Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Oispa kaivattu, jota kiinnostaa.
Kyllähän mua kiinnostaa
Miksi? Olet selityksen velkaa. Sinähän tämän aloitit.
Enpä oo enään niin varma, että suomalaiseen naiseen kannattaa sijoittaa lanttiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Enpä oo enään niin varma, että suomalaiseen naiseen kannattaa sijoittaa lanttiakaan.
Onko nainen sijoituskohde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on, vaikka sanovat: "mulla on omat rahat" nuo massit on vaan niin pieniä, että hetikohta ollaan sedän lompakolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään kun se ei ole mikään automaatti mistä ostetaan palveluksia niin kuin ulkomaalaiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Olet selityksen velkaa. Sinähän tämän aloitit.
Mitä?
1) Miksi piti rakastua?
2) Miksi haaveiden piti lakastua?
3) Miksi rakkauden pitää pakastua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on, vaikka sanovat: "mulla on omat rahat" nuo massit on vaan niin pieniä, että hetikohta ollaan sedän lompakolla.
Harrasta jotain muuta kuin maksullisia naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset maksaa. Joka ainoa.
Päästä irti vaan, sillä kyllä sulle näemmä niitä salarakkaita löytyy. Sama kai se kuka se on kunhan on joku extrana. Hitto mikä farssi ja kaikki oli täysin turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän ihmisen jolle enkeli on puhunut, mutta tuolle ihmiselle kyllä puhuu vedenelävät ja kaikki. Sellaisia on tosi vähän, ei ns. henkisistä ihmisistäkään juuri kukaan ole. Se on enempi sellaista sosiaalista se monen henkisyys, ja turvaa tuovaa siinä missä uskonnot ja niiden traditiotkin.
Kukas tämä henkilö on sitten? Mun mielestäni henkisyys on ihmisessä jo itsessään enkä koe sen olevan tavoiteltava tavoite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei maksa. Sinä vain haluat maksaa seurasta koska kukaan ei siedä sinua.
Mietin, että pitäsiköhän viimeinkin antaa periksi, luopua kaikista periaatteista ja liittyä Tinderiin. Tiedän, että kuvillani saisin varsinkin omassa ikäluokassani runsaasti mätsejä. Sitä kautta saisi ainakin vaivattomasti tiedon siitä, ketkä omista tuttavamieshistä on a) sinkkuja, b) kiinnostuneita ja c) valmiita parisuhteeseen. Pieni hintahan se on maksaa jos samalla menettää uskon rakkauteen.
Mulla on todella kaunis ja mukava kaveri, joka käytti tätä strategiaa. Hän oli ihastunut mieheen työpaikallaan ja liittyi juuri häntä varten Tinderiin. Ja pianhan se mätsi tuli ja hän saattoi poistaa sovelluksen (mies ei tätä kuitenkaan tehnyt). He seurustelivat useamman vuoden, mutta suhde ei ollut mitenkään hyvä tai onnellinen. Tämä mies ei olisi eläessään voinut löytää kauniimpaa naista (joka kaiken lisäksi suostui sellaisiin kinkyihin seksijuttuihin, mitkä olivat miehen salainen fantasia) mutta niin vaan heppu petti ja jatkoi sen paremman (tai ainakin uudemman) metsästämistä. Tiedän kaiken tämän, koska toimin kaverilleni olkapäänä silloin, kun homma meni rumaksi.
Miehen ei tarvitse enää nähdä vaivaa saadakseen haluamansa naisen, eikä ole mitään insentiiviä tehdä työtä oman suhteen eteen jos aina on tarjolla uusia rikkinäisiä, omanarvontunnottomia ja itsetuntoaan vaurioittuneita naisia ilman, että kirjaimellisesti tarvitsee nosta sormeakaan. Sellaisia tarpeeksi hyvä, joita ainakin kerran voi kiksauttaa. Tehdä tarpeensa. Samalla joku roikotettava tuttavanainen voi täyttää niitä muita tarpeita, tältä voi saada tukea, turvaa ja rakkautta ilman mitään lupauksia.
Niin. Tinderin avulla saisin helposti treffejä, voisin jopa vaivattomasti löytää suhteen. Mutta löydänkö mä sieltä sitä, mitä etsin? Yhtä ihmistä rakastaakseni elämäni loppuun asti, jonka kanssa olisi tiimi ja voisi sulkea kaiken muun maailman sen ulkopuolelle. Jonka kanssa voisi leipoa leipää ja kasvatella hedelmäpuita maailman tukehtuessa jäteöljyyn. Sellaista, joka olisi valmis kuolemaan puolestani ja jonka jälkikasvun puolesta olisin itse valmis tekemään saman. Miksi tämä mies olisi Tinderissä?
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän ihmisen jolle enkeli on puhunut, mutta tuolle ihmiselle kyllä puhuu vedenelävät ja kaikki. Sellaisia on tosi vähän, ei ns. henkisistä ihmisistäkään juuri kukaan ole. Se on enempi sellaista sosiaalista se monen henkisyys, ja turvaa tuovaa siinä missä uskonnot ja niiden traditiotkin.
Kenelle on puhunut enkeli? Ja ketä tarkoitat kenelle puhuu vedenelävät ja kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei maksa. Sinä vain haluat maksaa seurasta koska kukaan ei siedä sinua.
Et ehkä usko, mutta toisinaan ulkonäkö valehtelee. Naiset rakastaa setää, sedän niin halutessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruman ja mielenkiinnottoman miehen puhetta. Ja siinä vaiheessa kun tuon päälle alkaa olla se ikää 50+ ja kiloja 120+, on parempikin keksiä tuollainen defenssi suomalaisista naisista joihin ei kannata laittaa rahojaan. Lol.
Vierailija kirjoitti:
Päästä irti vaan, sillä kyllä sulle näemmä niitä salarakkaita löytyy. Sama kai se kuka se on kunhan on joku extrana. Hitto mikä farssi ja kaikki oli täysin turhaa.
Ei minulla ole ollut yhtään mitään extroja eikä kai tule olemaankaan. Kaivattu (mies) olis saattanut päätyä extraksi, ainakin hän yritti jotain en tiedä mitä. -sivusta tai välistä ties mistä
Mulla on kaikki muukin, mistä kaikki muutkin innostuu. Varsnkin suojelusväki🥴