Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luulet, montako ihmistä on ihastunut sinuun elämäsi aikana?

Vierailija
27.06.2023 |

Tästähän ei voi olla ihan varma, mutta arvauksia kehiin :D

Kommentit (219)

Vierailija
121/219 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni pitkän elämäni aikana.

Nuorena sillä rintamalla oli aika vilkasta. Nyttemmin on rauhoittunut.

Vierailija
122/219 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella 2 poikaa (molemmat olivat hetken poikaystäviäni ja tekivät aloitteet), yläasteiässä 1 ihastunut koulukaveri (tunne ei ollut vastavuoroinen, mutta hänen kaverit kertoivat minulle) ja sitten yläasteella myös 1 poikaystäväkandidaatti, jonka kanssa harjoiteltiin parisuhdetta ja intiimielämää. Lukiossa 3, joista kahden kanssa seurustelin ja 1 kanssa säädin (kaikki nämä siis eri aikaan toki). Lukion tokalla aloitettu suhde jatkuu edelleen ja on nykyään lapset, talo yms.

Yliopistolla 3 miestä lähestyi ihastusmielessä (treffipyyntöjä) ja silloisella työpaikalla kävi säännöllisesti 1, joka kysyi treffeille. Ihastuksen voimakkuudesta en tiedä, mutta ainakin jonkinlaista kiinnostusta on ollut kun treffeille on pyydetty. Vakiinnuin niin nuorena, että kyllä nyt keski-iän lähestyessä vähän harmittaa etten ole päässyt treffeillä käymään, kun varattuna tietenkin olen kieltäytynyt kohteliaasti ehdotuksista. Viimeiset 10 vuotta ollut hiljaisempaa ja ei ole kukaan enää pyydellyt treffeille tai ilmaissut ihastusta. Itse viehätys helposti miehistä, mutta isoja ihastuksen tunteita syntyy tosi harvoin. Ihastun yleensä vasta kun tunnen henkilön jollain tasolla ja ihastun persoonaan ja luonteeseen ja ulkonäön osalta silmiin. Pelkkä ulkonäkö ei millään riitä tunteiden heräämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/219 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei seurustelukumppaneita lasketa, 3 tiedän varmuudella. 2 niistä olivat parisuhteissa kavereiden kanssa, joka oli itselleni heti asia jonka kanssa en lähde pelleilemään, yksi oli opiskelukaveri joka vuosien jälkeen kertoi että oli ihastunut, eipä kyllä osoittanut mitenkään sillon aikanaan.

Vierailija
124/219 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut? Ehkä joku 10-20, veikkaisin. Rakastunut? En tiedä onko ollut kukaan.

Vierailija
125/219 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kymmenen veikkaan.

Vierailija
126/219 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti te, jotka vastaatte että useita kymmeniä niin onko nämä ihastumiset tunnustettu varmaksi, ettet vain itse luule "koska se katto mua kerran ihan varmasti silleen"?

Tuntuu vain tosi oudolta...

Itse uskon vain niihin mitkä on tunnustettu, eli muutamaan. Muita mahdollisia pidän vain ystävällisinä eleinä, en ihastumisina :)

Mä vastasin 100-150.

Varmoja tapauksia, joissa toinen on tuonut ihastumisen selkeästi ilmi, on noin 30.

Sellaisia, joissa olen havainnut toisessa ihastumisen merkkejä, on ehkä 30-40. Tällä hetkellä näitä on kaksi.

Lisäksi oletan, että ihmiset eivät aina ilmaise ihastumistaan mitenkään. Minäkään en ole ilmaissut suurinta osaa ihastumisistani erinäisistä syistä, esimerkiksi jos toinen on ollut varattu. Tuplasin luvun tämän takia eli oletan, että puolet tapauksista on jäänyt minulta huomaamatta.

Vierailija
127/219 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolla

N45

Bs, ihan taatusti muutamakin mies on joskus miettinyt, että kyllä tuota ainakin kerran voisi panna.

Vierailija
128/219 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmastikaan lasketa ihastumiseksi, mutta yksi ihminen on pyytänyt mua treffeille ihan ex-tempore kun hän oli asiakkaana ja minä töissä.

Mutta ihastuneita ei kyllä taida olla ainuttakaan ja tuo treffikutsukin on ainoa laatuaan. Itse olen kyllä ollut ihastunut ja tehnyt aloitteitakin, mutta pakit on tullut aina.

Vierailija
129/219 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ehkä, en muista nimiä

Vierailija
130/219 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei seurustelukumppaneita lasketa, 3 tiedän varmuudella. 2 niistä olivat parisuhteissa kavereiden kanssa, joka oli itselleni heti asia jonka kanssa en lähde pelleilemään, yksi oli opiskelukaveri joka vuosien jälkeen kertoi että oli ihastunut, eipä kyllä osoittanut mitenkään sillon aikanaan.

No miksi ihmeessä kumppaneita ei laskettaisi?

Vierailija
131/219 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisia on varmasti ollut toistakymmentä, mutta varmoja rakastumisia tämä yksi - hitaasti, mutta varmasti ;)

Toki myöskään vanhempieni rakkautta väheksymättä.

Olen viidennellä vuosikymmenellä.

Vierailija
132/219 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan yhtään. Olen melko ruma nainen. Olen tosin ollut 2 kertaa naimisissa mutta epäselväksi on jäänyt onko ne ukot olleet ihastuneita.

Vierailija
133/219 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti te, jotka vastaatte että useita kymmeniä niin onko nämä ihastumiset tunnustettu varmaksi, ettet vain itse luule "koska se katto mua kerran ihan varmasti silleen"?

Itse uskon vain niihin mitkä on tunnustettu, eli muutamaan. Muita mahdollisia pidän vain ystävällisinä eleinä, en ihastumisina :)

Ai kuten tuijottamista, seuraan hakeutumista, seuraamista, flirttailua, tikusta asian tekemistä, kyljessä nuohoamista, pussaamista, kaikkien keskustelujen kääntämistä sinuun, muilta aina kysymistä oletko tulossa, muille jatkuvaa puhumista sinusta, punastumista, ujostelua, herrasmiesmäistä käytöstä vain sinulle, härnäämistä?

Tällaista _usean kymmenen_ ihmisen toimesta? Mahtaa olla raskasta!

Ai onko se jollekin vaikea kuvitella? Olin siinä uskossa että liika huomio on nuorille naisille tuttua.

Vierailija
134/219 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys että hyvännäköiset ihmiset saa huomiota ja pysyttelevät yksin.

Vierailija
135/219 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti silloin kun synnyin ja olin söpö. Sittemmin on ollut hiljaisempaa.

Vierailija
136/219 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kuten tuijottamista, seuraan hakeutumista, seuraamista, flirttailua, tikusta asian tekemistä, kyljessä nuohoamista, pussaamista, kaikkien keskustelujen kääntämistä sinuun, muilta aina kysymistä oletko tulossa, muille jatkuvaa puhumista sinusta, punastumista, ujostelua, herrasmiesmäistä käytöstä vain sinulle, härnäämistä?

Tällaista _usean kymmenen_ ihmisen toimesta? Mahtaa olla raskasta!

Ai onko se jollekin vaikea kuvitella? Olin siinä uskossa että liika huomio on nuorille naisille tuttua.

Kaikki tuossa yllä luetellusta ei automaattisesti tarkoita ihastumista.

Vierailija
137/219 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että edes yksi, aviossa kun olen. Muilla ei ole väliä.

Vierailija
138/219 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita kymmeniä. Osa ilmaissut suoraan, ja osan käytöksestä on ollut helppo päätellä.

Selkeästi ikä ja itsevarmuus ovat avainasemassa. Joskus parikymppisenä poikasena niitä ihastuneita oli huomattavasti harvemmassa. Nyt saa valita.

M41

Vierailija
139/219 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 2?

Vierailija
140/219 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensä 7 tiedän varmuudella. Lisäksi ainakin yhdestä on vahva epäilys. Yhdestä on heikko epäilys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi