Mitä luulet, montako ihmistä on ihastunut sinuun elämäsi aikana?
Tästähän ei voi olla ihan varma, mutta arvauksia kehiin :D
Kommentit (219)
Kolme on siitä kertomaan tullu. Mitkään vienommat vihjailut ei tälle assille perille tule, joten jos niitä enemmän on, niin ei mitään tietoa kuinka monta. Ja kertojatkin sai palkakseen vain epäilyä älystä, järjestä ja mielenterveydestä, joten siihen ne ihastuksen tunteet lopahti.
Veikkaan että 2. Mutta en usko että kukaan on romanttisesti rakastunut.
N30+
Kukaan ei ainakaan ole ihastumistaan kertonut, eli varmaan 210.
M44
Heitä useita kymmeniä, joiden tiedän ihastuneen ja sitten niitä tuijottajia, joiden olen epäillyt ihastuneen minuun ja vielä ne, joista en tiedä. Todella vaikea arvioida määrää. Ei ole aiemmin käynyt edes mielessä miettiä määrää.
N.40
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti te, jotka vastaatte että useita kymmeniä niin onko nämä ihastumiset tunnustettu varmaksi, ettet vain itse luule "koska se katto mua kerran ihan varmasti silleen"?
Tuntuu vain tosi oudolta...Itse uskon vain niihin mitkä on tunnustettu, eli muutamaan. Muita mahdollisia pidän vain ystävällisinä eleinä, en ihastumisina :)
En ole aiemmin määriä miettinyt, mutta kun alan miettimään, puhutaan oikeasti isoista määristä, jos aletaan laskemaan peruskoulusta asti, kymmeniä ellei jo yli sata. Itseäni taas yllättää, että jotkut sanovat, ettei yksikään. Tai oikeastaan siitä tulee surulliseksi. Niin elämä on vain erilaista eri ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti te, jotka vastaatte että useita kymmeniä niin onko nämä ihastumiset tunnustettu varmaksi, ettet vain itse luule "koska se katto mua kerran ihan varmasti silleen"?
Tuntuu vain tosi oudolta...Itse uskon vain niihin mitkä on tunnustettu, eli muutamaan. Muita mahdollisia pidän vain ystävällisinä eleinä, en ihastumisina :)
Ai kuten tuijottamista, seuraan hakeutumista, seuraamista, flirttailua, tikusta asian tekemistä, kyljessä nuohoamista, pussaamista, kaikkien keskustelujen kääntämistä sinuun, muilta aina kysymistä oletko tulossa, muille jatkuvaa puhumista sinusta, punastumista, ujostelua, herrasmiesmäistä käytöstä vain sinulle, härnäämistä?
Tällaista _usean kymmenen_ ihmisen toimesta? Mahtaa olla raskasta!
Ai onko se jollekin vaikea kuvitella? Olin siinä uskossa että liika huomio on nuorille naisille tuttua.
Kaikki tuossa yllä luetellusta ei automaattisesti tarkoita ihastumista.
Miksi niitä yläpeukutetaan joihin ei olla oltu ihastuneita, ja niitä alapeukutetaan joihin ollaan?
En osaa sanoa lukua. Luku luultavasti iso, koska ikääkin on.
Aina noita miehiä on pörrännyt ympärillä ja perään on vislailtu. Nyt edelleen tapahtuu samaa, mutta nuo ukkosetkin on vähän vanhempia.
Noin tuhat, mikä tunkeminen johti sinkkuuteen satasella, arvatkaapa miksi?
Kuten mode täällä palstalla sanoi niin olen ei mies. Ei mies varmasti siinä mielessä, että en vienyt ketään kirkkoon ja kun kirkko oli odotamassa nurkan takiana lähdin karkuun. Nuoruudessani tein megamokan, kun en Krissen kanssa lähtenyt. Olisi ollut järki-liitto ja Krisellä olisi aivokapasiteetti riitänyt minun hanskaamiseen. Olin bjerkeleen sekaisin murrosiässä. Olen ollut matkan varrella perhananmoinen typerys. AAARGGGHHH! Ja luokassa kun tehtiin arvioita luokkakverien mielestä niin olin se luotettavin perusiskä neljällä lapsella. Tunnepääni vain pisti kaiken sekaisin. Niinjuu olen Neanderthalensis. Koko ja näkö luolamiesmäinen. Lakkaan olemasta pelottava, kun tutustuu minuun.
Joskus nuorisona, kun olin enemmän ulkonäkö, siihen pintakerrokseen saattoi ihastua useampikin.
Koko-minään, sisikuntineen kaikkineen, ehkä elämän aikana pari(?) m56
Vierailija kirjoitti:
Kymmenisen tiedän varmasti. Luultavasti en tiedä suurinta osaa. Tällä hetkellä on yksi varma ihastus meneillään. Ihme juttu, että vielä tässä iässä joku käy niin kuumana😂.
N52
Ei ole mikään ihme. Rotunainen on rotunainen ja upea kaikenikäisenä.
2 puolisoa, 1 rakastaja, 3 laastaria, 3 työkaveria ja 1 ystävä. Nuo nyt ainakin aikuisiällä
Eli 10 jotka tiedän varmasti
Vierailija kirjoitti:
Noin tuhat, mikä tunkeminen johti sinkkuuteen satasella, arvatkaapa miksi?
Tuhannen tunkeminen johti tautisuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmenisen tiedän varmasti. Luultavasti en tiedä suurinta osaa. Tällä hetkellä on yksi varma ihastus meneillään. Ihme juttu, että vielä tässä iässä joku käy niin kuumana😂.
N52
rasismia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N52
rasismia?
Hä?
Luultavasti alle 10. Näistä neljä varmoja.
On kait niitä ihastuneita ollut, yhtälailla kuin itsekin olen ollut ihastuneena. Tosin nuorempana pidin hyvinkin matalaa profiilia, kiitos rikotun itsetuntoni, ja kuuluin sujuvasti nörttityttö- kategoriaan. Siksi olikin suuri järkytys, kun parikymppisenä sain kuulla eräältä lukioaikaiselta luokkakaveriltani, miten silloin lukiossa kuulema useakin poika oli minusta kiinnostunut ja kuinka puhuivat keskenään jopa, millaisia saumoja itse kullakin pojalla olisi... Eivät kuulema oikein uskaltaneet toteuttaa iskuyrityksiään, koska olivat siinä luulossa, että jo seurustelin, että turpiinsa vain ovat kerjäämässä, mikäli lähestyisivät. Huvittaa näin jälkikäteen mutta tulin kyllä varsin hyvin lukiossa poikien kanssa toimeen, pidin itseäni nörttiydestä huolimatta "yhtenä jätkistä" enkä voinut kuvitellakaan taustalla olevan mitään ihastumisia. Itsehän en tuolloin seurustellut.
Vuodet ovat vierineet. Hutiosumiakin tullut yhä puolin ja toisin. Pari vakavaakin. Ihastumisia tulee ja menee eivät vaadi toimenpiteitäkään. Rakastaminen on se vaikeampi laji. Alkaen ihan omasta itsestään, itsensä rakastamisesta ja hyväksymisestä. Siinä en ole vieläkään vahvoillani mutta kuulema, viimeksi eilen kerrottuna, olen "hyvä Jätkä", jonka kanssa on kuin kotiin tulisi.
Jokaisella nuorena vähänkään ok näköisellä naisella todellinen luku on 10+.
Perusnäteillä 30+, hyvännäköisillä 100+.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella nuorena vähänkään ok näköisellä naisella todellinen luku on 10+.
Perusnäteillä 30+, hyvännäköisillä 100+.
Tässä ei nyt varmaan tarkoitettu sellaisia ihastumisia kun joku ohikulkiessaan toteaa wau olipa söötti vaan ihastumisia joilla on pidempi kesto tai jopa johtaneet suhteisiin.
Kyllä minäkin olen 60+v aikana ihastunut sekunniksi satoihin miehiin. Mutta ihastunut oikeasti vain 2, rakastunut 2 tosissani ja lisäksi tietty suureen rakkauteeni ikuisesti.
Kaksi luultavasti jos lasketaan ihan oikeat ihastukset. Ensimmäisen kanssa yritin vähän seurustellakin mutta ei siitä oikein mitään tullut kun omalta puolelta ei ollut tarpeeksi tunteita. Sitten tuli onneksi eteen se toinen ja sillä tiellä ollaan.