Mitä luulet, montako ihmistä on ihastunut sinuun elämäsi aikana?
Tästähän ei voi olla ihan varma, mutta arvauksia kehiin :D
Kommentit (219)
Olen tuntenut kaksi tyttöä/naista, joihin ihan todella moni mies on ollut ihastunut. Heissä on jotain valovoimaista. Toki molemmat ovat myös hyvin kauniita. Ystävänä sitä on seurannut vieressä vähän ihmeissään. Tavallaan kai sitä ihminen aina ihastuessaan ajattelee olevansa kovin omaperäinen ja yksilö. Lopultakin sitä on aika vietävissä tietyssä mielessä.
Muutama, mutta itse en oikein syttynyt. Pitäisi olla kipinä molemmin puolin.
Nyt kun mielessäni laskeskelen, niin saan ainakin 14. Ja nämä ovat sellaisia, joiden ihastus on ollut päivänselvä. Voi olla että olen unohtanut joitakin. Näiden lisäksi on tietenkin kaikki ne, jotka ovat ihastuksensa salanneet. Kävisi kai järkeen, että heitä olisi enemmän kuin ihastuksensa selvästi näyttäneitä?
Luultavasti 0. En ole koskaan päässyt seurustelemaan, vaikka olen pyytänyt yhteisiin ajanvietteisiin kymmeniä naisia, useimpia koulusta ja töistä.
Vierailija kirjoitti:
Ai kuten tuijottamista, seuraan hakeutumista, seuraamista, flirttailua, tikusta asian tekemistä, kyljessä nuohoamista, pussaamista, kaikkien keskustelujen kääntämistä sinuun, muilta aina kysymistä oletko tulossa, muille jatkuvaa puhumista sinusta, punastumista, ujostelua, herrasmiesmäistä käytöstä vain sinulle, härnäämistä?
Mitään näistä en ole koskaan saanut kokea. Se ei riitä, että minussa ei ole päällisin puolin mitään vikaa.
Aika harva.
Olen seurustellut useamman kerran mutta en ole näin jälkeenpäin varma edes heidän ihastuksestaan.
Vastaan siis 0-10, mutta ei kukaan heistä ollut mitenkään palavasti ihastunut, hieman vaan.
Noista ihastumisista niin kaikki katsomiset eivät tarkoita ihastumisia.
Tässä viime aikoina mä oon aika paljon katsellut naisia ja kauniitahan naiset ovat, mutta en mä heihin ihastunut.
Eilenkin yksi typy näytti tulkitsevan mun ihastuneen häneen.
Aika mahdotontahan sitä on arvioida ketkä ovat ihastuneet, kun ihastumisen tunteet eivät näy ulospäin ja sitten on väärät tulkinnatkin.
Oiskohan 10 miljoonaa ihmistä.
Kuka ei minua rakastaisi.
Varmaan jotain 20 tai vähän alle.
Vierailija kirjoitti:
Pari. Suurin osa ruvennut varmaan seurustelemaankin ilman varsinaista ihastumista.
Sama. Yksi tai korkeintaan kaksi on ollut aidosti ihastunut muhun. Oon seurustellutkin sellaisten miesten kanssa, jotka tuskin olivat ikinä ihastuneita muhun, mutta nauttivat siitä, että itse olin ihastunut heihin.
Laskeskelin tätä pienen narsistisuuskohtauksen sattuessa kun tarvitsin pientä itsetunnon kohotusta joskus ja 53:n jälkeen menin sekaisin laskuissa. Kiitos ja anteeksi kaikki te tytöt joiden kohdalla tajusin asian ihan liian myöhään..
En ole varma, mutta luulen että kaksi. En ole mitenkään haluttua ainesta, ei ole ulkonäköä ja luonnekin lienee hankala johtuen epävarmuudesta. Minua ennemminkin inhotaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai kuten tuijottamista, seuraan hakeutumista, seuraamista, flirttailua, tikusta asian tekemistä, kyljessä nuohoamista, pussaamista, kaikkien keskustelujen kääntämistä sinuun, muilta aina kysymistä oletko tulossa, muille jatkuvaa puhumista sinusta, punastumista, ujostelua, herrasmiesmäistä käytöstä vain sinulle, härnäämistä?
Missä ja miten näitä pääsee kokemaan, jos ikää on jo 30?
Ainakin kolmisenkymmentä sellaista, jotka tiedän. Varmaan saman verran sellaisia, joista ei näkynyt päällepäin, vain aavistus,
Toivottavasti edes pari, kolme.
Voiko antaa negatiivisen luvun? Toi ei edes ole vitsi
Muutama. Mutta oikeesti tarvin vain yhden.
Vaikea sanoa. Muutama on joskus ihastunut jonkinlaiseen kuvitelmaan musta. Eli kuvitelleet mut tietynlaiseksi jollainen en ole. Tätä vaikutti tapahtuvan erityisesti nuorena.
Parisenkymmentä ihmistä. Enemmänkin voi toki olla, mutta varmuudella tiedän tuon verran. Itse olen ollut ihastunut varmaan lähemmäs sataan ihmiseen. Ihastumisen tunne tulee helposti, mutta myös häviää helposti. Jotain syvempää olen tuntenut ehkä viittä ihmistä kohtaan.