Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Janne pettää vaimoaan, mutta omasta mielestään ei petä

Vierailija
25.06.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009674737.html

Etusivulle

KUVA: COLOURBOX

SEKSI & PARISUHDE
Rakastan vaimoani, mutta...
Jannella on fantasia, jota hänen vaimonsa ei pysty toteuttamaan. Se on yksi syistä, joiden vuoksi Janne kokee oikeudekseen toteuttaa sitä muualla rahaa vastaan. Jannen mielestä tässä ei ole moraalista ongelmaa. Hän rinnastaa seksipalveluiden ostamisen parturissa käymiseen.

Samppa Rautio
19:30
Janne, 30, ei ole koskaan pettänyt vaimoaan. Niin hän sanoo.

Pettämisen sijaan Janne on käyttänyt viimeisen seitsemän vuoden aikana yhteensä noin 3 500 euroa maksullisiin seksipalveluihin. Se tekee keskimäärin viisisataa euroa per vuosi. Käyntikertoina mitattuna se tarkoittaa noin 27 visiittiä per vuosi.

Lisäksi hänellä on ollut muutama suhteen ulkopuolinen yhden yön juttu.

Jannesta tämä ei ole pettämistä.

Rinnastan maksullisten palveluntarjoajien käytön parturissa käymiseen, mies sanoo vakavalla äänellä.

Janne ei myöskään käytä kondomia naisten kanssa.

Kommentit (516)

Vierailija
441/516 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni incel on vaarassa radikalisoitua. Olen hyvin huolissani tilanteesta. Naiset eivät ole turvassa, koska nykyään incel-ideologia on niin yleistä etenkin nuorten miesten keskuudessa. 

Tuntuu, että pitää varmuuden vuoksi vältellä kaikkia miehiä, kun ei koskaan tiedä, kuka heistä saattaa olla vaarallinen ja kuka ei...

Vierailija
442/516 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaimon kanssa sovittu, niin ei ole pettämistä. Jos tehdään salaa, on pettämistä.

Ei kiinnosta lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/516 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on aivan hyväksyttävää näin vuonna 2023.

Fossiileille tämä asia on vaikea ymmärtää.

Vierailija
444/516 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutista miehille jotka ihailee pettäjä-Jannea mutta joiden mielestä nainen on huo ra jos sillä on joskus ollut pari yhden yön juttua :D

Mutta mies saa toki pettää vaimoaan, tartuttaa tähän mahdollisesti vaarallisen sukupuolitaudin mutta se on varsinainen alfauros ja sellaista miehet ihailee...

Mikään ei ole niin sairas ja kieroutunut kuin mies. Tosin tämän jo historia todistaa, kun miehet (nimenomaan MIEHET) ovat tap paneet ja raiskanneet lapsia, naisia kuin myös toisia miehiäkin

Jokaisessa miehessä asuu sisällä peto

En nyt ole täysin samaa mieltä kirjoittajan kanssa, mutta se on kyllä totta, että moni mies on kaksinaismoralisti: itse saadaan nus sia ja pettää mutta auta armias jos nainen toimii samoin, niin se on kamala hu@ra joka pitäisi suurin piirtein ki vittää...

Naisviha tuntuu olevan nykyään yleisempää kuin esim 90-luvulla, jolloin itse olin teini. Eipä silloin ollut vielä kaikilla pääsyä nettiin ja lukemaan esim i n c e l  foorumeita

Vierailija
445/516 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni incel on vaarassa radikalisoitua. Olen hyvin huolissani tilanteesta. Naiset eivät ole turvassa, koska nykyään incel-ideologia on niin yleistä etenkin nuorten miesten keskuudessa. 

Tuntuu, että pitää varmuuden vuoksi vältellä kaikkia miehiä, kun ei koskaan tiedä, kuka heistä saattaa olla vaarallinen ja kuka ei...

Onneksi suurin osa miehistä on kuitenkin normaaleja, naisvihaajia on loppujen lopuksi aika harvassa ja valtaosa heistä lienee syrjäytyneitä naisettomuuden lisäksi. Eli heillä on ollut vakavia ongelmia jo ennen kuin alkoivat vihaamaan naisia

Vierailija
446/516 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen sinkku ja tulen myös jatkossakin olemaan. Miksi ottaa riskiä että oma puoliso paljastuisi luonnehäiriöiseksi narsistiksi joka surutta pettää? En ala tekemään lapsia miehille koska kuka tahansa mies voi lopulta paljastua petturiksi

Parasta ottaa joku peräkylän kammaripoika, joka ei ketään muuta saa. Uskon olevan uskollinen. Kuka tietää kuinka hyvä mies lopulta onkaan. Voi olla paljon varallisuutta metsissä ja voi olla jopa romanttinen, kun kerrankin naista saa. 

Minä tutustuin edes pyörätuolissa istuvaan mieheen, jolle naisen löytäminen on extra vaikeaa myös vammaisten keskuudessa. En säälistä tai siinä mielessä, että olenpa nyt hyväntekijä. Voipi mennä takuuseen, että ei hirveämmin petä. Kaukana reppanasta koko mies: hankkinut ammatin yo-pohjaisena ja touhuaa paljon tekniikan kanssa. Kannattaa edes antaa mahdollisuus niille "reppanoille", olivat sitten fyysisesti terveitä tai ei. Joukosta voi löytyä enemmän potentiaalisia rakastajia.

Vierailija
447/516 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutista miehille jotka ihailee pettäjä-Jannea mutta joiden mielestä nainen on huo ra jos sillä on joskus ollut pari yhden yön juttua :D

Mutta mies saa toki pettää vaimoaan, tartuttaa tähän mahdollisesti vaarallisen sukupuolitaudin mutta se on varsinainen alfauros ja sellaista miehet ihailee...

Mikään ei ole niin sairas ja kieroutunut kuin mies. Tosin tämän jo historia todistaa, kun miehet (nimenomaan MIEHET) ovat tap paneet ja raiskanneet lapsia, naisia kuin myös toisia miehiäkin

En nyt ole täysin samaa mieltä kirjoittajan kanssa, mutta se on kyllä totta, että moni mies on kaksinaismoralisti: itse saadaan nus sia ja pettää mutta auta armias jos nainen toimii samoin, niin se on kamala hu@ra joka pitäisi suurin piirtein ki vittää...

Naisviha tuntuu olevan nykyään yleisempää kuin esim 90-luvulla, jolloin itse olin teini. Eipä silloin ollut vielä kaikilla pääsyä nettiin ja lukemaan esim i n c e l  foorumeita

Minä olen matkustanut Thaimaassa ja siellä jopa yliopistossa opiskeleva nainenkin voi kertoa harrastaneensa seksiä viiden miehen kanssa leimautumatta huo rak si. Meillä taitaa tiukan luterilaiset perinteet vaikuttaa tähän asiaan. Suomessa jo riittää vaikka yhden pojan suutelu ja kädestä pitäminen huo ran merkiksi. Huo rittelua itse asiassa kuulee jopa ihan kokematonkin.

Vierailija
448/516 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen matkustanut Thaimaassa ja siellä jopa yliopistossa opiskeleva nainenkin voi kertoa harrastaneensa seksiä viiden miehen kanssa leimautumatta huo rak si. Meillä taitaa tiukan luterilaiset perinteet vaikuttaa tähän asiaan. Suomessa jo riittää vaikka yhden pojan suutelu ja kädestä pitäminen huo ran merkiksi. Huo rittelua itse asiassa kuulee jopa ihan kokematonkin.

Nyyh nyyh.

Totuushan on, että moni nainen täyttää kriteerit.

Ei siinä selittely auta.

Vierailija
449/516 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mieskin saa olla villi nykyaikana.

Se pitää hoitaa ennen parisuhdetta, ei sen aikana.

Kerran villi aina villi.

Mennyt määrää tulevan.

Eipäs määrää. Itsellä on ollut useampi yhden illan juttu, mutta parisuhteessa olen aina ollut uskollinen. Viimeiset kymmenen vuotta olen ollut saman miehen kanssa ja muita ei ole ollut.

Sääliksi käy miestäsi.

Kai se oli yksinäinen.

Sääliksi käy inkkeliä joka...Hetkinen, eipäs käykään. Miksi säälisin jotain naisvihaajaa joka ihailee Jannen kaltaisia pettäjäsikoja ja röllää säälittävänä av-palstalla tarkoituksenaan loukata jotain anonyymiä av-mammaa :D

Nainen kuin nainen siis harrastaa seksiä aina kun voi.

Hyvä tietää.

Kaikki naiset siis.

Käänsit sukupuolet vastakkain: mies kuin mies harrastaa seksiä aina kun voi. Miehet ovat itseään jakelevia lort toja ja sikoja ihan luonnostaan ja netti todistaa tämän. Onneksi lor toille sikamiehille voi antaa potkun persuksiin ja harrastaa miehen sijaan seksiä satisfyerin kanssa. Varma saanti, toisin kuin miesten kanssa :)

Johan tässäkin ketjussa on monta naista kertonut käyttäytyvänsä kuin mies.

Jannen tietysti tuomitsen, ettei tästä ole epäselvyyttä.

Niin? Miksi seksiä vapaasti harrastava nainen on huo ra mutta seksiä vapaasti harrastava mies ei ole? Miksi minun pitäisi naisena tuntea huonoa omaatuntoa vapaasta seksistä? Minä en petä ketään sinkkuna, toisin kuin moni parisuhteessa pettävä mies

Kommenttini oli henkilöltä henkilölle, vomit teidän yhden illan harrastuksille.

Vomit, omaan mieltymykseen pohjautuvasti.

Ja nyt täällä kaasuvalotetaan naisten toimesta mitä kommentilla sanoin.

Vomit, ihmisenä.

Sen lisäksi joku nainen kokee, että siihen kannattaa kommentoida itsetyydytys kokemuksella LOL.

Ja miehetkö vain ajattelevat alapäällään :D

Jannekin on edelleen double vomit.

Chill momma.

Niin hyvin sanottu, että pakkoa sanoa itsekin vomit näille tämän kaltaisille naisille.

Vierailija
450/516 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin monilla oli ruusuinen kuva naisista yleensä.

Nykyaika on hyvin näyttänyt minkälaisia naiset ovat.

Vierailija
451/516 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on aivan hyväksyttävää näin vuonna 2023.

Fossiileille tämä asia on vaikea ymmärtää.

Tämä.

Naiselle tuntuu olevan vaikeaa hyväksyä miehen villeys.

Omaa kyllä puolustetaan hautaan asti.

Hirvittävää kaksinaismoralismia.

Miksi miehen ja naisen villeyden tulisi olla samanlaista?

Aika alkaa jättää naisetkin taakseen.

Vierailija
452/516 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siskojen tyttöjen iltaa kun kerran seurasin, niin viina vei uskollisuudet.

Vierailija
453/516 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistaan pettävä mies on sika, mutta miestään pettävä nainen on kaltoin kohdeltu uhri ja ansainnut jotain kivaa pikku seikkailua elämäänsä.

Vierailija
454/516 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siskojen tyttöjen iltaa kun kerran seurasin, niin viina vei uskollisuudet.

Ja naisia harmittaa, kun mies on suunnitelmallinen ja aito.

Nainen on aina uhri vaikka tekee mitä sairasta nesteytettynä.

Vierailija
455/516 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naistaan pettävä mies on sika, mutta miestään pettävä nainen on kaltoin kohdeltu uhri ja ansainnut jotain kivaa pikku seikkailua elämäänsä.

Naiset on kollektiivi joka aina ja ikuisesti puolustaa kaikkea sairasta mitä naiset tekevät.

Vierailija
456/516 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi yhden illan panoni oli Janne niminen.

Sinäänsä erikoista, että panoja on minulla 165 ja vain yksi Janne.

Vierailija
457/516 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/ura/art-2000002807133.html

Miehet ovat narsistisempia kuin naiset – suurin ero näkyy halussa käyttää muita hyväkseen

Tieteellisen kirjallisuuden ja narsismitutkimusten analyysi osoitti, että miehillä on enemmän vallanhimoa ja halua käyttää muita hyväkseen.

Yhdysvaltalainen tutkijaryhmä Buffalon yliopiston johtamiskorkeakoulusta kävi läpi yli 300 tieteellistä julkaisua löytääkseen sukupuolten välisiä eroja narsistisissa piirteissä.

Englannissa sairaanhoitaja Lucy Letbyä syytetään ainakin kahdeksan vastasyntyneen mürhààmisesta.

Naamasta päätellen villi nainen.

Eihän se järvi soutamalla mene mutta pää tuntuu sumenevan.

Vierailija
458/516 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa pettää . Se on rumaa käytöstä ja tulee toiselle paha mieli .

Vierailija
459/516 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta. Ja vielä ilman kumia! Miten ne naiset suostuvat?

Ei tuo mies voi muutenkaan olla penaalin terävin kynä.

Ajattelen sitä, että nykyään on sukupuolitauteja, joita ei voi parantaa normilääkkeillä. Niihin tarvitaan erityisen tehokkaita lääkkeitä ja joskus monta eri lääkettä yhdessä. Maailma on aika lailla globaali. Suomalaiset  käyvät kaukomailla, täällä asuu muualta tulleita ja täällä käy turisteja. On vain ajan kysymys milloin tännekin rantautuu niitä ei-helposti-parannettavissa olevia tautimuotoja.

80-luvun hiv-epidemian luulisi opettaneen ja pelottaneen ihmisiä, mutta kun ei niin ei. Silti otetaan riskejä ja eletään kuin viimeistä päivää. Kouluterveydenhuollosta saa tietoa ja terveystiedon opettaja kertoo seksuaaliterveydestä yläasteella, joten kuvittelisi näiden valmistavan nuoria turvallisempaan seksielämään.

Joku seksikumppani luuli minunkin kantaneeni tauteja kuljettaessani kondomeja laukussa. No totta kai suojaan itseäni mahdollisilta taudeilta, jos toinen ei ole ymmärtänyt testata itseään oireettomana kantajan. Molemmat osapuolet vain voittavat, kun sitä kondomia vaatii. Enemmänkin se on vastuullista käytöstä minun osalta.

Testeissä käyminenkin on suomalaisten mielestä häpeällistä ja pakkohan sillä on oltava tauteja, jos testauttaa säännöllisesti. No siksi siellä testeissä käydään, jotta tiedetään missä mennään. Pelätään pahinta, toivotaan parasta. Jos jotain ilmenee, niin hoidetaan taudit ja pyydetään kumppaniakin testaamaan itsensä. Toki ihminen ei voi olla täysin tauditon kondomista huolimatta, jos on saanut ihokosketuksessa herpeksen. Sitä en käy kieltämään. Jopa alapäänkin käynyt lääkärissä näyttämässä hysteerisenä näppylöiden takia, jotka onneksi karvatupen tulehdukseksi paljastui. Enemmän minua kuitenkin hiv pelottaa kuin jaloissa oleva herpes, jos nyt sellainen olisi tullut. Herpes taitaa hoitamattomanakin olla helpompi ja joillakin ne esiintyä lieväoireisena.

Vierailija
460/516 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on arvioitu olevan jopa 1000 (voi olla jo enemmänkin) HI-viruksesta tietämättömiä ihmisiä. Juuri tämän takia yli 18-vuotiaat pitäisi tutkia tarkkaan HI-viruksenn varalta. Myös muitakin verikokeita otettava, jolloin löytyisi muita piileviä sairauksia. Saataisiin kattava kuva suomalaisten terveydestä. Testiprojekti maksaisi taatusti itsensä takaisin, kun positiiviseksi todetut viruksen kantajat saataisiin hoitoon ajoissa ja tartuttamiskierre saataisiin jotenkin kuriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi