Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Toivoisin että nään sinut ensi viikolla
-HaiKu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä kaipaan todella sivussa ja ihan hiljaa. Sen verran hiljaa, että ei kannata lähestyä. Selvitä ensin omat ajatuksesi, mitä oikeasti haluat, mitä tarkoittaa mikäkin lause ja kuka mitäkin merkitsee. hänelle.
Oon selvittänyt jo.
No?
Tällai kliseisesti sanottuna hän on mun tulevaisuus ja haave. Ihminen, jota oon odottanut koko elämäni.
Onko hän sua nuorempi? Eri
Ei vaikka luulin
Kesä on ahvenet laiturin vieressä, sorsapoikue lumpeiden seassa, se on uikkarit narulla kuivumassa, mustikkatahrat sormissa. Kaivatulle iltaterveiset ja kun sen aika on hyvät unet
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia Timolle
Kiitos. Nukuttaakin jo kovasti, vaikka tavallisesti olen yökukkuja. Parina yönä on unet jäänyt vähiin, kun on ollut kesävieraita tai huoltomiehiä heti aamusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli niistä käännöksistä apua. Ne selittävät yhden käytöksen.
Omaa käytöstäsi tarkoitat arvatenkin? Muiden käytöksestähän tai vaikuttimista käytökseen saa selkoa vain kysymällä.
Kysymällä saa vain hiljaisuutta ja muminaa vastaukseksi. Lauseet + käytös kertovat olennaisen. irl
Toivottavasti ei synny vahingollisia väärinkäsityksiä.
Niinpä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaa käytöstäsi tarkoitat arvatenkin? Muiden käytöksestähän tai vaikuttimista käytökseen saa selkoa vain kysymällä.
Ihminenhän jo lähtökohtaisesti aistii joten tarvittaessa myös se suu auki. Vastapuolen tehtävä on osata vastata.
Päivällä laittamani kauniit allitteraatiosanailut on poistettu. Hukkaan meni nekin. 🥹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin ihastuksesi on viimeksi lähettänyt sinulle viestin?
Tänään
No mutta, etkö kirjoita hänelle nyt irl sitte suoraan. Miksi tänne?
Ei kaikkea voi sanoa ihmisille suoraan. Duh.
Justz Miksi vastasit minuna?
Työasioita viestettelemme, eikä mulla ole tähän aikaan illasta mitään työhön liittyvää mielen päällä, mitä viestitellä. Huomenna sitten taas.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sen verran tullut vollotettua tänä kesänä että vasemmassa silmässä on krooninen silmätulehdus. Joku vielä kutsui mua valloittavaksi, let's all laugh together. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin ihastuksesi on viimeksi lähettänyt sinulle viestin?
Tänään
No mutta, etkö kirjoita hänelle nyt irl sitte suoraan. Miksi tänne?
Ei kaikkea voi sanoa ihmisille suoraan. Duh.
Justz Miksi vastasit minuna?
Työasioita viestettelemme, eikä mulla ole tähän aikaan illasta mitään työhön liittyvää mielen päällä, mitä viestitellä. Huomenna sitten taas.
T. Ap
Ainahsn voit kysyä, monelta on huomenna paikalla.
Eri
Eräälle. Olen reagoinut siihen että yritit unohtaa.
Vastaus on; entistä enemmän vaikeammaksi menee tästä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminenhän jo lähtökohtaisesti aistii joten tarvittaessa myös se suu auki. Vastapuolen tehtävä on osata vastata.
Ja sitten vasta alkaakin se vaikea osuus: malttaa kuunnella. Kuunnella oikeasti, vailla omaa ennakkokäsitystä.
Vierailija kirjoitti:
On ollut pakko yrittää unohtaa ja jatkaa matkaa, kun ei ole molemminpuolisia tunteita. Oon tosi huonosti kyl onnistunut unohtamisessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten vasta alkaakin se vaikea osuus: malttaa kuunnella. Kuunnella oikeasti, vailla omaa ennakkokäsitystä.
Kyllä ja molemmin puolin muistaa se keskusteluyhteys. Mutta mua ei haittaa vaikka äänet nousisi ja vähän puhdistetaan ilmaa voimakkaammin. Joskus sellaiset purkaukset avaa lisää lukkoja. Jotkut pelkäävät vähän liikaa tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut pakko yrittää unohtaa ja jatkaa matkaa, kun ei ole molemminpuolisia tunteita. Oon tosi huonosti kyl onnistunut unohtamisessa
Sivusta. Molemminpuolisia? Mistä tiedät näin?
Viime kesänä sä sanoit et jäisi ikävöimään mua.
Uskon niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja molemmin puolin muistaa se keskusteluyhteys. Mutta mua ei haittaa vaikka äänet nousisi ja vähän puhdistetaan ilmaa voimakkaammin. Joskus sellaiset purkaukset avaa lisää lukkoja. Jotkut pelkäävät vähän liikaa tunteita.
Pitäis riidellessäkin muistaa että ollaan samalla puolella, ei vihollisia. Noin yleisesti suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Hiljaisuudellako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäis riidellessäkin muistaa että ollaan samalla puolella, ei vihollisia. Noin yleisesti suhteissa.
Samalla puolella tietenkin mutta pitää saada myös sanottua rehellisesti asiat. Molemmin puolin. Kyllä se sellasta kahden vispilänkauppaa vähän on.
Toivottavasti ei synny vahingollisia väärinkäsityksiä.