Mitä luulet, montako ihmistä on ihastunut sinuun elämäsi aikana?
Tästähän ei voi olla ihan varma, mutta arvauksia kehiin :D
Kommentit (219)
Ehkä 5. Näistä kolme tiedän suht varmaksi, elleivät sitten ole olleet tosi hyviä feikkaamaan tunteitaan.
Tätä en ole koskaan ajatellut. On siis aivan yhdentekevää. Löysin kumppanini parikymppisenä.
1 kanssa naimissa
3 muuta kosinut mutta saaneet pakit
3 muuta ihastunut
Nuo tiedän.
Olen keskivertoa rumempi kasvoista mutta olin nuorena tosi hoikka ja olen iloinen höpöttäjä joten kaitpa minun kanssani on ollut helppo tutustua ja ihastua silti.
Nuo nuorena mutta 50 täytettyänikin on muuten yksi mies ihastunut.
En ole koskaan käynyt festareilla ja baareissakin tosi vähän. Ihastumiset ym tulleet opiskelukavereista ja työkavereista. Ja joo työskentelen miesvaltaisella alalla.
Neljästä on varmaa tietoa, yksi heistä kelpuutin puolisokseni, muista en välitä.
Varmoja muhun ihastumisia tiedän 7kpl.
Harmi vaan, etten itse tunne vetoa kaikkiin heihin.
Muista toisten ihastumisista ei ole mitään hajua, joten hepreaa on edes arvata mitään.
M30
Vierailija kirjoitti:
Varmaksi _tai no ainakin he kertoivat ihastuksestaan_ voin sanoa kaksi. Oltiin siis kavereita ja itselle nuo toisen tunteet tuli molemmilla kerroilla vähän yllärinäkin, mutta etenkin toisen tapauksessa hyvinkin positiivisena sellaisena. Toisen osalta piti hieman sulatella, mutta lopulta sitten itsellekin tuli fiilis, että mitäs jos tosiaan..
Ja kummallakin kerralla tämä ihastuksestaan kertonut sitten jänisti kun näytin vihreää valoa :(
Ei kantsis olla noin helppo ja uskoa kaikkea sontaa mitä miehet pillunpuutteessaan on valmiita sanomaan.
Oikeasti ne nuokaan ei mitään säikähtäneet, vaan ne sai jo sen mitä ne halusikin kun sulta lohkesi heti kun vähän vaan vihjaili olevansa ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmastikaan lasketa ihastumiseksi, mutta yksi ihminen on pyytänyt mua treffeille ihan ex-tempore kun hän oli asiakkaana ja minä töissä.
Mutta ihastuneita ei kyllä taida olla ainuttakaan ja tuo treffikutsukin on ainoa laatuaan. Itse olen kyllä ollut ihastunut ja tehnyt aloitteitakin, mutta pakit on tullut aina.
No ei lasketa ihastukseksi, mutta mikset lähtenyt treffeille? Vai eikö siitä sitten tullut yksiä treffejä enempää?
Vierailija kirjoitti:
En mä pysty arvata joten sanon ne mitä tiedän eli 3. Muunlaista hullaantunusta ollut myös mutta joku seksuaalinen viehätys ei ole sama kuin ihastus joten en niitä laske
Osa taitaa laskea ihastuneiksi nämä pilkun aikaan baari- tai taksijonossa panoseuraa vonkaavat jotka oikeasti käy koko jonon läpi..
Kymmenisen tiedän varmasti. Luultavasti en tiedä suurinta osaa. Tällä hetkellä on yksi varma ihastus meneillään. Ihme juttu, että vielä tässä iässä joku käy niin kuumana😂.
N52
Tuskin kukaan koska en ole saanut tietoa
Tosi mielenkiintoinen kysymys! Riippuu vähän että onko sellaista vakavaa ns. tosissaan ihastumista vai sellaista kevyempää. Tuota vakavampaa sorttia arvioisin ehkä 6-max 10? Kevyempää sitten varmaan joku 30-40 tai mistä sitä tietää..
Ulkonäöllä saa huomiota, mutta persoonallisuus valloittaa sydämen.
Tänään saksalaisesta Kettu sarjassa sanottua.
Mitä bullshittiä!!!
Ihastuneita on ollut monta, ehkä 20-30 mutta vastakaikua minun puoleltani ei yleensä ole. Olen tosi sosiaalinen ja puhelias niin se saattaa olla ratkaiseva tekijä noissa ihastumisissa, kuvittelen itse että juttukaveri tykkää minun jutuista mutta luultavasti ihastuja luulee että puhun hänelle silkasta mielenkiinnosta.
Välillä pitää varoa ettei ala puhumaan jostakin kiinnostavasta aiheesta ettei vaan anna väärää signaalia. Se on harmi .
Itse en edes huomaisi jos joku ihastuisi. Tai lähinnä uskoisi sitä. Ellei päin naamaa sanoisi ja tuskin kukaan sanoisikaan (koska olen naimisissa.)
Nolla, sillä ei kukaan ole niin tyhmä ja häiriintynyt, että ihastuisi minun kaltaiseen haisevaan, rumaan, lihavaan, lyhyeen, tyhmään, häiriityneeseen ja monivammaiseen pikku runkkariin kuin minä.
Vain yksi, jonka kanssa olen ollut naimisissa jo yhdeksän vuotta. Minun ulkoinen olemus ja huumori ovat sellaisia, ettei niihin kukaan järkevä nainen/mies ihastu.
En mä pysty arvata joten sanon ne mitä tiedän eli 3. Muunlaista hullaantunusta ollut myös mutta joku seksuaalinen viehätys ei ole sama kuin ihastus joten en niitä laske