Mitä luulet, montako ihmistä on ihastunut sinuun elämäsi aikana?
Tästähän ei voi olla ihan varma, mutta arvauksia kehiin :D
Kommentit (219)
Varmaan 3...
Ensimmäinen oli ekaluokkalainen tyttö kun olin 12.
Toinen oli 16v tyttö kun olin amiksessa.
Olin itse niin ujo, että mokasin treffit.
Kolmas sitten olikin nykyinen puolisoni.
Ehkä kymmenen varmaa jotka sen kertoneet (nopeasti laskien) rakkaus on sitten asia erikseen.
30 ihastunut, 2 rakastunut.
Huonompi juttu niille, kun olen introvertti ja sitoutumiskammoinen.
Ehkä viisi.
Puolisoni, yksi nuoruuden seurustelukumppani, pari muuta poikaa nuorena (en ollut kiinnostunut), yksi nainen (en ollut kiinnostunut).
Yllättävän moni sanoo, että 0-2... Oletteko tosiaan näin moni ikisinkkuja, tai neitseenä naimisiin menneitä? Luulin että minun saldoni on jo tosi alhainen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap tekee tiedolla?
Haluaa keskustella aiheesta?
Olemmehan anonyymejä.
Noin 10 ihmistä. Yksikään heistä ei ollut hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä viisi.
Puolisoni, yksi nuoruuden seurustelukumppani, pari muuta poikaa nuorena (en ollut kiinnostunut), yksi nainen (en ollut kiinnostunut).
Yllättävän moni sanoo, että 0-2... Oletteko tosiaan näin moni ikisinkkuja, tai neitseenä naimisiin menneitä? Luulin että minun saldoni on jo tosi alhainen.
Olen sosiaalisesti jotenkin rajoittunut, minulla ei ole ollut koskaan sellaista kaveripiiriä, joissa yleensä parinmuodostus tapahtuu.
No joo, ennen puolisoni tapaamista minulla oli pari suhteen tapaista, mutta en tiedä, olivatko kumppanit varsinaisesti ihastuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä viisi.
Olen sosiaalisesti jotenkin rajoittunut, minulla ei ole ollut koskaan sellaista kaveripiiriä, joissa yleensä parinmuodostus tapahtuu.
No joo, ennen puolisoni tapaamista minulla oli pari suhteen tapaista, mutta en tiedä, olivatko kumppanit varsinaisesti ihastuneita.
Tämä vastaus siis nimimerkiltä "mies 50"
Tässä näkyy kuinka huono itsekuva ihmisillä on. Useampi on todennut että 0 tai 1, mikä oli myös oma ensireaktioni, mutta kun asiaa miettii, ihastuminen on suhteellisen matala kynnys. ihastuksia tulee ja menee, niitä ei aina kerrota ihastuksen kohteelle. Ja vaikka minulle ei ole koskaan kerrottu että minuun on ihastuttu, 3 pidempää parisuhdetta vaatii että numero on ainaki 3, todennäköisesti tuplaten.
Toki voi miettiä mikä on ihastumisen kynnys. Jos ihastuu metsässä, eikä kukaan ole todistamassa, onko ihastus tapahtunut? Eräs mainitsi että kukaan ei ole ihastunut, mutta hyödyt ovat kelvanneet. Näen todennäköisemmäksi että ainakin alussa ihastus on ollut mukana pelissä.
Uskon että jokaiseen on joku ihastunut ainakin kerran. Mutta ihastus katoaa herkästi, mikäli osoittaa olevansa kylmä, ihmisiä vihaava, kyyninen ja ei arvosta toista osapuolta.
tl;dr Paras tapa saada ihmiset ihastumaan itseensä on itsensä kehittäminen positiivisilla tavoilla.
Yhden tiedän 100% varmuudella, tämä tapahtunut ala-asteella. Sen jälkeen ei ole ollut tietääkseni.
0. Ainakaan korviini ei ole koko surkean 34 v elämäni aikana kantautunut että kukaan olisi ollut musta kiinnostunut. Treffeillä en ole käynyt koskaan, saati seurustellut. Ja olen NAINEN. Ilmeisesti aika saakelin ruma sellainen.
Ainakin ne kaksi, joiden kanssa olen seurustellut vakavasti. Lisäksi kolme miestä on ilmaissut ihastuksensa ääneen. Näiden lisäksi on kymmenen miestä, jotka ovat osoittaneet muulla tavalla kiinnostuksensa tai joiden kanssa on ollut jotakin juttua ja tapailua ja heistä kahden kanssa tutustuin läheisesti.
Olin koulussa niin ujo ja epäsuosittu, että en olisi arvannut, että kukaan mies ikinä kiinnostuisi minusta. Kaikkia flirttailijoita ja seuraan hakeutujia en edes laske.
tuskin kukaan, itseni mukaan laskien. Naimisiin menin neitsyenä, ja puoliso samoin, syynä asumiskustannukset ja hankalaksi käyneet kotiolot kummallakin, peräkammarin asukkaista haluttiin eroon, kun asukilla alkoi olla ikää 40 vuoden kieppeillä
Paljon on ollut niitä, jotka kiertävät kuin kissa kuumaa puuroa, mutta eivät koskaan sano mitään ääneen tunteistaan. Kuusi miestä on kertonut tunteistaan ääneen ja halunnut seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Tässä näkyy kuinka huono itsekuva ihmisillä on. Useampi on todennut että 0 tai 1, mikä oli myös oma ensireaktioni, mutta kun asiaa miettii, ihastuminen on suhteellisen matala kynnys. ihastuksia tulee ja menee, niitä ei aina kerrota ihastuksen kohteelle. Ja vaikka minulle ei ole koskaan kerrottu että minuun on ihastuttu, 3 pidempää parisuhdetta vaatii että numero on ainaki 3, todennäköisesti tuplaten.
Toki voi miettiä mikä on ihastumisen kynnys. Jos ihastuu metsässä, eikä kukaan ole todistamassa, onko ihastus tapahtunut? Eräs mainitsi että kukaan ei ole ihastunut, mutta hyödyt ovat kelvanneet. Näen todennäköisemmäksi että ainakin alussa ihastus on ollut mukana pelissä.
Uskon että jokaiseen on joku ihastunut ainakin kerran. Mutta ihastus katoaa herkästi, mikäli osoittaa olevansa kylmä, ihmisiä vihaava, kyyninen ja ei arvosta toista osapuolta.
tl;dr Paras tapa saada ihmiset ihastumaan itseensä on itsensä kehittäminen positiivisilla tavoilla.
Minä vastasin tuonne ylemmäs 20-50, joka mielestäni on melko iso määrä. Voin kyllä uskoa, että joillakin se on alempi, tai sitten myös ihmisten kyvyssä havaita ihastumiset voi olla eroja. Itsellekin tosi moni ihastus on etenkin nuorena paljastunut jälkeen päin vaikka ovatkin olleet melko ilmeisiä. Nuorena sitä ei oikein tajua, varsinkin jos on huono itsetunto.
Jostain syystä olen elämäni aikana vetänyt miehiä puoleeni, syystä jota en oikeastaan tiedä. En ole mikään poikkeavan kaunis ja varmasti monen mielestä en edes erityisen kaunis. Enkä ole koskaan ollut missään huippumuodoissa. Suht laiha olen ollut nuorempana kun oli enemmän vientiä.
Naisten keskuudessa on ollut vaikeampaa löytää ihmisiä jotka välittäisivät minusta. Miesten keskuudessa on ollut aina jotenkin turvallinen olo. Ehkäpä se on yksi syy miksi minuun on ihastuttu suhteellisen usein?
Mutta on omanlaisensa mysteeri mikä saa miehet kiinnostumaan.
Kukaan ei ole sanonut, kerran yks tuijotti sen näköisesti että olisi kiinnostunut. Harmi että olin silloin vielä pahempi luuseri kuin nyt.
Ikis