Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
hyvää syntymäpäivää sinulle rakkain 💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina olet mulle laina joka erääntyy maksettavaksi, korkojen kera.
?? Häh??
Shh. Salaisuus.
Kaipaan turvallista ja pysyvää olkapäätä. Ei haikaile muiden perään, on siinä vain mulle, mua varten.
Huomenta ihana. Ikävää sinua😚
-R
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Mukavaa lauantaipäivää mun unelmieni naiselle 💕
Helliä aamuhalauksia ja lentosuukkoja täältä lähetän 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Kiitos. Hyvää huomenta ja mukavaa lauantai päivää myös sinulle. 💕
Pienesti ikävöiden, lähetän lämpimät halaukset ja lentosuukkoset sulle sinne kauas.🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina olet mulle laina joka erääntyy maksettavaksi, korkojen kera.
?? Häh??
Shh. Salaisuus.
Aah... I'm sorry, so sorry. Käyn välillä aamusta hitaalla. Nyt ymmärsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Mukavaa lauantaipäivää mun unelmieni naiselle 💕
Helliä aamuhalauksia ja lentosuukkoja täältä lähetän 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘Kiitos. Hyvää huomenta ja mukavaa lauantai päivää myös sinulle. 💕
Pienesti ikävöiden, lähetän lämpimät halaukset ja lentosuukkoset sulle sinne kauas.🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Kiitos. Halaus ja suukko 🤗😘
Ajatuksissani ja sydämessäni olet täällä kanssani 💕
Vierailija kirjoitti:
Odotin kolme kuukautta onnellista alkua. Se riittää, ei oo enää mitään kiinnostusta jäljellä.
Asiat olisi hyvä ottaa vaan sellaisina kuin ne on. Onnellinen alku voi olla olla onnellinen alku vaikkei se nyt tuntuisi siltä.
Jos tavoittelee jotain muuta niin yleensä vain pettyy.
Vierailija kirjoitti:
Odotin kolme kuukautta onnellista alkua. Se riittää, ei oo enää mitään kiinnostusta jäljellä.
Kenelle?
tajusin nyt ei mikään mene pieleen
Ajattele S. Me ollaan Raamatussa
Laulujen laulu kirjassa Jesajan kirjassa Ilmestys kirjassa 1.Mooseksen kirjassa Sakarjan kirjassa.....!!!!
Hyvää huomenta kaivattuni ja kesäterveiset täältä maaseudun rauhasta. Mun aamuni ei alkanut oikein hyvin. Kesäflunssa ja vatsatauti saapuivat vierailemaan heti aamutuimaan, vaikka kuvittelin olevani täällä hyvin piilossa.
Toivottavasti vierailu on lyhyt. En oikein tykkää kutsumattomista vierailijoista. No, onneksi kesää on vielä jäljellä ja lomaakin pitkälti. Kaipa se aurinkokin vielä taivaalle ilmestyy. Näin se on nähtävä. Mitä sitä turhia suremaan, itseään varsinkaan.
Mutta, tosiaan toivotan sulle kivaa kesälomalla oloa ja viikonloppua. Ota iloinen kesä mieli mukaan! 👍
Varovainen suukko ja halaus, etten tartuta.
Koko Raamattu in kirjoitettu sillain että lopputulos on J ja S luottivat Luojaansa
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan turvallista ja pysyvää olkapäätä. Ei haikaile muiden perään, on siinä vain mulle, mua varten.
Tätä mäkin kaipaan. Sitä yhtä, jonka kanssa voisi vain olla.
Viimeisen erän jälkeen on poissa kokonaan?