Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein itse ja säästin, eiku.. Vaimo sai 430 000e miehen itse tekemän avioehdon takia

Vierailija
26.06.2023 |

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia en mene naimisiin. Olen sen sanonut tyttöystävälle että jos haluaa naimisiin niin ottaa eron minusta koska haluan välttää tuollaiset riidat jossa rahaa jaetaan toiselle vaikka se ei ole sitä ansainnut.

Vierailija
62/92 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

47mies kirjoitti:

Tuon takia en mene naimisiin. Olen sen sanonut tyttöystävälle että jos haluaa naimisiin niin ottaa eron minusta koska haluan välttää tuollaiset riidat jossa rahaa jaetaan toiselle vaikka se ei ole sitä ansainnut.

Hohhoijaa, etkö osaa teettää avioehtoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mies mistään löytänyt halvempaa rahahuoraa itselleen?

Puhtaasti huoraamistahan tuo on naisen puolelta, kukaan kunniallinen nainen ei voisi ottaa tuota rahaa vastaan.

Ja sanon tämän naisena.

Nainenhan halusi, että avioehtoa noudatetaan. Miten hän on tässä tarinan konna?

Vierailija
64/92 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputuloshan oli täsmälleen sama kuin jos avioehto olisi ollut pätevä ja voimassa.

Kun eroa haki mies eikä vaimo niin omaisuus olisi avioehdonkin mukaan jaettu juuri tällä tavalla

Mitä ihmeen valittamista tällä miehellä muka vielä on kun kaikki meni juuri kuten hän halusi?

Vierailija
65/92 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tuo ahneutta kuitenkin. 

Vierailija
66/92 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhtaasti huoraamistahan tuo on naisen puolelta, kukaan kunniallinen nainen ei voisi ottaa tuota rahaa vastaan.

Ja sanon tämän naisena.

No varmasti nainen on allekirjoittanut sen sillä ajatuksella ettei mitään saa. Alkoi jälkikäteen sitten hamuamaan lisää rahaa, kun tajusi muotoseikan. Ahne on. 

Vierailija
67/92 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei muuten osaa niin laittaa tekoälyn laatimaan avioehdon. Kysyy useammalla eri tavalla tai tarkentavia kysymyksiä ja jalostaa niistä parhaan version. Tekoälyn voima on juuri siinä, että se jaksaa vastata tarkentaviin kysymyksiin niin kauan kuin kysyjä jaksaa kysyä. Avioehdon kaltaisen tekstin tuottaminen on tekoälyn eli kielimallien peruskauraa.

Ei siihen tarvitse tekoälyä, että osaa lukea normaalit jutut netistä. Joka ikisessä paikassa lukee mm. todistajien esteettömyydestä. Jos ei osaa tai tajua lukemaansa, niin tyhmyydestä sakotetaan.

Vierailija
68/92 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

47mies kirjoitti:

Ei sinulla ole kuin se muovinen tyttöystävä.

Vierailija
69/92 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

47mies kirjoitti:

Miksi? Mulle sopisi oikein hyvin suhde, jossa ei mennä naimisiin. Mulle ei naimisiin meno ole tärkeää enkä ole vailla kenenkään rahoja. 

Vierailija
70/92 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sanon tämän naisena.

No varmasti nainen on allekirjoittanut sen sillä ajatuksella ettei mitään saa. Alkoi jälkikäteen sitten hamuamaan lisää rahaa, kun tajusi muotoseikan. Ahne on. 

Nainen allekirjoitti sellaisen avioehdon, jossa hänen hakiessa eroa miehellä säilyy oikeus omaan omaisuuteensa, mutta naisen omaisuus jaetaan. Mies puolestaan teki itse kyseisen avioehdon ja nyt ruikuttaa, kun sitä ei noudatettu.

Vierailija
71/92 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sanon tämän naisena.

Nainen allekirjoitti sellaisen avioehdon, jossa hänen hakiessa eroa miehellä säilyy oikeus omaan omaisuuteensa, mutta naisen omaisuus jaetaan. Mies puolestaan teki itse kyseisen avioehdon ja nyt ruikuttaa, kun sitä ei noudatettu.

Tämäkin vielä. Kannattaa olla typerys.

Vierailija
72/92 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

47mies kirjoitti:

Miksi? Mulle sopisi oikein hyvin suhde, jossa ei mennä naimisiin. Mulle ei naimisiin meno ole tärkeää enkä ole vailla kenenkään rahoja. 

Mitä miksi? Sinusta ja sinun asioistasi en tiedä, mutta ei tuolla 47miehellä ole mitään lihaa ja verta olevaa naista.

Vierailija
73/92 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan koskaan niinpäin, että erossa nainen on se joka maksaa miehelle rahaa tai joutuu antamaan omaisuuttaan?

Vierailija
74/92 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan koskaan niinpäin, että erossa nainen on se joka maksaa miehelle rahaa tai joutuu antamaan omaisuuttaan?

Mies: "minua ei kiinnosta naisen koulutus, ammatti tai tulotaso"

Mies pariutuessa: "kyllä se on niin, että mies tuo leivän pöytään ja nainen hoitaa kodin ja lapset"

Mies myöhemmin: "nainen valittaa, että oma raha ei riitä mihinkään"

Mies erotessa: "akka vie kaiken"

Missä meni pieleen, miehet?

Vierailija
75/92 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi voinut antaa exälle osuuden yrityksestä rahan sijaan ja tehdä konkat.

Vierailija
76/92 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

47mies kirjoitti:

Mitä miksi? Sinusta ja sinun asioistasi en tiedä, mutta ei tuolla 47miehellä ole mitään lihaa ja verta olevaa naista.

Kysyin miksi hänellä on se muovinen tyttöystävä vain sinun mielestäsi? Siis miksi ajattelet noin?

Vierailija
77/92 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Mikään ei estä teitä miehiä naamasta itseään varakkaampaa naista. Se, että nai köyhemmän, on oma valinta.

2) Mikään ei estä teitä miehiä tekemästä avioehtoa, ja suojata omaisuus sillä. Kannattaa teettää juristilla. Suomessa laki kuitenkin huomioi, jos nainen on ollut kotona, hoitanut kodin ja lapset ja mahdollistanut miehelle sen uran tekemisen. Tätä työtähän te miehet ette arvosta, ja pidä minään. Siksi ei pidä ihmetellä, kun naiset eivät halua pariutua kanssanne, tai tehdä niitä lapsia.

Vierailija
78/92 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joku ahne on alkanut etsiä jotain muotovirheitä. Olisi sanonut suoraan, ettei hyväksy avioehtoa. 

Vierailija
79/92 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo joku ahne on alkanut etsiä jotain muotovirheitä. Olisi sanonut suoraan, ettei hyväksy avioehtoa. 

Se avioehdon tekijähän ei hyväksynyt itse tekemäänsä avioehtoa.

Vierailija
80/92 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka viidennessä liitossa nainen ansaitsee selvästi enemmän kuin miehensä ja tällaiset liitot ovat myös tavanomaista eroherkempiä. Eli mitäpä lottoat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi