Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kaipuu jatkuu 💕
Kommentit (12534)
Olen miettinyt miten pitkälle sun sormet ulottuu. Tiedän että olet onnistunut hakkeroimaan itsesi mun puhelimeen ja näin ollen näet esimerkiksi kaikki somessa käymäni keskustelut (mahtavaa!) mutta näetkö mitkä kommentit tallennan kännykällä tähän rimpsuun? Suloista - not - että olet niin kiinnostunut mun elämästä, päästä jo irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on hyvä raikas lämmin sää, makoilen veden rajassa lämmintä rantakalliota vasten
Ethän vaan o yksin?
Omituinen kysymys, toihan kuulostaa täydelliseltä paikalta nauttia nimenomaan omassa rauhassa. Olis hirveää jos joku pölpöttäis omaa asiaansa vieressä. Eri
Repesin, koska just siks tää on niin erityisen ihanaa, kun olen ollut monta päivää tuossa tilanteessa että joku pölpöttää koko ajan omaa asiaansa vieressä :D
Olen minä täällä, tässä paikassa yksinäisyydestäkin kärsinyt, mutta juuri nyt on vain ihanaa olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakko, kun olisin pistänyt sut neulomaan?
Yläasteella piti neuloa villasukat, sai päättää missä koossa. Neuloin sitten vauvalle sopivat, vähän hitaasti suju nimittäin, mutta ihan täydelliset tuli.😄 oon antanu ne eteenpäinkin jo
Mulla tuli myös hienot. Tuo viesti oli miehelle, jonka kimppuun naiset käy. Ei ruvennut neulomaan. Edes sitä yhtä silmukkaa... 😉
💕 Tulevalle miehelleni. Sinun kanssa on rentoa ja aidosti mukava olla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä enää avio- tai edes avoliittoa. Muuten olen hyvinkin joustava.
Mä voisin kyllä hyvinkin mennä naimisiin, mutta yhteen en ikinä enää tule muuttamaan kenenkään kanssa. Omat kämpät ja varmaan sukunimetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vähään sinäkin tyydyt.
ei-kukaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei-kukaan kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti
= Tipu?
= Tosis?
Ei todellakaan ole. Mangusti on mangusti. Mikä ihmeen tarve on randomisti yhdistellä kirjoittajia? Eilen taisi minttuinen olla Tosis🙄
Jep. Minäkään en ole Tosis tai sen enempää häneen tykästynyt myöskään kuten eilen kai haluttiin vihjata. Kirjoittaminen voi joskus olla samanlaista itse kullakin, mutta äkkiäkös se lähes kaikille yhteinen aihe ja ainakin minulla ja Mangustilla tilanteiden meitä kumpaakin pitkään surustuttanut ja toisaalta hämmentänyt luonne (kummallakaan ei tunteet kai ole olleet yksipuolisia, minulla ei ainakaan) sen tekee. En varmasti ole täällä ainoa varattuun ja naimisissaolevaan rakastunut ja pitkään kaipuuta tuntenut. Nikki mulla on ollut yksinomaa siitä hupsusta ajatuksesta, että kaivatun ei olisi aikoinaan tarvinnut kahlata kaikkia viestejä läpi löytääksensä sanani mikäli olisi täällä ollut. Muutoin tykkäisin olla anonyymeistä anonyymein, täys nobody. Eräänlaista palstaharhaa sekin, jos alkaa tuntua että meitä on täällä kirjoittamassa ihan muutama. Mut no, nyt iltapäivämakkaran kimppuun, adjö ja terveiset rakkaalle hepulle samalla👋🦆
Taisi olla Tosiksen oma ajatus, että olet Sydis.
Se voi olla. Täällä sitä on ehtinyt olla vaikka kuka. Hopikseksikin epäilty😄
Jos me yhtyisimmä niin saataisiin epäilylle pontta🤔😘
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Lähetän terveiset hetkille ja asioille, merkityksellisille ihmisille. Lähetän terveiset sille valkovillakkaalle? Sille valkoiselle perhoselle joka lensi vierelläni tänään kun kävelin kauppaan. Se oli kaunis hetki.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt miten pitkälle sun sormet ulottuu. Tiedän että olet onnistunut hakkeroimaan itsesi mun puhelimeen ja näin ollen näet esimerkiksi kaikki somessa käymäni keskustelut (mahtavaa!) mutta näetkö mitkä kommentit tallennan kännykällä tähän rimpsuun? Suloista - not - että olet niin kiinnostunut mun elämästä, päästä jo irti.
Tuota kutsutaan psykoosiksi tai orastavaksi sellaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähään sinäkin tyydyt.
Ei hitto. Jos löytää ihmisen jonka kanssa on aidosti hyvä olla, niin siinähän on kaikki?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vois mennä naimisiin kenenkään kanssa, joka on eronnut ja edellinen puoliso elossa. Kasvatus tehnyt tehtävänsä. Sit varmaan elettäis syntisinä avoliitossa.
Minä en voisi olla äitipuoli kenenkään toisen lapsille, vaikka itselläni onkin lapsia. En usko, että osaisin olla heidän kanssaan tarpeeksi läheinen ja luonteva, kuten olen omien lasteni.
Sama juttu. En halua hoitaa tai viihdyttää muiden lapsia.
Kiva ja luotettava kaveri voin olla toisen aikuisille lapsille.
EriMinä taas olen läheinen ja luonteva monienkin elinpiirini lasten kanssa, ja olen hoitanut ja viihdyttänyt muiden lapsia elämässäni niin paljon että se on vaan normaalia.
Eri eri
Kiva kuulla. Toisille se on luonnollisempaa. Älä häpeä itseäsi, on hyvä että lasten ympärillä on turvallisia ymmärtäväisiä aikuisia. Lapsenmielisyys ja leikkimielisyyskin on hyvästä. Olen itsekin tykännyt aina lapsista ja lasten kasvattamisesta sekä heidän kanssa touhuilemisesta. Toisten mielestä se on outoa mutta koen sen hyväksi asiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tämä liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun piti lähteä?
Koska olin onneton ja koska olen aikuinen ihminen niin minun täytyy tietää, että silloin ei tule jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17 km päähän 🔥💋
Haistattelut.
Juu, ei sulle. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vois mennä naimisiin kenenkään kanssa, joka on eronnut ja edellinen puoliso elossa. Kasvatus tehnyt tehtävänsä. Sit varmaan elettäis syntisinä avoliitossa.
Minä en voisi olla äitipuoli kenenkään toisen lapsille, vaikka itselläni onkin lapsia. En usko, että osaisin olla heidän kanssaan tarpeeksi läheinen ja luonteva, kuten olen omien lasteni.
Lasten kanssa on paras olla oma itsensä, koska aistivat kyllä teennäisyyden.
Terveiset tulevalle ex-vaimolle.