Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Olen Mooseksenpalavapensas, kun sä katsot mua 🔥
Vierailija kirjoitti:
Aika tehdä jo jotain eikä vaan miettiä?
Totta.
Riittääkö tämä parin tunnin loikoilu heräämisen jälkeen ja venyttely eilisiin mittoihin. Lienee aika nousta ylös keittelee aamukahvia ( jota en muka juo) ( nauraa)
Harmittaa kyllä vähän kun tossa on rivarialueella paljon omppupuita ja sit ne ihmiset ei selvästi kerää niitä, hirvee läjä vaan maassa maatumassa, mitä tuhlausta, huomasin vaan syksyllä
Vierailija kirjoitti:
Olen Mooseksenpalavapensas, kun sä katsot mua 🔥
Mooses, nice to meet you 🔥😍
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kyllä vähän kun tossa on rivarialueella paljon omppupuita ja sit ne ihmiset ei selvästi kerää niitä, hirvee läjä vaan maassa maatumassa, mitä tuhlausta, huomasin vaan syksyllä
Menet ovelle kahvipaketin ja ämpärin kanssaja tiedustelet kohteliaasti voitko kerätä. Silleen se hoituu.
Tiedättekö sen kukan, palavarakkaus?
Kahdestaanko ollaan taas Tomppa?
Tee Annika
Vierailija kirjoitti:
Joo, tiedetään kaikki kukista ja mehiläisistä ja siitä miten hunajan saa virtaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on totta monessa paikassa. Ihmiset voisivat ilmoitella, että saa tulla hakemaan. Niistä saa vaikka mitä talven varalle ja muutenkin.
Ja terkut kaivatulle!🍎🍏🍎🍏
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan miestä joka näyttää jumalaiselta, vaikkei olekaan Raamatun hahmo.
Naisellista kaunista poikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet ovelle kahvipaketin ja ämpärin kanssaja tiedustelet kohteliaasti voitko kerätä. Silleen se hoituu.
Itse asiassa kävi mielessä😄
Vierailija kirjoitti:
Ja särkynytsydän 💔
Vierailija kirjoitti:
Ihan tuttu on. Nyt sitä ei omissa penkeissä ole, mutta ei ole palavaa rakkauttakaan. Kuin salaisessa mielessäni vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni kanssa kyllä. Olisi ihana nähdä häntä, viettää aikaa kanssaan, olla vaan et cetera. 🥰😘
Nyt sekoittu mulla apinankukat ja baobabit, sorry! (Nauraa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan miestä joka näyttää jumalaiselta, vaikkei olekaan Raamatun hahmo.
Naisellista kaunista poikaa?
Kaunista miestä. Mies on jo.
Kirveellä veistetyt kasvonpiirteet. Ei huonolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni kanssa kyllä. Olisi ihana nähdä häntä, viettää aikaa kanssaan, olla vaan et cetera. 🥰😘
Samat mietelmät. Voisikin. Mutta niin kaukana. Mikä sinua/teitä estää?
Viimeiset viisi vuotta meni surressa ja sydäntä parannellessa. Nyt ajattelin tehdä comebackin. En oikein jaksanut ulkonäköönkään panostaa, kun mieli oli niin musta ja ahdisti. Aika näyttää miten upea oikeasti olen.
Ja kyllä, olet kohteeni.
Mä syön marjoja ja hedelmiä joka jumalan päivä. Olisi vaikea kuvitella, että yksi sato olisi enemmän kuin mun vuoden satsi.