Allsång på Skansen alkaa tänään
Ykköseltä 21.00. Pernilla Wahlgren aloittaa juontajana. Lavalla nähdään Loreen, Laleh, Mando Diao, Lasse Stefanz ja Louisiana Avenue.
Kommentit (423)
On vissii vauvapalstalta joku pahvikyltin kera lavan oikealla reunalla.
Miten on mahdollista, että tuolla ei paista aurinko? Aina paistaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei paista. Mutta noin synkkää en muista minäkään.
Me 3-kymppiset ainakin muistamme Darinin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei paista. Mutta noin synkkää en muista minäkään.
Ruotsissakin on ollut myrskyisää. Hyvä säähän tuolla on, kun ei sada.
Vierailija kirjoitti:
Me 3-kymppiset ainakin muistamme Darinin. :D
Tällainen kuusikymppinenkin muistaa ja tykkää.
Minä en muista Darinia🤔
Olen 40+v
Vierailija kirjoitti:
On vissii vauvapalstalta joku pahvikyltin kera lavan oikealla reunalla.
Varmaan se, joka viime viikolla kertoi täällä niin tekevänsä.
Kristin Kaspersenki8n yleisössä.
Oi muistan kun jonotin kavereiden kanssa Anttilan levyosastolla Darinin nimmaria :D Keikallakin oltiin 😅
Hullu nainen ei päästänyt Pernillan kättä irti.
En tiedä onko ongelma mun telkkarissa, vai eikö Yle vaan osaa näitä äänihommia (luulisi heidän resurssilla olevan osaamista ja tahtotilaa, kaikella rakkaudella). On todella raskasta kuunnella tota suomalaista selostusta, kun alla tuon "oikean selostajan" ääni on niin kovalla.
Täällä on niin paljon tämän ohjelman faneja, että en voi olla arvelematta, että tämä on trolliketju johon yksi ja sama kirjoittaa. :D En voi käsittää, että joku haluaa katsoa jotain ruotsalaista yhteislauluohjelmaa, siis mitä ihmettä.
Vierailija kirjoitti:
Hullu nainen ei päästänyt Pernillan kättä irti.
Ei se ollutkaan nainen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on niin paljon tämän ohjelman faneja, että en voi olla arvelematta, että tämä on trolliketju johon yksi ja sama kirjoittaa. :D En voi käsittää, että joku haluaa katsoa jotain ruotsalaista yhteislauluohjelmaa, siis mitä ihmettä.
Miksi ei muka katsoisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Yle ei ole tajunnut, että tämän ohjelman voisi näyttää Suomessa vasta keskiviikkona niin että tähän ehtisi päivässä joku luoda tekstitykset?
Livenä suomenkielisellä selostuksella tai ilmankin (vaihdan TV:n asetuksista kieleksi svenska, koska selostus sotkee koko ohjelman) ja myöhemmin voisi tulla uusintana tekstityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen katsonut ohjelmaa monia vuosia Ruotsin TVn kautta netistä. Tykkään ruotsalaisista laulajista ja musiikkiohjelmista. Ja Allsång på Skansen on mahtavan hyväntuulinen ohjelma.
Waterloosta tulee nyt hieman katkera olo, meidän viisuvoitto riistettiin tänä vuonna. 😅