Allsång på Skansen alkaa tänään
Ykköseltä 21.00. Pernilla Wahlgren aloittaa juontajana. Lavalla nähdään Loreen, Laleh, Mando Diao, Lasse Stefanz ja Louisiana Avenue.
Kommentit (423)
Vierailija kirjoitti:
Cornelia hoilaa kaikki biisit samalla lailla
Esiintyy jatkolähetyksessä, joka näkyy svtplayssä.
https://www.svtplay.se/video/KXAWq6B/allsang-pa-skansen/cornelia-jakobs…
Olihan nimi Drag esiintyjällä. Suomalainen selostaja ei sitä halunnut mainita ja ruotsalainen juontajakin epäselvästi: Dream Pussy.
Vierailija kirjoitti:
Olihan nimi Drag esiintyjällä. Suomalainen selostaja ei sitä halunnut mainita ja ruotsalainen juontajakin epäselvästi: Dream Pussy.
Kuuntelin uudelleen: Wonder Pussy, heh heh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensiviikolla itse tuolla, heilutan kaikille.
Pidähän lystiä :) olisi kyllä kiva joskus käydä. Onko kallista ?
Noin 350 kr lippu infoa löytyy skansen.se
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensiviikolla itse tuolla, heilutan kaikille.
Pidähän lystiä :) olisi kyllä kiva joskus käydä. Onko kallista ?
Noin 350 kr lippu infoa löytyy skansen.se
Joo, ajattelin vain, että jos on esim. ajoissa tilaajan etuja/ paikasta riippuvia lippuja jne :)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mukavalla tavalla
[Noin 350 kr lippu infoa löytyy skansen.se[/quote] Joo, ajattelin vain, että jos on esim. ajoissa tilaajan etuja/ paikasta riippuvia lippuja jne :)[/quote]
Paikan saa valita itse, eturiveissä saattaa kyllä olla jokin julkkiskiintiö, mutta muuten ajoissa menemällä pääsee kyllä istumaankin, ainakin kaksi, kolme tuntia ennen lähetystä menisin. Voihan sen katsoa kahteen kertaan, kun näkee kenraalinkin. Näkee sitten senkin, miten spontaaneja juonnot ja haastattelut ovat.
Miksi Yle ei ole tajunnut, että tämän ohjelman voisi näyttää Suomessa vasta keskiviikkona niin että tähän ehtisi päivässä joku luoda tekstitykset?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Yle ei ole tajunnut, että tämän ohjelman voisi näyttää Suomessa vasta keskiviikkona niin että tähän ehtisi päivässä joku luoda tekstitykset?
Olin Suomessa lomalla ja yritin katsoa ohjelmaa. Tuli ihan sama mieleen, mikä älämölö on ohjelman päällä kun selostaa pitää, mitä kuvassa tapahtuu😮?
En pystynyt sitä katsomaan, oli se ihan pilalla.
Vaikka osaan ruotsia erinomaisesti, en katso ohjelmaa, koska en tunne enkä tiedä ruotsalaisia esiintyjiä. Miksi muuten suomalaiset kanavat eivät tee vastaavanlaista ohjelmaa. Joskus ennen oli Tammerkosken sillalla, mutta sekin sitten lopetettiin. Jos olisi suomenkielinen ohjelma ja juontajana joku tunnettu kotimainen artisti, jolla on sana hallussaan, niin katsoisin varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka osaan ruotsia erinomaisesti, en katso ohjelmaa, koska en tunne enkä tiedä ruotsalaisia esiintyjiä. .
Ja mä taas katson lähinnä juuri sen vuoksi, että saan vinkkejä kivoista artisteista mitä kuunnella, vaikka ruotsia en osaa kuin sen verran mitä kuuden vuoden aikana koulussa opin
Onko tämä se kulttuurifestivaali josta saa uutisista lukea?
Tänään mukana Darin, Naod, Nordman, Petra Marklund ja Isabella Lundgren. Darin jatkaa sitten vielä ohjelman loputtua SVT Playssä parikymmentä minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Tänään mukana Darin, Naod, Nordman, Petra Marklund ja Isabella Lundgren. Darin jatkaa sitten vielä ohjelman loputtua SVT Playssä parikymmentä minuuttia.
Petra Marklund oli juontajana ennen Sanna Nielseniä.
Olen katsonut Allsongia monet vuodet ja tänään taitaa ekaa kertaa olla huono ilma.
Waterloo on edelleen mielettömän hyvä biisi.
Janne Andersson on tuolla, ja Pekka Heino.