Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Janne pettää vaimoaan, mutta omasta mielestään ei petä

Vierailija
25.06.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009674737.html

Etusivulle

KUVA: COLOURBOX

SEKSI & PARISUHDE
Rakastan vaimoani, mutta...
Jannella on fantasia, jota hänen vaimonsa ei pysty toteuttamaan. Se on yksi syistä, joiden vuoksi Janne kokee oikeudekseen toteuttaa sitä muualla rahaa vastaan. Jannen mielestä tässä ei ole moraalista ongelmaa. Hän rinnastaa seksipalveluiden ostamisen parturissa käymiseen.

Samppa Rautio
19:30
Janne, 30, ei ole koskaan pettänyt vaimoaan. Niin hän sanoo.

Pettämisen sijaan Janne on käyttänyt viimeisen seitsemän vuoden aikana yhteensä noin 3 500 euroa maksullisiin seksipalveluihin. Se tekee keskimäärin viisisataa euroa per vuosi. Käyntikertoina mitattuna se tarkoittaa noin 27 visiittiä per vuosi.

Lisäksi hänellä on ollut muutama suhteen ulkopuolinen yhden yön juttu.

Jannesta tämä ei ole pettämistä.

Rinnastan maksullisten palveluntarjoajien käytön parturissa käymiseen, mies sanoo vakavalla äänellä.

Janne ei myöskään käytä kondomia naisten kanssa.

Kommentit (516)

Vierailija
401/516 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän jutun luettuani, olen onnellinen, että olen ikisinkku. Ukko ei käytä edes kondomia, kun käy maksullisissa. Siinä on vaimolle arvostusta kerrassaan. Voi vaimoparkaa. Mikä nykyajan miehiä vaivaa? Vanhempani olivat 65- v naimisissa, onnellisesti. Toivoisin eläväni 1950- 60 luvulla, jolloin avioliitto oli arvossaan ja toiseen sitouduttiin.

Naisetkin oli yleisesti niin paljon puhtaampia.

Huvittavaa, että tätäkin pitää alapeukuttaa.

Kyllä te naiset elätte ihan mielikuvitusmaailmassa.

Huvittavaa että lort tomiehet kuvittelevat olevansa jotenkin niiden huo ri en yläpuolella joita käyvät jyystämässä 😀 Janne on saas tai en mieslort to, karma kostaa onneksi hänelle vielä

Niinpä. Miehet on niin tyhmiä että eivät tajua että vain he itse ovat l orttoja.

Yksi nainen ja sata miestä? Niinpä monella miehellä ei mitään moraalia., ovat likaisia ja jakavat pipuliaan kenelle vain.

Miehet ovat aina olleet se moraalittomampi osapuoli. Kaikki historiassa tapahtunut naisten sortaminen, tap paminen, ym. Vielä tänä päivänäkin miehet tap pavat ja rais kaavat naisia myös täällä Suomessa

Vierailija
402/516 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi av-mammat. Kuinka monta teitäkin petetään. Tervetuloa nykyaikaan, jolloin miehet ostavat seksiä, kun sinä pidät seksihanat kiinni. Ei kuitenkaan mitään syytä erota, kun sinä kuitenkin pidät kodista ja lapsista hyvän huolen. Mies vain käy välillä vähän hurvittelemassa, että taas jaksaa tuota perhe-elämää ilman vaimon seksiä. Näin se menee vaan. 

Aika monta alapeukkua eli totuus kirpaisee. Näin se menee vaan. 

Kiitos netin, me nuoret naiset tiedämme totuuden teistä miehistä ja ajattelutavoistanne. Siksi yhä useampi nuori nainen on vela ja sinkku omasta halustaan. Näin se vaan menee

Tämä. Juuri tänään mies tap poi naisen keskellä kirkasta päivää Kuopiossa. Miehet ovat niin vaarallisia että niistä kannattaa pysyä kaukana jos mahdollista (vaarallisuutta ei läheskään aina näe päällepäin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/516 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi ei vaan eroa. Jos seksi ei riitä vaimon kanssa niin kannattaa varmaan erota. Sairas täytyy olla , kun ei piittaa ehkäisystä. Lehdessä oli juttua juuri siitä kuinka HIV lisäntyyny suomessa.

Olisipa ihmiset hysteerisiä tämänkin suhteen kuten koronan levitessä maailmalle. Itseäni ihan helvetisti kuumottaa tuo HIV, jota diagnosoitiin nyt ennätystahtiin pääkaupunkiseudulla. Ajan kysymys, koska muuallakin päin Suomea rikotaan ennätyksiä positiivisten testitulosten suhteen. Tämä saanut miettimään satunnaisten seksisuhteiden lopettamista, vaikka niissä käyttänyt kondomia. Toki hölmö olin alkuun ottaessa suihin paljaalla, mutta testeissä käymisen päälle olen ymmärtänyt ja sen, että tuloksia odottaessa seksistä pidättäytyminen on parasta. Selvinpäin ymmärtänyt myös harrastaa seksiä. Onneksi ei sentään HIV:tä ole ilmennyt. Ainoastaan huuliherpes tuli 18-vuotiaana, mikä alkoi kuumeilulla. Oli silloin hysteriaa HIV:n suhteen googletellessani oireita. Onneksi vain huuliherpes, joka tulee kesäisin muistuttamaan olemassaolostaan auringon takia. Aika kiltti herpes. Rehellisesti tuosta puhunut, kun se on hiton yleinen mutta monelta kuullut, että eihän se paha ole.

Vierailija
404/516 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi prostituutio on upeaa ja voimauttavaa, mutta prostituoidun käyttämistä pitäisi hävetä?

No ei se olekaan upeaa eikä voimauttavaa. Jotkut vain haluavat uskotella niin.

Vierailija
405/516 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi prostituutio on upeaa ja voimauttavaa, mutta prostituoidun käyttämistä pitäisi hävetä?

No ei se olekaan upeaa eikä voimauttavaa. Jotkut vain haluavat uskotella niin.

Ei se ole upeaa. Lähinnä surkuhupaisaa.

Vierailija
406/516 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika halpaa jos 27 käyntiä on 500 e?

Ei liene Suomessa tapahtunut akti.

Venäjän puolella tankkaamassa samalla?

Itäraja on lähin, josta miehet ovat HIV-tartuntansa saaneet. Nyt toki matkailu voinut vähentyä Ukrainan kriisin ja pakotteiden myötä. Niin sinisilmäisinä ajatelleet, että eihän millään kauniilla pitkäsäärisellä venakolla mitään voi olla. HIV-tilastot ovat todella surullista luettavaa Venäjällä.

Kannattaa suhtautua Euroopassa matkustaviin varauksella, ei HIV ole vain afrikkalaisten ongelma.

Toiseksi lähin maa on Viro, josta voi saada HIV:n. Venäjää ja Viroa yhdistää se, että molemmissa huumeongelmaiset naiset myyvät itseään ja kondomi siinä helposti unohtuu, kun ei huumeissa ymmärrä sen tärkeyttä.

Thaimaa on kolmas riskimaa miesten kohdalla. Toisaalta Thaimaassa tartuntoja onnistuttu joten kuten vähentämään ja siellä kansalaisille on saatavilla lääkitys, jos lukemaani on uskominen. Afrikan suunnalla ei taas mitenkään pure seksivalistus, vaan jokainen siellä vauvasta vaariin panee toisiaan ja kondomi on länsimaalaisten hapatusta.

Aika surullista, että näinkin vaarallisten tilanteiden kautta ihmiset hakevat jännitystä elämäänsä. Vai ovatko he niin itsetuhoisia, ettei ole väliä jos tulee joku pysyvä tauti. Eikö se itsensä viiltely tai suruun juominen riitä?

Vierailija
407/516 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mieskin saa olla villi nykyaikana.

Se pitää hoitaa ennen parisuhdetta, ei sen aikana.

Kerran villi aina villi.

Mennyt määrää tulevan.

Eipäs määrää. Itsellä on ollut useampi yhden illan juttu, mutta parisuhteessa olen aina ollut uskollinen. Viimeiset kymmenen vuotta olen ollut saman miehen kanssa ja muita ei ole ollut.

Vierailija
408/516 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän visvahaaroja tämä prostituoidutkin ovat kun jakavat haaroväliään paljaalla 🤢

Iltalehtien mukaan ihan tavallisia voimaantuneita naisia. Niin kuin sinä.

?? Voimaantunut? Mistä minun pitäisi olla voimaantunur? Siitäkö etten jaa p*llua puolelle Suomen miehistä? Siitä voin kyllä olla.

Vierailija
409/516 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistinen seksiaddikti hakee aina kosketuksia mutta ei aitoa tunneyhteyttä. Hän on kyvytön sellaiseen.

Av palstalla on aika monta tälläistä miestä kommenteista päätellen.

Vierailija
410/516 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika halpaa jos 27 käyntiä on 500 e?

Mä voisin olla sen verta herrasmies että kyl mä antaisin tasaraha, kakskybää enkä mitään 18.55€/kerta

Levanteri sano kyllä kymppi on liikaa, käytetystä tavarasta vitonenkin piisaa.

Vierailija
411/516 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistinen seksiaddikti hakee aina kosketuksia mutta ei aitoa tunneyhteyttä. Hän on kyvytön sellaiseen.

Av palstalla on aika monta tälläistä miestä kommenteista päätellen.

Jeps, vauvapalstalla oli aikanaan joku tuollainen tyyppi joka kai nykyään vihaa tämän palstan eurooppalaisen kriittisiä keskusteluja kun ei kestä katsoa itseään peiliin.

Vierailija
412/516 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos Jannen vaimolla on fantasia jota Janne ei pysty toteuttamaan esim iso kalu tai taitava rakastaja? Vaimo voi siis käydä kuten kampaamossa saamassa tyydytyksen jota Janne ei pysty vaimolle tarjoamaan?

Puoliso joka pettää on moraaliton turhake. Se on jännä miten monella miehellä on jännää kun saa vaimoa ksettaa vähån niin kuin teinit vanhempiaan.

Mies joka ei ole luottamuksen arvoinen ei pidä olla parisuhteessa

Et sitten lukenut juttua? Janne nimenomaan hyväksyisi tämän!! Eikä vissiin lukeneet yläpeukuttajatkaan. Luulivat vaan ettei hyväksy samaa vaimolta.

"Jannelle olisi täysin ok, jos vaimo tekisi seksityötä. Tällöin häntä kiinnostaisi, mihin vaimon seksityön avulla tienaamat rahat olisivat menneet.

Sekään ei Jannea haittaisi, jos vaimo ostaisi seksiä, jos rahankäyttö pysyisi pitkälti samana kuin hänellä.

– Tulisiko siitä jopa jonkinlaista yhteistä kivaa? Janne pohtii."

Kyllä. Janne hyväksyy, jos 

- vaimo olisi myös (hyväksikäytettävä?) seksityöntekijä niin kuin ovat Jannen "palveluntarjoajat"

- Janne saisi kontrolloida vaimon seksityöllä tekemiä rahoja ("kiinnostaisi mihin rahat menee")

- Janne pääsisi vähän lisää panemaan vierasta (tulisi sitä "yhteistä kivaa").

Helvetin sairasta ja IS vielä promoaa tällaista.

Millä lailla Jannen seksikumppanit on hyvääksikäytettäviä? Nehän ovat varmasti niitä iltapäivälehdissä puffattuja voimaantuneita only fans -heruttajia.

Jos luet jutun, niin siellä on hyvä esimerkki tilanteesta, jossa eräälläkin naisella jonka luona Janne vieraili, oli selvästi joku parittaja. Siltikin Janne ylimielisesti ja totuudelta silmät sulkien kuvittelee, että kaikki ne naiset on ihan vapaasta halustaan ja kenenkään pakottamatta tehneet kaiken mitä hän heiltä vaatii.

Ja se mahdollinen parittaja asui "nistitalossa". Siitäkin jo luulisi herävän epäilyksiä, varsinkin jos näkee huumeiden käyttöä tai epäilee sitä. Narkkeihin ei kannata täysin luottaa. Itse asiassa kehenkään ei voi luottaa, koska sukupuolitaudit koskettavat meitä kaikkia. Valitettavasti täällä vieläkin elää ajatus HIV:stä homojen, narkkareiden ja afrikkalaisten tautina, vaikka se on lisääntynyt valkoisten heteroiden keskuudessa. Ketäs ne 80-luvulla verensiirrossa HIV:n saaneet olivat? Heteroita, jonkun isejä/äitejä, lapsia tai puolisoita. Nyt heterot saavat HIV:n suojaamattomasta seksistä, yleensä ulkomaan matkoilta, vaikka nämä riskit olisi helposti minimoitavissa ehkäisyn ja prepin ansiosta.

Vierailija
413/516 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi saasta mikä mies. Jos ei petä vaimoaan, niin voisi varmaan kertoa tekemisistään. Tuskin kukaan jättää kertomatta sitäkää, että tänään on aika parturiin.

Jos mies, tämä Janne ei ole kertonut vaimolleen , että käy maksullisissa niin varmasti silloin itsekin tietää, etä on huonoilla jäljillä eli pettää vaimoaan.

Jannen pitäisi kertoa vaimolleen ja jos vaimo sen hyväksyy niin ok, mutta jos ei, niin vaimolla pitää olla oikeus päättää haluaako olla miehen kanssa joka käyttää maksullisia. 

Ihan sama onko miehellä seksifantasia jota vaimo ei voi täyttää. 

Jannen pitää päättää haluaako hän pitää seksifantasiansa vai perheensä. Tuskin molempia saa.

Juuri näin . Ero olisi vaimolle reiluin ratkaisu koska maksullisissa ramppaaminen tuo ennenpitkää seksitaudin , tai hpv viruksen vaimolle , josta kohdunkaulansyöpäriski kasvaa . Sinkkumiehenä mies saisi toteuttaa fantasioitaan vapaasti ketään loukkaamatta tai vahingoittamatta .

Kun vain tämä "Janne" ymmärtäisi sinkkunakin kondomin käytön, eikä levittäisi mahdollista tautia muille maksullisille naisille eteenpäin. Toivottavasti jotkut maksulliset naiset tajuavat näyttää ovea tälle "Jannelle", vaikka miten kiukuttaisi.

Vierailija
414/516 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halua edes kosketusta vaan astua mahdollisimman monta. Toimitus on naiselle epämiellyttävä.

Vierailija
415/516 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran villi aina villi.

Mennyt määrää tulevan.

Eipäs määrää. Itsellä on ollut useampi yhden illan juttu, mutta parisuhteessa olen aina ollut uskollinen. Viimeiset kymmenen vuotta olen ollut saman miehen kanssa ja muita ei ole ollut.

Sääliksi käy miestäsi.

Kai se oli yksinäinen.

Vierailija
416/516 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä opimme tästä tapauksesta? Käykää sukupuolitautitesteissä parisuhteen aikanakin.

Vierailija
417/516 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran villi aina villi.

Mennyt määrää tulevan.

Oksennus.

Onnelle kiitosta, etten ikinä ole ollut tekemisissä kaltaistesi kanssa.

Vierailija
418/516 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran villi aina villi.

Mennyt määrää tulevan.

Oksennus.

Palstainkkelia harmittaa kun itse joutuu harrastamaan seksiä vain oman kätensä kanssa...

Vierailija
419/516 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran villi aina villi.

Mennyt määrää tulevan.

Sääliksi käy miestäsi.

Kai se oli yksinäinen.

Sääliksi käy inkkeliä joka...Hetkinen, eipäs käykään. Miksi säälisin jotain naisvihaajaa joka ihailee Jannen kaltaisia pettäjäsikoja ja röllää säälittävänä av-palstalla tarkoituksenaan loukata jotain anonyymiä av-mammaa :D

Vierailija
420/516 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran villi aina villi.

Mennyt määrää tulevan.

Oksennus.

Palstainkkelia harmittaa kun itse joutuu harrastamaan seksiä vain oman kätensä kanssa...

Inkeli vs hüørā.

Huomautan, että kerroin vain oman mieltymykseni.

Hyökkää toki sitä vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi