Miksi ihmiset ovat nykyään niin ilkeitä?
Kun ei ole rahaa tehdä muuta kun heilua täällä tai kattella telsua niin miksi aina joku hyväkäs huomauttelee kirjotusvirheistä, lyttää mielipiteen tai vastailee ilkeästi? Onko sitte hyvä mieli ja millanen ihminen oot?
Kommentit (50)
Geenihäiriö. Vedenpaisumus korjaisi.
joku persu joka ottaa mallia trumpista, ei silläkään ole ikinä mitään hyvää sanottavaa kenestäkään, mikä vit niitä oikee riivaa, kun kaikki on muka aina päin peetä
Vaikuttaa olevan yleistä, että ollaan jo valmiiksi loukkaantuneita vaikka tapaisi ensimmäisen kerran.
Itsekkyys ja tyhmyys on muodissa. Eli kaikki on vain mustavalkoista ja jokainen minä-minä -asenteella liikkeellä. Lopputulos on sitten sellaista kiukuttelua ja nälvimistä jos argumentit loppuu.
Siksi koska hymy jonka lahjoitat maailmalle ei palaa koskaan luoksesi. Miksi ihmeessä itsekään enää viitsisin olla mukava kenellekään kun kukaan ei ole sitä minulle?
Se on nyt muotia, sitäpaitsi kaikki suuret päättäjät ja vaikuttajatkin tekee niin.
Edellisen pääministeripuolueen ja nykyisen opposition lietsoma eripura alkaa näkyä laajalla rintamalla. Ja niinhän se tytti t lupasikin, että jokainen suomalainen tulee näkemään arjessaan mitä sosiaalidemokratia tarkoittaa.
Olen niin kurkkuani myöten täynnä. Teen hoitotyötä. Asukkaat ovat suurimmaksi osaksi kiukkuisia ja negatiivisia. Työyhteisössä kiistoja. Kotona negatiivinen mies. Ikinä ei kuule mitään hyvää. Olen ollut peruspositiivinen ihminen. En jaksa enää itsekään hymyillä ja olla kiva. Olisi ihana muuttaa johonkin pohjoiseen, ostaa halpa kerrostaloasunto. Erakoitua sinne. Ja elää vaikka päivärahalla. Muuta en tarvi kuin ruokaa, katon pään päälle ja oman rauhan. Pääsisi eroon ihmisistä. Niistä ei ole muuta kuin haittaa. Ukkoa en ottaisi enää ikinä riesakseni enkä halua tehdä mitään ihmisläheistä työtä.
Kaikki ihmiset ovat itsekkäitä, kieroja ja omanedun tavoittelijoita. Ne, jotka tekevät lapsia ovat itsekkäitä. Jotka eivät tee, ovat itsekkäitä. Esimiehet ovat itsekkäitä. Työntekijät ovat itsekkäitä jne. Jos et ole itsekäs, niin joudut härskisti hyväksikäytetyksi. Pitää pitää puolensa. Kukaan ei vastaa hymyyn hymyllä. Kukaan ei ole kiva. Miksi Itse olisi kiva ja hymyilevä. Iloisuus ja kivuus vaan ärsyttää muita ja joudut ilkeily kohteeksi. Ihmiset ovat pelottavia. Mukava olla omissa oloissaan. Työ on välttämätön paha.
Miten ihmiset voivat ollakin niin julmia, ilkeitä ja pahoja. Elävät myös huonosti ja epäterveellisesti. Jos ei muuta, niin aina vähintäänkin sanoilla loukataan. Menee minne vaan, niin saa ilkeilyä osakseen.