Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas tsirpuset oli halukkaita tutustumaan voimamieheen. Näin se nyt vaan menee, että voima kerää huomiota.
Olis tarjolla paistettuja perunoita, pihvimakkaraa ja paistettua kananmunaa. tervetuloa..
Härregod sä syöt iltaisin raskaasti. Mun käsittelyssä kevenisinuo sapuskat.
Oon mä saanut muutkin kuin itseni laihtumaan 😏
Anna nyt ihmisten elää. Normaalilla elämäntyylillä pysyy hoikkana tai normaalina. Ei se painonpudotus ole elämässä kaikki kaikessa vaan hauskanpito ja elämästä nauttiminen kaikin tavoin.
hiljaisuus seurana
yöjunassa pohjoiseen
vajoan uneen
kuka
nykii hiuksiani nauraa ilkeästi
miksi puhelimeni ei toimi
ei ketään
rynkytän ohjaamon ovea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen kaivatun puolisolle.
Hah, ennemminkin toivon hälle paljon voimia sellaisen miehen kestämisessä
Säkin oot kateellinen 🤭
😂😂😂😂😂 Hahhahah. Salli mun nauraa 😂😂😂 kohteliaasti sivusta 🤣
En salli 🤭
Vierailija kirjoitti:
Näetkö viikonloppuna kaivattusi?
Ei näyttäydy, kun ei halua kuitenkaan pitää yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis pitänyt luottaa siihen intuitioon, että hän on oikeasti ilkeä ihminen. No onnea vaan sinne kurjaan elämään 😊💗 kaikkea hyvää jne.
Sanoisin, että tässä kuviossa se ilkeä ja toisen tunteista piittaamaton olit sinä. Kiitos onnentoivotuksista. Kaikkea hyvää sinullekin.
Tuskin edes tunnette toisianne sen kummemmin, vai tunnetteko? Harvempi täällä taitaa kirjoittaa tuntemastaan ihmisestä? En tiedä, useilla lienee paljon aukkkoja tietämyksessä kaivatun suhteen?
Itse kaipasin ihmistä joka sanoi minua Cruella de Viliksi (vaikka ei tunne minua yhtään) ja ei siinä, huomasin itsekin ettei minulla kovin hyviä käsityksiä hänestä ole, kun on tullut mieleen että onkohan hän se ketjun p3dofiiiiili tai mitä jos hän oli se postinjakayan surmaaaasja jne. Vaikka en siis tunne häntä mitenkään.
Eri
Lisään: ja tietty tullut mieleen, että hän kirjoittaa ketjuun ilkeitä viestejä, mutta en sitä nyt maininnut kun se ei ole tuollainen next levelin juttu kuin pedariuz tai murhaajius.
Toki tiedostan ettei hän luultavasti edes käy täällä tai mitään enkä tosiaan tunne häntä, mutta kaikenlaista on tullut mieleen. Ja hän tosiaan ihan kasvotusten sanoi minua kuten sanoi, vaikka ei tunne ollenkaan.Oot aika rasittava, tiesitkö?
Lol, todellakin tiesin. Tunnen itseni, ja tiedän myös mitkä puolet kompensoivat rasittavuuttani.
Ei se ulkonäkö pelasta. Eikä todellakaan huonot ja keltaiset hampaat.
Mun luusto on kokonaisuudessaan kellertävää ja sitä myöten hampaatkin. Ei niitä voi valkaista. Lisänä multa on jouduttu poistamaan useampi hammas. Onneksi ei vielä edestä. Ihan sivusta.
Missä olet päässyt tarkastelemaan luurankosi värisävyä?
Vierailija kirjoitti:
Oon ajatellut sinua jatkuvasti sen jälkeen, kun viimeksi nähtiin.
Sama. Yli kaksi kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
juu, 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis pitänyt luottaa siihen intuitioon, että hän on oikeasti ilkeä ihminen. No onnea vaan sinne kurjaan elämään 😊💗 kaikkea hyvää jne.
Sanoisin, että tässä kuviossa se ilkeä ja toisen tunteista piittaamaton olit sinä. Kiitos onnentoivotuksista. Kaikkea hyvää sinullekin.
Tuskin edes tunnette toisianne sen kummemmin, vai tunnetteko? Harvempi täällä taitaa kirjoittaa tuntemastaan ihmisestä? En tiedä, useilla lienee paljon aukkkoja tietämyksessä kaivatun suhteen?
Itse kaipasin ihmistä joka sanoi minua Cruella de Viliksi (vaikka ei tunne minua yhtään) ja ei siinä, huomasin itsekin ettei minulla kovin hyviä käsityksiä hänestä ole, kun on tullut mieleen että onkohan hän se ketjun p3dofiiiiili tai mitä jos hän oli se postinjakayan surmaaaasja jne. Vaikka en siis tunne häntä mitenkään.
Eri
Lisään: ja tietty tullut mieleen, että hän kirjoittaa ketjuun ilkeitä viestejä, mutta en sitä nyt maininnut kun se ei ole tuollainen next levelin juttu kuin pedariuz tai murhaajius.
Toki tiedostan ettei hän luultavasti edes käy täällä tai mitään enkä tosiaan tunne häntä, mutta kaikenlaista on tullut mieleen. Ja hän tosiaan ihan kasvotusten sanoi minua kuten sanoi, vaikka ei tunne ollenkaan.Oot aika rasittava, tiesitkö?
Lol, todellakin tiesin. Tunnen itseni, ja tiedän myös mitkä puolet kompensoivat rasittavuuttani.
Ei se ulkonäkö pelasta. Eikä todellakaan huonot ja keltaiset hampaat.
Mun luusto on kokonaisuudessaan kellertävää ja sitä myöten hampaatkin. Ei niitä voi valkaista. Lisänä multa on jouduttu poistamaan useampi hammas. Onneksi ei vielä edestä. Ihan sivusta.
Missä olet päässyt tarkastelemaan luurankosi värisävyä?
Lääkäri sanoi. Voi olla tekemistä ehkä erään syndrooman kanssa, joka ollut aina. Se aiheuttaa keltaisuutta muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanista ihanin R 💛
Oon yksi R (m), kuka kaipaa?
H
Vierailija kirjoitti:
Missä X... 💛
Ässä mix 🥰
Olin päikkäreillä kuumuuden uuvuttamana.
Heräsin uneen kun nuori Hopkins lähestyi privalla viestillä.
Ilokseni huomasin, että nyt sopivan pilveentynyttä ilmaa pitelee, jotta voi istua patiolla loppuillan hyvässä seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole missään vaiheessa ollut mahdollista päästä samalle viivalle, kun etumatkaa on yli kymmenen vuotta. Sinun onnesi.
Haha, käy katsoo viimenen päivitykseni jos näät, on vain kamuille.
Mites jatkot IRL? Siellähän se ois jo aluillaan. Sun vuoro. Joku tikusta asiaa. Paluu asiaan johon jäimme.
Vierailija kirjoitti:
En valitettavasti. En tiedä, edes millä paikkakunnalla hän asuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ajatellut sinua jatkuvasti sen jälkeen, kun viimeksi nähtiin.
Kenelle? Milloin näitte viimeksi?
🌡:lle.
Vierailija kirjoitti:
Mites jatkot IRL? Siellähän se ois jo aluillaan. Sun vuoro. Joku tikusta asiaa. Paluu asiaan johon jäimme.
Ei oo mun vuoro. Vain sinä voit tehdä asioille jotain ja tiedät sen kyllä. Jos avaat yhteyden, vastaan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tähän en lähe. Muhun ottaa yhteyttä miehet vaikka maailman toisesta kolkasta jos ne haluaa. Tässä ero suomalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän en lähe. Muhun ottaa yhteyttä miehet vaikka maailman toisesta kolkasta jos ne haluaa. Tässä ero suomalaisiin.
Oletko se, joka oli jokunen viikko takaperin ihan täpinöissään jostain ulkomaisesta "kirurgista"? Vieläkö on linjoilla?
🤔🤭🤫