Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myrkyllisen suhteen alun punaiset liput

Vierailija
27.06.2023 |

Millaisia varoitusmerkkejä huomasit suhteen alussa ja luotitko intuitioosi vai ohititko punaiset liput heittäytymällä suhteeseen?. Miten kaikki päättyi vai jäitkö suhteeseen? Kokemuksia tästä.

Kommentit (1108)

Vierailija
501/1108 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen sanoo yhdenkään entisen kumppaninsa olleen narsisti, niin se aiheuttaa välittömästi 180 asteen suunnanmuutoksen minulle. Rasittavampaa ihmistyyppiä en tiedä, kuin ne jotka näkevät narskun jokaisessa ihmisessä joka on ollut eri mieltä heidän kanssaan.

Melko mustavalkoinen asenne sinulla. Joillakin on ihan oikea, diagnosoitu narsisti ex-kumppanina. Hiljaako siitä pitäisi olla?

Minulla oli väkivaltainen ja sadistinen ex-kumppani kymmenen vuoden ajan. Suhteemme päättyi siihen, että minut vietiin ambulanssilla sairaalaan ja mies poliisivankilaan. Samalla kun minä odotin vertavuotavana ja murtunein luin pihalle paenneena ambulanssia, tuo ex soitti vanhemmilleni, että heidän tyttärelleen on käynyt pahasti. Kaatui. Enkä ole häntä lyönyt.

Ennen kuin aloin uuteen suhteeseen, kävin läpi nämä asiat. Miksi minun olisi pitänyt näitä asioita kumppanille ei mainostaa?

Minähän en sanonut, että ikäviä menneisyyden asioita "pitää mainostaa kumppanille". Vaan että jos olen seurustellut vaikkapa poliisin kanssa, ei pitäisi olla ongelma sanoa että yksi ex-kumppaneistani on poliisi. Samoin jos olen seurustellut narsistisesti häiriintyneen kanssa, ei pitäisi olla ongelma sanoa niin. Totta kai jokainen saa myös jättää sanomatta ne asiat, joista ei halua puhua. 

Itse puhun melko alkuvaiheessa uudelle kumppanille tietyistä menneen suhteeni kuvioista, jotka ovat edelleen minulle jossain määrin triggeröiviä. Haluan antaa uudelle kumppanille mahdollisuuden ymmärtää, että jos en halua tehdä asiaa X, se ei johdu millään tavalla hänestä, vaan liittyy aiempaan hankalaan suhteeseen.

En haluaisi kumppania, jolle en voi puhua menneisyydestäni rehellisesti.

Varoitusmerkiksi narsistipuheet muuttuvat mielestäni silloin, jos jonkun jokainen ex on ollut narsisti, tai jos hän näkee narsisteja muuten vain kaikkialla ympärillään.

Vierailija
502/1108 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuvaa exän narsistisen käytöksen totuudenmukaisesti uudelle niin silloin antaa alussa mahdollisuuden uuden valita.

Jos uusi kumppaniehdokas ei usko tai alkaa sanomaan että näet narsisteja kaikkialla tai alkaa kyselemään omasta osuudestasi niin nosta kytkintä samantien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1108 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love bombing, eli osoittaa aivan hirveästi rakkauttaan lahjoin, sanoin, viestein ja somessa. 

Eristää kavereista, varsinkin niistä joilla on mielipiteitä ja uskaltaa sanoa ne.

Äkkiä muutto yhteen ja kihloihin, naimisiin ja lapsi. Sitten voi viimeistään alkaa haukkumaan ja riehumaan kun toinen on kunnolla jumissa.

Vierailija
504/1108 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kuvaa exän narsistisen käytöksen totuudenmukaisesti uudelle niin silloin antaa alussa mahdollisuuden uuden valita.

Jos uusi kumppaniehdokas ei usko tai alkaa sanomaan että näet narsisteja kaikkialla tai alkaa kyselemään omasta osuudestasi niin nosta kytkintä samantien.

Ylipäätään entisten kumppanien haukkuminen, olivat nämä millaisia tahansa, on minulle todellinen punalippu. En halua alkaa suhteeseen naisen kanssa, joka ei ole vielä päässyt yli eksästään.

Vierailija
505/1108 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs suurimmista red flageistä on minulle ne jotka hyppäävät vauhdista uuteen suhteeseen. Lopettanmmatta edellistä. Näitä näkee lehdissäkin. Tyyliin löysimme uuden rakkauden, vaikka kumpikin olimme vielä vanhoissa suhteissamme. Tuo on varma tapa siirtää vanhan suhteen ongelmat suoraan uuteenkin suhteeseen. Ilman minkäänlaista pysähtymistä ajattelemaan, missä epäonnistuin, ja miten asiaa voi korjata?

Vierailija
506/1108 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat kolkyt prosalla jo nyt ja klo 22 jälkeen 60 prosan alennuksella.

Vierailija
507/1108 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen sanoo yhdenkään entisen kumppaninsa olleen narsisti, niin se aiheuttaa välittömästi 180 asteen suunnanmuutoksen minulle. Rasittavampaa ihmistyyppiä en tiedä, kuin ne jotka näkevät narskun jokaisessa ihmisessä joka on ollut eri mieltä heidän kanssaan.

- Minkälaisia edelliset suhteet ovat sulla olleet?

- No yksi osoittautui narsistiksi, yksi oli sellainen nuoruuden heila ja tämän viimeisimmän pitkäaikaisen kanssa ollaan kaikin puolin hyvissä väleissä edelleen. Haluttiin eri asioita tulevaisuudelta niin parempi näin.

- Narsisti narsisti narsisti, on se nyt j*malauta kun aina nähdään narsisteja kaikkialla. Ei kiitos tutustutakaan tämän enempää.

Niin no, ehkä tuo olisi kummallekin osapuolelle ihan toivottu lopputulos.

Joo, näin varmasti olisi. Ja siis vielä tarkennukseksi, että kyllä, myös kuvaamassasi tilanteessa panisin suhteen heti poikki. 

t. tuo jolle vastasit

Oletko narsisti sitten itse, ai miksi moinen? Tilastollisesti narsistien kanssa päätyvät yhteen erityisesti empaattiset, ymmärtäväiset, joustavat ihmiset. Sellaistako et nyt sitten halua? Olen utelias. 

Vierailija
508/1108 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- No yksi osoittautui narsistiksi, yksi oli sellainen nuoruuden heila ja tämän viimeisimmän pitkäaikaisen kanssa ollaan kaikin puolin hyvissä väleissä edelleen. Haluttiin eri asioita tulevaisuudelta niin parempi näin.

- Narsisti narsisti narsisti, on se nyt j*malauta kun aina nähdään narsisteja kaikkialla. Ei kiitos tutustutakaan tämän enempää.

Joo, näin varmasti olisi. Ja siis vielä tarkennukseksi, että kyllä, myös kuvaamassasi tilanteessa panisin suhteen heti poikki. 

t. tuo jolle vastasit

Oletko narsisti sitten itse, ai miksi moinen? Tilastollisesti narsistien kanssa päätyvät yhteen erityisesti empaattiset, ymmärtäväiset, joustavat ihmiset. Sellaistako et nyt sitten halua? Olen utelias. 

Olen eri, mutta olen ymmärtänyt että narsistit juuri tarvitsevat uhreja pönkittämään itseään. Eli sen perusteella en usko että herkästi jättävä olisi itse narsisti.

Vierailija
509/1108 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. tuo jolle vastasit

Olen eri, mutta olen ymmärtänyt että narsistit juuri tarvitsevat uhreja pönkittämään itseään. Eli sen perusteella en usko että herkästi jättävä olisi itse narsisti.

Kyllä narsisti voi olla hyvinkin tarkka valitsemaan juuri sopivat ja jättää yrittämättä niitä, jotka ei vaikuta sopivilta uhreilta. Ja narsistille on tyypillistä sitouttaa joku sellainen pitkäksi aikaa, joka on ikään kuin kotipesä, mutta muita suhteita on sitten ohella, ja niitä oheissuhteita voi kyllä tulla ja mennä lennosta, niitä jätetään surutta.

Vierailija
510/1108 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. tuo jolle vastasit

Kyllä narsisti voi olla hyvinkin tarkka valitsemaan juuri sopivat ja jättää yrittämättä niitä, jotka ei vaikuta sopivilta uhreilta. Ja narsistille on tyypillistä sitouttaa joku sellainen pitkäksi aikaa, joka on ikään kuin kotipesä, mutta muita suhteita on sitten ohella, ja niitä oheissuhteita voi kyllä tulla ja mennä lennosta, niitä jätetään surutta.

Juuri noin kävi minulle narsistin kanssa. Hän hylkäsi minut ilman mitään selitystä miksi toimi niin kuten toimi.

Vierailija
511/1108 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. tuo jolle vastasit

Kyllä narsisti jättää kun pelkää paljastuvansa

Vierailija
512/1108 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on opettanut: varoitusmerkit syttyy miehistä, jotka jo ensimmäisillä treffeillä korostavat miten hyviä tyyppejä kaikki exät ovat olleet. Selvästi opeteltu yritys antaa itsestä hyvä kuva ja peitellä jotain.

Jokainen näistä entisten kumppaneiden ylistäjistä on myöhemmin haukkunut exät ja heidän mielenterveytesi alimpaan loukkoon ja varmaan minäkin sinne olen jatkoksi päätynyt.

Kukaan järkevä immeinen ei muistele entisiään, ei puhu niistä, ei kysele sellasista. Uusi alku.

Vierailija
513/1108 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielistely, kehuminen, jatkuva whats apissa kyttääminen, yhteenmuutosta puhuminen seuraavilla treffeillä. Pysykää näistä kaukana. Kesti 1,5 vuotta päästä eroon. Viestiä pukkasi kun erosta (ei siis onneksi muutettu yhteen) oli ollut vuosi.

Ihan kuin itse olisin tämän kirjoittanut, paitsi että minä jaksoin kaksi vuotta yrittää. Niistä 1,5 vuotta olivat enemmän tai vähemmän kamalia. Olimme muuttamaisillamme yhteen kun jostain sinänsä pienestä asiasta tajusin, ettei yhteenmuutto tulisi ratkaisemaan mitään. Olin siihen asti kuvitellut että ongelmamme johtuvat vain välimatkasta (kaukosuhde). Tulin viime hetkellä järkiini ja jätin miehen, joka varmasti nyt selittää seuraaville naisilleen kuinka katalasti johdin häntä harhaan tmv. Aiemmatkin kumppanit olivat olleet suurin piirtein ilmestyskirjan petoja. 

Laittelee aina silloin tällöin viestiä ja kyselee kuulumisia, ja minä en uskalla suoraan sanoa että en halua olla missään tekemisissä. 

Blokkaa se tyyppi. Se on omaksi parhaaksesi. Mulla kokemusta tuollaisesta ääliö naistenmiehestä. Hyi!!!

Vierailija
514/1108 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein myrkyllisimmässä suhteessa: 

-Kaikesta tulee epäily pettämisestä, niin exän auton kyydissä matkustamisesta kuin saippuapullon väärästä paikasta vessassa

-Naisella itsellä todella rikkinäinen tausta, pettämistä, abortti, sukupuolitauti, lapsi jonka isästä ei ole kuultu 10 vuoteen, mutta silti oli hirveän huolissaan siitä että olenko itse päässyt yli 15 vuoden (hyvästä) avioliitosta

-Kaipuu "jännään mieheen", pitäisi olla sellainen mopomies että pascat nakkaa kaikesta kuten kunnon retrohetero, vaikka sellaisten parissa onkin kokenut kaikki epäonnistuneet parisuhteensa

-Tämä on hauskin/karmivin: ääntelin väärin orgasmin tullessa. Liian kimeästi ja naismaisesti, kun miehen pitäisi äännellä matalalla korinalla. Tämä johti myös homouden epäilyyn (tiedän olevani 100% hetero, vaikkei homojakaan vastaan minulla mitään ole)

Huh että ihminen osaa olla sekaisin, olin vielä tosi surullinen kun hän päätti suhteen. Onneksi sukupuolitauti ei ehtinyt tarttua. Se olisi varsin mukava läksiäislahja vielä ollut. 

Vierailija
515/1108 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein myrkyllisimmässä suhteessa: 

-Kaikesta tulee epäily pettämisestä, niin exän auton kyydissä matkustamisesta kuin saippuapullon väärästä paikasta vessassa

-Naisella itsellä todella rikkinäinen tausta, pettämistä, abortti, sukupuolitauti, lapsi jonka isästä ei ole kuultu 10 vuoteen, mutta silti oli hirveän huolissaan siitä että olenko itse päässyt yli 15 vuoden (hyvästä) avioliitosta

-Kaipuu "jännään mieheen", pitäisi olla sellainen mopomies että pascat nakkaa kaikesta kuten kunnon retrohetero, vaikka sellaisten parissa onkin kokenut kaikki epäonnistuneet parisuhteensa

-Tämä on hauskin/karmivin: ääntelin väärin orgasmin tullessa. Liian kimeästi ja naismaisesti, kun miehen pitäisi äännellä matalalla korinalla. Tämä johti myös homouden epäilyyn (tiedän olevani 100% hetero, vaikkei homojakaan vastaan minulla mitään ole)

Huh että ihminen osaa olla sekaisin, olin vielä tosi surullinen kun hän päätti suhteen. Onneksi sukupuolitauti ei ehtinyt tarttua. Se olisi varsin mukava läksiäislahja vielä ollut. 

Oiskohan mun ex-suhde?

Sepittikö tarinaa kuinka hääyönä muka kuuli jotakin yllätysjuttuja sulhasestaan?

Vierailija
516/1108 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on opettanut: varoitusmerkit syttyy miehistä, jotka jo ensimmäisillä treffeillä korostavat miten hyviä tyyppejä kaikki exät ovat olleet. Selvästi opeteltu yritys antaa itsestä hyvä kuva ja peitellä jotain.

Jokainen näistä entisten kumppaneiden ylistäjistä on myöhemmin haukkunut exät ja heidän mielenterveytesi alimpaan loukkoon ja varmaan minäkin sinne olen jatkoksi päätynyt.

Kukaan järkevä immeinen ei muistele entisiään, ei puhu niistä, ei kysele sellasista. Uusi alku.

Päin vastoin. Asia kannattaa käsitellä heti lähes ekoilla tapaamisilla. Mistä syystä edelliset suhteet ovat päättyneet. Se mitä treffikumppani vastaa tuohon kysymykseen, on hyvä kuulla. Tulet itse saamaan aikanaan samanlaista kohtelua. 

Vierailija
517/1108 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päin vastoin. Asia kannattaa käsitellä heti lähes ekoilla tapaamisilla. Mistä syystä edelliset suhteet ovat päättyneet. Se mitä treffikumppani vastaa tuohon kysymykseen, on hyvä kuulla. Tulet itse saamaan aikanaan samanlaista kohtelua. 

Kaikkien suhteet ei noudata samaa kaavaa. Ihmisiä on erilaisia, suhteita on erilaisia. En sano etteikö edellisten suhteiden päättymisestä voisi keskustella mutta "tulet itse saamaan aikanaan samanlaista kohtelua" kuulostaa aika katkeralta.

Vierailija
518/1108 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistuvasti elämässään syvää epärehellisyyttä ilmentänyttä ihmistä ei kukaan pysty rakastamaan ja hoivaamaan ehjäksi. Ikuisia lapsia henkisesti.

Vierailija
519/1108 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs exäni on melko varmasti narsisti. Hänen juttunsa olivat aivan toiselta planeetalta lopulta. Sen jälkeisistä kumppaneistani kukaan ei ole tuosta miehenstä minun suustani kuullut yhtään mitään, ei edes sitä että olen koskoaan hänen kanssaan yhdessä ollut, eli ei myöskään päätelmääni miehen narsistisuudesta. Olen siis aikalailla samaa mieltä. Jos ex on narsisti, ei häntä tarvitse narsisitiksi joka vastaantulijalle kutsua.

Vierailija
520/1108 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, mun miespuolinen kaveri tekee tätä. Hän kekhuu kaikki entisensä (ja heitä on melkoinen liuta) maasta taivaaseen, jopa minulle. Ja näiden entisten uudet miehet myös kehuu päästä jalkoihin.

Minun, ja monen muun exät hän sen sijaan on valmis haukkumaan maanrakoon. Ja on alkuaikoina haukkunut miehenikikin, ei kuulemma sovi minulle, sillä minä nyt vain en kuulemma "jaksa" sellaista kuin mieheni on, ja olemme hänen kanssaan kuulemma niin erilaisia ettei tule kyllä suhteesta mitään. Nyt oltu kuitenkin+10v yhdessä ilman ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme