Järkyttikö ketään muuta tuo Ville Pusan vaimon kuolema tosi paljon,
vaikkei edes tunne heitä ? Mua järkytti, tuli tosi paha mieli. Kai nämä lapset herkistää...
Kommentit (49)
enemmän järkyttäisi jos tuntisin henkilöt. Mutta ainahan sitä alkaa miettiä omaa lähipiiriään vastaavassa tilanteessa.
juuri järkytä. Olen tavannut ulkomailla lapsia joiden omaiset on tapettu silmien edessä, mutta toki jokaisella on oikeus tuntea mitä tunteekin, empatia on aina hyvä ja erittäin TÄRKEÄ ominaisuus ihmisellä.
Minäkin olen nähnyt elämää ja varsinkin kuolemaa ja täytyy sanoa että kaikkia tuntemiani henkilöitä jotka oikeasti ovat näiden asioiden kanssa tekemisissä koskettaa nimenomaan nuoren ihmisen "turha" kuolema, yleensä enemmänkin kuin pumpulissa eläneitä taviksia.
Eli kyllä, ei nyt järkyttänyt koska olin tietoinen asiast mutta suretti kyllä kovasti. Eniten ehkä jopa henkilön itsensä vuoksi, hän kun joutui elämään tietäen että joutuu jättmään pienen lapsensa eikä tämä parin vuoden päästä edes muista häntä ikinä olleenkaan :(
vaikka en mä yleensä mitenkään erityisesti sure tuntemattomia ihmisiä.
Oma vauva nyt reilu ½ vuotta ja tuo Jenni samanikäinen kuin minä, ehkä siksi jotenkin kolahti.
Itsekin pelkään tällä hetkellä sitä, että minulle tapahtuu jotain ja vauvani jää ilman äitiä. (pahin pelko tietty, että vauvalle tapahtuu jotain.)
nuori perhe ja sitten tapahtuu tuollaista. Toivottavasti Ville jaksaa nyt tämän surun yli, onneksi on sentään pieni tyttö mukana antamassa taas jaksamista elämään, vaikka ikävää, ettei tyttö päässyt kunnolla äitiinsä tutustumaan.
juuri järkytä. Olen tavannut ulkomailla lapsia joiden omaiset on tapettu silmien edessä, mutta toki jokaisella on oikeus tuntea mitä tunteekin, empatia on aina hyvä ja erittäin TÄRKEÄ ominaisuus ihmisellä.
Minäkin olen nähnyt elämää ja varsinkin kuolemaa ja täytyy sanoa että kaikkia tuntemiani henkilöitä jotka oikeasti ovat näiden asioiden kanssa tekemisissä koskettaa nimenomaan nuoren ihmisen "turha" kuolema, yleensä enemmänkin kuin pumpulissa eläneitä taviksia.
Eli kyllä, ei nyt järkyttänyt koska olin tietoinen asiast mutta suretti kyllä kovasti. Eniten ehkä jopa henkilön itsensä vuoksi, hän kun joutui elämään tietäen että joutuu jättmään pienen lapsensa eikä tämä parin vuoden päästä edes muista häntä ikinä olleenkaan :(
mikä tulee "liian lähelle". Eli ihmiset ovat saman ikäisiä, samassa elämäntilanteessa tms.
Minuakin surettaa ilman äitiä jäänyt pieni lapsi ja äidin tunteet kun hän tietää, että ei voi seurata lapsensa kasvavan.
Että tästäkin piti sitten alkaa jankkaamaan, että onko avovaimo vai aviovaimo... Aivan sama. Sellainenkin titteli on joka tapauksessa olemassa kuin avovaimo, mutta silloin on tapana laittaa tuo etuliite avo-, ettei se sekoittuisi sanaan vaimo, jolla tarkoitetaan avioliitossa olevaa naista.
mutta kysyjä taisikin tarkoittaa mihin pusan vaimo kuoli.. sitä en tiedä.