Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Posti ei enää tule perille

Vierailija
28.03.2026 |

Sain tänään tekstiviestimuistutuksen varatusta lääkäriajasta. En tiennyt, että minulle edes oli varattu sellainen. En ole löytänyt mitään kirjettä paperisena eikä omapostissakaan ollut sellaista. Kaiken lisäksi viestissä ei lukenut, kenelle aika on, onko se minulle vai jollekin lapsistani.

En ymmärrä, miksei näistä tule jotakin ilmoitusta sähköpostiin, että "nyt sinulle olisi uusi viesti täällä meidän palvelussamme x". Mulla ei ole mitään aavistusta, mihin palveluun ilmoitus tuosta lääkäriajasta on edes mennyt, kun ei se kerran ole omapostissa.

En halua käyttää näitä digitaalisia versioita, koska kärsin valoherkästä migreenistä ja nuo viranomaisviestit ovat sähköisinä aina valkotaustaisia eli minulle täysin mahdottomia lukea. Siksi haluan ne paperisina, jotta pystyn lukemaan ne itse ilman muiden apua.

Mistä tuollainen digiposti siis pitäisi löytyä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee osa poliklinikka-ajoista suoraan tekstarilla, ei millään muulla. Se on tuon polin oma tapa, muilta poleilta tulee kirjeet. Voi olla sinullakin, että mitään kirjettä ei edes ole laitettu.

Vierailija
2/3 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee osa poliklinikka-ajoista suoraan tekstarilla, ei millään muulla. Se on tuon polin oma tapa, muilta poleilta tulee kirjeet. Voi olla sinullakin, että mitään kirjettä ei edes ole laitettu.

Tekstiviestissä luki mm. "tarkemmat tiedot kutsussasi". Eli ilmeisesti minulle on lähetetty jonkinlainen kutsu.

Voi toki olla, että tämä aika liittyy viime vuoden lopun tutkimuksiin, ja että olen saanut ajan jo tuolloin. Pitää vilkaista vielä vanhemmat kirjeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko mennyt sinne suomi.fi palveluun viesti. Kyllä tää digiloikka oli onnistunut.