Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
11661/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lueskellut pakkomielteisiin liittyvää kirjallisuutta ja taitaa olla aika sekä lopettaa tämän ketjun lukeminen että kaivatun miettiminen. Kaikista vähiten haluan muuttua samanlaiseksi kuin tärkeälle kirjoittava ja se on tässä vaarana.  Pakkomielteinen ihastus ei usein varsinaisesti edes liity kohteeseensa vaan tätä kohdetta käytetään pakokeinona joistain oman elämän ongelmista. Pakkomielteisesti ihastunut haluaa säilyttää ns. status quon, koska sekä täydellinen torjunta että toiveiden täyttymys ovat molemmat epätoivottuja lopputuloksia; he eivät edes osaisi olla tämän ihmisen kanssa jos tämä yhtäkkiä lämpenisi palvonnalle.

Jos sulla itselläsi on joku roikkuja, niin kuuden viikon pidättäytyminen kaikesta kontaktista yleensä auttaa. Jokaisella pienelläkin siimalla tai vastauksella ostaa itselleen aina kuusi viikkoa lisää pakkomielteistä ihailua. Kun tyyppi ei saa mitään vastausta kuuteen viikkoon siirtyy hän joko toiseen kohteeseen tai alkaa vihdoin työstämään niitä omia ongelmiaan. Toivon kaikkea hyvää teille kaikille.

Vierailija
11662/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nähdä kuva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11663/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä muikkunen.

😘🧡 nuppunen

Vierailija
11664/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä oo enään niin varma, että suomalaiseen naiseen kannattaa sijoittaa lanttiakaan.

Onko nainen sijoituskohde?

Kyllä on, vaikka sanovat: "mulla on omat rahat" nuo massit on vaan niin pieniä, että hetikohta ollaan sedän lompakolla.

Haista paska!

Aina olen omillani toimeen tullut.

Nyt rauhoitut. Tuosta todiste tai ole hiljaa..pitää olla omakotitaloa ja monenlaist mööpeliä.

Kaikkee pitää olla jos tahtoo. Kaupunkilaistytöt eivät niistä innostu. Voin tulla kyläilemään niin voidaan rassailla menemään. Lämmitätkö saunan? Jos tuon vähän syötävää ja juotavaa?

Vierailija
11665/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lueskellut pakkomielteisiin liittyvää kirjallisuutta ja taitaa olla aika sekä lopettaa tämän ketjun lukeminen että kaivatun miettiminen. Kaikista vähiten haluan muuttua samanlaiseksi kuin tärkeälle kirjoittava ja se on tässä vaarana.  Pakkomielteinen ihastus ei usein varsinaisesti edes liity kohteeseensa vaan tätä kohdetta käytetään pakokeinona joistain oman elämän ongelmista. Pakkomielteisesti ihastunut haluaa säilyttää ns. status quon, koska sekä täydellinen torjunta että toiveiden täyttymys ovat molemmat epätoivottuja lopputuloksia; he eivät edes osaisi olla tämän ihmisen kanssa jos tämä yhtäkkiä lämpenisi palvonnalle.

Jos sulla itselläsi on joku roikkuja, niin kuuden viikon pidättäytyminen kaikesta kontaktista yleensä auttaa. Jokaisella pienelläkin siimalla tai vastauksella ostaa itselleen aina kuusi viikkoa lisää pakkomielteistä ihailua. Kun tyyppi ei saa mitään vastausta kuuteen viikkoon siirtyy hän joko toiseen kohteeseen tai alkaa vihdoin työstämään niitä omia ongelmiaan. Toivon kaikkea hyvää teille kaikille.

Höpö höpö, edes kuusi kk ei riitä mihinkään. Joissain tapauksissa ei edes 6 vuotta.

Vierailija
11666/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva nähdä kuva

Instassa?

Vierailija
11667/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Olet selityksen velkaa. Sinähän tämän aloitit.

Mitä?

1) Miksi piti rakastua?

2) Miksi haaveiden piti lakastua?

3) Miksi rakkauden pitää pakastua?

Okei.

1. En tiedä.

2. Ja 3. Ei koske mua. Jos susta tuntuu tuolta niin sitten ollaan eri sivulla.

Ihan samalla sivulla ollaan, jos olisit kaivattuni. Mutta väistämättä etäisyys ajan kanssa tekee tehtävänsä, minusta ainakin entistä enemmän mielipuolen.

Vierailija
11668/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva nähdä kuva

Tärkeä !

Vierailija
11669/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että pitäsiköhän viimeinkin antaa periksi, luopua kaikista periaatteista ja liittyä Tinderiin. Tiedän, että kuvillani saisin varsinkin omassa ikäluokassani runsaasti mätsejä. Sitä kautta saisi ainakin vaivattomasti tiedon siitä, ketkä omista tuttavamieshistä on a) sinkkuja, b) kiinnostuneita ja c) valmiita parisuhteeseen. Pieni hintahan se on maksaa jos samalla menettää uskon rakkauteen.

Mulla on todella kaunis ja mukava kaveri, joka käytti tätä strategiaa. Hän oli ihastunut mieheen työpaikallaan ja liittyi juuri häntä varten Tinderiin. Ja pianhan se mätsi tuli ja hän saattoi poistaa sovelluksen (mies ei tätä kuitenkaan tehnyt). He seurustelivat useamman vuoden, mutta suhde ei ollut mitenkään hyvä tai onnellinen. Tämä mies ei olisi eläessään voinut löytää kauniimpaa naista (joka kaiken lisäksi suostui sellaisiin kinkyihin seksijuttuihin, mitkä olivat miehen salainen fantasia) mutta niin vaan heppu petti ja jatkoi sen paremman (tai ainakin uudemman) metsästämistä. Tiedän kaiken tämän, koska toimin kaverilleni olkapäänä silloin, kun homma meni rumaksi.

Miehen ei tarvitse enää nähdä vaivaa saadakseen haluamansa naisen, eikä ole mitään insentiiviä tehdä työtä oman suhteen eteen jos aina on tarjolla uusia rikkinäisiä, omanarvontunnottomia ja itsetuntoaan vaurioittuneita naisia ilman, että kirjaimellisesti tarvitsee nosta sormeakaan. Sellaisia tarpeeksi hyvä, joita ainakin kerran voi kiksauttaa. Tehdä tarpeensa. Samalla joku roikotettava tuttavanainen voi täyttää niitä muita tarpeita, tältä voi saada tukea, turvaa ja rakkautta ilman mitään lupauksia.

Niin. Tinderin avulla saisin helposti treffejä, voisin jopa vaivattomasti löytää suhteen. Mutta löydänkö mä sieltä sitä, mitä etsin? Yhtä ihmistä rakastaakseni elämäni loppuun asti, jonka kanssa olisi tiimi ja voisi sulkea kaiken muun maailman sen ulkopuolelle. Jonka kanssa voisi leipoa leipää ja kasvatella hedelmäpuita maailman tukehtuessa jäteöljyyn. Sellaista, joka olisi valmis kuolemaan puolestani ja jonka jälkikasvun puolesta olisin itse valmis tekemään saman. Miksi tämä mies olisi Tinderissä?

Juu, älä mene. Sieltä et löydä.

Vierailija
11670/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä oo enään niin varma, että suomalaiseen naiseen kannattaa sijoittaa lanttiakaan.

käännöstöitä

kun sijoittaa naiseen rahaa niin saa..

Vierailija
11671/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on, vaikka sanovat: "mulla on omat rahat" nuo massit on vaan niin pieniä, että hetikohta ollaan sedän lompakolla.

Harrasta jotain muuta kuin maksullisia naisia

Kaikki naiset maksaa. Joka ainoa.

Ei maksa. Sinä vain haluat maksaa seurasta koska kukaan ei siedä sinua.

Jotkut ei saa edes rahalla.

Miehet😅

Vierailija
11672/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🧩🧡 öitä

Vierailija
11673/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä joudun vuoksesi opetella, miten nainen osoittaa kiinnostusta mieheen niin sunkin on opeteltava, miten mies osoittaa kiinnostusta naiseen. Tai jos sä haluat, että lähestyn sinua niin kuin naisia lähestytään niin tarvitsen siihen jonkinlaisen signaalin.

Vierailija
11674/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvoitus:

Ei pääse eroon eikä luokse. Mikä se on?

Kai Vattu

Vierailija
11675/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Morjens Tarja. Pulkkaileva saunatonttu käski sanoon terveisiä. Joten terveisiä.

Pentille terrrveiset että suksii suhon.

Vierailija
11676/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen saavani hyvän yön pusut ja silittelyjä. Koska hän tietäisi, että tarvitsen niitä, kaipaan niitä. Aikuinenkin kaipaa välillä uneen siivittäjää.

Vierailija
11677/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrasta jotain muuta kuin maksullisia naisia

Kaikki naiset maksaa. Joka ainoa.

Ruman ja mielenkiinnottoman miehen puhetta. Ja siinä vaiheessa kun tuon päälle alkaa olla se ikää 50+ ja kiloja 120+, on parempikin keksiä tuollainen defenssi suomalaisista naisista joihin ei kannata laittaa rahojaan. Lol.

Mitäs läksivät, vit tu!

Ei tuo nyt ihan omasta päästä ole tullut. kysys niiltä eronneilta miehiltä, jotka maksavat kalliisti yhteisistä vuosista "rakkainpansa" kanssa.

Vierailija
11678/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista paska!

Aina olen omillani toimeen tullut.

Nyt rauhoitut. Tuosta todiste tai ole hiljaa..pitää olla omakotitaloa ja monenlaist mööpeliä.

Kaikkee pitää olla jos tahtoo. Kaupunkilaistytöt eivät niistä innostu. Voin tulla kyläilemään niin voidaan rassailla menemään. Lämmitätkö saunan? Jos tuon vähän syötävää ja juotavaa?

Pidätkö mua jonain helppona tapauksena? Ei onnistu ihan niin vaan. Ensin meidän pitää tutustua toisiimme neutraalilla alueella.

Vierailija
11679/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että pitäsiköhän viimeinkin antaa periksi, luopua kaikista periaatteista ja liittyä Tinderiin. Tiedän, että kuvillani saisin varsinkin omassa ikäluokassani runsaasti mätsejä. Sitä kautta saisi ainakin vaivattomasti tiedon siitä, ketkä omista tuttavamieshistä on a) sinkkuja, b) kiinnostuneita ja c) valmiita parisuhteeseen. Pieni hintahan se on maksaa jos samalla menettää uskon rakkauteen.

Mulla on todella kaunis ja mukava kaveri, joka käytti tätä strategiaa. Hän oli ihastunut mieheen työpaikallaan ja liittyi juuri häntä varten Tinderiin. Ja pianhan se mätsi tuli ja hän saattoi poistaa sovelluksen (mies ei tätä kuitenkaan tehnyt). He seurustelivat useamman vuoden, mutta suhde ei ollut mitenkään hyvä tai onnellinen. Tämä mies ei olisi eläessään voinut löytää kauniimpaa naista (joka kaiken lisäksi suostui sellaisiin kinkyihin seksijuttuihin, mitkä olivat miehen salainen fantasia) mutta niin vaan heppu petti ja jatkoi sen paremman (tai ainakin uudemman) metsästämistä. Tiedän kaiken tämän, koska toimin kaverilleni olkapäänä silloin, kun homma meni rumaksi.

Miehen ei tarvitse enää nähdä vaivaa saadakseen haluamansa naisen, eikä ole mitään insentiiviä tehdä työtä oman suhteen eteen jos aina on tarjolla uusia rikkinäisiä, omanarvontunnottomia ja itsetuntoaan vaurioittuneita naisia ilman, että kirjaimellisesti tarvitsee nosta sormeakaan. Sellaisia tarpeeksi hyvä, joita ainakin kerran voi kiksauttaa. Tehdä tarpeensa. Samalla joku roikotettava tuttavanainen voi täyttää niitä muita tarpeita, tältä voi saada tukea, turvaa ja rakkautta ilman mitään lupauksia.

Niin. Tinderin avulla saisin helposti treffejä, voisin jopa vaivattomasti löytää suhteen. Mutta löydänkö mä sieltä sitä, mitä etsin? Yhtä ihmistä rakastaakseni elämäni loppuun asti, jonka kanssa olisi tiimi ja voisi sulkea kaiken muun maailman sen ulkopuolelle. Jonka kanssa voisi leipoa leipää ja kasvatella hedelmäpuita maailman tukehtuessa jäteöljyyn. Sellaista, joka olisi valmis kuolemaan puolestani ja jonka jälkikasvun puolesta olisin itse valmis tekemään saman. Miksi tämä mies olisi Tinderissä?

Sen mitä oon tinderistä kuullut, niin siellä ei käytännössä ole niitä ns. normaaleja kummastakaan sukupuolesta. Useampikin kaveri käytti aikanaan tuota palvelua ja lopulta heitti apsit pois ja löysi kumppanin jostain aivan muualta. Eivät suosittele. Tuo palvelu vetää puoleensa niitä kaikkein helpoimpia ja aktiivisimpia tapauksia.

Niin, panosovellushan se on. Mutta jossain vaiheessa yksinäisyys käy liian raskaaksi.

Vierailija
11680/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs Kalle? Jos halusit omia sen laittamani hyvän yön kaipaus viestin, jonka joku oli jo poistanut, niin ole hyvä.

Vai haluaako joku muu sen omia? Ehkä se olikin sulle.

Ketju on lukittu.