustamisesta kuin saippuapullon väärästä paikasta vessassa

-Naisella itsellä todella rikkinäinen tausta, pettämistä, abortti, sukupuolitauti, lapsi jonka isästä ei ole kuultu 10 vuoteen, mutta silti oli hirveän huolissaan siitä että olenko itse päässyt yli 15 vuoden (hyvästä) avioliitosta

-Kaipuu "jännään mieheen", pitäisi olla sellainen mopomies että pascat nakkaa kaikesta kuten kunnon retrohetero, vaikka sellaisten parissa onkin kokenut kaikki epäonnistuneet parisuhteensa

-Tämä on hauskin/karmivin: ääntelin väärin orgasmin tullessa. Liian kimeästi ja naismaisesti, kun miehen pitäisi äännellä matalalla korinalla. Tämä johti myös homouden epäilyyn (tiedän olevani 100% hetero, vaikkei homojakaan vastaan minulla mitään ole)

Huh että ihminen osaa olla sekaisin, olin vielä tosi surullinen kun hän päätti suhteen. Onneksi sukupuolitauti ei ehtinyt tarttua. Se olisi varsin mukava läksiäislahja vielä ollut. 

Eli rakastuit jännänaiseen :D ;) Mikähän siinä on että miehet niin usein noihin lankeavat?

Vierailija
525/1108 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylenpalttinen sydänpommitus somessa ja viesteissä. Pätee myös ystävyyssuhteiden alussa. Niin kauan sydämiä sataa, kunnes olet saatu koukkuun. Sitten alkaakin sydämet lennellä seuraaville ihmisille, ja itse ihmettelet miksei sinulle tule enää hymiön hymiötä ja viestitkin on usein lyhyitä töks töks-lauseita.

Vierailija
526/1108 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on opettanut: varoitusmerkit syttyy miehistä, jotka jo ensimmäisillä treffeillä korostavat miten hyviä tyyppejä kaikki exät ovat olleet. Selvästi opeteltu yritys antaa itsestä hyvä kuva ja peitellä jotain.

Jokainen näistä entisten kumppaneiden ylistäjistä on myöhemmin haukkunut exät ja heidän mielenterveytesi alimpaan loukkoon ja varmaan minäkin sinne olen jatkoksi päätynyt.

Kukaan järkevä immeinen ei muistele entisiään, ei puhu niistä, ei kysele sellasista. Uusi alku.

Päin vastoin. Asia kannattaa käsitellä heti lähes ekoilla tapaamisilla. Mistä syystä edelliset suhteet ovat päättyneet. Se mitä treffikumppani vastaa tuohon kysymykseen, on hyvä kuulla. Tulet itse saamaan aikanaan samanlaista kohtelua. 

Kaikkien suhteet ei noudata samaa kaavaa. Ihmisiä on erilaisia, suhteita on erilaisia. En sano etteikö edellisten suhteiden päättymisestä voisi keskustella mutta "tulet itse saamaan aikanaan samanlaista kohtelua" kuulostaa aika katkeralta.

Jos miehen (tai naisen) kaikki eksät ovat hulluja ja narsisteja, pitäisi kyllä hälytyskellojen soida. Mutta sen sijaan että avMamma miettisi hetken, miten yhden ihmisen kaikki eksät nyt niin hulluja on niin hän vain miettii olevansa vihdoin se täydellinen nainen jonka tämä hullujen kelkkaan ihan vahingossa joutunut kultamussukka on vihdoin löytänyt rinnalleen. Sitten parin vuoden päästä ihmetellään että miten tässä näin kävi.

Vierailija
527/1108 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on opettanut: varoitusmerkit syttyy miehistä, jotka jo ensimmäisillä treffeillä korostavat miten hyviä tyyppejä kaikki exät ovat olleet. Selvästi opeteltu yritys antaa itsestä hyvä kuva ja peitellä jotain.

Jokainen näistä entisten kumppaneiden ylistäjistä on myöhemmin haukkunut exät ja heidän mielenterveytesi alimpaan loukkoon ja varmaan minäkin sinne olen jatkoksi päätynyt.

Kukaan järkevä immeinen ei muistele entisiään, ei puhu niistä, ei kysele sellasista. Uusi alku.

Päin vastoin. Asia kannattaa käsitellä heti lähes ekoilla tapaamisilla. Mistä syystä edelliset suhteet ovat päättyneet. Se mitä treffikumppani vastaa tuohon kysymykseen, on hyvä kuulla. Tulet itse saamaan aikanaan samanlaista kohtelua. 

Kaikkien suhteet ei noudata samaa kaavaa. Ihmisiä on erilaisia, suhteita on erilaisia. En sano etteikö edellisten suhteiden päättymisestä voisi keskustella mutta "tulet itse saamaan aikanaan samanlaista kohtelua" kuulostaa aika katkeralta.

Niin kuulostaa kyllä. Eräs exäni sai sellaisen kohtelun, että kolmannesta kerrasta kun valehteli minulle ettei ole pelannut pelejä(peliriippuvuus) minä muutan pois, ja muutin ois kun hän valehteli asiasta kolmannen kerran. Yhdelle sanoin että tulepa vielä kerran humalassa tapaamaan minua niin en halua enää koskaan nähdä sinua, ja sitten hän tuli humalassa, emmekä koskaan enää nähneet, vaikka hän edelleen vainoaa minua puhelimen kautta ihan vuosittain. 

Yksi ex sai lähteä sillä mikään ei edennyt mihinkään, ja yksi siksi että hän valehteli jatkuvasti.

Totta, että samanlainen kohtalo olisi miehellänikin mikäli olisi samanlainen kuin joku entisistäni, että sinänsä paikkaansa pitää kyllä.

Toisaalta ei olisi tullut mieleenkään kertoa mitään näistä nykyiselle miehelleni. Hänellä kun ei ole samanlaisia ongelmia kuin exilläni, niin ei ole tarvinnut miettiä kertaakaan että pitäisikö tässä nyt erota. Eli monesti ne syyt nyt vain eivät ole itsessä, ja joskus eivät siinä toisessakaan, mutta arvaanpa miltä olisi kuulostanut että ekoilla treffeillä olisin käynyt kaikki entiset suhteeni läpi nykyisen mieheni kanssa :D Enpä usko että meistä olisi tullut paria.

Vierailija
528/1108 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen (tai naisen) kaikki eksät ovat hulluja ja narsisteja, pitäisi kyllä hälytyskellojen soida. Mutta sen sijaan että avMamma miettisi hetken, miten yhden ihmisen kaikki eksät nyt niin hulluja on niin hän vain miettii olevansa vihdoin se täydellinen nainen jonka tämä hullujen kelkkaan ihan vahingossa joutunut kultamussukka on vihdoin löytänyt rinnalleen. Sitten parin vuoden päästä ihmetellään että miten tässä näin kävi.

Peilaan omalle kohdalleni. Erosin aviomiehestäni koska parisuhteemme oli kuollut eikä seksiä ollut ollut neljään vuoteen. En kertakaikkiaan halunnut koska en saanut koskaan. Jos kertoisin tämän nykyiselle, hän ei varmaan uskoisi. Meillä kun seksiä on lähes päivittäin ollut kaikki nämä vuodet ja saan peräkkäisiä.

Suhteita on erilaisia. Miehiä ja naisia on erilaisia. Ihmiset muuttuu. Yksi tuo samasta ihmisestä esiin ihan eri puolia kuin toinen.

Vierailija
529/1108 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistit osaa vedota toisten narsistiseen puoleen, ovathan narsisteja. Se kaikki ylistely ja erikoiseksi maalailu vaan niin hivelee useimpia, juuri sitä mitä narskupuoli kaikissa tarvitsee.

Vierailija
530/1108 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa samansukupuolisen kaverin kanssa ottaa vähän selvää että mikäs tämä on miehiään/naisiaan. Näin itsellä paljastunut monet p*skanjauhajat kun kaverille oltu selän takana ihan toista kuin mitä minulle esitetty.

Vierailija
531/1108 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko mustavalkoinen asenne sinulla. Joillakin on ihan oikea, diagnosoitu narsisti ex-kumppanina. Hiljaako siitä pitäisi olla?

Vierailija kirjoitti:

Kun kuvaa exän narsistisen käytöksen totuudenmukaisesti uudelle niin silloin antaa alussa mahdollisuuden uuden valita.

Vierailija kirjoitti:

Oletko narsisti sitten itse, ai miksi moinen? Tilastollisesti narsistien kanssa päätyvät yhteen erityisesti empaattiset, ymmärtäväiset, joustavat ihmiset. Sellaistako et nyt sitten halua? Olen utelias. 

Vierailija kirjoitti:

Kyllä narsisti voi olla hyvinkin tarkka valitsemaan juuri sopivat ja jättää yrittämättä niitä, jotka ei vaikuta sopivilta uhreilta. Ja narsistille on tyypillistä sitouttaa joku sellainen pitkäksi aikaa, joka on ikään kuin kotipesä, mutta muita suhteita on sitten ohella, ja niitä oheissuhteita voi kyllä tulla ja mennä lennosta, niitä jätetään surutta. 

Vierailija kirjoitti:

Kyllä narsisti jättää kun pelkää paljastuvansa

LOL, av ei petä. Tässä tulikin edustava otos näistä painajaisteni narskubongareista. Tsemppiä vaan teille puolison etsintään.

Vierailija
532/1108 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaa heti rahan kinuamisen, eli tyhjätasku siivelläeläjä

Vierailija
533/1108 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko mustavalkoinen asenne sinulla. Joillakin on ihan oikea, diagnosoitu narsisti ex-kumppanina. Hiljaako siitä pitäisi olla?

Vierailija kirjoitti:

Kun kuvaa exän narsistisen käytöksen totuudenmukaisesti uudelle niin silloin antaa alussa mahdollisuuden uuden valita.

Vierailija kirjoitti:

Oletko narsisti sitten itse, ai miksi moinen? Tilastollisesti narsistien kanssa päätyvät yhteen erityisesti empaattiset, ymmärtäväiset, joustavat ihmiset. Sellaistako et nyt sitten halua? Olen utelias. 

Vierailija kirjoitti:

Kyllä narsisti voi olla hyvinkin tarkka valitsemaan juuri sopivat ja jättää yrittämättä niitä, jotka ei vaikuta sopivilta uhreilta. Ja narsistille on tyypillistä sitouttaa joku sellainen pitkäksi aikaa, joka on ikään kuin kotipesä, mutta muita suhteita on sitten ohella, ja niitä oheissuhteita voi kyllä tulla ja mennä lennosta, niitä jätetään surutta. 

Vierailija kirjoitti:

Kyllä narsisti jättää kun pelkää paljastuvansa

LOL, av ei petä. Tässä tulikin edustava otos näistä painajaisteni narskubongareista. Tsemppiä vaan teille puolison etsintään.

Epävakaissa ilmentyy myös narsistista käytöstä. Epävakailla ajanjaksot seuraa toisiaan. Maanisesta depressiiviseen. Eivät ymmärrä tasapainosta ja tasaisuudesta mitään. Siksi vaeltelevat suhteesta toiseen lennosta vaihdellen. Empatiaa eivät osaa aidosti tuntea.

Sinulla on mennyt diagnoosit nyt sekaisin.

Puhut kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä (mania & depressiivinen). Ei ole kyse epävakaasta. 

Vierailija
534/1108 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistit osaa vedota toisten narsistiseen puoleen, ovathan narsisteja. Se kaikki ylistely ja erikoiseksi maalailu vaan niin hivelee useimpia, juuri sitä mitä narskupuoli kaikissa tarvitsee.

Ne ovatkin vain sanoja. Teot pitkältä ajalta kertovat totuuden. Ja niitä toksiset ihniset eivät pääse karkuun. Koskaan.

Vierailija
535/1108 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu oon oppinu että päihde ja mt-ongelmaisten kanssa en ala suhteisiin. Ei kannata kaveerata ollenkaan, on kovia lainaamaan rahaa ja pummimaan. Jos hyväntekeväisyyttä haluaa harjoittaa, se kannattaa suunnata muualle.

Vierailija
536/1108 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ihastuin kovasti erääseen mieheen ja näin suht paljon vaivaa hurmatakseni hänet. Vuosia myöhemmin tajuan ettei olisi kannattanut. Olisi löytynyt niitäkin, jotka olisivat pitäneet minusta ilman mitään yliyrittämistä ja sellaisella suhteella olisi voinut olla tulevaisuuskin.

Vierailija
537/1108 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet toki oikeassa. Se vaan tahtoo olla niin, että ihminen toistaa oppimaansa käyttäytymisen mallia. Varsinkin silloin, jos on oppinut ratkaisemaan riidat siten, että lähdetään suhteesta ja etsitään tilalle uusi ja parempi. Tällaiset ihmiset eivät ymmärrä, että he kantavat mukanaan samoja ongelmia suhteesta toiseen. Valitettavasti. Sitä tarkoitin, että tuo vaara kannattaa kartoittaa jo heti alussa.

Vierailija
538/1108 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari asiaa, jotka voi itseltään kysyä, jos suhteeseen jääminen epäilyttää:

- Olemmeko valmiita kasvamaan, oppimaan, ottamaan vastuuta ja kohtaamaan myös vaikeita asioita tässä suhteessa?

- Olemmeko rehellisiä, empaattisia ja nöyriä?

Nämä kun täyttyy niin hyvällä pohjalla ollaan :)

Vierailija
539/1108 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihdataan tai halutaan odottaa seksiä. Nykyisin tiedän paremmin, ja laitan naisen kiertoon, jos ei parien treffien aikana ole vaatteet yhtään vähenneet.

Vierailija
540/1108 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on muuten osunut omallekin kohdalle: Naisella on jonkinlainen homofixaatio. Jos tein tai sanoin jotain tiettyä, se oli merkki vähintään kaappihomoudesta. Vääränvärinen paita tai solmio oli merkki homofantasioista, jne. Jälkeenpäin olen miettinyt, että sillä naisella oli useampi kuin yksi narsistinen käytösmalli. Juuri siinä tarkoituksessa, että halusi nöyryyttää. Oli pajon muutakin, mutta en jatka niistä. En mielelläni heiluta narsistikirvestä, koska koko termi on liian paljon käytetty ja väärissä yhteyksissä. Eikä itselläni ole mitään homoja vastaan. Ei ne minun kuormastani syö. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän