Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
10141/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaitaluinen tarkoittaa hoikkaa ja entisaikaan se kertoi köyhyydestä. Jos oli lihava, se kertoi siitä, että oli varakkaasta perheestä.

Nykyinen toistepäin.

Sivu

Vierailija
10142/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä muuta sä haluaisit, ku ne ammatilliset välit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10143/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo oma ketju kirjoille kyl..

Tehkää ihmeessä. Arpokaa kuka osaa kirjoittaa parhaiten. 👍

Vierailija
10144/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisillä ei ole mitään odotuksia mun suhteen. Jos on joskus ollutkin, niin ei niitä ole kyllä ollut enää piiiitkään aikaan. Itse toki haluaisin löytää kumppanin, muuttaa yhteen, mennä naimisiin ym. Jos sellaista ei löydy, otan sen mitä on kulloinkin tarjolla. Joillain käy hyvä tuuri ja sattuvat saamaan tyydyttävän rakkaus- ja seksisuhteen jo nuorena ja se kestää. Muut joutuvat sitten tyydyttämään läheisyyden-, rakkauden- ja seksintarpeensa pienistä murusista silloin tällöin, sieltä täältä. Se on paljon vaikeampi ja raskaampi tie. Heikot ihmiset päästetään vähemmällä, vahvimmille annetaan raskaampi osa.

Tässä on paljon totuutta mutta asennoitumisongelmasi estää sinua nauttimasta sinkkuelämästä. Käytännössä jos kumppania ei löydy, pärjäät yksin, nautit elämästä ja keräilet kokemuksia ja vaikkapa niitä murusiakin. Älä rakas uhriudu. Olen varmasti aiemminkin kirjoittanut sinun kanssasi täällä, tunnut tutulta. Pystyn ymmärtämään sinua, usko pois. Elän itsekin sinkkuna elämää juuri siitä syystä että en löydä arvostavaa kumppania, minulle sopivaa. Unohda muiden odotukset, sinun elämäsi on sinun hallussasi. Toivon ettet ota neuvojani ja tukeani liian vakavasti. Mukavaa iltaa!

😂 Mitä hemmettiä? Mikä ihmeen asenneongelma? Mistä sä oikein revit noita tulkintojas? Sinulla ei ole aavistustakaan miltä minusta tuntuu. Älä siis luule "ymmärtäväsi" minua. Tiedän kyllä pärjääväni yksin, kun olen elänyt yksin käytännössä koko aikuisikäni.

En kaipaa kenenkään neuvoja muutenkaan. Ihmiset tyrkyttävät ohjeitaan, mutta ne tähtäävät vain toisen asettamiseen sellaiseen rooliin, jonka he ovat itse mielessään tämän varalle kuvitelleet. Se on toisen esineellistämistä.

Jostakin syystä osasin odottaa tätä. Ei auta olla kohtelias. Ei saa arvostusta. Menikö kuitenkin ihan hyvin? Olen harjoitellut koko ikäni. Kuole tuskaasi äläkä ihmettele miksi ketään ei kiinnosta sinun seurasi.

Et sinä ollut kohtelias. Kirjoitit alentavasti ja asemoit itsesi minun yläpuolelleni ja sieltä käsin sitten latelit omia totuuksiasi vaikka et tiedä minusta tai tilanteestani yhtään mitään. Silti päsmäröit kuin olisit jokin paraskin asiantuntija. 😂

Vierailija
10145/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallupoin:

Oletko mies vai nainen tai muu ja ikäsi?

m34

Vierailija
10146/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Aion ruveta suureksi kirjailijaksi

Vierailija
10147/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallupoin:

Oletko mies vai nainen tai muu ja ikäsi?

m34

🤗💗

Vierailija
10148/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko paljon jo syönyt? Missä koossa mennään?

Vierailija
10149/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiks sä edes nähdä? Mä haluaisin ... 💗

Vierailija
10150/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveiset tulevalle ex-vaimolle.

Kiitos!

Vierailija
10151/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää oma ketju noille kirjalainauksille, voitte sieltä käydä lukemas keitä kiinnostaakaan.

Et omista yhtään kirjaa?

Vierailija
10152/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt miten pitkälle sun sormet ulottuu. Tiedän että olet onnistunut hakkeroimaan itsesi mun puhelimeen ja näin ollen näet esimerkiksi kaikki somessa käymäni keskustelut (mahtavaa!) mutta näetkö mitkä kommentit tallennan kännykällä tähän rimpsuun? Suloista - not - että olet niin kiinnostunut mun elämästä, päästä jo irti.

Tuota kutsutaan psykoosiksi tai orastavaksi sellaiseksi.

Voit pitää mielipiteesi. Ihminen jonka kanssa en ole edes tekemisissä, tietää aika paljon mun asioista. Veikkaan myös että en ole hänen ainoa kohteensa. Jos oma elämä on tylsää niin ehkä siitä saa sisältöä kun kurkkii vähän miltä muiden arki ja juhla näyttää.

Vierailija
10153/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisillä ei ole mitään odotuksia mun suhteen. Jos on joskus ollutkin, niin ei niitä ole kyllä ollut enää piiiitkään aikaan. Itse toki haluaisin löytää kumppanin, muuttaa yhteen, mennä naimisiin ym. Jos sellaista ei löydy, otan sen mitä on kulloinkin tarjolla. Joillain käy hyvä tuuri ja sattuvat saamaan tyydyttävän rakkaus- ja seksisuhteen jo nuorena ja se kestää. Muut joutuvat sitten tyydyttämään läheisyyden-, rakkauden- ja seksintarpeensa pienistä murusista silloin tällöin, sieltä täältä. Se on paljon vaikeampi ja raskaampi tie. Heikot ihmiset päästetään vähemmällä, vahvimmille annetaan raskaampi osa.

Tässä on paljon totuutta mutta asennoitumisongelmasi estää sinua nauttimasta sinkkuelämästä. Käytännössä jos kumppania ei löydy, pärjäät yksin, nautit elämästä ja keräilet kokemuksia ja vaikkapa niitä murusiakin. Älä rakas uhriudu. Olen varmasti aiemminkin kirjoittanut sinun kanssasi täällä, tunnut tutulta. Pystyn ymmärtämään sinua, usko pois. Elän itsekin sinkkuna elämää juuri siitä syystä että en löydä arvostavaa kumppania, minulle sopivaa. Unohda muiden odotukset, sinun elämäsi on sinun hallussasi. Toivon ettet ota neuvojani ja tukeani liian vakavasti. Mukavaa iltaa!

😂 Mitä hemmettiä? Mikä ihmeen asenneongelma? Mistä sä oikein revit noita tulkintojas? Sinulla ei ole aavistustakaan miltä minusta tuntuu. Älä siis luule "ymmärtäväsi" minua. Tiedän kyllä pärjääväni yksin, kun olen elänyt yksin käytännössä koko aikuisikäni.

En kaipaa kenenkään neuvoja muutenkaan. Ihmiset tyrkyttävät ohjeitaan, mutta ne tähtäävät vain toisen asettamiseen sellaiseen rooliin, jonka he ovat itse mielessään tämän varalle kuvitelleet. Se on toisen esineellistämistä.

Jostakin syystä osasin odottaa tätä. Ei auta olla kohtelias. Ei saa arvostusta. Menikö kuitenkin ihan hyvin? Olen harjoitellut koko ikäni. Kuole tuskaasi äläkä ihmettele miksi ketään ei kiinnosta sinun seurasi.

Et sinä ollut kohtelias. Kirjoitit alentavasti ja asemoit itsesi minun yläpuolelleni ja sieltä käsin sitten latelit omia totuuksiasi vaikka et tiedä minusta tai tilanteestani yhtään mitään. Silti päsmäröit kuin olisit jokin paraskin asiantuntija. 😂

Älä jauha paskaa. Kaikkeen sinäkin energiasi kohdistat ja purat. Kuti kuti vaan sullekin. Ihanaa kun te näin nautitte minustakin, se tietenkin hivelee itsetuntoa. Leikkisästi sanottuna egoani. Ai että miten ihanaa!

Vierailija
10154/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko paljon jo syönyt? Missä koossa mennään?

Se riippuu miten mitataan, lihasmassaakin on varmasti, eikä tässä ihan hentosia olla

Vierailija
10155/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joker <3 💧🌪

Vierailija
10156/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs iltasoitto?

Tunnin päästä

Vierailija
10157/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisiks sä edes nähdä? Mä haluaisin ... 💗

Näkeminen on ihan jees. En tosin tiedä, että ken on kaipaaja tai kaivattu tässä yhtälössä.

10158/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää oma ketju noille kirjalainauksille, voitte sieltä käydä lukemas keitä kiinnostaakaan.

Ne voivat toimia tunnisteina ja hep, oon tääl kaipaamas sua muru-huutona. Ihan samaan tapaan kuin lempiruokasi (raamen), tissikyselyt (70B/75A) ja rekkarien ekat (ei ole, mutta ehdottomasti tienoon rumin vihreä pyörä on).

Vierailija
10159/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, ai kauniina päivänä tuut..<3

Vierailija
10160/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnialla loppuun saakka. 👍

Luin kylläkin kunnalla loppuun saakka. Niinkin se menee.

Minkä luit?

Kunnialla= kunnalla. Sen alkuperäisen lauseen. Sorry huono suomenkielen ilmaisu.

Ketju on lukittu.