Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luulet, montako ihmistä on ihastunut sinuun elämäsi aikana?

Vierailija
27.06.2023 |

Tästähän ei voi olla ihan varma, mutta arvauksia kehiin :D

Kommentit (219)

Vierailija
181/219 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksikään.

M52

Vierailija
182/219 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari. Suurin osa ruvennut varmaan seurustelemaankin ilman varsinaista ihastumista.

Itsekin aloin seurustella puolisoni kanssa ilman varsinaista ihastumisen tunnetta.

Tapasin tytön, joka oli kiva ja nätti, jutut kävivät yksiin, mutta polvet pehmeäksi vievä tunne puuttui.

Tämä häiritsi joskus, mutta mitäpä väliä sillä enää on, ihastus haihtuu jokatapauksessa ja korvautuu tasaisemmalla mielentilalla.

Nyt yli 30v yhteistä elämää takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/219 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta jos sitä ei huomaa että toinen on ihastunut mutta tietää kuitenkin olevan. 

Vierailija
184/219 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta jos sitä ei huomaa että toinen on ihastunut mutta tietää kuitenkin olevan. 

Mulle on käynyt noin myyntipisteellä.

Itse en huomannut mitään, mutta toiset ympärilläni huomasi ja seurassani oleva sanoi mulle, ettei tuo nainen saanut katsettaan irti minusta ja sanoi vielä, että toinen nainen alkoi nauraa siinä kun se nuorempi nainen oli kiinnostunut minusta.

Mä olin ihan sokea koko tilanteelle.

Vierailija
185/219 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Seurustelua minulle on ehdottanut 7 naista ja 1 mies. Eli varmaankin nuo sitten ovat ainakin jollain tavalla olleet ihastuneita minuun. M45.

Vierailija
186/219 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti te, jotka vastaatte että useita kymmeniä niin onko nämä ihastumiset tunnustettu varmaksi, ettet vain itse luule "koska se katto mua kerran ihan varmasti silleen"?

Tuntuu vain tosi oudolta...

Itse uskon vain niihin mitkä on tunnustettu, eli muutamaan. Muita mahdollisia pidän vain ystävällisinä eleinä, en ihastumisina :)

Ai kuten tuijottamista, seuraan hakeutumista, seuraamista, flirttailua, tikusta asian tekemistä, kyljessä nuohoamista, pussaamista, kaikkien keskustelujen kääntämistä sinuun, muilta aina kysymistä oletko tulossa, muille jatkuvaa puhumista sinusta, punastumista, ujostelua, herrasmiesmäistä käytöstä vain sinulle, härnäämistä?

Tällaista _usean kymmenen_ ihmisen toimesta? Mahtaa olla raskasta!

Ai onko se jollekin vaikea kuvitella? Olin siinä uskossa että liika huomio on nuorille naisille tuttua.

Kaikki tuossa yllä luetellusta ei automaattisesti tarkoita ihastumista.

Miksi niitä yläpeukutetaan joihin ei olla oltu ihastuneita, ja niitä alapeukutetaan joihin ollaan?

Antavat ehkä sen perusteella mitkä kuulostavat uskottavilta, eikä pelkästään haaveilulta.

Eihän tälle palstalle hyvännäköiset kirjoittele.

Vierailija
187/219 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en huomannut mitään, mutta toiset ympärilläni huomasi ja seurassani oleva sanoi mulle, ettei tuo nainen saanut katsettaan irti minusta ja sanoi vielä, että toinen nainen alkoi nauraa siinä kun se nuorempi nainen oli kiinnostunut minusta.

Joskus on hyväksi olla huomaamatta tai jättää osoittamatta, ylivirittyneet eivät kestä välttämättä edes ajatella. 

Vierailija
188/219 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voiko olla epäkiinnostavampaa ja hyödyttömämpää ajatusta?

Vierailija
189/219 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus on hyväksi olla huomaamatta tai jättää osoittamatta, ylivirittyneet eivät kestä välttämättä edes ajatella. 

Se tilanne on jäänyt itseäni harmittamaan, kun se nainen oli kaunis. Sen ainoan kerrqn näin sen naisen.

Vierailija
190/219 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeltä olen saanut pusun.

Toiselta sain lentosuukkoja.

Kolmas ojensi jalkansa haarojeni väliin.

Neljännelle tytölle kun annoin tietä kirppiksellä niin tämä ylivilkkaana vilkuilee mua päin koko kirppiksen ajan.

Viides typy tanssi ympärilläni ja osoitti kiinnostuksensa minuun. Otti kuvankin minusta, sillen salaa yrittäen.

Kuudenteen typyyn itse ensiksi ihastuin ja hän osoitti vastakaikua 💕

Seitsemäs oli keski-ikäinen humalassa joka vaan alkoi silitellä itseäni ja alkoi kehua kuinka hyvännäköinen olen.

Vierailija
191/219 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä ketju jatkuu? Todella epäkiinnostava aihe.

Vierailija
192/219 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sata. 

Vierailija
193/219 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut enkä oikeastaan välitäkään koska tyypit jotka tiedän ihastuneen minuun eivät minun mielestä olleet kiinnostavia. Puoliso minulla on ja häntä kyllä rakastan ja välitän mutta se suuri ihastumisen tunne jäi uupumaan myös tästä suhteesta.

Vierailija
194/219 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sulle, mutta anna toisten pitää heitä kiinnostavia aiheita.

Voit säkin hakea ketjuja ja kommentoida niihin niin nekin ketjut nousevat pinnalle.

Vierailija
195/219 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 -5 ihmistä on ollut romanttisesti rakastunut minuun, ihastuneita lisäksi ehkä 7.

Itse olen ollut 2 kertaa rakastunut, 2 kerta  yrittänyt rakastua ja kevyesti ihastunut sinkkuna koko ajan. Lähikaupan kassanainen on ihana ja radiossa eräällä on kiva ääni.

Vierailija
196/219 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ja sinun mielipiteesi! Pidä omanasi ja vaihda ketjua, pari sataa ketjuun kiinnostunutta jo on!

Oma: kymmenkunta. Nuorena oli jotenkin luokiteltu ne, kehen ei ollut mahiksia... outoa nyt. Yksi näistä alkoi moikkailemaan... ihastui?

Olin hoikka, iloinen pellavapää, aito maalaistyttö. Tansseissa oli vientiä. Ennen oli jotenkin yksinkertaisempaa tutustua ihmisiin

Vierailija
197/219 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes varmana tietona voin sanoa, että 1 henkilö.

Oma äitini, ja sekin kesti vain hetken syntymäni jälkeen. Tämä siis hänen omin sanoin sanottuna.

Sen jälkeen minut annettiin pois ja näin hänet vasta 27v myöhemmin.

Vierailija
198/219 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin tuhat, mikä tunkeminen johti sinkkuuteen satasella, arvatkaapa miksi?

Tuhannen tunkeminen johti tautisuuteen?

Mikäs tauti minulla on? Superterve.

Vierailija
199/219 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita kymmeniä. Nuorena olin nätti ja se riittää monille. Lisäksi olen kiltti ja kohtelias kaikille, mikä myös riittää monille ja todella useat ottavat sen kiinnostuksen merkkinä. Itsekin ihastun usein, ei sitä tarvitse onneksi ottaa vakavasti.

Vierailija
200/219 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes varmana tietona voin sanoa, että 1 henkilö.

Oma äitini, ja sekin kesti vain hetken syntymäni jälkeen. Tämä siis hänen omin sanoin sanottuna.

Sen jälkeen minut annettiin pois ja näin hänet vasta 27v myöhemmin.

Onpa aika kova kohtalo sinulla. Tällaista tämä elämä on, ei ole tasa-arvoa kuin epärealistisissa haihatteluissa. Eräillä ei ole edes käsiä, miltähän tasa-arvopuhe tuntuu heistä? Tietysti on hyvä pyrkiä siihen mutta liian kokkapuhetta siitä esitetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi