Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kaipuu jatkuu 💕
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä kulissista on vaikea irrottautua?
Toinen ei halua erota, pelkäät reaktiota ja mielen pahoittamista?
Et ole valmis luopumaan, pidät yllä toiveita paremmasta?
Elät muiden, ehkä jopa vieraiden ihmisten, odotusten mukaan, "näin vaan kuuluu tehdä"? Olla samanikäisen tai vanhemman henkilön kanssa, ei missään nimessä sopivaa paljon nuoremman. Häpeää ym?
Vastaan sivusta, aihe koskettaa.
Kyllä, pelkään toisen mielen pahoittamista, reaktiota ja vielä enemmän lasten. Pelkään onko voimia kantaa kaikki sen suon yli.
Olen enemmän kuin valmis luopumaan, sillä puolella ei ole yhtään mitään haluja tai toiveita. Eikä tule.
En myöskään ajattele eläväni kenenkään muun odotusten mukaan tässä asiassa, vaikka muuten ehkä helposti niin teen. Koen jonkin verran syyllisyyttä siitä, että tiesin jo aikanaan, ettei kyseessä ole elämäni suuri rakkaus ja silti sitouduin. En tippaakaan halua miellyttää muita esimerkiksi uuden kumppanin iän suhteen. Minun valintani on minun valintani. Joutuisimme puheiden kohteeksi, se on selvä, mutta ei se haittaa.
Muutos pelottaa. Turvattomuus. Taloudellinen tilanne tulee olemaan haastava ja se heijastuu lapsiin. Tietyt asiat lisäävät epävarmuutta.
Saisko tähän jotain tunnistetta? (:
No, mä henkilökohtaisesti olisin valmis.
No, henkilökohtaisesti niin minäkin. Menemään ehkä jopa pitemmälle, kuin uskallan itellenikään myöntää. Mutta kaivattuni on mulle myös livenä sanonut, ettei voida nyt mitään, ei voi riskeerata kulissinsa kaatumista. Niin uskallapa tässä nyt sit tehdä mitään. T. Tunnisteen kyselijä
Millä sanoilla noin sanoi? Sivusta
En kyllä enää sanatarkasti muista, mutta suunnilleen noin. Samassa yhteydessä, kun itse kerroin kiinnostuksestani ensi kertaa. Taisi olla lauantai-ilta. T. Tunnisteen kyselijä
Vierailija kirjoitti:
Pyhäpäivän galluppia: tiedätkö kaivattusi osoitteen tai edes paikkakunnan missä asustaa?
Tiedän osoitteen ja kerrostalon kerroksen.
En ole käynyt asunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Pilde on ainut asia mitä en kaipaa, sitä riittää. Mutta se kaikki muu puuttuu.
Mikä tilanne voi olla tälläinen?
Katkeruuden tunne on luonnollinen ja oikeutettu tunne sekin.
Kuitenkin, sekin on vain tunne, ohimenevä. Ei kannata jäädä kiinni tunteisiin jotka huonontavat elämänlaatua.
Kun kultaseni kirjoittelee kaikenlaista, eikä tilanne silti muutu miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Pyhäpäivän galluppia: tiedätkö kaivattusi osoitteen tai edes paikkakunnan missä asustaa?
Sama suurpiiri Helsingissä, joku tunne tästä. Tai tavattiin alueella aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu säästelemässä välimerkkejä...hmmm...ei oikein sovi kuvaan
Ei sovikaan!
Tänään olen laittanut pisteitä ja muita välimerkkejä pilvin pimein, kuten olet varmaan huomannutkin?
Olen silti vilpitön, siitä mitä kirjoitan. Täällä väitettiin, ettei ole, jos käyttää pisteitä. Tänään olen laittanut pitkästä aikaa sulle monta viestiä ja vähän muillekin.
Suukko ja halaus.
Tuun sanomaan sulle hyvät yöt ainakin, jos en muutakin.
Olet mun ajatuksissa, aina vaan.
Minua ei katkeruus kiinni saa ja aioin nauttia elämästä. Menneissä ei ole pakko elää eikä niistä ole tulevana pakko kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilde on ainut asia mitä en kaipaa, sitä riittää. Mutta se kaikki muu puuttuu.
Mikä tilanne voi olla tälläinen?
Suhde, joka perustui alkujaankin fyysiseen vetovoimaan laastarointina ja josta tuli sitten jonkinlainen ihmisriippuvuuden toteutusväylä ja jääräpäisyydellä kilpailevien vaihtoehtoinen turvakulissi todellisuuden piilottamiseksi.
Ei ihme että olen blokissa. Niin kuin kulisseja ei muka näkisi kulisseiksi
Oon ollut niin tunnistettava, että tututkin varmaan tunnisti 👋 niin paljon tykkään. Vieläkin. Silti kaikki on turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun kultaseni kirjoittelee kaikenlaista, eikä tilanne silti
Kirjoittaminen on tapa prosessoida asioita, mä en itse esim hae kirjoittelullani täällä ketään ihmistä. Mennyt on mennyttä, ei ole ketään jota kaipais.
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut niin tunnistettava, että tututkin varmaan tunnisti 👋 niin paljon tykkään. Vieläkin. Silti kaikki on turhaa.
Sama, mutta voin sanoa, että varmasti tunnisti ja teki oikeassa elämässä ilmi, että ihastusta olisi olemassa sielläkin suunnalla, jos minäkin sattuisin olemaan samoilla linjoilla. Olin hyvin hämmästynyt tapahtuneesta.
Vierailija kirjoitti:
Katkeruuden tunne on luonnollinen ja oikeutettu tunne sekin.
Kuitenkin, sekin on vain tunne, ohimenevä. Ei kannata jäädä kiinni tunteisiin jotka huonontavat elämänlaatua.
Katkeruus laimenee ja katoaa, kun seikat jotka aiheuttavat katkeruuden poistuvat elämästä eli saa tehdä ne valinnat jotka tahtoo tehdä sen sijaan, että koutuu tyytymään olosuhteiden pakosta.
Varmaan loman aikana tulet taas järkiisi. No minä ajattelen sua kuitenkin. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tiedän;)
Vierailija kirjoitti:
Tuijotin kuvaasi. Olet liian ihana. Niin suloinen kuin vain mies voi olla.
😍😍😍😍
Millainen on suloinen Mies? Nyt en ymmärrä.
Vai oliko tämä nyt mieheltä miehelle? Ööö.
Toivottavasti kesälomasi aikana unohdat minut lopullisesti, kun ei edes nähdä toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuijotin kuvaasi. Olet liian ihana. Niin suloinen kuin vain mies voi olla.
😍😍😍😍
Millainen on suloinen Mies? Nyt en ymmärrä.
Vai oliko tämä nyt mieheltä miehelle? Ööö.
Kyllä. Se mikä ei tapa vahvistaa-sanonta ei pidä paikkaansa. Tukalat asiat vievät elämästä mielekkyyden ja valinnan vapauden. Miksipä ei katkeroituisi.