Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
8161/12534 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muruseni oletko täällä? Minulla on ikävä sua.

Juu, tulin vilkasemaan vaan, lähdin kylille niin illalla bäk.

Vierailija
8162/12534 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi suhun kuitenkaan luottamaan täysin koskaan. Eräälle, miehelle.

Mä luottaisin siihen mieheen, vaikka ei olla tunnettu, kuin puoli vuotta. En tiedä miksi. Näin vaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8163/12534 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕

Vierailija
8164/12534 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 🤥 ja kaivattu 🤓.

Totta tämäkin.

Vierailija
8165/12534 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sanojasi rakastaisin, niin aikapäivää sitten olisin...

Kun sais ne sanat eka luettavaksi. Olen nainen jolle kirjoitetut sanat merkkaa. Sellainen tie naisen sydämeen voi viedä klrjoituksen kautta (myös).

Vierailija
8166/12534 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä kulissista on vaikea irrottautua? 

Toinen ei halua erota, pelkäät reaktiota ja mielen pahoittamista?

Et ole valmis luopumaan, pidät yllä toiveita paremmasta?

Elät muiden, ehkä jopa vieraiden ihmisten, odotusten mukaan, "näin vaan kuuluu tehdä"? Olla samanikäisen tai vanhemman henkilön kanssa, ei missään nimessä sopivaa paljon nuoremman. Häpeää ym?

Vastaan sivusta, aihe koskettaa.

Kyllä, pelkään toisen mielen pahoittamista, reaktiota ja vielä enemmän lasten. Pelkään onko voimia kantaa kaikki sen suon yli.

Olen enemmän kuin valmis luopumaan, sillä puolella ei ole yhtään mitään haluja tai toiveita. Eikä tule.

En myöskään ajattele eläväni kenenkään muun odotusten mukaan tässä asiassa, vaikka muuten ehkä helposti niin teen. Koen jonkin verran syyllisyyttä siitä, että tiesin jo aikanaan, ettei kyseessä ole elämäni suuri rakkaus ja silti sitouduin. En tippaakaan halua miellyttää muita esimerkiksi uuden kumppanin iän suhteen. Minun valintani on minun valintani. Joutuisimme puheiden kohteeksi, se on selvä, mutta ei se haittaa.

Muutos pelottaa. Turvattomuus. Taloudellinen tilanne tulee olemaan haastava ja se heijastuu lapsiin. Tietyt asiat lisäävät epävarmuutta.

Saisko tähän jotain tunnistetta? (:

No, mä henkilökohtaisesti olisin valmis.

No, henkilökohtaisesti niin minäkin. Menemään ehkä jopa pitemmälle, kuin uskallan itellenikään myöntää. Mutta kaivattuni on mulle myös livenä sanonut, ettei voida nyt mitään, ei voi riskeerata kulissinsa kaatumista. Niin uskallapa tässä nyt sit tehdä mitään. T. Tunnisteen kyselijä

Vierailija
8167/12534 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin piimän kaupasta 😐 kriisi

Vierailija
8168/12534 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhäpäivän galluppia: tiedätkö kaivattusi osoitteen tai edes paikkakunnan missä asustaa?

Vierailija
8169/12534 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä 🤥 ja kaivattu 🤓.

Totta tämäkin.

Mikä muu on totta?

Vierailija
8170/12534 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo piipahtamassa

Vierailija
8171/12534 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä kulissista on vaikea irrottautua? 

Toinen ei halua erota, pelkäät reaktiota ja mielen pahoittamista?

Et ole valmis luopumaan, pidät yllä toiveita paremmasta?

Elät muiden, ehkä jopa vieraiden ihmisten, odotusten mukaan, "näin vaan kuuluu tehdä"? Olla samanikäisen tai vanhemman henkilön kanssa, ei missään nimessä sopivaa paljon nuoremman. Häpeää ym?

Vastaan sivusta, aihe koskettaa.

Kyllä, pelkään toisen mielen pahoittamista, reaktiota ja vielä enemmän lasten. Pelkään onko voimia kantaa kaikki sen suon yli.

Olen enemmän kuin valmis luopumaan, sillä puolella ei ole yhtään mitään haluja tai toiveita. Eikä tule.

En myöskään ajattele eläväni kenenkään muun odotusten mukaan tässä asiassa, vaikka muuten ehkä helposti niin teen. Koen jonkin verran syyllisyyttä siitä, että tiesin jo aikanaan, ettei kyseessä ole elämäni suuri rakkaus ja silti sitouduin. En tippaakaan halua miellyttää muita esimerkiksi uuden kumppanin iän suhteen. Minun valintani on minun valintani. Joutuisimme puheiden kohteeksi, se on selvä, mutta ei se haittaa.

Muutos pelottaa. Turvattomuus. Taloudellinen tilanne tulee olemaan haastava ja se heijastuu lapsiin. Tietyt asiat lisäävät epävarmuutta.

Saisko tähän jotain tunnistetta? (:

No, mä henkilökohtaisesti olisin valmis.

No, henkilökohtaisesti niin minäkin. Menemään ehkä jopa pitemmälle, kuin uskallan itellenikään myöntää. Mutta kaivattuni on mulle myös livenä sanonut, ettei voida nyt mitään, ei voi riskeerata kulissinsa kaatumista. Niin uskallapa tässä nyt sit tehdä mitään. T. Tunnisteen kyselijä

Millä sanoilla noin sanoi? Sivusta

Vierailija
8172/12534 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilde on ainut asia mitä en kaipaa, sitä riittää. Mutta se kaikki muu puuttuu.

Vierailija
8173/12534 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyhäpäivän galluppia: tiedätkö kaivattusi osoitteen tai edes paikkakunnan missä asustaa?

En tiedä enää, koska osoite on vaihtunut/vaihtuu.

Vierailija
8174/12534 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kattoon Vera Stanhopea. Kuka tällä kertaa on kuollut ja kenen toimesta. Kaivatulle jännittävät terveiset

Vierailija
8175/12534 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä 🤥 ja kaivattu 🤓.

Totta tämäkin.

Mikä muu on totta?

No se, että yksi katse riittää. Hymy on jo liikaa, sitte loppuu aivotoiminta 💗

Vierailija
8176/12534 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän suurinpiirtein missä asuu. En tarkemmin.

Vierailija
8177/12534 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkka osoite tiedossa, eikä pääse unohtumaan.

Vierailija
8178/12534 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku huutelisi näin olettaen samalla, että tulee kaksisuuntainen tunnistus, loppuisi kaikenlainen kaipaus sillä hetkellä, kun paljastuisi huutelija kaivatuksi. Ei ole pakko olla huippuälykäs, mutta aivan uuno ei saa olla.

Mä haluaisin olla ystävä ja enemmänkin, mutta hän haluaa olla etäinen tuttu. Tuskin mua ainakaan kaipaa. Tuli vaan mieleen.

Vierailija
8179/12534 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, eikä oikeastaan kiinnosta, ellei hän itse näkisi aiheelliseksi sitä paljastaa. Luultavasti kumminkin Kehä III:n sisäpuolella.

Jos hänellä on hyvä muisti, niin hän todennäköisesti tietää missä minä asun... Ja sekös kuumottaa.

Vierailija
8180/12534 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän katkera elämälle siitä, miten tässä kävi. Ajan oloon varmaan vielä enemmän katkera. En uskonut, että voisin katkeroitua ylipäänsä, mutta on se näköjään mahdollista, kun on tarpeeksi tukalia asioita.

Ketju on lukittu.