Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isovanhemmat. Onko joku muuttanut lapsen/lasten perässä toiseen kaupunkiin tai kuntaan?

Vierailija
25.06.2023 |

Niin, että voisi autella lapsiperhettä ja tietysti sitten kun ikää tulee itselle, niin toisinpäin. Mulla jo hyvin iäkkäät vanhemmat asuu Turussa, itse PK-seudulla ja vaikka matka-aika on "vain" 2 tuntia, niin toivoin aikoinaan, että olisivat muuttaneet lähemmäksi meidän perhettä.
Itse olen pohtinut, että kun lapset kotiutuu jonnekin, niin hankkisimme samalta paikkakunnalta pienen asunnon

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Tiedän tämän, vaikka en ole itse isovanhempi. 

Vierailija
2/3 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haaveilin vuosia ertä muutan eläkepäivinäni Lohjalle. Se on koulukaupunkini.

Nyt olen alistunut ajatukseen että pysyn Helsingissä, koska lapset on perheineen täällä.

En aiemmin oikein ymmärtänyt miten paljon arjessa voi ja pitää auttaa. Itse joutunut aina pärjäämään yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kuulen isovanhemmista, jotka on muuttanut lähemmäs lasten perheitä. Toivoa sopii, että he myös saavat auttaa ja viettää aikaa lasten kanssa, koska mitään muuta sosiaalista ympyrää heillä ei vieraalla paikkakunnalla ole.

Tästä syystä en olisi edes halunnut, että appivanhemmat muuttaa meidän lähelle. Kyllä heillä oli hyvä olla siellä, missä heillä on paljon tuttuja joka torireissulla.

Ilmeisesti usein perheen äidit haluavat antaa vain omien vanhempien hoitaa lapsia. Kannattaa tämäkin muistaa ja siihen olla varautunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi