Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas Jeesus, suojaa maatamme vihaamisen nykyiseltä aallolta ja lapsia kaikkialla maailmassa, ja myös eläimiä! Amen. Tässä terveiseni.
Aalto on Luojan luoma. Säästyy ken säästyy. Kaikki paha on koko ajan ihmisissä ja eläimissä mutta Luoja päättää kenet hän vapauttaa ja mitä siitä saa seurata. Kaikki on Luojan luomaa. Aamen.
Hyvin selitetty, sillä moni pohtii juurikin sitä että miksi tapahtuu pahoja asioita. Epämiellyttäviä ne ihmiset jotka kärsivät joskus ja valittavat sitä kärsimystänsä. Nämä samat ihmiset eivät ymmärrä muiden kärsimystä ollenkaan yleensä. Muuten eläisimme ehkä paratiisin kaltaisessa paikassa.
Lähetän terveiset itselleni: pidä järki päässä.
Terveiset itselle: älä sorru samoihin typeryyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Oli niistä käännöksistä apua. Ne selittävät yhden käytöksen.
Omaa käytöstäsi tarkoitat arvatenkin? Muiden käytöksestähän tai vaikuttimista käytökseen saa selkoa vain kysymällä.
Vierailija kirjoitti:
Lähetän terveiset itselleni: pidä järki päässä.
Järkevyys kuuluu ihmisen perusominaisuuksiin jo selviytymisen kannalta.
Sen laivareissun jälkeen pulahdettaisiin iltauinnille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä kaipaan todella sivussa ja ihan hiljaa. Sen verran hiljaa, että ei kannata lähestyä. Selvitä ensin omat ajatuksesi, mitä oikeasti haluat, mitä tarkoittaa mikäkin lause ja kuka mitäkin merkitsee. hänelle.
Oon selvittänyt jo.
No?
Tällai kliseisesti sanottuna hän on mun tulevaisuus ja haave. Ihminen, jota oon odottanut koko elämäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä kaipaan todella sivussa ja ihan hiljaa. Sen verran hiljaa, että ei kannata lähestyä. Selvitä ensin omat ajatuksesi, mitä oikeasti haluat, mitä tarkoittaa mikäkin lause ja kuka mitäkin merkitsee. hänelle.
Oon selvittänyt jo.
No?
Tällai kliseisesti sanottuna hän on mun tulevaisuus ja haave. Ihminen, jota oon odottanut koko elämäni.
Onko hän sua nuorempi? Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon selvittänyt jo.
No?
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas Jeesus, suojaa maatamme vihaamisen nykyiseltä aallolta ja lapsia kaikkialla maailmassa, ja myös eläimiä! Amen. Tässä terveiseni.
Aalto on Luojan luoma. Säästyy ken säästyy. Kaikki paha on koko ajan ihmisissä ja eläimissä mutta Luoja päättää kenet hän vapauttaa ja mitä siitä saa seurata. Kaikki on Luojan luomaa. Aamen.
Niin olen, kiitos :)
Missä mun sulopoika on? 😊 Et sinä nyt enää mikään poika ole, myönnetään, kun olet minua vanhempikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli niistä käännöksistä apua. Ne selittävät yhden käytöksen.
Omaa käytöstäsi tarkoitat arvatenkin? Muiden käytöksestähän tai vaikuttimista käytökseen saa selkoa vain kysymällä.
Kysymällä saa vain hiljaisuutta ja muminaa vastaukseksi. Lauseet + käytös kertovat olennaisen. irl
Minä juon kohta kahvia.
Pursotan sekaan kermavaahtoa ja otan kylkeen vanilijajäätelöä.
Ulos ei parane mennä kun alkaa olla itikoita ilman savuja. Ei jaksa viritellä.
Luonnonmaan muikkuselle hyvää yötä.
🧡 n...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella surullinen olo ... 😔🥺💔
*halaus*
Miksi?
Mä haluaisin pyytää anteeksi, mut ei anna edes mahdollisuutta. Anelisin, mut ei sillä taida olla merkitystä.
Mitä on tapahtunut ja oletko sössinyt?
Yritin unohtaa, mut oikeasti en halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon selvittänyt jo.
No?
A, T, K, ?
J
Vierailija kirjoitti:
Missä mun sulopoika on? 😊 Et sinä nyt enää mikään poika ole, myönnetään, kun olet minua vanhempikin.
Joskus tuntuu, että olen elänyt vuosisatoja. Nähnyt naisen nousun ja tuhon
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sulkea karkkipussi ja lähteä lenkille?
Suosittelen
Minäkin haluaisin viettää teehetken. Nauttia oikein perusteellisesti ja kiireettä pehmeäntäyteläisestä teestä. Maailma unholaan jääköön.